Akıllım Güvende ve Akıllım Güvende Plus*

Akıllım Güvende Cihaz Koruma Sigortası paketleri ile cihazınızı istenmeyen durumlara karşı güvence altına alın.

Turkcell Akıllım Güvende ve Akıllım Güvende Plus*

Akıllım Güvende ve Akıllım Güvende Plus* Nedir?

Akıllım Güvende ve Akıllım Güvende Plus Cihaz Koruma Sigortası ile artık telefon, tablet ve bilgisayarlarınız için endişelenmenize gerek kalmaz!
 
Akıllım Güvende ile Turkcell'den almış olduğunuz cihazınızı, günlük hayatta başınıza gelebilecek kırılma, sıvı teması gibi istenmeyen durumlara karşı sigortalatabilir; olası hasarlara karşı önlem alabilirsiniz. Yılda iki defa yararlanabileceğiniz onarım veya değişim imkânı sağlayan Akıllım Güvende paketi ile cihazınızı güvenle kullanmaya devam edebilir, Akıllım Güvende Plus paketi ile de bu güvenceye ek olarak sahip olacağınız uzatılmış garanti hizmeti ile cihazınızın üretici garantisini 1 yıl süre ile uzatabilirsiniz.
 
Turkcell'den aldığınız cihazınızın koruma sigortasını, mağazalarımızdaki Akıllım Güvende QR'ını okutarak aynı gün içinde yaptırabilirsiniz. Ek olarak, 0532 757 9496 Wiyo Müşteri Hizmetleri'ni arayarak, cihazı satın aldığınız ilk 30 gün içinde Akıllım Güvende paketlerinizi Turkcell Mobil Ödeme ile, kredi kartınıza tek çekim veya taksit imkanı ile oluşturabilirsiniz. 
 
Akıllım Güvende ve Akıllım Güvende Plus Cihaz Koruma Sigortalarının detaylarına ulaşmak için tıklayınız. 

Daha Fazla Bilgi

Hasar Durumunda:

 Cihazınız zarar görürse 48 saat içerisinde,  0532 757 9496 Wiyo Müşteri Hizmetleri'ni arayarak bildirmenizi rica ederiz.

·         IMEI ve TC Kimlik Numaranızı müşteri temsilcisi ile paylaşınız.
·         Hasar ve hasarın oluşumu hakkındaki bilgileri detaylı şekilde iletiniz.
·         Müşteri temsilcisi tarafından verilen "Hasar Takip Numarası" ile cihazı dilediğiniz Turkcell Mağazasına bırakabilirsiniz.

Teminatlar kapsamında hasarın sigorta süresinde gerçekleşmesi şartıyla aynı takvim ayı içerisinde 1 kez ve toplam sigorta süresi boyunca 2 kez olumlu sonuçlanan hasar talepleri karşılanabilir. Söz konusu 2 adet olumlu sonuçlanan hasar talebi kapsamında, sigorta süresi içerisinde olmak koşuluyla, aynı poliçe için sadece 1 onarım ve 1 değişim veya 2 onarım ya da 2 değişim işlemi yapılabilir. Hasar sürecinde cihazın onarım ya da değişiminin yapılabilmesi için muafiyet bedelinin sigorta ettiren tarafından ödenmesi ön koşuldur. Katılım payı onarım durumunda tamir ve işçilik bedelinin %30’u; değişim durumunda cihazın indirimsiz satış fiyatının %30’udur.

Akıllım Güvende paketini;
  • Ani ve beklenmedik olaylar sonucunda oluşan kazalardan kaynaklanan kırılmalarda,
  • Kullanıcı kaynaklı hasarlar hariç olmak üzere cihazda sıvı teması sonucu meydana gelen arızalarda,
  • Tesisattan kaynaklanan voltaj değişimi, kısa devre gibi nedenlerle cihazda ortaya çıkan elektriksel arızalar ile kullanıcı veya üretici kusuru hariç olmak üzere cihazda gerçekleşen mekanik arızalarda kullanabilirsiniz.
Akıllım Güvende Plus paketini;
  • Ani ve beklenmedik olaylar sonucunda oluşan kazalardan kaynaklanan kırılmalarda,
  • Kullanıcı kaynaklı hasarlar hariç olmak üzere cihazda sıvı teması sonucu meydana gelen arızalarda,
  • Tesisattan kaynaklanan voltaj değişimi, kısa devre gibi nedenlerle cihazda ortaya çıkan elektriksel arızalar ile kullanıcı veya üretici kusuru hariç olmak üzere cihazda gerçekleşen mekanik arızalarda,
  • Malzeme ve/veya üretim hataları kapsamında, üretici firma garantisinin bitişinden sonraki 1 yıl içerisinde gerçekleşecek onarımlarda kullanabilirsiniz.

Akıllım Güvende ve Akıllım Güvende Plus Cihaz Koruma Sigortası olan müşterilerimiz 0532 757 9496 Wiyo Müşteri Hizmetleri'nden teknik destek alabilir ve hasar bildirimi yapabilir.

Akıllım Güvende ve Akıllım Güvende Plus Cihaz Koruma Sigortası iptal talebinizi 0532 757 9496 Wiyo Müşteri Hizmetleri'ni arayarak iletebilirsiniz.