

KONUŞMA | İNTERNET | SMS | EK AVANTAJ | ÜCRET |
---|---|---|---|---|
750
DK
HER YÖNE
|
9
GB
İNTERNET
|
750
SMS
HER YÖNE
|
BiP'E ÖZEL İNTERNET 1 GB
Lifebox'ta kullanabileceğiniz 5 GB
TV+'ta kullanabileceğiniz 5 GB
|
|
Katılım Kriterleri
- Yeni Hazır Kart Sadakat Programı kriterlerini sağlayan bireysel Hazır Kart'lı aboneler faydalanabilir
- Yeni Hazır Kart Sadakat Programı kapsamında sunulan Mutlu Avantaj Full 9 GB paketinden aşağıda kriterleri belirtilen kitlelere uyum sağlayan aboneler yararlanabilir.
- Kitle1: Son ay önceki 3 ay ortalamasına göre yurt içi ses harcamasını yüzde 18 ve üzeri arttıran, rakip operatör numaralarını arama sayısı önceki 3 ayın ortalamasına göre yüzde 39 ve üzerinde artış gösteren ve son 3 aylık ortalamada, sahip olduğu ses, SMS veya data paketi kullanım oranı yüzde 86’dan fazla olan müşteriler.
- Kitle2: Son 3 ayda rakip operatörlerden aldığı arama adedinin, aldığı toplam arama adedine oranı yüzde 45’in üzerinde olan, son 8 ay şikayet nedeniyle çağrı merkezini arama sayısı Turkcell genel ortalamasının üzerinde olan, paket dışı ses harcaması 19 TL ve üzeri olan aboneler.
- Kitle3: Son 3 ayda çağrı kesilme adedinin toplam konuşma adedine oranı yüzde 3’ün üzerinde olan, akıllı telefonu olup son 3 aylık ortalama 4.5 G şebekesini kullanma oranı Turkcell genel ortalamasının altında olan, son 3 aylık rakip operatörü arama dakikasının toplam arama dakikasına oranı yüzde 50’nin üzerinde olan müşteriler
- Mutlu Avantaj Full 9 GB paketi kapsamında 9 GB internet, her yöne 750 DK, her yöne 750 SMS, Lifebox standart üyeliği ve Lifebox’ta geçerli 5 GB internet, TV+ mini aboneliği ve TV+’ta geçerli 5 GB internet ve Bip’te geçerli 1 GB internet verilmektedir.
- Paketler 4 Hafta sonunda yenilenmez.
- Yurt içi tarifenizdeki her yöne dakika, SMS ve internetinizin tamamını yurt dışında geçerli ülkelerde günlük ek ücret karşılığında aynen kullanabilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
- Paket kapsamındaki dakika ve internet üçüncü şahıslara transfer edilemez.
- Paket kapsamında verilen kullanım hakları sadece yurt içinde geçerlidir.
- Paket kapsamındaki dakikalar FCT, Kıbrıs, yurt dışı ve yurt dışında dolaşım (roaming) aramaları için geçerli değildir.
- Paketle kapsamındaki dakika ve internet sadece kişisel kullanım içindir. Ticari gelir elde etmek amacıyla kullanılamaz, satılamaz. Tespit edilen aboneler ile ilgili yasal işlem yapılacak ve hatları tek taraflı olarak iptal edilebilecektir.
- Kampanyada verilen, data paketinin 3G şebekesinde üst hız limiti 63 Mbps, 4.5G şebekesinde ise 100 Mbps’tır.
- 4.5G Hızını Deneme Kampanyası kapsamında 4.5G şebekesinde 600 Mbps üst hız limiti sunulur.
- Turkcell, internet üzerinden mesajlaşma ve ses iletişimi (IM ve VOIP), internet paylaşımı (Tethering) ve doğrudan dosya paylaşım (P2P) programları vb. hizmetlerinin internet paketleri ile kullanımlarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar. Data paketi sadece internet erişim noktası kullanılarak yapılan bağlantılarda geçerlidir. İnternet erişim noktası, Blackberry cihazları tarafından kullanılan Blackberry erişim noktası ve 3G netbook, notebook ve USB modemler tarafından kullanılan Mobil Genişbant (MGB/MGBS) erişim noktaları paketlere dahil değildir.
- Bu kampanyadan yararlanan abonelerimiz yurt içi 4.5G hizmetinden faydalanmak için onay vermiş ve abonelik başvurusunda bulunmuş sayılır. Cihaz ve SIM kart uyumlu olduğu sürece herhangi ek bir işlem yapmadan; telefonda ilgili şebeke tipi seçilerek, 4.5G hizmetinden faydalanmaya başlanılabilir. Abonelik iptali için 3G yazıp 2222’ye gönderilmesi yeterlidir.
Ücretlendirme
- Paket ücreti KDV ve ÖİV dahil 190 TL’dir.
- Paket kapsamındaki dakikaların ücretlendirme periyodu 60 saniye, internetin ücretlendirme periyodu 100 kb'tır.
- Paketteki kullanılmayan dakika ve internet bir sonraki aya devretmemektedir.
- Paket faydalarının bitiminde sonra ya da 4 Haftalık paket süresinin sona ermesinden sonra müşterilerimizin kayıtlı olduğu başka bir kampanya yok ise kullanımları kendi tarifeleri üzerinden ücretlendirilir.
- Paketin tamamı kullanıldıktan sonra ya da 4 Haftalık paket süresi bittikten sonra müşterilerimizin paketi yenilenmediyse ve ek bir paketleri yok ise müşterilerimizin aramaları kendi tarifeleri üzerinden ücretlendirilecektir.
