

KONUŞMA | İNTERNET | SMS | EK AVANTAJ | ÜCRET |
---|---|---|---|---|
―
|
200
GB
İNTERNET
|
―
|
―
―
|
YILLIK ABONELİK
AYLIK ABONELİK
|
Katılım Kriterleri
- Son 90 gün içinde yeni tesis faturalı bir data hattı almış, numarasını Turkcell’e faturalı olarak taşımış veya data hattı ile ön ödemeliden faturalıya geçiş yapmış müşteriler bu kampanyadan faydalanabilir.
- Kampanyaya katılmak için , MOBILWIFI200 GB yazıp 2200’a göndererek, 532 ya da 0532 532 0000 Turkcell Müşteri Hizmetleri’ni arayarak veya Turkcell Mağazaları’ndan başvuru yapabilirsiniz.
- Paket içeriğinde 200 GB internet sunulmaktadır. Yeni müşteri kriterini sağlayan müşterilerimiz faydalanabilmektedir.
- Paket kapsamında kullanılmayan haklar sonraki aya devretmez.
- Hat devri, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, borç nedeniyle hattın kapanması, kendi isteğiyle hat kapama durumlarında, paket iptal edilecektir.
Ücretlendirme
- 12.10.2023 Tarihi itibariyle kampanya ücreti 500TL olacaktır.
- 07 Temmuz 2023 tarihli Resmi Gazete'de yayımlanan Cumhurbaşkanı Kararı doğrultusunda KDV'ye tabi teslim ve hizmetler için uygulanmakta olan %18'lik vergi oranı %20 olarak, %8 vergi oranı uygulanan teslim ve hizmetler için ise %10 olarak güncellenmiştir. Bu değişiklik, kararın yürürlüğe girdiği 10 Temmuz 2023 tarihi itibari ile mevcut paket tutarınıza yansıtılacaktır. Kampanya ücreti 406,25TL olacaktır.
- Tarife paketi bitişindeki kullanım bilgisi için tıklayınız.
- 17.01.2023 Tarihi itibariyle kampanya ücreti 400TL olacaktır.
- 27.06.2022 Tarihi itibariyle kampanya fiyatı 245 TL'dir.
- Paket ücretine tüm vergiler (KDV ve ÖİV) dahildir. Vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.
- Kalan ay kadar yapılan kontratlı paket değişikliklerinde geçilecek paketin ücreti kontratın başladığı tarihteki ücreti olarak esas alınır.
- Paket ilk ay satın alındığı günden fatura kesim tarihine kadar kullanıldığı süreye göre hesaplanarak ücretlendirilir. İlk fatura kesim tarihinden itibaren, paket fatura kesim tarihlerinde yenilenir ve paket ücreti tam ücret olarak yansıtılır.
- Ücretlendirme periyodu 1 kb’tır.
- Kampanyaya katılan müşterilerimize ilk ay Lifecell Ek 30 GB tanımlanacaktır. Müşterilerimize tanımlanan Lifecell ilk ay Ek İnternet faydası paket değişikliği yapan müşterilerimiz için geçerli değildir.
- 12 Aydan önce kontrattan ayrılmak isterseniz, Turkcell Hizmetleri kapsamında iptal tarihine kadar faydalanılan indirim bedelleri toplamı veya daha lehinize olacaksa iptal tarihinden taahhüt süresi bitimine kadar ödemeniz gereken aylık indirimli paket ücretleri toplamı ile birlikte iptal bedeline ek olarak Lifecell Ek 30 GB paketi iptal bedeli 160,56 TL de faturaya yansıtılır.
- 12 Aydan önce kontrattan ayrılmak isterseniz, Turkcell Hizmetleri kapsamında iptal tarihine kadar faydalanılan indirim bedelleri toplamı veya daha lehinize olacaksa iptal tarihinden taahhüt süresi bitimine kadar ödemeniz gereken aylık indirimli paket ücretleri toplamı ile birlikte iptal bedeline ek olarak Lifecell Ek 30 GB paketi iptal bedeli 158,09 TL de faturaya yansıtılır.
