

Katılım Kriterleri
- Paketten yeni bir hat alımı veya numara taşıma yaparak Turkcell Faturalı'ya gelen bireysel ses hattı aboneler yararlanabilir.
Ücretlendirme
- 20.11.2023 tarihi itibariyle paket ücreti KDV, ÖİV dahil 335 TL olacaktır.
- Paket ücreti KDV, ÖİV dahil 309 TL olacaktır.
- 16.11.2023 itibariyle son 90 gün içinde faturasızdan faturalıya ödeme tipi değişikliği yapan bireysel faturalı müşteriler de faydalanabilecektir.
- Paket içerisindeki 250 SMS, MMS olarak da kullanılabilir.
- Paketin yurt içi ses ve SMS faydaları KKTCELL yönüne de geçerlidir.
- Tarife paketi bitişindeki kullanım bilgisi için tıklayınız
- Paket içerisinde verilen internet faydasının 4.5G şebekesinde üst hız limiti 100mbps, 3G şebekesinde üst hız limiti 63.2mbps olacaktır. Turkcell, internet üzerinden mesajlaşma ve ses iletişimi (IM ve VOIP), 1 / 4 Elektronik Tarife Bildirim Sistemi Bilgi Teknolojileri ve Iletisim Kurumu internet paylaşımı (Tethering) ve doğrudan dosya paylaşım (P2P)programları vb. hizmetlerinin internet paketleri ile kullanımlarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
- Paket dahilinde verilen faydalar yurt içi kullanım için geçerli olacaktır.
- Paket dahilinde verilen ve kullanılmayan faydalar bir sonraki fatura dönemine devretmemektedir.
- 755'Li numaralar, 444'lü numaralar, 1 ile başlayan ücretli 3 haneli numaralar paket kapsamındadır. Bu numaralar dışındaki 118'li numaralar, kısa numaralar, yarışma servisleri, sohbet hatları, bilgi ve danışma numaraları, tüm katma değerli hizmet sunulan numaralarına doğru yapılan arama ücretleri yararlanılan tarifedeki ücretlendirmelerden farklıdır, tarifede belirtilen ücretler veya var ise ücretsiz görüşme süreleri bu servisleri kapsamamaktadır.
- Turkcell, sunulan hizmetin haberleşme ihtiyacının karşılanması dışında amaçlar için kullanıldığını belirlemesi durumunda tespit ettiği hatları kapama hakkını saklı tutar.
- FCT cihazlarına takılan hatlar bu paketten yararlanamazlar.
- Paket dahilinde sunulan faydalar 3.şahıslara transfer edilemez.
- Bu tarife paketine geçiş yapan abonelerimiz yurtiçi 4.5G hizmetinden faydalanmak için onay vermiş ve abonelik başvurusunda bulunmuş sayılır.
- Paket kapsamında TV+'ta geçerli 5GB internet, Lifebox'ta 5GB internet ve fizy'de geçerli 5GB internet sunulmaktadır. Paketteki TV+, Lifebox ve fizy’i uygulamaları için verilen internet hakkına servis hizmeti dahil değildir. Bu servislere ait verilen internet hakları servis satın alındıktan sonra kullanılabilir.
-
Tarife/Paket içeriği nedir?
Yurtiçi her yöne 1000 dakika,her yöne 250 SMS ve 10GB her yöne internet içeren “Sürpriz Ekstra 10GB” Paketi sunulacaktır.
-
Nasıl kayıt olabilirim?
Turkcell Mağazalarını ziyaret ederek, Müşteri hizmetlerini arayarak veya Turkcell Uygulaması uygulamasından başvurabilirsiniz.
-
Tarife/Paket değişikliği yapılabilir miyim?
Geçmek istediğiniz paket/tarifeye geçiş talebinde bulunarak değişiklik yapabilirsiniz.
-
Tarife/Paket’den yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır var mı?
Hayır, sınır bulunmamaktadır.
-
Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Paketi Yalnızca bir defa alabilirsiniz.
-
Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde paket dakikalarım geçerli olur mu?
Hattınızı başka bir numaraya yönlendirmeniz durumunda yapacağınız görüşmelerinizde paket dakikalarınız geçerli olmaz. Yönlendirme servisimizin ücretlendirme bilgileri için lütfen tıklayın.
-
Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Hayır, devretmez.
-
Nasıl İptal ederim?