- Paket içeriğindeki internetin tamamı kullanıldıktan sonra müşterilerimizin ek bir paketi yok ise paket süresi sonuna kadar müşterilerimizin internet kullanımları Ön Ödemeli Paket Aşım Tarifesi üzerinden; paket süresi bittikten sonra müşterilerimizin paketi yenilenmediyse ve ek paketleri yok ise internet kullanımları Standart İnternet Tarifesi üzerinden ücretlendirilir
- Kampanyaya başvuru kapsamında atılan ve alınan SMS'ler ücretsizdir.
- Toplam Telsiz Kullanım Ücreti borcu biriken müşterilerimizin paket satın alabilmesi için Telsiz Kullanım Ücreti borcunun ödenmesi ile ilgili kurallar Telsiz Kullanım Ücreti sayfasında belirtilmiştir.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
-
Tarife/Paket içeriği nedir?
Kampanya kapsamında 4 Hafta boyunca Mutlu Avantaj Full 9 GB paketi ile 9 GB internet, her yöne 750 DK, her yöne 750 SMS, Lifebox standart üyeliği ve Lifebox’ta geçerli 5 GB internet, TV+ mini aboneliği ve TV+’ta geçerli 5 GB internet ve Bip’te geçerli 1 GB internet verilmektedir.
-
Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer? Devreye girdiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Başvuru SMS’ i attığınız ve hattınızda yeterli bakiye olduğu takdirde faydalar hattınıza yüklenir ve kullanabileceğinize ilişkin bilgilendirme SMS’i gönderilir veya Turkcell noktalarındaki Bayi POS cihazlarından paketi satın alarak, hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.
-
Tarife/Paket her ay yenilenir mi? Yenilendiğinde bilgilenme SMS’i gelir mi?
Hayır, yenilenmez
-
Nasıl kayıt olabilirim?
Mutlu Avantaj Full 9 GB Paketi’ni almak için MAVANTAJ 9 GB yazıp 2200’a gönderebilirsiniz. Mutlu Avantaj Full 9 GB Paketi’ni ayrıca Turkcell bayilerinde POS kanalından nakit ödeme yaparak, Turkcell Uygulaması’den giriş yaparak veya IVR (Sesli Yanıt Sistemi) ile de alabilirsiniz.
-
Tarife/Paket değişikliği yapılabilir miyim?
Evet, geçmek istediğiniz paketin kriterlerini sağlıyorsanız değişiklik yapabilirsiniz. Tarife değişikliklerinde kalan bakiyenizi kullanmaya devam edebilirsiniz.
-
Tarife/Paket’den yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır var mı?
Hayır, sınır bulunmamakta
-
Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Kampanya kriterleri sağlanıyorsa birden fazla paket alınabilir
-
Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde paket dakikalarım geçerli olur mu?
Hayır, geçerli olmaz
-
Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Hayır, devretmez.
-
Paketim yurt dışında geçerli mi?
Yurt içi tarifenizdeki her yöne dakika, SMS ve internetinizin tamamını yurt dışında geçerli ülkelerde çeşitli gün seçenekleri ile ek ücret karşılığında aynen kullanabilirsiniz.
- 24 saat geçerli "Paketim Yurt Dışında Geçerli 1 Gün" hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.
- 72 saat geçerli "Paketim Yurt Dışında Geçerli 3 Gün" hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.
- 120 saat geçerli "Paketim Yurt Dışında Geçerli 5 Gün " hakkında detaylı bilgi için tıklayınız .
-
Nasıl İptal ederim?
IPTAL MAVANTAJ 9 GB yazıp 2200’a göndermeniz yeterlidir.
-
İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi? iptal olduğunda bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Evet, devam eder ve bilgilendirme SMS’i gelir.
-
Tarife/paket dâhilindeki faydaların %80 ve %100 kullanımları bittiğinde bilgilendirmesi yapılacak mı?
Evet, yapılacaktır.
-
Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Turkcell Uygulaması uygulamasından öğrenebilirsiniz. Dilerseniz KALAN yazıp 2200’a göndererek de öğrenebilirsiniz.
-
Paket dahilinde verilen haklar, farklı hatlara transfer edilebilir mi?
Hayır, faydalar başka bir hatta transfer edilemez.
-
Numara değişikliği, devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, hattın geçici olarak kapatılması ve hat iptal edildiğinde devam eder mi?
Devir, numara taşıma, ödeme tipi değişikliği ve hat iptalinde kampanya iptal olur. Numara değişikliği ve hattın geçici kapanması durumunda devam eder.
-
Ses paketleri için Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalarla ilgili detaylı bilgi için lütfen tıklayın.
-
Data hattımda kullanabilir miyim?
Hayır, sadece ses hatlarında kullanılabilir.
-
Birden fazla kez üst üste aldığımda kullanım süresi uzar mı?
Hayır, uzamaz.
-
Tarife/paketin iptal edilmesi durumunda tekrar yararlanılabilir miyim?
İptal edilmesi durumunda, kampanya koşulları sağlanıyorsa tekrar yararlanabilirsiniz. Süresi dolması durumunda terkar yararlanılamaz.
-
Telsiz Kullanım Ücreti Nedir?
Telsiz kullanım ücreti için tıklayınız.
-
Hattımda TL yoksa paket kapsamındaki faydaları kullanabilir miyim?
Paketi bakiye düşümlü alabilmek için hatta en az paket ücreti kadar bakiye bulunmalıdır. Turkcell bayileri ya da Turkcell Uygulaması üzerinden direkt paket yüklemesi de yapabilirsiniz.
-
Tarife/paket yenileme tarihinde hatta yeterli TL yoksa bekleme süresi nedir?
Kampanya kapsamında verilen fayda yenilemesizdir.