

KONUŞMA | İNTERNET | SMS | EK AVANTAJ | ÜCRET |
---|---|---|---|---|
3000
DK
HER YÖNE
|
―
|
―
|
―
|
|
Daha Fazla Bilgi
Abonelik | Paket İçeriği | Ücreti |
Aylık Abonelik | Her Yöne 3.000 DK | 139,90 TL |
- 10.06.2020 Tarihinden itibaren paketin aylık ücreti 139,90 TL olarak güncellenecektir.
- Ultra Paket'in aylık ücreti 9 Mart 2015 tarihinden itibaren 119 TL olarak güncellenmiştir. Yeni ücret, mevcutta bu paketi kullanan müşterilerimizin Nisan ayı faturalarına yansıyacaktır.
- Fiyatlara %20 KDV ve %25 Özel İletişim Vergisi dahil, telsiz kullanım ücreti ve telsiz ruhsat ücreti dahil değildir. Paketler kapsamında ve paket aşımında yapacağınız yurt içi görüşmeleriniz 6 saniyede bir ücretlendirilir.
- 03.04.2017 Tarihi itibarıyla paketsiz ses ve SMS kullanımı ücretlendirmeleri için tıklayınız.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
-
Nasıl kayıt olabilirim?
Ultra Paket için ULTRA yazıp 2222'ye ücretsiz olarak gönderebilir, Turkcell Mağazalarına başvurabilir veya 532 ya da 0532 532 0000 Turkcell Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsiniz.
-
Ne zaman kullanmaya başlarım?
Paketinizi, talep ettikten sonraki ilk fatura kesim tarihinizden itibaren kullanabilirsiniz. Paketiniz başladığında kısa mesaj ile bilgilendirilirsiniz.
Hazır Kart’tan faturalıya geçen, numarasını Turkcell Faturalıya taşıyan veya yeni faturalı hat alan müşterilerimiz, tarifelerini bu paket ile başlattıklarında hemen faydalanmaya başlar. -
Kimler yararlanabilir?
Paketten bireysel faturalı Turkcell müşterileri faydalanabilir. Taahhütlü tekliflerden faydalanan müşterilerimiz pakete geçmek isterlerse mevcut taahhütlü tekliflerini iptal ettirmeleri gerekebilir. Bu durumda 532 ya da 0532 532 0000 arayarak Turkcell Müşteri Hizmetleri'nden detaylı bilgi alabilirsiniz.
-
Paket her ay yenilenecek mi?
Evet, Ultra Paketiniz her ay yenilenir.
-
Paket değişikliği yapabilir miyim?
Evet, Ultra Paketi’nden başka paketlere ya da tarifelere geçiş yapabilirsiniz. 532 ya da 0532 532 0000 arayarak Turkcell Müşteri Hizmetleri'nden detaylı bilgi alabilirsiniz.
-
Paket değişikliğim ne zaman devreye girer?
Paketinizi, talep ettikten sonraki ilk fatura kesim tarihinizden itibaren kullanabilirsiniz. Paketiniz başladığında kısa mesaj ile bilgilendirilirsiniz.
Hazır Kart’tan faturalıya geçen, numarasını Turkcell Faturalıya taşıyan veya yeni faturalı hat alan müşterilerimiz, tarifelerini bu paket ile başlattıklarında hemen faydalanmaya başlar. -
Paket'in içeriği ve özellikleri nedir?
Her Yöne Paketler Tarifesi’ndeki Ultra Paket ile her yöne 3000 dakika konuşabilirsiniz.
Paketinizin içerdiği dakikalar bir fatura dönemi için geçerlidir ve iptal etmediğiniz sürece her fatura döneminizde otomatik olarak yenilenir.
Paketteki her yöne 3000 dakikanızı; Turkcell, diğer operatörler ve sabit hatlara yaptığınız yurt içi aramalarınızda kullanabilirsiniz.
