Faturam Hasatta Nedir?
- Faturam Hasatta, dönemsel gelire sahip çiftçilerimize, aylık faturalarını daha geç ödeme imkânı sağlayan ücretsiz bir servistir.
- Abonelerin aylık 100 TL’yi geçmeyen faturalarının son ödeme tarihi, servis katılımından sonra çıkacak 6. faturanın son ödeme tarihine ötelenir. Dolayısıyla toplam 5 fatura dönemi boyunca ödeme alınmaz, 6 ayda bir toplu ödeme imkânı sağlanır.
- Aylık tutarı 100 TL’yi geçen faturaların son ödeme tarihinde herhangi bir erteleme yapılmaz, faturada belirtilen son ödeme tarihine kadar o aya ait faturanın ödenmesi beklenir.
Daha Fazla Bilgi
Kimler Yararlanabilir:
- Bireysel hat sahibi, en az 6 aydır Faturalı Çiftçi Tarifesi'nde olan (tarifenin tüm alt seçenekleri dâhil) faturalı aboneler katılabilir.
- Hatları üzerinde herhangi bir cihaz taahhüdü olan aboneler, taahhütlü bulundukları süre içinde servise katılamaz. Abonelerin son ödeme tarihi geçmiş ve ödenmemiş faturasının bulunmaması gereklidir. TCKN ile abone adına kayıtlı hatlardan hiçbirinin abonelik sözleşmesine aykırı durumlar sebebi ile görüşmelere kapalı olmaması; kontrat süresinden önce iptal gerçekleştiği için fatura edilmiş ancak ödenmemiş cayma bedeli bulunmaması gereklidir. Aboneye ait herhangi bir hat üzerinde, aboneliğin kötü niyetle/ kazanç elde etmek amaçlı yapıldığının ya da tahsilat riski yaratabilecek oranda kullanım yapıldığının tespit edilmesi halinde, servis katılımına izin verilmez.
- Katılım şartlarını sağlayan abonelerin, Faturam Hasatta başvurusunda bulunduklarında, güncel fatura tutarları kontrol edilir. Güncel fatura tutarı 100 TL altında olan aboneler başvuruyu takiben ilk fatura döneminde; 100 TL üzerinde olan aboneler ise bir sonraki fatura döneminde servisten faydalanmaya başlarlar. Faturaların ödeme tarihlerinin ertelenebilmesi için aylık fatura tutarının 100TL’nin altında olması gerekir.
- Aylık fatura tutarı 100 TL’yi geçmediği sürece, Faturam Hasatta abonelerinden, toplam 5 fatura dönemi boyunca fatura ödemesi alınmaz.
- Faturam Hasatta katılımından sonra çıkan ilk fatura 5 ay, ikinci fatura 4 ay, üçüncü fatura 3 ay, dördüncü fatura 2 ay, beşinci fatura ise 1 ay olacak şekilde, faturaların son ödeme tarihleri ertelenir. Dolayısıyla, servis katılımından sonra çıkacak 6 faturanın ödemesinin toplu olarak 6. faturanın son ödeme gününde yapılması sağlanır.
- Aylık fatura tutarı 100 TL’yi geçen faturaların son ödeme tarihinde herhangi bir erteleme yapılmaz, faturada belirtilen son ödeme tarihine kadar o aya ait faturanın ödenmesi beklenir.
Nasıl Kullanırım?
Çağrı Merkezi veya Turkcell Mağazalarından servis aboneliğinizi başlatabilirsiniz.
Nasıl İptal Ederim?
Çağrı Merkezi veya Turkcell Mağazalarından servis iptali sağlanabilir.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
Ücretsiz
-
Nedir?
- Faturam Hasatta Servisi, dönemsel gelir kazancına sahip çiftçilerimize, aylık faturalarını daha geç ödeme imkânı sağlayan ücretsiz bir servistir.
- Aylık faturalarının son ödeme tarihleri ertelenerek, çiftçilerimize ödeme kolaylığı sağlanır.
- Faturam Hasatta Servisi, dönemsel gelir kazancına sahip çiftçilerimize, aylık faturalarını daha geç ödeme imkânı sağlayan ücretsiz bir servistir.
-
Servisin içeriği ve özellikleri nedir?
