
Zaman Yönetimi
Servis Detayları
Nedir?
Çocuğunuzun hattını ve internetini hangi gün ne kadar kullanabileceğine kendi telefonunuzdan, siz karar verirsiniz. Böylece o da derslerine de hobilerine de zaman ayırabilir.
Nasıl Kullanırım?
Zaman Yönetimi servis ayarlarını Dijital Operatör Çocuk Hattı Ayarları altından, 532 Turkcell Çağrı Merkezi'ni arayarak müşteri temsilcisi yardımıyla veya Turkcell İletişim Merkezlerinden yapabilirsiniz.
Servis Detayları
- Zaman Yönetimi özelliği ile ebeveyn çocuğunun hattının arama ve internet kullanımını hafta içi ve hafta sonu günleri için ayrı ayrı 4’er saatlik zaman dilimlerinden istediğini seçerek yönetebilir.
- Zaman aralıklarından istediğinizi seçerek çocuğunuzun o saatlerde telefon kullanımını kısıtlayabilirsiniz.
- Turkcell Çocuk Paketi kullanan müşterilerimiz Zaman Yönetimi servisinden ücretsiz olarak faydalanabilir.
- Zaman yönetiminin aktiflenebilmesi için hatta tanımlı bir kullanıcı olması gerekmektedir. Kullanıcısı olmayan hatlar için kullanıcı tanımlaması yapılmalıdır.
- Zaman yönetimi özelliğinin kullanılabilmesi için hat kullanıcısının yaşının 7 yaş ve üzeri - 15 yaş ve altında olması gerekmektedir.
- Zaman Yönetimi özelliğinin kullanılabilmesi için hat tipi bireysel Rahat tarifede olmalıdır.
Servis Kullanım Detayları
- Dijital Operatör Uygulaması Çocuk Hattı Ayarlarım sekmesine girdiğinizde Zaman Yönetimi seçeneğini seçerek ayarları kolaylıkla yapabilirsiniz.
- Ebeveyn hattına bağlı olan ve kullanıcısı 7-15 yaş arasında olan Zaman yönetimi uygulanabilecek hatlar ekranda listelenir.
- Zaman kısıtlaması uygulamak istediğiniz hattı işlem yapılacak numara alanından seçebilirsiniz. İşlem yapılacak hat seçildikten sonra bu hatta kısıtlama uygulanabilir.
- Arama ve İnternet kısıtlaması ayrı ayrı olarak yapılabilmektedir.
- Arama kısıtlaması yapmak istiyorsanız Arama seçeneğine tıkladıktan sonra açılan zaman dilimlerinden kısıtlama yapmak istediğiniz zaman dilimini seçip Kaydet butonuna basmanız yeterlidir. Yaptığınız seçimde değişiklik yapmak isterseniz Düzenle diyerek değişiklikleri yapabilirsiniz.
- İnternet kısıtlaması yapmak istiyorsanız İnternet seçeneğine tıkladıktan sonra açılan zaman dilimlerinden kısıtlama yapmak istediğiniz zaman dilimini seçip Kaydet butonuna basmanız yeterlidir. Yaptığınız seçimde değişiklik yapmak isterseniz Düzenle diyerek değişiklikleri yapabilirsiniz.
- Tüm kısıtlamaları Haftaiçi ve Haftasonu günleri ayrı ayrı olacak şekilde yönetebilirsiniz.
- Kısıtlamaları kaldırmak istediğinizde Düzenle diyerek seçmiş olduğunuz kısıtlamaları kaldırıp Kaydet butonuna basmanız yeterlidir.
Ücretlendirme
Servis Ücretsizdir
Nasıl İptal Ederim?
Tanımlamış olduğunuz kısıtlamaları kaldırarak servisi kullanmayı sonlandırabilirsiniz.
Sıkça Sorulan Sorular
Ne zaman kullanmaya başlarım?
Turkcell Çocuk Paketi satın almanız ile birlikte kullanmaya başlayabilirsiniz.
Nedir?
Zaman Yönetimi özelliği ile ebeveyn çocuğunun hattının arama ve internet kullanımını hafta içi ve hafta sonu günleri için ayrı ayrı 4’er saatlik zaman dilimlerinden istediğini seçerek yönetebilir. Zaman aralıklarından istediğinizi seçerek çocuğunuzun o saatlerde telefon kullanımını kısıtlayabilirsiniz.
Ay içerisinde birden fazla kez servise abonelik yapabilir miyim?
Servis aboneliğiniz süreklidir.
Servis her ay yenilenecek mi? Yenilendiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Servis siz kullandığınız sürece geçerli olacaktır. Kısıtlamaları kaldırarak servisi kullanmayı sonlandırabilirsiniz. Ek olarak Turkcell Çocuk paketlerinden ayrılmanız durumunda servisi kullanmanız sonlanacaktır.
Nasıl Kullanabilirim?
Ebeveyn hattına bağlı olan ve kullanıcısı 7-15 yaş arasında olan Zaman yönetimi uygulanabilecek hatlar ekranda listelenir. Zaman kısıtlaması uygulamak istediğiniz hattı işlem yapılacak numara alanından seçebilirsiniz. İşlem yapılacak hat seçildikten sonra bu hatta kısıtlama uygulanabilir. Arama ve İnternet kısıtlaması ayrı ayrı olarak yapılabilmektedir.
Nasıl abone olabilirim?
Turkcell Çocuk paketi kullanan müşterilerimiz servis ayarlarını istedikleri zaman Dijital operatör uygulaması Ayarlar- Çocuk Hat Ayarları sekmesinden yapabilir.
Aynı anda başka bir servis alabilir miyim?
Evet, alabilirsiniz.
Data hattımda kullanabilir miyim?
Hayır, data hattında kullanılamaz
İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi?
Anlık olarak iptal işlemi gerçekleşmektedir.
Nasıl İptal ederim? İptal olduğunda bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Kısıtlamaları kaldırmanız durumunda servisi kullanmayı sonlandırabilirsiniz.
Servis ile ilgili detaylı bilgileri nereden öğrenebilirim?
Servis ile ilgili detaylı bilgileri tukcell.com.tr/zaman yönetimi sayfasından öğrenebilirsiniz.
Numara değişikliği, devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, hattın geçici olarak kapatılması ve hat iptal edildiğinde devam eder mi?
Hayır, devam etmez
Hangi durumlarda bu servisten yararlanılamaz?
Rahat tarife kullanıcıları ve Lifecell ilk hattım kullananlar Zaman yönetimi Servisinden yararlanabilir. Diğer tarife kullanıcıları Zaman Yönetimi servisinden yararlanamaz
- Hakkımızda
- Ürün ve Hizmetler
- Popüler Marka ve Kategoriler
- Cep Telefonları ve Markalar
- İşlem Merkezi
- Destek
- Özel Günler
- Tüketici Şikayetleri