Satın aldığım bir ürünü nasıl iade edebilirim?

  • Siparişinizi www.turkcell.com.tr veya Dijital Operatör uygulaması üzerinden "Siparişlerim" adımından “İptal Et” butonu aktif durumda ise bu butonu kullanarak iptal edebilirsiniz.
  •  “İptal Et” butonu aktif değil ise iptal işlemi yapılamamaktadır. Bu durumda siparişiniz size ulaştığında iade koşulları sağlanıyorsa, “İade Talebi” oluşturabilir veya dilerseniz kargo poşetinizi açmadan; siparişinizi teslim almayıp geri gönderebilirsiniz. Ürün tarafımıza ulaştığında ve iadeniz onaylandığında ücret iadeniz yapılacaktır.
  •  Teslim aldığınız ürünlerin iadesi, kargodan teslim aldığınız günden itibaren başlar ve 14 gün içinde iade koşullarını sağlıyorsa, kargo bedeli ödemeden ücretsiz olarak kolayca iade edebilirsiniz. Siparişinizi iade etmek istediğinizde www.turkcell.com.tr veya Dijital Operatör uygulaması üzerinden "Siparişlerim" adımından “İade Et” butonu aktif durumda ise bu butonu kullanarak iade talebinizi başlatabilirsiniz. Ürün tarafımıza ulaştığında ve iadeniz onaylandığında ücret iadeniz yapılacaktır.
  •  İsterseniz süreci burada ​bulunan formdan iletişime geçerek başlatabilirsiniz.
    • Kontratlı Ürünler: İade talebiniz alındıktan sonra iadesini size iletilen iade kodu ile en yakın Yurtiçi Kargo şubesine bırakabilirsiniz. Kargo için ek bir ücret ödemezsiniz.
    • Kontratsız Ürünler: İade talebiniz alındıktan sonra iadesini size iletilen iade kodu ile en yakın Yurtiçi Kargo şubesine bırakabilirsiniz. Kargo için ek bir ücret ödemezsiniz.
  •  İade ettiğiniz ürünlerde, teknik servis ve bilirkişi tespiti yapılır. Tespit sonucu ürünün değer kaybettiği ölçüde fiyatından kesinti yapılabilir, iade talebi aşağıdaki koşulları sağlamıyor ise iade isteği kabul edilmeyecek ve adresinize geri gönderilecektir.
İade/Değişim Koşulları:
  •  İade edilecek ürünün orijinal kutusu bozulmamış olmalı, ürünlerde çizik veya herhangi bir hasar olmamalıdır. İade edilen ürün tüm yan ürün ve aksesuarlarıyla birlikte gönderilmelidir. Ürünlerin 14 günde iade koşullarına uygun bir şekilde iade edilmesi gerekmektedir.
  •  Kullanım esnasında vücut ile birebir temas gerektiren ve kullanımla beraber sağlık açısından tehlike arz edebilen ürünlerin iadesi/değişimi yapılamamaktadır.(Tüm Kişisel Bakım Ürünleri, Kulak içi /kulak üstü kulaklık, saat, akıllı bileklik vb.)
  •  Dijital ürün kodlarında iade bulunmamaktadır.
  •  İlgili yasa gereği faturasız iade ve değişim yapılamamaktadır.