- Paketin üst hızı 375 Mbps'tır.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
Diğer Satın Alma Seçenekleri
Yıllık Abonelik
-
Nasıl kayıt olabilirim?
MOBIL WIFI 200 GB yazıp 2200’a göndererek, 532 ya da 0532 532 0000 Turkcell Müşteri Hizmetleri’ni arayarak veya Turkcell Mağazaları’ndan başvuru yapabilirsiniz.
-
Ne zaman kullanmaya başlarım?
Paket aktivasyon SMS’inin gelmesini takiben internetinizi kullanmaya başlayabilirsiniz.
-
Özet Bilgi
- Kampanya kapsamında verilen faydaların limit bilgileri nelerdir?
Kampanyaya yeni katılan müşterilerimize 4.5G Mobil Wifi 200 GB paketinde ilk ay Lifecell Ek 30 GB tanımlanacaktır. Müşterilerimize tanımlanan Lifecell ilk ay Ek İnternet faydası paket değişikliği yapan müşterilerimiz için geçerli değildir.
- Kampanya faydalarını ne zaman kullanmaya başlarım? Aktiflendiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Kampanya faydalarını paketiniz aktiflendiğinde kullanmaya başlayabilirsiniz. Paketiniz aktiflendiğinde SMS gönderilecektir.
- Kampanya her ay yenilenir mi? Yenilendiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Evet, kampanya her ay yenilenir ve SMS ile bilgi verilir.
-
Kimler yararlanabilir?
Son 90 gün içinde yeni tesis faturalı bir data hattı almış, numarasını Turkcell’e faturalı olarak taşımış veya data hattı ile ön ödemeliden faturalıya geçiş yapmış müşteriler bu kampanyadan faydalanabilir.
-
Tarife/Paket her ay yenilenecek mi?
Evet.
-
Tarife/paket değişikliği yapabilir miyim?
Abone alımına açık olan diğer bilgisayardan internet paketlerine geçiş yapılabilir.
-
Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer?
Tarafınıza gelen paket aktivasyon SMS’inin gelmesinden sonra yeni paketinizi kullanabilirsiniz.
-
Tarife/Paket'in içeriği ve özellikleri nedir?
Paket 4.5G hızında 200 GB internet kullanımı sağlar.
-
Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Kullanılmayan faydalar bir sonraki aya devretmez.
-
Paketim yurt dışında geçerli mi?
Paket faydaları yurt içinde geçerlidir.
-
Tarife/paket dâhilindeki faydalarım bitince bilgilendirme yapılacak mı?
Evet, paketleriniz dolduğunda SMS ile bilgilendirilme yapılacaktır.
-
Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
KALAN yazıp 2200’a SMS göndererek, Turkcell Uygulaması’den veya 532 ya da 0532 532 0000 Turkcell Müşteri Hizmetleri’ni arayarak kalan haklarınızı öğrenebilirsiniz.
-
Tarife/Paketimi aşarsam ne kadar öderim?
Tarife paketi bitişindeki kullanım bilgisi için tıklayınız. -
Numara değişikliği, devir, faturasız hatta geçiş, numara taşıma, borç nedeniyle hattın kapanması, kendi isteğiyle hat kapama veya fatura dönem değişikliğinde faydalar devam eder mi?
Numara değişikliği hariç devam etmez. Fatura dönem değişikliği taahhüt süresi içinde yapılamaz. Kontrat aktifken fatura dönem değişikliği yapılamaz.
-
Nasıl İptal ederim?
Müşteri hizmetlerini arayarak veya IPTAL MOBILWIFI200GB yazıp 2200'a göndererek iptal edebilirsiniz.
-
İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi?
Yıllık aboneliğinizi iptal etmeniz durumunda, paketinizden kalan faydalar da anında iptal olur.
