KONUŞMA | İNTERNET | SMS | EK AVANTAJ | ÜCRET |
---|---|---|---|---|
―
|
4
GB
İNTERNET
8
GB
İNTERNET
|
―
|
―
|
|
Daha Fazla Bilgi
Paket | Süre | Fiyat | Paylaşım Ücreti | Basvuru | Üye ile Paylaşım |
---|---|---|---|---|---|
Paylaşımlı 4GB | Aylık | 39 TL |
9,90 TL | ORTAK 4GB | PAYLAS 4GB 5XXXXXXXXX |
Paylaşımlı 8GB | Aylık | 69 TL | ORTAK 8GB | PAYLAS 8GB 5XXXXXXXXX |
- SMS gönderimi 2222'ye yapılmalıdır. Paylaşımlı paketinize üye eklemek istediğinizde, eklemek istediğiniz hattın numarasını 5XXXXXXXXX formatında yazıp kısa mesaj göndermeniz gerekmektedir. örn: PAYLAS 4GB 5320000000
- Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir. Vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.
- Abonenin bir fatura döneminde aşım ücreti 99 TL'ye ulaştığında internet bağlantısı 128 Kbps'ye düşürülür ve ek bir ücret yansıtılmaz.
- Kullanılmayan haklar bir sonraki aya devretmez.
- Paket kapsamında verilen kullanım hakları sadece yurt içinde geçerlidir.
- Paylaşımlı Paketinizi kontratlı olarak VINN / VINN WiFi cihazları ile birlikte almak isterseniz, detaylı bilgi için tıklayınız.
- Paylaşımlı Paketinizi tablet ile birlikte almak isterseniz tıklayınız.
- Kampanya 30 Haziran 2013 tarihine kadar geçerlidir.
- Kampanyadan sadece bireysel faturalı ses ve data hattı sahibi abonelerimiz faydalanabilmektedir.
- 6 Ekim 2013 tarihi itibarıyla üye yapılmak istenen hat ile paketi alacak ana hattın aynı fatura döneminde olması gerekliliği kaldırılmıştır. Belirtilen tarihten itibaren üye olarak eklenmek istenen hattın ana hat ile aynı fatura döneminde olmasından bağımsız olarak pakete üye olarak tanımlaması gerçekleştirilebilecektir.
- Üye hat Turkcell faturalı bireysel hat olmalıdır. Ana hattın, üye hattı ekleyebilmesi için, üyenin, hattına gelen SMS’e onay vermesi gerekmektedir. (24 saat içinde onaylanmayan üyelik talebi iptal edilir)
- Üye yapılmak istenen hattın üzerinde başka bir paylaşımlı internet paketi olmamalıdır.
- Üye yapılmak istenen hattın herhangi bir kontratı varsa, tarife değişikliği ve fatura dönemi değişikliğine izin veren bir kontratta olması gerekmektedir. Aksi taktirde paylaşımlı pakete üye olarak tanımlanamaz.
- Paketi alan abone, paylaşımlı paketin ücretini öder. Eğer paketine üye eklemek isterse ve üye ekleme işlemini
- TIM/Çağrı Merkezi’nden talep ederse, üyelik ücretini ana hat ya da üye hat ödeyecek şekilde seçebilir.
- SMS ile talep ederse, üyelik ücretini ana hat öder. Üyelik ücretini kimin ödeyeceği daha sonra değiştirilemez ve tüm üyeler için aynıdır. Üyelik ücretinin alınması için ilgili fatura döneminde bir gün bile aktif üye olarak bulunması yeterlidir.
- Paket aşım ücreti 3TL/100 MB (0,000029 TL/KB)’dir. Kota bittikten sonra, her hat, kendi kullanımı kadar aşım ile ücretlendirilir.
- Paketinizden kalan kotayı sorgulamak için SORGU yazıp 2222'ye kısa mesaj gönderebilir, Turkcell Çağrı Merkezi'ni arayabilir, Turkcell İletişim Merkezi'ni ziyaret edebilirsiniz.
- Paket kapsamında kullanılmayan haklar sonraki aya devretmez.
- Paketler sadece yurt içinde geçerlidir.
- Kampanyaya katılım için gönderilen kısa mesajlar ücretsizdir.
- Mevcutta kontratlı VINN / VINN WiFi tekliflerinden, kontratlı paylaşımlı VINN / VINN WiFi paketlerine geçiş yapılamamaktadır. Mevcut kontratlı VINN / VINN WiFi teklifinize ek olarak aylık Paylasımlı paketlerimizinden birini alabilirsiniz.
- Kampanyayı iptal etmek için IPTAL ORTAK XGB yazıp 2222’ye göndermeniz yeterlidir. Örn: 4GB paket iptali için IPTAL ORTAK 4GB
- Üyelik iptali için IPTAL UYE XGB 5XXXXXXXXX yazıp 2222’ye göndermeniz yeterlidir. Örn: 8GB paket iptali için IPTAL UYE 8GB 5XXXXXXXXX (Mesajda yazacağınız hat numarası üye hatta ait olmalıdır)
Diğer Satın Alma Seçenekleri
-
Katılım Şartları:
-
Paylaşımlı internet paketlerinden kimler faydalanabilir?
