
Paket Kalan
Paket kalan bilgileriniz güncel sonuçlarla cebinizde!
Servis Katılım
Servis Detayları
Nedir?
Paket Kalan hizmetiyle paketlerinizden ne kadar kaldığını güncel sonuçlarla hemen ve ücretsiz öğrenebilirsiniz. Üstelik 6-12 saat gecikme devri de bitti; artık Turkcell’in yurt içi tüm konuşma ve mesajlaşma paketlerinde anında, internet paketlerinizde ise en fazla son 1 saat hariç olacak şekilde paket kalanınızı öğrenebilirsiniz.
Nasıl Kullanırım?
Faturalı paketlerinizden ne kadar kaldığını aşağıdaki yöntemlerle ücretsiz olarak öğrenebilirsiniz:
- Tüm paketlerinizden (uygulamalar hariç) kalan bilginizi öğrenmek için KALAN, sadece uygulamalarınıza özel kalan kullanımları öğrenmek için KALAN UYGULAMA, sadece konuşma paketlerinizden kalan bilginizi öğrenmek için KALAN DAKIKA, sadece sms paketlerinizden kalan bilginizi öğrenmek için KALAN SMS, sadece internet paketlerinizden kalan bilginizi öğrenmek için KALAN INTERNET yazıp 2200’a gönderebilirsiniz.
- Telefonunuzun ekranına *100# yazıp arama tuşuna basarak Turkcell Hızlı Menu’den de kalan bilgilerinize ulaşabilirsiniz.
- Paket kalanınızı internet üzerinden öğrenmek için telefonunuzdan www.turkcell.com.tr adresine girebilir ya da Turkcell Online İşlem uygulamasını kullanabilirsiniz. Aynı şekilde www.turkcell.com.tr adresinden Hesabım'a giriş yaparak paketinizden ne kadar kaldığını öğrenebilirsiniz.
Servis Detayları
Paket Kalan hizmetiyle paketinizden ne kadar kaldığını ücretsiz olarak sorgulayabilir, böylece kullanımlarınızı dilediğiniz gibi kontrol edebilirsiniz. Ayrıca Turkcell’de paketinizin %80’ine ulaştığınızda veya paketinizi bitirdiğinizde sizi kısa mesaj ile bilgilendiririz. Paket kalan bilginiz ile ilgili size gönderilen mesajlar daha kolay takip edebilmeniz için PaketKalan ismi ile gönderilir.
Ücretlendirme
Ücretsiz
Diğer Satın Alma Seçenekleri
0532 757 22 22
Diğer - *100# Turkcell Hızlı Menu
Sıkça Sorulan Sorular
Yurt dışında kullanmak için aldığım paketlerden ne kadar kaldığını da anında öğrenebilir miyim?
- Büyük kısmı için evet. Kullanımlarınızın paketinize yansıması için, “roaming” yaptığınız operatör tarafından bizim sistemlerimize aktarılması gerekmektedir. “CAMEL” anlaşması olan operatörler için bu bilgiler anında sistemlerimize aktarılmaktadır, dolayısı ile CAMEL anlaşması bulunan bir operatörden yaptığınız kullanımlarınız da anında paket kalan bilgilerinize yansır. Yurt dışı operatörlerin çok büyük bir kısmı CAMEL anlaşmasına dahildir.
- Ancak yurt dışı operatör CAMEL anlaşmasına dahil değilse, kullanım bilgileriniz o operatör tarafından sistemlerimize anında iletilmeyebilir. Turkcell’den bağımsız olarak yurt dışı operatörle ilgili olan bu durumda, kullanım bilgileriniz ortalama bir gün içinde olmakla birlikte seçtiğiniz operatöre göre değişen bir sürede paket kalanınıza yansır.
Konuşma, mesajlaşma, internet paketlerimin hepsi için tek sorgulama yeterli mi?
Evet, tek bir sorgulama yapmanız yeterlidir.
Birden çok paketim varsa ayrı ayrı sorgulama yapmam mı gerekiyor?
KALAN yazıp 2200'a gönderdiğinizde o anki paketlerinizin (uygulamalar hariç) tamamı ile ilgili sizi bilgilendiririz. Uygulamalarınıza özel kalan kullanımları öğrenmek için KALAN UYGULAMA yazıp 2200'a gönderebilirsiniz.
- Hakkımızda
- Ürün ve Hizmetler
- Popüler Marka ve Kategoriler
- Cep Telefonları ve Markalar
- İşlem Merkezi
- Destek
- Özel Günler
- Tüketici Şikayetleri
Dil Tercihi
Türkçe