-
Taahhüt süresi bitmeden kontrattan ayrılmak istersem tarafıma ne kadar ücret yansıtılır?
12 aydan önce kontrattan ayrılmak isterseniz, Turkcell Hizmetleri kapsamında iptal tarihine kadar faydalanılan indirim bedelleri toplamı veya daha lehinize olacaksa iptal tarihinden taahhüt süresi bitimine kadar ödemeniz gereken aylık indirimli paket ücretleri toplamı faturaya yansır.
-
Kampanya iptalinde veya taahhüt bitiminde tarifem değişir mi, nasıl ücretlendirilirim?
4.5G Mobil Wifi 200 GB İnternet Paketinin aylık fiyatı üzerinden kullanıma devam edersiniz.
Aylık Abonelik
-
Nasıl kayıt olabilirim?
532 ya da 0532 532 0000 Turkcell Müşteri Hizmetleri’ni arayarak veya Turkcell Mağazaları’ndan talep ederek internet paketini kullanmaya başlayabilirsiniz.
-
Ne zaman kullanmaya başlarım?
Paket aktivasyon SMS’inin gelmesini takiben internetinizi kullanmaya başlayabilirsiniz.
-
Kimler yararlanabilir?
Bireysel faturalı data hattı sahibi abonelerimiz bu paketten yararlanabilir.
-
Tarife/Paket her ay yenilenecek mi?
Evet.
-
Tarife/paket değişikliği yapabilir miyim?
Abone alımına açık olan diğer bilgisayardan internet paketlerine geçiş yapılabilir.
-
Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer?
Tarafınıza gelen paket aktivasyon SMS’inin gelmesinden sonra yeni paketinizi kullanabilirsiniz.
-
Tarife/Paket'in içeriği ve özellikleri nedir?
Paket 4.5G hızında 200 GB internet kullanımı sağlar.
-
Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Aynı paket birden fazla kez alınamaz. Farklı paket alınabilir, bu durumda eski paket dönem sonunda iptal olur.
-
Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Kullanılmayan faydalar bir sonraki aya devretmez.
-
Paketim yurt dışında geçerli mi?
Paket faydaları yurt içinde geçerlidir.
-
Nasıl İptal ederim?
IPTAL WIFI 200GB AYLIK yazıp 2200’a SMS göndererek, Turkcell Uygulaması’den veya 532 ya da 0532 532 0000 Turkcell Müşteri Hizmetleri’ni arayarak paketinizi iptal edebilirsiniz. Paketinizi iptal etmeniz durumunda, paketinizden kalan internet miktarını, ilgili paket ayınızın sonuna kadar kullanmaya devam edebilirsiniz.
-
Tarife/paket dâhilindeki faydalarım bitince bilgilendirme yapılacak mı?
Evet, paketleriniz dolduğunda SMS ile bilgilendirilme yapılacaktır.
-
Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
KALAN yazıp 2200’a SMS göndererek, Turkcell Uygulaması’den veya 532 ya da 0532 532 0000 Turkcell Müşteri Hizmetleri’ni arayarak kalan haklarınızı öğrenebilirsiniz.
-
Tarife/Paketimi aşarsam ne kadar öderim?
Tarife paketi bitişindeki kullanım bilgisi için tıklayınız.
-
Hangi durumlarda bu tarifeden/paketten yararlanılamaz?
Eski paket iptal edilerek bu paketten yararlanılabilir.
-
Numara değişikliği, devir, faturasız hatta geçiş, numara taşıma, borç nedeniyle hattın kapanması, kendi isteğiyle hat kapama veya fatura dönem değişikliğinde faydalar devam eder mi?
Fatura dönem değişikliği ve numara değişikliği hariç devam etmez.
-
İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi?
Paketinizi iptal etmeniz durumunda, paketinizden kalan internet miktarını, fatura kesim tarihinize kadar kullanmaya devam edebilirsiniz.