
Kim Aramış
Servis Detayları
Nedir?
Daha Fazla Bilgi
- Eğer telefon rehberinizi Lifebox rehber yedekleme özelliği ile yedeklediyseniz, gelen bilgilendirme mesajlarında, telefon rehberinize kayıtlı olan kişilerin isimlerini görürsünüz.
- Sizi arayan numaranın kime ait olduğunu bilmek isterseniz, gelen KimAramış mesajını, üzerinde hiçbir değişiklik yapmadan 2200'a ücretsiz gönderebilirsiniz. Böylelikle Bilinmeyen servisi ile arayan kişinin telefon numarasının kayıtlı olduğu AD - SOYAD bilgisi cebinize 15 TL'ye gelir.
- Yetersiz bakiyeniz olduğunda mevcut bakiyenizle kullanabileceğiniz gün kadar ücret ödeyerek servisten yararlanabilirsiniz. Yetersiz bakiyeniz olduğunda, servisi kullanma talebiniz 90 gün boyunca geçerli olur. Bakiye yeterli seviyeye geldiğinde servisten faydalanmaya başlayabilirsiniz.
- Tüm telefonlarda, arama yapıldığında, ekranda çıkan “Aktif arama yönlendirme” notu (not, telefon modeline göre değişebilir), kullanıcıyı bilgilendirme amaçlıdır. Yönlendirme kullanan müşterilerimizin telefonlarında çıkan bu ücretsiz not/mesaja GSM operatörleri müdahale edemez. Sadece hattını yönlendirme servislerine (Yönlendir, Sekreterim, KimAramış) yönlendiren müşterilerimiz, servis kullanım ücretleri ile ilgili bilgilendirilir.
- 444'lü ve tanıtım yapılan numaralardan gelen aramalar, sesli mesaj sistemine yönlendirilmezler.
- Tek Kullanımlık Kim Aramış servisi kullanım bazlı bir servistir.
Nasıl Kullanırım?
KIM yazıp 2200'a göndererek, sizi kimin ne zaman kaç kez aradığını belirten Kim Aramış SMS'lerini almaya başlayabilirsiniz.
Servis Detayları
- Kim Aramış Servisi ile, telefonunuz kapalıyken veya ulaşılamaz durumdayken, sizi kim, kaç kez, ne zaman aradı bilgisi cebinize SMS'le gelir.
Ücretlendirme
- Faturalı ve Hazır Kart'lı bireysel ve kurumsal aboneler için, Kim Aramış SMS Servisi vergiler dahil ayda 16 TL'dir. Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir. Vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.
- Tek Kullanımlık Kim Aramış servisi KDV ve ÖİV dahil 6 TL'dir.
- Servis aboneliği iptal edilmediği sürece devam eder. Aboneliğin aylık kullanım süresi bitiminden önce servis iptal edildiğinde, ücret iade edilmez. Ücretlendirme aylıktır, gönderilen SMS sayısından bağımsızdır.
Nasıl İptal Ederim?
- Kim Aramış Servisi'ni iptal etmek için, IPTAL KIM yazıp 2200'a SMS göndererek, Turkcell.com.tr'den veya Turkcell Uygulaması "Ayarlarım"-"Çağrı Ayarlarım" bölümünden iptal işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
- Hayatım Kolay kampanyası kapsamında tarifenizin hediyesi olarak Kim Aramış Servisi'nden ücretsiz yararlanıyorsanız, ücretsiz KimAramış Servisi'ni iptal etmek için IPTAL KIM yazıp 7080'e ya da 2200'a gönderebilir ya da 532 Turkcell Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsiniz.
- Kullanıma açma/iptal işlemleri 1 gün içinde en fazla 3 kez yapılabilir.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
Sıkça Sorulan Sorular
Kim Aramış servisi nedir?
Ne kadar öderim?
Kimler kullanabilir?
7585 yönlendirme servisini nasıl kullanabilirim ?
“Tüm Aramalar” durumu için yönlendirdiğinizde, sizi arayanlar telefonunuz açık olsa da kapalı anonsu duyacaklar.
“Meşgul” durumu için yönlendirdiğinizde; sizi arayanlar telefonunuz meşgulse kapalı anonsu duyacaklar.
“Cevapsız” durumu için yönlendirdiğinizde; sizi arayanlar telefona cevap verilmediği zaman kapalı anonsunu duyacaklar.
Her durumda da arama detay bilgileriniz anlık olarak SMS’le telefonunuza gönderilir. 7585'e yaptığınız yönlendirmeler ücretsizdir, size iletilen ve arama detaylarını içeren her kısa mesaj ise 6 TL olarak ücretlendirilir.
Diğer cep telefonu operatör abonelerinden gelen aramalar da Kim Aramış kapsamına giriyor mu?
Gelen Kim Aramış SMS’lerininin içeriği nedir?
Gelen SMS’ler ne kadar süre ile saklanır?
Nasıl iptal ederim?
- Hakkımızda
- Ürün ve Hizmetler
- Popüler Marka ve Kategoriler
- Cep Telefonları ve Markalar
- İşlem Merkezi
- Destek
- Özel Günler
- Tüketici Şikayetleri