Siparişim onaylanmadı, ne yapmalıyım?
Onaylanmayan siparişlerinizle ilgili detaylı bilgiye ulaşmak için 0850 222 20 20 Turkcell Pasaj Müşteri Hizmetleri'ni arayarak ya da burada yer alan formu doldurarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.
- Bir müşteri 1 ayda 4 tane Tablet alabilir
- Bir müşteri 1 ayda 4 tane Notebook alabilir
- Bir müşteri 1 ayda 4 tane Akıllı Telefon alabilir
- Bir TCKN ayda maksimum 100.000 TL'lik cihaz alabilir.
- Bir TCKN ayda maksimum 30.000 TL'lik aksesuar alabilir.
Diğer İçerikler
Sipariş teslimat süresi var mı? Teslim edilmez ise ne kadar sürede iptal olur?
Neden 3 aydan fazla vadeli telefon siparişi veremiyorum?
Tümünü Gör