

KONUŞMA | İNTERNET | SMS | EK AVANTAJ | ÜCRET |
---|---|---|---|---|
1000
DK
HER YÖNE
|
20
GB
İNTERNET
|
500
SMS
HER YÖNE
|
Lifebox Standart + üyeliği, 25 GB Lifebox saklama alanı ve Lifebox’ta geçerli 5GB internet
Mini TV+ paket aboneliği ve TV+’ta geçerli 5GB internet, BiP’te geçerli 5 GB
|
|
Katılım Kriterleri
- Bolca 20 GB Paketi’nden tüm bireysel faturasız Turkcell müşterileri faydalanabilir.
- Paketteki kullanılmayan dakika ve internet bir sonraki aya devretmemektedir.
- Yurt içi tarifenizdeki her yöne dakika, SMS ve internetinizin tamamını yurt dışında geçerli ülkelerde günlük ek ücret karşılığında aynen kullanabilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
- Tekrarlı satılan paketler için, 4 Hafta sonunda müşterilerimiz paketlerini iptal etmedikleri sürece, hatlarında yeterli TL bakiyelerinin olması durumunda paket abonelikleri yenilenir. Tekrarsız satılan paketler 4 Hafta sonunda yenilenmez.
- 4 Haftalık paket aboneliği süresince, tekrarlı satılan paketler 1 kere; tekrarsız satılan paketler ise istenildiği kadar üst üste alınabilir.
- Kampanyaya başvuru kapsamında atılan ve alınan SMS'ler ücretsizdir.
- Paket kapsamındaki dakika ve internet üçüncü şahıslara transfer edilemez.
- Paket kapsamında verilen kullanım hakları sadece yurt içinde geçerlidir.
- Paket kapsamındaki dakikalar FCT, Kıbrıs, yurt dışı ve yurt dışında dolaşım (roaming) aramaları için geçerli değildir.
- Paketle kapsamındaki dakika ve internet sadece kişisel kullanım içindir. Ticari gelir elde etmek amacıyla kullanılamaz, satılamaz. Tespit edilen aboneler ile ilgili yasal işlem yapılacak ve hatları tek taraflı olarak iptal edilebilecektir.
- Kampanyada verilen, data paketinin 3G şebekesinde üst hız limiti 63 Mbps, 4.5G şebekesinde ise 100 Mbps’tır.
- 4.5G Hızını Deneme Kampanyası kapsamında 4.5G şebekesinde 600 Mbps üst hız limiti sunulur.
- Turkcell, internet üzerinden mesajlaşma ve ses iletişimi (IM ve VOIP), internet paylaşımı (Tethering) ve doğrudan dosya paylaşım (P2P) programları vb. hizmetlerinin internet paketleri ile kullanımlarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar. Data paketi sadece internet erişim noktası kullanılarak yapılan bağlantılarda geçerlidir. İnternet erişim noktası, Blackberry cihazları tarafından kullanılan Blackberry erişim noktası ve 3G netbook, notebook ve USB modemler tarafından kullanılan Mobil Genişbant (MGB/MGBS) erişim noktaları paketlere dahil değildir.
- Bu kampanyadan yararlanan abonelerimiz yurt içi 4.5G hizmetinden faydalanmak için onay vermiş ve abonelik başvurusunda bulunmuş sayılır. Cihaz ve SIM kart uyumlu olduğu sürece herhangi ek bir işlem yapmadan; telefonda ilgili şebeke tipi seçilerek, 4.5G hizmetinden faydalanmaya başlanılabilir. Abonelik iptali için 3G yazıp 2222’ye gönderilmesi yeterlidir.
Ücretlendirme
- Paket ücreti KDV-ÖİV dahil 310 TL'dir.
- Paketin tamamı kullanıldıktan sonra ya da 4 Haftalık paket süresi bittikten sonra müşterilerimizin paketi yenilenmediyse ve ek bir paketleri yok ise müşterilerimizin aramaları kendi tarifeleri üzerinden ücretlendirilecektir.
- Paket içeriğindeki internetin tamamı kullanıldıktan sonra müşterilerimizin ek bir paketi yok ise paket süresi sonuna kadar müşterilerimizin internet kullanımları Ön Ödemeli Paket Aşım Tarifesi üzerinden; paket süresi bittikten sonra müşterilerimizin paketi yenilenmediyse ve ek paketleri yok ise internet kullanımları Standart İnternet Tarifesi üzerinden ücretlendirilir.
- Paket kapsamındaki dakikaların ücretlendirme periyodu 60 saniye, internetin ücretlendirme periyodu 100 kb'tır.
- Toplam Telsiz Kullanım Ücreti borcu biriken müşterilerimizin paket satın alabilmesi için Telsiz Kullanım Ücreti borcunun ödenmesi ile ilgili kurallar Telsiz Kullanım Ücreti sayfasında belirtilmiştir.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
-
Tarife/Paket içeriği nedir?
