Kurye / kargo yetkilisinin getirdiği ürün hasarlı, eksik veya yanlış çıkarsa ne yapmalıyım?

  • Turkcell Pasaj’dan satın almış olduğunuz ürünlerin kurye / kargo yetkilisi tarafından adresinize teslimatı sırasındapaketinizi kontrol etmeniz gerekmektedir. Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında kontrol edin.
    • Kargo paketinde veya üründe hasar varsa ürünü teslim almayabilirsiniz.
    • Ürünü teslim almanız durumunda; sipariş ekranından kolay iade seçeneği ile iade kodu alarak iadenizi gerçekleştirebilirsiniz. Teslim alırken kargo görevlisine hasar tespit tutanağı yazdırılmadığı durumda iadeniz kabul edilmeyecektir. İade paketinizin içerisine mutlaka Hasar Tespit Tutanağı eklenmelidir.
    • Ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte ilgili kargo firmasına teslim edip ilgili alıcıya göndermeniz gerekmektedir.
  • Ürünü teslim aldıktan sonra yetkili servis tarafından kurulumu gereken Beyaz Eşya (buzdolabı, çamaşır makinesi, televizyon vb) siparişleriniz için;
  • Paket yetkili servis bilgisi olmadan açılırsa ürün iade kapsamı dışında kalır.
  • ***Teknik servis kurulumu gerektiren ürünlerin kutularında bu bilgi yer alır.
  • Diğer durumlarda buradan veya 0850 222 20 20 Çağrı merkezimiz üzerinden bizlere ulaşarak destek alabilirsiniz.