

KONUŞMA | İNTERNET | SMS | EK AVANTAJ | ÜCRET |
---|---|---|---|---|
―
|
―
|
―
|
―
|
|
Daha Fazla Bilgi
- 15.12.2020 Tarihi itibariyle Turkcell Rahat Tarifesi altında Rahat 10TL Paketi sunulacaktır.
- Paket ücreti 10 TL’dir. Paket fiyatlarına tüm vergiler dâhildir.
- Rahat 10TL Paketinden Turkcell Rahat Tarife’de bulunan ve üzerinde aktif bir “Rahat Paket” bulunan müşteriler yararlanabilecektir.
- Rahat abonelerinin ana paket dışı data kullanımı hariç tüm kullanımlarında (yurtiçi & yurtdışı Ses, SMS, yurtdışında kullanım vb.) geçerlidir.
- Ücretlendirme periyodu ses paketleri için 6sn, SMS kullanımı için ise bir adettir.
- Tarife kullanım ücretleriyle ilgili detaylı bilgi için tıklayın.
- Müşterinin üzerinde aktif bir “Rahat Paket” bulunduğu sürece istenilen kadar ek TL paketi satın alınabilecektir.
- Ek paketlerin başladığına dair gelecek olan bilgilendirme SMS’inin ardından kullanım yapılmaya başlanabilecektir.
- Paket süresi aylıktır ve kullanım süresi sonunda paketler yenilenmeyecektir.
- Rahat 10TL Paketi ön ödemeli olarak kredi kartı, peşin ödeme veya Paycell Kart ile alınabileceklerdir.
- Alınan paketler, 3. kişilere transfer edilememektedir.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
-
Özet Bilgiler
Rahat abonelerinin ana paket dışı data kullanımı hariç tüm kullanımlarında (yurtiçi & yurtdışı Ses, SMS, yurtdışında kullanım vb.) kullanabilecekleri TL paketidir.
Tarife/Paket kapsamında verilen faydaların limit bilgileri nelerdir?15.12.2020 tarihi itibarıyla paket ücreti 10 TL 'dir.
Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer? Devreye girdiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?Paketin başladığına dair gelecek olan bilgilendirme SMS’inin ardından kullanım yapılmaya başlanabilecektir.
Tarife/Paket her ay yenilenir mi? Yenilendiğinde bilgilenme SMS’i gelir mi?Yenilenmez.
-
Nedir?
Rahat abonelerinin ana paket dışı data kullanımı hariç tüm kullanımlarında (yurtiçi & yurtdışı Ses, SMS, yurtdışında kullanım vb.) kullanabilecekleri TL paketidir.
-
Kimler yararlanabilir?
Rahat 10TL Paketinden Turkcell Rahat Tarife’de bulunan ve üzerinde aktif bir “Rahat Paket” bulunan müşteriler yararlanabilecektir. -
Nasıl kayıt olabilirim?
Paket kredi kartıyla Turkcell Uygulaması uygulamasından, çağrı merkezinden veya Turkcell mağazalarından alınabilir.
-
Tarife/Paket değişikliği yapabilir miyim?
Evet, yapabilirsiniz.
-
Tarife/Paket'in içeriği, özellikleri, hedef kitlesi, hizmetten yararlanmak için gerekli özel şartlar nelerdir?
Paketten Turkcell Rahat Tarife’de bulunan ve üzerinde aktif bir “Rahat Paket” bulunan müşteriler yararlanabilecektir.
-
Tarife/Paket’den yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır var mı?
Hayır, bir sınır bulunmamaktadır.
-
Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Evet, alabilirsiniz.
-
Bu tarife/paket hangi paketler ile beraber kullanılamaz?
Üzerinizde aktif bir “Rahat Paket” olduğu sürece paketi kullanabilirsiniz.
-
Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Hayır, devretmez
-
Paketim yurt dışında geçerli mi?
Rahat aboneleri ana paket dışı data kullanımı hariç tüm kullanımlarında (yurtiçi & yurtdışı Ses, SMS, yurtdışında kullanım vb.) kullanabilirler. -
Nasıl İptal ederim?
Çağrı Merkezini arayarak iptal edebilirsiniz.
-
Tarife/paket dâhilindeki faydaların %80 ve %100 kullanımları bittiğinde bilgilendirmesi yapılacak mı?
Evet, yapılacaktır.
-
Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Kalan haklarınızı Turkcell Uygulaması'ndan yada *159#’yi tuşlayarak öğrenebilirsiniz.
-
Paket dahilinde verilen haklar, farklı hatlara transfer edilebilir mi?
Hayır, transfer edilemez.
-
Numara değişikliği, devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, hattın geçici olarak kapatılması ve hat iptal edildiğinde devam eder mi?
Devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, abone isteğiyle hattı kapama durumlarında paket faydalarınız sonlanır. Numara değişikliği, sim kart değişikliği, tarife değişikliği durumlarında paket faydalarınız devam eder.
-
Tarife/paketten kalan haklarım bana otomatik bildirilecek mi?
Kalan haklarınız sorgulama yaptığınızda, %80 ve %100 kullanım yaptığınızda bildirilecektir.
-
Ses paketleri için Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalarla ilgili detaylı bilgi için lütfen tıklayın.
-
Data hattımda kullanabilir miyim?
Hayır, kullanamazsınız.
-
Birden fazla kez üst üste aldığımda kullanım süresi uzar mı?
Her paket kendi kullanım süresi kadar geçerlidir.
-
Tarife/paketin iptal edilmesi durumunda tekrar yararlanılabilir miyim?
Üzerinizde aktif bir “Rahat Paket” olduğu sürece pakete kayıt olabilirsiniz.
-
Birden fazla hattımla yararlanabilir miyim?
Evet, yararlanabilirsiniz.
-
Tarife/paket içeriğinde verilen servis faydalarının paket içerik ve özellikleri nelerdir?
Paket içeriğinde servis faydası bulunmamaktadır.
-
Tarife/paket içeriğinde verilen servis faydalar, üzerine tanımlı aynı servis varsa tanımlanır mı?
Paket içeriğinde servis faydası bulunmamaktadır.
-
Tarife/paket içeriğinde verilen servis faydaları iptal edildiğinde yeniden alınabilir mi?
Paket içeriğinde servis faydası bulunmamaktadır.
-
Fatura dönem değişikliği ve borç nedeniyle hattın kapatılması durumunda devam eder mi?
Hayır, devam etmez.