Yurt içinde konferans görüşmesi yaptığınızda , ödemeli aramalarınızda ve görüntülü görüşmelerinizde paketteki dakikalarınızı kullanabilirsiniz. Verilen dakikalarınız yurt içi konuşmalarınızda geçerli olduğu için, K.K.T.C'de bulunduğunuzda kullanılamaz. -
Kullanmadığım paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Paket dakikalarınız o ayki fatura döneminiz için geçerli olup, kullanmadığınız dakikalarınız bir sonraki döneme devrolmaz. Paketinizi iptal etmediğiniz sürece paket dakikalarınız her ay yenilenir. Paketinizi iptal ettiğinizde kullanmadığınız dakikalarınız varsa iadesi yapılmaz.
-
Paketim yurt dışında geçerli mi?
Hayır geçerli değildir.
-
Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde paket dakikalarım geçerli olur mu?
Hattınızı başka bir numaraya yönlendirmeniz durumunda yapacağınız görüşmelerinizde paket dakikalarınız geçerli olmaz. Yönlendirme servisimizin ücretlendirme bilgileri için lütfen tıklayın.
-
Nasıl İptal ederim?
Paketinizi iptal etmek için tarife veya paket değişikliği yapmanız gerekir. Paketinizi iptal ettiğinizde o ay içinde kullanmadığınız dakikalar fatura kesiminizde silinir, iptal talebiniz (veya tarife/paket değişiklik talebiniz) fatura kesiminizden itibaren geçerli olur.
Ultra paketinizi iptal etmek için IPTAL ULTRA yazıp 2222’ye gönderebilirsiniz. Ultra Paket aboneliğiniz iptal talebinizi takip eden ilk fatura döneminde iptal olacak ve aynı tarihte tarifeniz BizBize olarak değişecektir.
Ayrıca hat iptal, numara taşıma, ödeme tipi değişikliği ve devir işlemlerinden birini gerçekleştirdiğinizde de paketiniz iptal olur ve son paket ücretinizin tamamı faturanıza yansıtılır. -
Paket dahilindeki faydalarım bitince bilgilendirme yapılacak mı?
Evet, paket dahilindeki dakikalarınızı bitirdiğinize dair bilgilendirme yapılır.
-
Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Kalan dakikalarınızı Online İşlemler'den, KALAN yazıp 2200'a ücretsiz kısa mesaj göndererek veya telefonunuzdan *159#'yi tuşlayarak öğrenebilirsiniz. Detaylı bilgi almak ve paket kalanınızı takipedebileceğiniz diğer yöntemleri öğrenmek için tıklayınız.
-
Tarife/Paketimi aşarsam ne kadar öderim?
Paketinizdeki dakikaları aştığınız takdirde mevcut tarifeniz üzerinden, detayı “daha fazla bilgi” bölümünde belirtildiği şekilde konuşmaya devam edersiniz.
03.04.2017 tarihi itibarıyla paketsiz ses ve sms kullanımı ücretlendirmeleri için tıklayınız.
-
Bilmenizde fayda var
Vergilerde ve/veya mevzuat gereğince ilgili kurumlara yapılması gereken ödemelerde meydana gelecek artışlar ile kamu kurum ve kuruluşlarının işlem ve kararları nedeni ile yapılması gereken tarife değişiklikleri, tarifelere aynen uygulanır.
Turkcell, ticari amaçlarla veya sunulan hizmetin haberleşme ihtiyacının karşılanması dışında amaçlar için kullanıldığını belirlemesi durumunda tespit ettiği hatları kapama veya kullanımları kısıtlama hakkını saklı tutar.
Aboneler yararlandıkları hizmeti ticaret amacıyla üçüncü kişilere sunamazlar. Aksine davranan kullanıcıların abonelik sözleşmesi feshedilir.
Turkcell bilgilendirme yapmak koşulu ile tarife ve kampanyalarının fiyat ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar. -
Ses paketleri için Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalarla ilgili detaylı bilgi için lütfen tıklayın.