Lifecell One
Lifecell One Servisi nedir?
BiP uygulaması üzerine tanımlayacağınız Turkcell’e ait
Bireysel hattınız ile Türkiye yönünde çok avantajlı fiyatlarla
arama ve aranma hizmetidir. Bu hizmetle, Türkiye dışı bir
operatörden almış olduğunuz ana hattınız ile birlikte aynı
telefon üzerinden 2. Numaranızla Türkiye’yi arayabilir ve
aranabilirsiniz. Üstelik hattınız servis aboneliğiniz
süresince yükleme yapılmadığı için asla kapanmaz. Böylelikle
Turkcell numaranızı da korumuş olursunuz.
Lifecell One servisinde sim kartımın telefonuma takılı olma zorunluluğu var mı?
Hayır. Güvenliğiniz için sadece tek sefere mahsus olmak üzere
sim kartınızın takılı olduğu bir telefona ihtiyaç vardır.
Hattınıza gönderdiğimiz tek kullanımlık şifre uygulama
içerisine girildiği andan itibaren servisi kullanmak için bir
daha sim karta ihtiyaç duyulmamaktadır.
Hattım kurumsal. BiP uygulamasına bu hattımı 2.numara olarak kaydedebilir miyim?
Hayır. Servisimiz şu an için sadece Turkcell Bireysel hatları
desteklemektedir.
Turkcell bireysel hattımın postpaid veya prepaid olması fark eder mi?
Hayır.
Postpaid veya Prepaid hatlarım özelinde yurtiçinde kullandığım paketler Lifecell One servisi için de geçerli midir?
Hayır. Lifecell One servisi mevcut hattınızın paket veya
kampanyalarından bağımsızdır. Servis üzerinden arama
gerçekleştirebilmek ve size özel fırsatlarımızdan
yararlanabilmeniz için uygulama içerisindeki size en uygun
paketlerden birini seçmelisiniz.
Servisin aylık abonelik ücreti var mı?
Bu servisi uygulama içerisindeki en uygun paketlerden birini
seçerek kullanabilirsiniz. Paket fiyatlarını kanal içerisinde
bulabilirsiniz.
Arama yapabilmem için karşı tarafta da BiP yüklü olma zorunluluğu var mı?
Hayır. Aranılacak kişide BiP uygulaması yüklü olmasa bile hem
mobil hem de sabit taraflı yurtiçine kayıtlı tüm numaraları
özgürce arayabilirsiniz.
Lifecell One servisini kullanmak için hangi numaram üzerinden BiP uygulamasını indirmeliyim?
Türkiye dışında kayıtlı olan(+90 dışında), sürekli
kullandığınız ana hattınız üzerinden BiP’i indirmelisiniz.
BiP’i telefonunuza bu hat üzerinden indirdikten sonra 2.
Hattınız olan Turkcell Bireysel numaranızı uygulama içerisine
tanıtabilirsiniz.
Hizmeti kullandığım süre boyunca 2. Hattıma ait sim kartımı farklı bir telefona takarsam sinyal alır mıyım?
Hayır. Lifecell One hizmetini kullandığınız süre boyunca
ilgili sim kartınız farklı bir telefonda olsa bile
çalışmayacaktır. Dilediğiniz an BiP üzerindeki ayarlar
bölümünden hizmeti devre dışı bırakabilir ve benzer şekilde
devreye alabilirsiniz. Devre dışı bırakıldığı an sim kartınız
fiziksel olarak takılı olduğu telefon yeniden sinyal almaya
başlayacaktır, BiP üzerinden hizmeti tekrar aktiflediğinizde
fiziksel sim kart üzerinden ki sinyal kesilecek ve tüm arama,
aranma yetkinliği uygulama üzerinden çalışmaya devam
edecektir.
Lifecell One servisine 2.numaramı kaydettiğimde SMS alabilecek miyim?
Hayır, şimdilik SMS alımı bulunmamaktadır. Servise SMS
yetkinliği kazandırmak için çalışmalarımız devam etmektedir.
Bu zamana kadar ücretsiz sunulan BiP’in zengin ve eğlenceli
mesajlaşma hizmetini kullanabilirsiniz.
OTP mesajlarını alabilecek miyim?
Hayır, OTP mesajları iletilmeyecektir.
Hizmeti kullanmak için mutlaka yabancı bir GSM hattım mı olması gerekiyor?
Evet. Servis, ana hat(+90) dışında olan GSM numarasını
referans alarak çalışmaktadır.
Türkiye ziyaretlerimde sim kartımı fiziksel olarak tekrar telefona takıp, BiP uygulaması içerisinden hizmeti deaktif ettiğimde, 2.numarama ait daha önce tanımlı olan bakiye veya paketlerimi kullanmaya devam edebilecek miyim?
Evet. Lifecell One servisini deaktif ettiğiniz takdirde
network sinyali fiziksel sim kartınıza yönlenir ve daha önce
numaranıza kayıtlı olan tüm bakiye ve/veya paketlerinizi
kaldığınız yerden kullanmaya devam edebilirsiniz.