Kriterlere uyan tüm bireysel faturalı data ve ses hattı sahibi abonelerimiz paylaşımlı internet paketini alabilirler. 6 Ekim 2013 tarihi itibarıyla üye yapılmak istenen hat ile paketi alacak ana hattın aynı fatura döneminde olması gerekliliği kaldırılmıştır. Belirtilen tarihten itibaren üye olarak eklenmek istenen hattın ana hat ile aynı fatura döneminde olmasından bağımsız olarak pakete üye olarak tanımlaması gerçekleştirilebilecektir. -
Paylaşımlı paketleri hangi kanallardan alabilirim?
TİM, Zincir Mağazalar, TSN, Turkcell Çağrı Merkezi, SMS kanallarından alabilirsiniz. -
Birden fazla paylaşımlı paket alabilir miyim?
Hattınızın üzerinde kontratsız paylaşımlı internet paketi varsa, yeni bir paylaşımlı internet paketi almak için önce mevcut paketinizi iptal etmeniz gerekmektedir.
Hattınızın üzerinde kontratlı paylaşımlı internet paketi varsa, Turkcell İletişim Merkezini ziyaret ederek ya da Turkcell Çağrı Merkezi’ni arayarak caymasız başka bir paylaşımlı pakete geçiş yapabilirsiniz. -
Herhangi bir üye ile paketimi paylaşmak zorunda mıdır?
Hayır. İstediği zaman üye ekleyip, çıkartabilir. Paketinizi üyesi olmadan da kullanabilirsiniz. -
Paylaşımlı pakete katılan abonenin paketi hemen mi yoksa fatura döneminde mi aktiflenir?
Paylaşımlı paket talebinizi TIM veya Turkcell Çağrı Merkezi üzerinden yapıyorsanız, paketinizi hemen ya da fatura döneminde başlayacak şekilde seçebilirsiniz.
Talebinizi sms ile yapıyorsanız, paketiniz başvurduğunuz gün hemen başlar. -
Ücretlendirme:
-
SMS ile Başvuru:
Paket Basvuru Üye ile Paylaşım Owner İptal Üye İptal Paylaşımlı 4GB ORTAK 4GB PAYLAS 4GB #ÜyeHatNo IPTAL ORTAK 4GB IPTAL UYE 4GB #ÜyeHatNo Paylaşımlı 8GB ORTAK 8GB PAYLAS 8GB #ÜyeHatNo IPTAL ORTAK 8GB IPTAL UYE 8GB #ÜyeHatNo -
Paketin hemen başlaması durumunda ilk fatura dönemine tüm paket ücreti mi yansır?
Hayır. Fatura kesim tarihine kadar geçen gün üzerinden hesap yapılır ve karşılık gelen tutar ilk faturanıza yansıtılır. -
Paketin ücretini kim öder?
Paketi alan abone, paylaşımlı paketin ücretini öder. Eğer paketine üye eklemek isterse ve üye ekleme işlemini- TIM/Çağrı Merkezi’nden talep ederse, üyelik ücretini kendi ya da üye ödeyecek şekilde seçebilir.
- SMS ile talep ederse, üyelik ücretini kendi öder.
Üyelik ücretinin alınması için ilgili fatura döneminde bir gün bile aktif üye olarak bulunması yeterlidir. - TIM/Çağrı Merkezi’nden talep ederse, üyelik ücretini kendi ya da üye ödeyecek şekilde seçebilir.
-
Paket aşım ücretini kim öder?
Kota bittikten sonra, her hat, kendi kullanımı kadar aşım ile ücretlendirilir. -
Her bir üye için ayrı bir ödeme yöntemi seçimi yapılabilir mi? “X üyesi kendi ödesin, Y üyesinin ücretini ben ödeyeyim” şeklinde?
Hayır. Pakete üye olan tüm hatlar için tek seçim yapılabilir. Ya ana hat üyelik ücretini kendi öder, ya da tüm üyeler üyelik ücretlerini kendileri öder. Üyelik ücretini kimin ödeyeceği belirlenip ana paket yaratıldıktan sonra, bir daha değiştirmek mümkün değildir. Ancak ana paketin iptal edilip, yeni bir paket yaratılması ile değişiklik yapılabilir. -
Kontratlı paketlerde, 12. Ayın sonunda paket devam eder mi?
Evet. 5GB kontratlı paket, 12. Ayın sonunda 4GB Paylaşımlı paket ile, 10GB ise 8GB paylaşımlı paket ile devam eder. Paket ücretleri, o günkü ücretleri olarak belirlenir. -
Üyelik İşlemleri:
-
Paylaşımlı paketime herhangi bir hattı üye olarak ekleyebilir miyim?
- Sadece Turkcell bireysel faturalı hat sahipleri üye olarak eklenebilir.
- Üyenin üzerinde başka bir paylaşımlı internet paketi olmamalıdır.