310 TL’ye 4 hafta geçerli 20 GB internet, 1000 dakika, 500 SMS, BiP’te geçerli 5GB internet, Lifebox Standart+ üyeliği, 25 GB Lifebox saklama alanı, Lifebox’ta geçerli 5GB internet, Mini TV+ paket aboneliği ve TV+’ta geçerli 5GB internet sunulacaktır.
-
Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer? Devreye girdiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Ödemenizi yaptığınızda bilgilendirme SMS’i gelir ve paketi kullanmaya başlayabilirsiniz.
-
Tarife/Paket her ay yenilenir mi? Yenilendiğinde bilgilenme SMS’i gelir mi?
Tekrarlı satılan paketler için, 4 Hafta sonunda müşterilerimiz paketlerini iptal etmedikleri sürece, hatlarında yeterli TL bakiyelerinin olması durumunda paket abonelikleri yenilenir. Tekrarsız satılan paketler 4 hafta sonunda yenilenmez. Yenileme olduğunda bilgilendirme SMS’i gelir.
-
Nasıl kayıt olabilirim?
BOLCA 20GB yazıp 2200’a gönderebilirsiniz. Ayrıca Turkcell bayilerinde POS kanalından, Turkcell uygulamasından, IVR (Sesli Yanıt Sistemi) ile de alabilirsiniz.
-
Tarife/Paket değişikliği yapılabilir miyim?
Evet, geçmek istediğiniz paketin kriterlerini sağlıyorsanız değişiklik yapabilirsiniz. Tarife değişikliklerinde kalan bakiyenizi kullanmaya devam edebilirsiniz.
-
Tarife/Paket’den yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır var mı?
Hayır, sınır bulunmamakta.
-
Birden fazla kez paket alabilir miyim?
4 Haftalık paket aboneliği süresince, tekrarlı satılan paketler 1 kere; tekrarsız satılan paketler ise bayi POS kanalından en fazla 4 kere, diğer kanallardan istenildiği kadar üst üste alınabilir.
-
Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde paket dakikalarım geçerli olur mu?
Hayır, geçerli olmaz.
-
Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Hayır, devretmez.
-
Paketim yurt dışında geçerli mi?
Yurt içi tarifenizdeki her yöne dakika, SMS ve internetinizin tamamını yurt dışında geçerli ülkelerde çeşitli gün seçenekleri ile ek ücret karşılığında aynen kullanabilirsiniz.
- 24 saat geçerli "Paketim Yurt Dışında Geçerli 1 Gün" hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.
- 72 saat geçerli "Paketim Yurt Dışında Geçerli 3 Gün" hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.
- 120 saat geçerli "Paketim Yurt Dışında Geçerli 5 Gün " hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.
-
Nasıl İptal ederim?
IPTAL BOLCA 20GB yazıp 2200’a göndermeniz yeterlidir.
-
İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi? iptal olduğunda bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Evet, devam eder ve bilgilendirme SMS’i gelir.
-
Tarife/paket dâhilindeki faydaların %80 ve %100 kullanımları bittiğinde bilgilendirmesi yapılacak mı?
Evet, yapılacaktır.
-
Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Turkcell uygulamasından öğrenebilirsiniz. Dilerseniz KALAN yazıp 2200’a göndererek de öğrenebilirsiniz.
-
Paket dahilinde verilen haklar, farklı hatlara transfer edilebilir mi?
Hayır, faydalar başka bir hatta transfer edilemez.
-
Numara değişikliği, devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, hattın geçici olarak kapatılması ve hat iptal edildiğinde devam eder mi?
Devir, numara taşıma, ödeme tipi değişikliği ve hat iptalinde paket iptal olur. Numara değişikliği ve hattın geçici kapanması durumunda devam eder.
-
Ses paketleri için Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalarla ilgili detaylı bilgi için lütfen tıklayın.
-
Data hattımda kullanabilir miyim?
Hayır, sadece ses hatlarında kullanılabilir.
-
Birden fazla kez üst üste aldığımda kullanım süresi uzar mı?
Hayır, uzamaz.
-
Tarife/paketin iptal edilmesi durumunda tekrar yararlanılabilir miyim?
İptal edilmesi durumunda, kampanya koşulları sağlanıyorsa tekrar yararlanabilirsiniz.
-
Telsiz Kullanım Ücreti Nedir?
Telsiz kullanım ücreti için tıklayınız.
-
Hattımda TL yoksa paket kapsamındaki faydaları kullanabilir miyim?
Paket tanımlanmış ise kullabilirsiniz.
-
Tarife/paket yenileme tarihinde hatta yeterli TL yoksa bekleme süresi nedir?
Paketin yenilenmesi sırasında hatta yeterli bakiye olmaması durumunda, bakiye bulunana kadar sistem 15 gün boyunca denemeye devam eder. Bakiye bulunmadığında paket iptal edilir ve tekrar yararlanmak için başvurmak gerekir.
-
Diğer yurt dışı paketleri ile aynı anda kullanabilir miyim?
Evet, kullanabilirsiniz.