- Aylık fatura tutarı 100 TL’yi geçmediği sürece, Faturam Hasatta abonelerinden, toplam 5 fatura dönemi boyunca fatura ödemesi alınmaz.
- Faturam Hasatta katılımından sonra çıkan ilk fatura 5 ay, ikinci fatura 4 ay, üçüncü fatura 3 ay, dördüncü fatura 2 ay, beşinci fatura ise 1 ay olacak şekilde, faturaların son ödeme tarihleri ertelenir. Dolayısıyla, servis katılımından sonra çıkacak 6 faturanın ödemesinin toplu olarak 6. faturanın son ödeme gününde yapılması sağlanır.
- Aylık fatura tutarı 100 TL’yi geçen faturaların son ödeme tarihinde herhangi bir erteleme yapılmaz, faturada belirtilen son ödeme tarihine kadar o aya ait faturanın ödenmesi beklenir.
- Aylık fatura tutarı 100 TL’yi geçmediği sürece, Faturam Hasatta abonelerinden, toplam 5 fatura dönemi boyunca fatura ödemesi alınmaz.
-
Kimler yararlanabilir?
- Bireysel hat sahibi, en az 6 aydır Faturalı Çiftçi Tarifesinde olan (tarifenin tüm alt seçenekleri dâhil) faturalı aboneler katılabilir.
- Hatları üzerinde herhangi bir cihaz taahhüdü olan aboneler, taahhütlü bulundukları süre içerisinde servise katılamaz. Abonelerin son ödeme tarihi geçmiş ve ödenmemiş faturasının bulunmaması gereklidir. TCKN ile abone adına kayıtlı hatlardan hiçbirinin abonelik sözleşmesine aykırı durumlar sebebi ile görüşmelere kapalı olmaması; kontrat süresinden önce iptal gerçekleştiği için fatura edilmiş ancak ödenmemiş cayma bedeli bulunmaması gereklidir.
- Aboneye ait herhangi bir hat üzerinde, aboneliğin kötü niyetle/ kazanç elde etmek amaçlı yapıldığının ya da tahsilat riski yaratabilecek oranda kullanım yapıldığının tespit edilmesi halinde, servis katılımına izin verilmez.
- Bireysel hat sahibi, en az 6 aydır Faturalı Çiftçi Tarifesinde olan (tarifenin tüm alt seçenekleri dâhil) faturalı aboneler katılabilir.
-
Nasıl abone olabilirim?
Faturam Hasatta Servisi katılımı ve iptali sadece Turkcell Mağazalarından veya Turkcell Çağrı Merkezi üzerinden gerçekleştirilir.
-
Ne kadar öderim?
Faturam Hasatta servisi için herhangi bir ücret tahsil edilmemektedir, ücretsizdir.
-
Servisten ne zaman yararlanmaya başlarım?
Katılım şartlarını sağlayan abonelerin, Faturam Hasatta başvurusunda bulunduklarında, güncel fatura tutarları kontrol edilir. Güncel fatura tutarı 100 TL altında olan aboneler başvuruyu takiben ilk fatura döneminde; 100 TL üzerinde olan aboneler ise bir sonraki fatura döneminde servisten faydalanmaya başlarlar.
-
Servis aboneliğim ne kadar sürer?
Faturam Hasatta kapsamındaki 6. faturanın kesim tarihinden 3 gün sonra, servis aboneliği otomatik olarak sona erer. Yani 6. fatura döneminin sonunda, servis aboneliği otomatik olarak yenilenmez. Abone koşulları sağladığı takdirde tekrar servis aboneliği için başvuruda bulunabilir.
-
Hangi durumlarda servis aboneliğim iptal edilir?
- Son ödeme tarihi geçmiş ve ödenmemiş fatura tespitinde,
- Numara taşıma veya hat kapatma talebine istinaden,
- Aboneye ait herhangi bir hat üzerinde, aboneliğin kötü niyetle/ kazanç elde etmek amaçlı yapıldığının ya da tahsilat riski yaratabilecek oranda kullanım yapıldığının tespit edilmesi halinde, servis aboneliği iptal edilir.
- Bunların dışında, müşteri talebi üzerine servis aboneliği iptal edilebilir.
