Satın aldığım bir ürünü nasıl iade edebilirim?

  • Siparişinizi www.turkcell.com.tr veya Turkcell Uygulaması uygulaması üzerinden "Siparişlerim" adımından “İptal Et” butonu aktif durumda ise bu butonu kullanarak iptal edebilirsiniz.
  • “İptal Et” butonu aktif değil ise iptal işlemi yapılamamaktadır. Bu durumda siparişiniz size ulaştığında iade koşulları sağlanıyorsa, “İade Talebi” oluşturabilir veya dilerseniz kargo poşetinizi açmadan; siparişinizi teslim almayıp geri gönderebilirsiniz. Ürün tarafımıza ulaştığında ve iadeniz onaylandığında ücret iadeniz yapılacaktır.
  • Teslim aldığınız ürünlerin iadesi, kargodan teslim aldığınız günden itibaren başlar ve 14 gün içinde iade koşullarını sağlıyorsa, kargo bedeli ödemeden ücretsiz olarak kolayca iade edebilirsiniz. Siparişinizi iade etmek istediğinizde www.turkcell.com.tr veya Turkcell Uygulaması uygulaması üzerinden "Siparişlerim" adımından “İade Et” butonu aktif durumda ise bu butonu kullanarak iade talebinizi başlatabilirsiniz. Ürün tarafımıza ulaştığında ve iadeniz onaylandığında ücret iadeniz yapılacaktır.
  •  İsterseniz süreci burada​​ bulunan formdan iletişime geçerek başlatabilirsiniz.
    • Peşin/Taksit Ödeme: İade talebiniz alındıktan sonra iadesini size iletilen iade kodu ile en yakın Yurtiçi Kargo şubesine bırakabilirsiniz. Kargo için ek bir ücret ödemezsiniz.
    • Kontratlı Ürünler/Alışveriş Kredili Ürünler: İade talebiniz alındıktan sonra iadesini size iletilen iade kodu ile en yakın Yurtiçi Kargo şubesine bırakabilirsiniz. Kargo için ek bir ücret ödemezsiniz.
  •  İade ettiğiniz ürünlerde, teknik servis ve bilirkişi tespiti yapılır. İade talebi gerekli koşulları sağlamıyor ise iade isteği kabul edilmeyecek ve adresinize geri gönderilecektir.