- Paketinizi iptal etmek için müşteri hizmetlerini arayabilir veya başka bir tarife ya da pakete geçme talebinde bulunabilirsiniz.
- Paketinizi iptal ettirdiğinizde o ay içinde kullanmadığınız dakika ve internet kullanımınız fatura kesiminizde silinir ve iptal talebiniz (veya tarife/paket değişiklik talebiniz) fatura kesiminizden itibaren geçerli olur.
-
İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi? iptal olduğunda bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Paketinizi iptal ettirdiğinizde o ay içinde kullanmadığınız dakika ve internet kullanımınız fatura kesiminizde silinir ve iptal talebiniz (veya tarife/paket değişiklik talebiniz) fatura kesiminizden itibaren geçerli olur.
-
Tarifem yurtdışında geçerli mi?
Yurt içi tarifenizdeki tüm her yöne dakika, internet ve sms’i yurt dışında geçerli ülkelerde günlük ek ücret karşılığında kullanabilirsiniz. Yurt dışında geçerli ülkelerde tarifenizin tüm her yöne dakikası ile bulunduğunuz ülke ve türkiye’yi arayabilir, ayrıca tüm internet ve sms’lerinizi kullanabilirsiniz. Yurt dışında yaptığınız ilk kullanımda devreye girer. Kullanmadığınız gün ücret ödemezsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
Bu özelliği iptal ettiğiniz durumda ya da özelliğin geçerli olmadigi ülkelerde, baska bir yurt disi paketiniz yoksa belirli ülkelerde devreye giren akilli dünya tarifesi, 14.12.2022 Itibariyle yeni abone alimina kapanmistir. Bu tarihten önce akilli dünya tarifesi faydasini içeren paket veya kampanyalardan birine kayit olan abonelerimiz, kampanya süreleri sonuna kadar bu tarifeden faydalanabilirler. Akıllı dünya tarifesi ile ilgili detaylı bilgi için tıklayınız. -
Tarife/paket dâhilindeki faydaların %80 ve %100 kullanımları bittiğinde bilgilendirmesi yapılacak mı?
Evet, kullanım haklarınızın %80 ve %100’üne ulaştığınızda SMS ile bilgilendirme yapılır.
-
Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
KALAN yazıp 2200'a kısa mesaj göndererek ücretsiz olarak fatura kesim tarihinize kadar paketinizden kalan dakika/ internet bilgilerini öğrenebilirsiniz.
-
Paket dahilinde verilen haklar, farklı hatlara transfer edilebilir mi?
Hayır, edilemez.
-
Numara değişikliği, devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, hattın geçici olarak kapatılması ve hat iptal edildiğinde devam eder mi?
Numara değişikliği ve fatura kesim tarihi değişikliğinde devam eder, diğer durumlarda devam etmez.
-
Tarife/paketten kalan haklarım bana otomatik bildirilecek mi?
Evet, kullanım haklarınızın %80 ve %100’üne ulaştığınızda SMS ile bilgilendirme yapılır.
-
Ses paketleri için Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalarla ilgili detaylı bilgi için lütfen tıklayın.
-
Data hattımda kullanabilir miyim?
Hayır, data hattında kullanılamamaktadır.
-
Hız kısıtlı hatta tanımlandığında hız kısıtı kalkar mı?
Evet kalkar.
-
Tarife/paketin iptal edilmesi durumunda tekrar yararlanılabilir miyim?
Kriterleri sağlamanız durumunda tekrar yararlanabilirsiniz.
-
Birden fazla hattımla yararlanabilir miyim?
Her bir hattın kriterleri sağlaması durumunda, her bir hat için ayrı ayrı işlem yapılarak yararlanabilirsiniz.
-
Tarife/paket içeriğinde verilen servis faydalar, üzerine tanımlı aynı servis varsa tanımlanır mı?
Hayır.
-
Tarife/paket içeriğinde verilen servis faydaları iptal edildiğinde yeniden alınabilir mi?
Evet.
-
Fatura dönem değişikliği ve borç nedeniyle hattın kapatılması durumunda devam eder mi?
Devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, borç nedeniyle veya abone isteğiyle hattın kapanması durumlarında paket faydalarınız sonlanır. Numara değişikliği, sim kart değişikliği, fatura dönem değişikliği durumlarında paket faydalarınız devam eder.