Daha Fazla Bilgi
- Vergiler dahil 15 TL/Ay
- Yeni Turkcell Elçi Paketi’ni Turkcell Mağazaları, Turkcell Dağıtım Merkezi (TDM), Turkcell Satış Noktası (TSN) ve Zincir Mağaza çalışanları bireysel veya kurumsal; faturalı veya ön ödemeli hatları ile kullanabilirler.
- Fiyatlara KDV ve ÖİV dahil, telsiz kullanım ücreti ve telsiz ruhsat ücreti dahil değildir. Vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.
- Paketler kapsamında ve paket aşımında yapacağınız yurt içi görüşmeleriniz 6 saniyede bir ücretlendirilir.
- Bayi çözüm merkezi hattı 0 532 757 22 94'tür.
- Bayi çözüm merkezi hattı aramaları, paket içerisindeki dakikalar bittikten sonra arama başına 40 kuruş üzerinden ücretlendirilir.
- Paket dışı ses ve SMS kullanımları müşterinin mevcut tarifesi üzerinden ücretlendirilecektir. Paket dışı data kullanımı ise faturalı için 0,000049 TL/KB, ön ödemeli için 2 KR/100 KB üzerinden ücrelendirilecektir. Kampanya kapsamında sunulan internet hizmetinin üst hız limiti 7.2 Mbps, önceliklendirme seviyesi 2. öncelikte olacaktır. Turkcell, internet üzerinden mesajlaşma ve ses iletişimi (IM ve VOIP), internet paylaşımı (Tethering) ve doğrudan dosya paylaşım (P2P) programları vb. hizmetlerinin internet paketleri ile kullanımlarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
- Paketten kalan ses, SMS ve cepten internet faydaları bir sonraki aya aktarılamaz veya başka bir 3. şahıs veya kurum hattına devredilemez. Kullanıcı tarafından iptal edilmediği sürece Yeni Turkcell Elçi Paketi otomatik olarak her ay yenilenir.
- Paketten faydalanan kullanıcılar belirtilen tarihe kadar BİP üzerinden mesajlarını ücretsiz gönderebilirler. BİP IOS ya da Android işletim sistemli telefonlarda kullanılabilir. Uygulamayı hemen indirmek için :
- AppStore: http://trcll.im/A4aDV
- GooglePlay: http://trcll.im/u9n6Q
Diğer Satın Alma Seçenekleri
-
Bayi çözüm merkezini aradığımda arama başına 40 kuruş üzerinden ücretlendirildiğimle ilgili bilgi anonsu alıyorum, 200 dk ücretsiz değil miydi?
Yeni Turkcell Elçi paketi kapsamında 200 dakika bayi çözüm merkezi araması ücretsizdir. Bu 200 dakikalık kullanım dolduktan sonra arama başına 40 kuruş üzerinden ücretlendirilirsiniz.
Bayi çözüm merkezini aradığınızda karşılaştığınız anons genel bir bilgilendirme anonsudur. -
Yeni Turkcell Elçi Paketi kampanyası nedir?
Yeni Turkcell Elçi Paketi, Turkcell DKÇYS sisteminde kayıtlı olan Turkcell Mağazaları, Turkcell Dağıtım Merkezi (TDM), Zincir Mağaza ve Turkcell Satış Noktaları çalışanlarına özel bayi çözüm merkezi (05327572294 numaralı hat) araması, her yöne SMS ile cepten internet kullanım hakkı kazandıran bir pakettir.
-
Yeni Turkcell Elçi Paketi’nden kimler faydalanabilir?
Bu paketten Turkcell DKÇYS sisteminde kayıtlı olan Turkcell Mağazaları, Turkcell Dağıtım Merkezi (TDM), Zincir Mağaza ve Turkcell Satış Noktaları çalışanlarına ait bireysel ve kurumsal faturalı ve ön ödemeli hatlar faydalanabilir.
Paket hatta tanımlı ise tekrar alınamaz.
-
Paketin içeriği ve ücreti nedir?
Yeni Turkcell Elçi Paketi’nde ayda KDV ve ÖİV dahil 15 TL’ye 1 ay boyunca 2 GB cepten internet kullanımı her yöne, 1000 SMS ve 200 dakika bayi çözüm merkezi (BÇM-0 532 7572294 numaralı hat) araması yer almaktadır. Pakette sunulan haklar yurt içi kullanımlarda geçerlidir.
-
Paketi hangi tarifeyle alabilirim?
Elçi Paketi’ni tüm faturalı ve hazır kart tarifeleri ile alabilirsiniz.
-
Kurumsal hattımla bu paketi alabilir miyim?
Elçi Paketi DKÇYS’ye tanımlı bireysel ve kurumsal hatlar ile alınabilir.
-
Paketi almak için ne yapmalıyım?
YENIELCI yazıp 2200’e ücretsiz gönderebilirsiniz.
-
Paketi ne zaman alabilirim?
DKÇYS’de kaydı olan çalışanlar paketi hemen alabilirler. Sistemde kaydınız yoksa öncelikle DKÇYS’ye kaydınızın yapılması gerekmektedir. Kaydınız yapıldıktan sonra talebinizi tekrar iletmeniz durumunda gelen mesajı onayladıktan sonra paketi hemen alabilirsiniz. Paketiniz aktif hale geldiğinde telefonunuza gelecek bilgilendirme sonrasına paketinizi kullanmaya başlayabilirsiniz.
