

Paket Süresi Uzatma Servisi Nedir?
Sadece 100 TL karşılığında faturasız müşteriler 20 GB'a kadar internet içeren 28 günlük paketlerinin süresini bir hafta daha uzatıyor!
Katılım Kriterleri
- Paket Süresi Uzatma Servisinden aktif Turkcell bireysel ön ödemeli SES hattına sahip aboneler yararlanabilirler.
- Üzerinde aktif dakika, sms ve 20 GB’a kadar internet içerikli 28 günlük paketli tüm bireysel faturasız müşteriler faydalanabilir.
- Müşterinin servise katılım talebinden sonra tüm kriterleri karşılaması durumunda servisin aktiflendiğine dair bilgilendirme SMS'i gönderilecektir.
- Müşteri servise 28 günde sadece bir kere katılabilir.
- Ücretsiz verilen paketler, kullanım hakkı günlük, saatlik, haftalık periyodlarla veya 28 günden büyük olarak belirtilmiş, veya; Turkcell TV, Dergilik, BiP, Lifebox yönleri/URL’leri/uygulamaları hariç belirli bir URL/web sitesi/uygulama yönüne özel paketler kampanyadan yararlanamayacaktır.
Nasıl Kullanırım?
- Paket Süresi Uzatma Servisi'ni almak için SURE UZATMA yazıp 2200'a gönderebilirsiniz.
- Turkcell Uygulaması üzerinden satın alabilirsiniz
- 444 0 532 Turkcell Müşteri Hizmetleri’ni arayarak veya Turkcell Mağazalarından da servisi satın alabilirsiniz.
Servis Detayları
- Paket Süresi Uzatma Servisinden aktif Turkcell bireysel ön ödemeli SES hattına sahip aboneler yararlanabilirler.
- Servise Turkcell Mağazaları, SMS, çağrı merkezi, turkcell.com.tr ve Turkcell uygulaması üzerinden katılım sağlanabilecektir.
- Servis kapsamında KDV-ÖİV dahil 100 TL karşılığında müşterilerin üzerinde aktif olan paketlerin süresini bir hafta uzatması sağlanacaktır. Paketin ana içeriğinin bitiş tarihi bir hafta sonra olarak güncellencektir.
- Üzerinde aktif dakika, sms ve 20 GB’a kadar internet içerikli 28 günlük paketli tüm bireysel faturasız müşteriler faydalanabilir.
- Müşterinin servise katılım talebinden sonra tüm kriterleri karşılaması durumunda servisin aktiflendiğine dair bilgilendirme SMS'i gönderilecektir.
- Paket kapsamında verilen kullanım hakları sadece yurt içinde geçerlidir.
- Müşteri servise 28 günde sadece bir kere katılabilir.
- Ücretsiz verilen paketler, tekrarlı olan paketler, kullanım hakkı günlük, saatlik, haftalık periyodlarla belirtilmiş veya; Turkcell TV, Dergilik, BiP, Lifebox yönleri/URL’leri/uygulamaları hariç belirli bir URL/web sitesi/uygulama yönüne özel paketler kampanyadan yararlanamayacaktır.
- Müşterinin üzerinde herhangi bir internet paketi kotası bulunmuyorsa, paket bitim tarihine kadar kendi aşım tarifesinden ücretlendirilir. Turkcell, internet üzerinden mesajlaşma ve ses iletişimi (IM ve VOIP), internet paylaşımı (Tethering) ve doğrudan dosya paylaşım (P2P) programları vb. hizmetlerinin internet paketleri ile kullanımlarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar. Paket kullanım hakkı bir sonraki döneme devretmez. Ticari gelir elde etmek amacıyla kullanılamaz, satılamaz. Tespit edilen aboneler ile ilgili yasal işlem yapılacak ve hatları tek taraflı olarak iptal edilebilecektir. Paket sadece internet erişim noktası ve Mobil Genişbant (MGB/MGBS) erişim noktaları kullanılarak yapılan bağlantılarda geçerlidir.
Nasıl İptal Ederim?
IPTAL SURE UZATMA
Diğer Satın Alma Seçenekleri
Paket Süresi Uzatma Servis ücreti 100 TL’dir. Fiyatlara KDV ve ÖİV dâhildir. Vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.
-
Nedir?
100 TL karşılığında servise katılım anında müşteri üzerinde bulunan 28 günlük paketin süresi bir hafta uzatılması sağlanmaktadır.
-
Ne zaman kullanmaya başlarım?
Servise katılım sağlandığında bilgilendirme SMS’i gelir, sonrasında servis kapsamında sunulan faydalar kullanılmaya başlanabilir.
-
Servis her ay yenilenecek mi? Yenilendiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Yenilenmez
-
Ay içerisinde birden fazla kez servise abonelik yapabilir miyim?
28 günde sadece bir kez
-
Nasıl abone olabilirim?
Servise Turkcell Mağazaları, SMS, çağrı merkezi, turkcell.com.tr ve Turkcell uygulaması üzerinden katılım sağlanabilecektir.
-
Servis yurt dışında geçerli mi?
Hayır
-
Nasıl İptal ederim? İptal olduğunda bilgilendirme SMS’i gelir mi?
IPTAL SURE UZAT yazıp 2200’ye SMS göndererek iptal edilebilir.
-
Numara değişikliği, devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, hattın geçici olarak kapatılması ve hat iptal edildiğinde devam eder mi?
Devam etmez
-
Hangi durumlarda bu servisten yararlanılamaz?
Üzerinde ses, sms ve20 GB'a kadar internet içeren aktif bir 28 günlük paketi olmayan müşteriler servisten yararlanamayacaklardır. Müşteri servise 28 günde sadece bir kere katılabilir. Ücretsiz verilen paketler, kullanım hakkı günlük, saatlik, haftalık periyodlarla veya 28 günden büyük olarak belirtilmiş, veya; Turkcell TV, Dergilik, BiP, Lifebox yönleri/URL’leri/uygulamaları hariç belirli bir URL/web sitesi/uygulama yönüne özel paketler kampanyadan yararlanamayacaktır.