- 6 Ekim 2013 tarihi itibarıyla üye yapılmak istenen hat ile paketi alacak ana hattın aynı fatura döneminde olması gerekliliği kaldırılmıştır. Belirtilen tarihten itibaren üye olarak eklenmek istenen hattın ana hat ile aynı fatura döneminde olmasından bağımsız olarak pakete üye olarak tanımlaması gerçekleştirilebilecektir.
- Üye olarak eklenmek istenen hattın herhangi bir kontratı varsa, tarife değişikliğine izin veren bir kontratta olması gerekmektedir. Aksi takdirde paylaşımlı pakete üye olarak tanımlanamaz.
- Üye hattın eklenebilmesi için, üyenin, hattına gelen sms’e onay vermesi gerekmektedir. (24 saat içinde onaylanmayan üyelik talebi iptal edilir)
- Sadece Turkcell bireysel faturalı hat sahipleri üye olarak eklenebilir.
-
Üye hat, paylaşımlı paket sahibi ana hatta, üyelik başvurusu yapabilir mi?
Hayır. Üyelik ekleme işlemini ana hat talep edebilir. -
Paylaşımlı paketime kaç üye hat ekleyebilirim?
Maksimum 20 hattı üye olarak ekleyebilirsiniz. -
İstediğim zaman üye ekleyip/çıkartabilir miyim?
Evet. -
Üye hat, üyeliğini iptal edebilir mi?
Evet. Üyelik iptal talebinde bulunabilir. Ana hattan onay alması gerekmez. Üyeliği iptal olunca, ana hatta bilgi mesajı gider. -
Kota Kullanım:
-
Ana hat, üye hatlarının kullanacakları kotayı kısıtlayabilir mi?
Hayır. Herkes kotayı istediği kadar kullanabilir. -
Paket üzerine Joker internet paketi alınabilir mi?
Evet. -
Başka bir internet paketim varsa, hangi paketimi öncelikli kullanırım?
Öncelikli olan paylaşımlı paketlerdir. Paylaşımlı paketinizi bitirdikten sonra mevcut paketinizin kotasını kullanmaya başlarsınız. -
Başka bir internet paketim varsa, hangisinin aşım ücretinden ücretlenirim?
Eğer hem mevcut, hem de paylaşımlı paketinizin kotasını bitirirseniz, paylaşımlı paketin aşım ücretinden ücretlendirilirsiniz.
Hız kısıtlı paketlerle birlikte alınması durumunda paket aşımında paylaşımlı paketin aşım ücretinden ücretlenir. Hız kısıtına girmez. -
Paketler Arası Geçiş:
-
Paylaşımlı İnternet paketim var, başka bir paylaşımlı internet paketine ücretsiz geçiş yapabilir miyim?
Evet.- Sms ile başvuru yapılırsa, mevcut paylaşımlı paketinizi iptal etmeniz gerekmektedir. Mevcut paket, fatura döneminde sona erdiğinde yeni paylaşımlı pakete başvurmanız gerekir.
- TIM/Çağrı Merkezi üzerinden geçiş talep ederseniz, geçiş talebinize istinaden hemen ya da fatura döneminde olabilir. Hemen olması durumunda mevcut paket hemen iptal olur, yeni paket hemen aktiflenir. Eğer fatura döneminde geçiş olursa, mevcut paket fatura bitim dönemine kadar aktif kalır. Fatura döneminde mevcut paket iptal olur, yeni paket aktiflenir.
- Sms ile başvuru yapılırsa, mevcut paylaşımlı paketinizi iptal etmeniz gerekmektedir. Mevcut paket, fatura döneminde sona erdiğinde yeni paylaşımlı pakete başvurmanız gerekir.
-
İptal İşlemleri:
-
İptal işlemleri hangi kanallardan yapılabilir?
Çağrı Merkezi ve SMS üzerinden iptal başvurusunda bulunulabilir. -
Kontratlı paylaşımlı paket iptal olursa cayma yansır mı?
Evet. Kontrat iptali durumunda, faydalanılan indirim tutarı ana hat sahibi abonenin son faturasına yansır. Üyelere herhangi bir ücret yansımaz. -
Kontratlı paylaşımlı pakete üye yapılan hat, iptal edilirse, cayma yansır mı?
Hayır. Kontrat süresince, ana hat istediği aboneyi ekleyip, çıkartabilir, herhangi bir cayma yansımaz. -
Ana hat, paylaşımlı internet paketini iptal ederse üyelerin paketleri de iptal olur mu?
Evet. Üyelerin paketleri de iptal olur ve üye hatlara bilgilendirme mesajı gider. -
Paket iptalleri hemen mi fatura döneminde mi olur?
Paket iptalleri fatura döneminde gerçekleşir. -
Devir, Numara değişikliği gibi durumlarda paketim ne olur.
Paylaşımlı paketi olan abonelerin, hattını başka bir kullanıcıya devretmek, ödeme tipini değiştirmek, numara değişikliği yapmak istemesi durumunda önce paketini iptal etmesi gerekmektedir.