

Akıllım Güvende* Nedir?
Akıllım Güvende Cihaz Koruma Sigortası ile artık telefon, tablet ve bilgisayarlarınız için endişelenmenize gerek kalmaz!
Akıllım Güvende ile Turkcell'den almış olduğunuz cihazınızı, günlük hayatta başınıza gelebilecek kırılma, sıvı teması gibi istenmeyen durumlara karşı sigortalatabilir; olası hasarlara karşı önlem alabilirsiniz. Yılda iki defa yararlanabileceğiniz onarım veya değişim imkânı sağlayan Akıllım Güvende Sigortası ile cihazınızı güvenle kullanmaya devam edin.
Turkcell'den aldığınız cihazınızın koruma sigortasını, mağazalarımızdaki Akıllım Güvende QR'ını okutarak aynı gün içinde yaptırabilirsiniz. Ek olarak, 0850 201 0532 Turkcell Sigorta'yı arayarak, cihazı satın aldığınız ilk 15 gün içinde Akıllım Güvende Sigortanızı Turkcell Mobil Ödeme ile, kredi kartınıza tek çekim veya taksit imkanı ile oluşturabilirsiniz.
Akıllım Güvende Cihaz Koruma Sigortasının detaylarına ulaşmak için tıklayınız.
Daha Fazla Bilgi
Hasar Durumunda:
Cihazınız zarar görürse 48 saat içerisinde, 444 98 76 Cardif Müşteri Hizmetlerini arayarak veya linkten bildirmenizi rica ederiz.
· IMEI ve TC Kimlik Numaranızı müşteri temsilcisi ile paylaşınız.
· Hasar ve hasarın oluşumu hakkındaki bilgileri detaylı şekilde iletiniz.
· Müşteri temsilcisi tarafından verilen "Hasar Takip Numarası" ile cihazı dilediğiniz Turkcell Mağazasına bırakabilirsiniz.
Teminatlar kapsamında hasarın sigorta süresinde gerçekleşmesi şartıyla aynı takvim ayı içerisinde 1 kez ve toplam sigorta süresi boyunca 2 kez olumlu sonuçlanan hasar talepleri karşılanabilir. Söz konusu 2 adet olumlu sonuçlanan hasar talebi kapsamında, sigorta süresi içerisinde olmak koşuluyla, aynı poliçe için sadece 1 onarım ve 1 değişim veya 2 onarım ya da 2 değişim işlemi yapılabilir. Hasar sürecinde cihazın onarım ya da değişiminin yapılabilmesi için muafiyet bedelinin sigorta ettiren tarafından ödenmesi ön koşuldur. Muafiyet bedeli onarım durumunda tamir ve işçilik bedelinin %30’u; değişim durumunda cihazın indirimsiz satış fiyatının %30’udur.
Nasıl Kullanırım?
- Ani ve beklenmedik olaylar sonucunda oluşan kazalardan kaynaklanan kırılmalarda,
- Kullanıcı kaynaklı hasarlar hariç olmak üzere cihazda sıvı teması sonucu meydana gelen arızalarda,
- Elektrik tesisatından kaynaklanan kısa devre, voltaj gibi nedenlerle ortaya çıkan elektrik arızalarında,
- Kullanıcı veya üretici kusuru hariç olmak üzere gerçekleşen mekanik arızalarda sigortanızı kullanabilirsiniz.
Servis Detayları
Yalnızca Akıllım Güvende Cihaz Koruma Sigortası olan müşterilerimiz 444 98 76 Cardif Müşteri Hizmetlerinden teknik destek alabilir ve hasar bildirimi yapabilir.
Nasıl İptal Ederim?
Akıllım Güvende Cihaz Koruma Sigortasını Financell krediniz ile aldıysanız 444 98 76 Cardif Müşteri Hizmetlerini, QR Kod veya SMS yoluyla aldıysanız 0850 201 0532 Turkcell Sigorta Müşteri Hizmetlerini arayarak iptal talebinizi iletebilirsiniz.