

Daha Fazla Bilgi
Paket İsmi | İçerik | Yeni Müşteri Fiyatları** | Mevcut Müşteri*** Fiyatları |
4.5G Mobil Wifi 10 GB | 10 GB | 140 TL | 170 TL |
4.5G Mobil Wifi 20 GB | 20 GB | 190 TL | 220 TL |
4.5G Mobil Wifi 50 GB | 50 GB | 250 TL | 280 TL |
4.5G Mobil Wifi 100 GB | 100 GB | 400 TL | 430 TL |
4.5G Mobil Wifi 200 GB | 200 GB | 500 TL | 530 TL |
- Bireysel faturalı data hattına sahip mevcut veya yeni müşteriler kampanyadan faydalanabilir.
- 30 Ocak 2021 tarihli Cumhurbaşkanlığı Kararı doğrultusunda ÖİV'ye tabi tüm hizmetler için uygulanmakta olan %7,5’lik vergi oranı %10 olarak güncellenmiştir.
- 17.01.2023 Tarihinden itibaren kampanyaya katılan aboneler, tablodaki güncel fiyatlardan faydalanacaktır.
- Kampanya kapsamındaki 4.5G Mobil Wifi paketlerinin üst hızı 375 Mbps'dir.
- Paket ücretine tüm vergiler (KDV ve ÖİV) dahildir. Vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.
- Data hattıyla beraber Statik IP hizmeti almak isterseniz başvuru ve detaylı bilgi için buraya tıklayabilirsiniz.
- Kampanyaya katılan müşterilerimize, 10 GB içerikli paket için ilk ay kullanabilecekleri 10 GB internet, 20 GB içerikli paket için ilk ay kullanabilecekleri 20 GB internet , 50 GB / 100 GB / 200 GB içerikli paketler için ilk ay kullanabilecekleri 30 GB internet paketi aktiflenir. Müşterilerimize tanımlanan ilk ay ek İnternet faydası, kontratın 12 ay uzatılması ve paket değişikliği yapılması durumunda geçerli değildir.
- Taahhüt süresinden önce kontrattan ayrılmak isterseniz, Turkcell Hizmetleri kapsamında iptal tarihine kadar faydalanılan indirim bedelleri toplamı veya daha lehinize olacaksa iptal tarihinden taahhüt süresi bitimine kadar ödemeniz gereken aylık indirimli paket ücretleri toplamı ile birlikte iptal bedeline ek olarak, Ek 10 GB paketi için 91,8 TL iptal bedeli, Ek 20 GB paketi için 132,6 TL iptal bedeli, Ek 30 GB paketi için 158,09 TL iptal bedeli de faturaya yansıtılır.
- Kampanya kapsamında kullanmakta olduğunuz paketten kalan kullanılmayan haklar sonraki aya devretmez.
- Kampanya kapsamında kazanılan haklar yalnızca yurt içinde geçerlidir, yurt dışında kullanılamaz.
- Kampanyaya katılım tarihinden fatura kesim tarihine kadar geçen süreye göre ücretlendirme yapılır. İlk fatura kesim tarihinden itibaren, paket fatura kesim tarihlerinde yenilenir ve paket ücreti tam ücret olarak yansıtılır. Kampanya iptal edildiği durumda, paket ücreti prorateli olarak yansıtılır.
- 10 GB paketinde tanımlı bir ek paketiniz yoksa kullanımlarınız 1 GB/10,20 TL (KDV ÖİV DAHİL) olarak en fazla 3 defa ücretlendirilir. Bir fatura döneminde en fazla 3 kere tekrarlanır. 3. Kez 1GB faydası kullanıldıktan sonra internet kullanımı durdurulur ve ek ücret yansıtılmaz.
- 20 GB paketinde tanımlı bir ek paketiniz yoksa kullanımlarınız 3 GB/15,30 TL (KDV ÖİV DAHİL) olarak en fazla 10 defa ücretlendirilir. 10 adet internet aşımından sonra internet kullanımı durdurulur ve ek ücret yansıtılmaz.Bu ücretlendirme, bir fatura döneminde en fazla 10 kere tekrarlanır. 10. fayda kullanıldıktan sonra internet kullanımı durdurulur ve ek ücret yansıtılmaz.
- 50 GB , 100 GB ve 200 GB paketlerinde tanımlı bir ek paketiniz yoksa kullanımlarınız 5 GB/15,30 TL (KDV ÖİV DAHİL) olarak en fazla 10 defa ücretlendirilir. 10 adet internet aşımından sonra internet kullanımı durdurulur ve ek ücret yansıtılmaz.Bu ücretlendirme, bir fatura döneminde en fazla 10 kere tekrarlanır. 10. fayda kullanıldıktansonra internet kullanımı durdurulur ve ek ücret yansıtılmaz.
- Kalan ay kadar yapılan kontratlı paket değişikliklerinde geçilecek paketin ücreti kontratın başladığı tarihteki ücreti olarak esas alınır.
- Aynı taahhüt süresi içinde 2 defa üst paketlere 1 defa alt paketlere geçiş yapılabilir.
- 01.01.2022 Tarihi itibarıyla , yeni tesis hat satın alarak seçilen teklifin ücretine ek olarak , 117 TL yeni tesis hat ücreti (aylık 9,75 TL) , 50,75 TL TGM ruhsat vergisi (aylık 4,23 TL) 12 eşit taksit halinde , 4,23 TL TGM kullanım vergisi ise her ay olmak üzere faturaya eklenir.
- Kampanyaya katılım Turkcell İletişim Merkezlerinden ve Satış Noktalarından, 2200'a SMS yoluyla ve Turkcell Müşteri Hizmetlerini arayarak yapılabilir.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
-
Kampanyaya nasıl katılabilirim?
