Siparişimin durumunu nereden takip edebilirim?

Sipariş bilgilerinize aşağıdaki sayfalardan kolayca ulaşabilirsiniz.
Turkcell’liyseniz tıklayın.
Turkcell’li değilseniz tıklayın.​

Siparişiniz alındığında, kuryeye iletildiğinde ve teslim edildiğinde e-posta yoluyla bilgilendirilirsiniz.

Kurye takibi için:
  • Kontratlı Ürünler: Ürününüzün kurye detay bilgilerine Dijital Operatör Uygulaması Siparis sayfasindan “Kurye’ye verildi” statüsünde “Kurye Takibi”ni tıklayarak ulaşabilirsiniz. Ayrıca Tele Kurye firması siparişi yola çıkardıktan sonra tarafınıza gönderdiği SMS içerisinde sipariş takip linki paylaşmaktadır. Kuryenizin durumunu o link üzerinden istediğiniz zaman takip edebilirsiniz. Tele Kurye çağrı merkezi 0 (212) 295 30 60.
  • Kontratsız Ürünler: Ürününüzün kargo detay bilgilerine Dijital Operatör Uygulaması Siparis sayfasindan “Kargo'ya verildi” statüsünde “Kargo Takibi”ni tıklayarak ulaşabilirsiniz. Ayrıca Yurtiçi Kargo firması siparişi yola çıkardıktan sonra tarafınıza gönderdiği SMS içerisinde sipariş takip linki paylaşmaktadır. Kargo durumunu o link üzerinden istediğiniz zaman takip edebilirsiniz. Yurtiçi çağrı merkezi 444 99 99.