- Son ödeme tarihi geçmiş ve ödenmemiş fatura tespitinde,
-
Nasıl iptal ederim?
Turkcell Mağazalarından veya Turkcell Çağrı Merkezi üzerinden iptal talebinizi iletebilirsiniz.
-
İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi?
Servis iptal edildikten sonra çıkacak faturaların son ödeme tarihleri ötelenmez. Faturam Hasatta servis aboneliğinin aktif olduğu dönemde çıkmış ve ödeme tarihi ertelenmiş faturalarla ilgili bir değişiklik yapılmaz.
-
Faturam Hasatta aboneliğim boyunca yapamayacağım işlemler var mı?
Faturam hasatta aboneliğiniz süresince; Numara değişikliği, devir, faturasız hata geçiş, fatura dönem değişikliği, tarife değişikliği, taahhütlü bir cihaz kampanyasına katılım işlemleriniz gerçekleştirilemez. Bu işlemlerden herhangi birinin yapılabilmesi için, Faturam Hasatta aboneliğinizi iptal ettirmeniz gerekir.
-
Servis aboneliği her ay yenilenecek mi?
Faturam Hasatta katılımını takip eden 6 fatura dönemi boyunca, abone talebi veya servis koşulları gereği iptal gerçekleşmediği sürece, servis aboneliği devam eder. 6. fatura döneminin sonunda, servis aboneliği yenilenmez. Abone koşulları sağladığı takdirde, tekrar servis katılımı için başvuruda bulunabilir.
-
Servis yurt dışında geçerli mi?
Evet, Faturam Hasatta Servisi, müşterilerimize faturalarının son ödeme tarihlerini erteleyerek daha geç ödeme imkânı sağlayan bir servistir. Aylık fatura tutarı 100 TL’yi geçmediği sürece, kullanım türü veya yönü açısından herhangi bir kısıtlama yoktur.
-
Hangi durumlarda bu servisten yararlanılamaz?
- Hatları üzerinde herhangi bir cihaz taahhüdü olan aboneler, taahhütlü bulundukları süre içerisinde servisten yararlanamaz. Abonelerin son ödeme tarihi geçmiş ve ödenmemiş faturasının bulunmaması gereklidir. TCKN ile abone adına kayıtlı hatlardan hiçbirinin abonelik sözleşmesine aykırı durumlar sebebi ile görüşmelere kapalı olmaması; kontrat süresinden önce iptal gerçekleştiği için fatura edilmiş ancak ödenmemiş cayma bedeli bulunmaması gereklidir.
- Aboneye ait herhangi bir hat üzerinde, aboneliğin kötü niyetle/ kazanç elde etmek amaçlı yapıldığının ya da tahsilat riski yaratabilecek oranda kullanım yapıldığının tespit edilmesi halinde, servis katılımına izin verilmez. Servis katılımından sonra tespit edilmesi durumunda ise, servis aboneliğine son verilir.
- Hatları üzerinde herhangi bir cihaz taahhüdü olan aboneler, taahhütlü bulundukları süre içerisinde servisten yararlanamaz. Abonelerin son ödeme tarihi geçmiş ve ödenmemiş faturasının bulunmaması gereklidir. TCKN ile abone adına kayıtlı hatlardan hiçbirinin abonelik sözleşmesine aykırı durumlar sebebi ile görüşmelere kapalı olmaması; kontrat süresinden önce iptal gerçekleştiği için fatura edilmiş ancak ödenmemiş cayma bedeli bulunmaması gereklidir.
-
Numara değişikliği, devir, faturasız hata geçiş, numara taşıma, borç nedeniyle hattın kapanması, kendi isteğiyle hat kapama veya fatura dönem değişikliğinde aboneliğim devam eder mi?
Hayır, servis aboneliğiniz devam etmez. Numara değişikliği, devir, faturasız hata geçiş, fatura dönem değişikliği, tarife değişikliği işlemlerinin yapılabilmesi için servis aboneliğini iptal ettirmeniz gerekir.
-
Servis ile ilgili detaylı bilgileri nereden öğrenebilirim?
Turkcell Mağazalarından veya Turkcell Çağrı Merkezinden detaylı bilgi edinebilirsiniz.