Size en yakın Turkcell Mağazasına giderek, veya Turkcell Müşteri Hizmetlerini arayarak kampanyaya katılabilirsiniz.
-
Başvuru SMS'i ücretli midir?
Ücretsizdir.
-
Kimler yararlanabilir?
Bireysel faturalı data hatları yararlanabilir. Kampanya altındaki 4.5G Mobil Wifi 10 GB paketi 08.7.2020 itibariyle mevcut müşteriye kapatılmış olup sadece son 90 gün içinde yeni tesis faturalı bir data hattı almış, numarasını Turkcell’e faturalı olarak taşımış veya data hattı ile ön ödemeliden faturalıya geçiş yapmış müşteriler bu kampanyadan faydalanabilir.
-
İlgili paket bedelleri faturama nasıl yansır?
Kampanyaya katılım tarihinden fatura kesim tarihine kadar geçen süreye göre ücretlendirme yapılır. İlk fatura kesim tarihinden itibaren, paket fatura kesim tarihlerinde yenilenir ve paket ücreti tam ücret olarak yansıtılır. Kampanya iptal edildiği durumda, paket ücreti prorate'li olarak yansıtılır.
-
Ne zaman internet paketimi kullanmaya başlarım?
Mevcut bireysel faturalı data müşterisiyseniz paketiniz tanımlandıktan sonra yeni müşteri olarak gelirseniz, data hattınız aktiflenip paketiniz tanımlandıktan hemen sonra , paketinizi kullanmaya başlayabilirsiniz.
-
Kullanmadığım kampanya faydaları bir sonraki aya devreder mi?
Hayır etmez. Haklar ilgili dönemler içinde kullanılmalıdırlar.
-
Kampanya dâhilindeki faydalarım bitince bilgilendirme yapılacak mı?
Evet, bilgilendirme yapılmaktadır.
-
Kampanyadan kazandığım faydaların kalan miktarı ve geçerlilik süresini nasıl öğrenebilirim?
KALAN yazıp 2200’a göndererek, Turkcell Mağazalarına giderek veya Turkcell Müşteri Hizmetlerini arayarak öğrenebilirsiniz.
-
Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde kampanya faydalarım geçerli olur mu?
Hayır, geçerli olmaz.
-
Kampanyayı nasıl İptal ederim?
Kampanyanızı Turkcell Mağazalarına giderek veya Turkcell Müşteri Hizmetlerini arayarak iptal edebilirsiniz.
-
Numara değişikliği, devir, faturasız hatta geçiş, numara taşıma, borç nedeniyle hattın kapanması, kendi isteğiyle hat kapama veya fatura dönem değişikliğinde faydalar devam eder mi?
Kontrat aktifken fatura dönem değişikliği yapılamaz. Numara değişikliği hariç faydalar devam etmez.
-
İptal işlemi yapıldığında kampanyadan kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi?
İptal işlemi yapıldığında kalan haklar anında iptal edilir.
-
Kampanya iptalinde veya taahhüt bitiminde paketim değişir mi, nasıl ücretlendirilirim?
Kampanya iptalinde herhangi bir ek paketiniz yoksa kullanımız standart ücretten devam eder. Taahhüt bitiminde ise herhangi bir ek paketiniz yoksa ilgili paketinizin kontratsız aylık fiyatı üzerinden ücretlendirilerek kullanımınıza devam edersiniz.
-
Statik IP abonelik ve kullanımı hakkında daha fazla bilgi alabilir miyim?
- Her internet bağlantınızda aynı IP üzerinden hizmet almanızı sağlayan servistir. Statik IP adresi sadece size özeldir ve ISS tarafından internet paketi alırken veya aldıktan sonra Turkcell Müşteri Hizmetlerini arayarak statik IP başvurusu yapılabilir. Statik IP adresi sabit olup dinamik IP adresi gibi değişken değildir ve modemi açıp kapatma yöntemiyle değişmez. Statik IP adresinin değiştirilmesi için Turkcell Müşteri Hizmetlerinin aranıp yeni bir statik IP talebinde bulunulması gerekir.
- Yalnızca bireysel ve kurumsal faturalı data hatlarına tanımlanabilir. Bireysel müşterilerimiz Turkcell Müşteri Hizmetlerini, kurumsal müşterilerimiz Kurumsal Çözüm Merkezlerini arayarak aboneliklerini başlatabilirler.Abonelik otomatik olarak her ay yenilenmektedir. Aylık abonelik 12 TL’dir ve faturaya eklenir.
- Statik IP aboneliği tanımlanan hatlar, internete bağlandıklarında aynı IP numarası üzerinden hizmet alacaklardır.
- Kurumsal hatlar için: Statik IP hizmetinden, tüm faturalı hat tipleri (M2M hatları dahil) faydalanabilir.
- Bireysel hatlar için: Statik IP hizmetinden, sadece faturalı internet hatlarıyla ve mgbs apn kullanılarak faydalanılabilir.
- İnternet hattı olan müşteri internet Paketini iptal eder ise internet paketiyle birlikte Statik IP iptal olur. Eski IP tekrar tanımlanamayabilir. Data hatları için olan statik IP paketini alabilmek için bilgisayardan internet paketine sahip olmak gerekir. Ancak bilgisayardan internet paketi için iptal talebi alındıysa StatikIP paketini almaya izin verilmez.
- Statik IP'nizi Turkcell Müşteri Hizmetlerinden aldıktan sonra kullanmaya başlamak için; Statik IP’nizi aldıktan sonra modeminizin ekranından “Turkcell 3G/4G Statik IP”yi seçerek yeni profil oluşturmanız yeterlidir. APN olarak da “statik” seçeneği seçilir.APN adı olarak “MGBS” yazılır.