-
Yeni işe girdim, paketi hemen alabilir miyim?
İşe girişiniz sonrasında DKÇYS tanımlamalarınız yapıldıktan hemen sonra talebinizi ileterek paketi alarak kullanmaya başlayabilirsiniz.
-
Hattıma birden fazla Elçi Paketi alabilir miyim?
Her hatla yalnızca bir paket alınabilir ve paket her ay iptal etmediğiniz sürece otomatik olarak yenilenir. Mevcut paketinizin süresi dolmadan paketinizi yenileyemezsiniz. Aynı ay içerisinde paketiniz bitse dahi süresi dolmadan yeni paket alamazsınız.
-
Paket almak için SMS attım ama hata mesajı alıyorum. Sorun ne olabilir?
DKÇYS’de kaydınız olmayabilir. Kaydınız varsa adınıza kayıtlı numaranızı kontrol etmeniz gerekmektedir. Numaranız doğruysa ve DKÇYS’de adınıza kayıt oluşturulduysa tekrar deneyiniz.
-
Elçi Paketi’ndeki kullanım haklarını diğer hatlarıma devredebilir miyim?
Elçi Paketi’yle kazanılan haklar başka hatta devredilememektedir.
-
Hattımı devredebilir miyim, kurumsal hatta geçebilir miyim, ödeme tipi değişikliği, fatura kesim tarihi değişikliği veya paket/tarife değişikliği yapabilir miyim?
Numara değişikliği dışındaki durumlarda paketiniz iptal olur.
-
Yakınlarım da bu paketten faydalanabilir mi?
Elçi Paketi’nden sadece DKÇYS’de kayıtlı olan Turkcell Mağazaları, Turkcell Dağıtım Merkezi, Zincir Mağaza ve Turkcell Satış Noktası çalışanları faydalanabilir.
-
Elçi Paketi’ndeki kullanım haklarını aşmam durumunda ücretlendirme nasıl olur?
Ses ve SMS için tarifeniz üzerinden ücretlendirilirsiniz. Data için ise paket aşım ücreti ön ödemeli hatlarda 2Krş/100KB faturalı hatlarda ise 0,000049TL/KB olarak uygulanır.
-
Mevcutta başka ses/SMS/data paketim var. Elçi Paketi aldığımda öncelikle hangisini kullanırım?
Haftalık ve günlük paketler hariç önce Elçi Paketi’ndeki haklarınızı kullanırsınız, bu paketle kazanılan haklarınız bitince diğer paketlerinizi kullanırsınız.
-
İşten ayrıldım. Elçi Paketi’ni kullanmaya devam edebilir miyim?
Elçi Paketiniz hemen iptal olmaz. Son aldığınız paket için geçerli aylık dönemin sona ermesiyle birlikte paketiniz de iptal olur ve paketiniz aylık olarak yenilenmeyeceği gibi tekrar paket de alamazsınız.
-
Elçi Paketi’ni istediğim zaman sonlandırabilir miyim ve nasıl sonlandırabilirim?
Elçi Paketi iptal edilmediği sürece her ay otomatik olarak yenilenir. Elçi Paketinizi istediğiniz an IPTAL YENIELCI yazıp 2200’e ücretsiz göndererek sonlandırabilirsiniz. İptal talebinizden sonra mevcut Elçi Paketinizin kullanım süresi dolduğunda paketinizin iptali gerçekleşecektir.
-
Ücretlendirme periyodu nedir?
Ücretlendirme periyodu faturalı hatlar ve Hazır Kart için 6 saniyedir.
-
Elçi paketi geçici bir kampanya mıdır?
Elçi Paketi şu an için bir kampanya olarak öngörülmüştür. Turkcell Elçilerimizin beğeni ve kullanımına göre kampanyanın uzatılması planlanmaktadır.
-
Elçi Paketi’nde kullanmadığım SMS ve data bir sonraki aya devreder mi?
Elçi Paketi ile kazanılan haklar bir sonraki aya devir olmaz.
-
Paket kapsamındaki SMS’ler hangi yöne geçerlidir?
Paket kapsamında 1000 SMS her yöne mesaj gönderirken kullanılabilir. Özel servislere gönderilen mesajlar ve yurt dışına gönderilen mesajlar paket kapsamında değildir.
-
Elçi Paketi’ndeki kalan SMS/data’yı sorgulayabilir miyiz?
Paketinizden kalan bayi çözüm merkezi arama dakikalarını, SMS ve veriyi (data) öğrenmek için KALAN yazıp 2200'a gönderebilir ya da telefonunuzdan *159#'yi tuşlayabilirsiniz.
-
Tarife ve kampanyalarla ilgili detaylı bilgileri nereden öğrenebilirim?
0 532 7572222’yi ücretsiz arayarak mevcut tarife ve kampanyalarımızla ilgili bilgi alabilir, dilerseniz yeni tarife ve kampanyalarımıza abone olabilirsiniz.