Faturam Hasatta

Turkcell'li Çiftçilerimiz Faturalarını Hasatta Ödüyor!

Ücretsiz
İncele
Faturam Hasatta

Faturam Hasatta Nedir?

  • Faturam Hasatta, dönemsel gelire sahip çiftçilerimize, aylık faturalarını daha geç ödeme imkânı sağlayan ücretsiz bir servistir.
  • Abonelerin aylık 100 TL’yi geçmeyen faturalarının son ödeme tarihi, servis katılımından sonra çıkacak 6. faturanın son ödeme tarihine ötelenir. Dolayısıyla toplam 5 fatura dönemi boyunca ödeme alınmaz, 6 ayda bir toplu ödeme imkânı sağlanır.
  • Aylık tutarı 100 TL’yi geçen faturaların son ödeme tarihinde herhangi bir erteleme yapılmaz, faturada belirtilen son ödeme tarihine kadar o aya ait faturanın ödenmesi beklenir.

Daha Fazla Bilgi

Kimler Yararlanabilir:

  • Bireysel hat sahibi, en az 6 aydır Faturalı Çiftçi Tarifesi'nde olan (tarifenin tüm alt seçenekleri dâhil) faturalı aboneler katılabilir.
  • Hatları üzerinde herhangi bir cihaz taahhüdü olan aboneler, taahhütlü bulundukları süre içinde servise katılamaz. Abonelerin son ödeme tarihi geçmiş ve ödenmemiş faturasının bulunmaması gereklidir. TCKN ile abone adına kayıtlı hatlardan hiçbirinin abonelik sözleşmesine aykırı durumlar sebebi ile görüşmelere kapalı olmaması; kontrat süresinden önce iptal gerçekleştiği için fatura edilmiş ancak ödenmemiş cayma bedeli bulunmaması gereklidir. Aboneye ait herhangi bir hat üzerinde, aboneliğin kötü niyetle/ kazanç elde etmek amaçlı yapıldığının ya da tahsilat riski yaratabilecek oranda kullanım yapıldığının tespit edilmesi halinde, servis katılımına izin verilmez.
Servisin içeriği ve özellikleri nedir?
  • Katılım şartlarını sağlayan abonelerin, Faturam Hasatta başvurusunda bulunduklarında, güncel fatura tutarları kontrol edilir. Güncel fatura tutarı 100 TL altında olan aboneler başvuruyu takiben ilk fatura döneminde; 100 TL üzerinde olan aboneler ise bir sonraki fatura döneminde servisten faydalanmaya başlarlar. Faturaların ödeme tarihlerinin ertelenebilmesi için aylık fatura tutarının 100TL’nin altında olması gerekir.
  • Aylık fatura tutarı 100 TL’yi geçmediği sürece, Faturam Hasatta abonelerinden, toplam 5 fatura dönemi boyunca fatura ödemesi alınmaz. 
  • Faturam Hasatta katılımından sonra çıkan ilk fatura 5 ay, ikinci fatura 4 ay, üçüncü fatura 3 ay, dördüncü fatura 2 ay, beşinci fatura ise 1 ay olacak şekilde, faturaların son ödeme tarihleri ertelenir. Dolayısıyla, servis katılımından sonra çıkacak 6 faturanın ödemesinin toplu olarak 6. faturanın son ödeme gününde yapılması sağlanır.
  • Aylık fatura tutarı 100 TL’yi geçen faturaların son ödeme tarihinde herhangi bir erteleme yapılmaz, faturada belirtilen son ödeme tarihine kadar o aya ait faturanın ödenmesi beklenir.

 

Çağrı Merkezi veya Turkcell İletişim Merkezlerinden servis aboneliğinizi başlatabilirsiniz.

Çağrı Merkezi veya Turkcell İletişim Merkezlerinden servis iptali sağlanabilir.

532 ya da 0532 532 0000

Ücretsiz

    • Faturam Hasatta Servisi, dönemsel gelir kazancına sahip çiftçilerimize, aylık faturalarını daha geç ödeme imkânı sağlayan ücretsiz bir servistir. 
    • Aylık faturalarının son ödeme tarihleri ertelenerek, çiftçilerimize ödeme kolaylığı sağlanır.

    • Aylık fatura tutarı 100 TL’yi geçmediği sürece, Faturam Hasatta abonelerinden, toplam 5 fatura dönemi boyunca fatura ödemesi alınmaz. 
    • Faturam Hasatta katılımından sonra çıkan ilk fatura 5 ay, ikinci fatura 4 ay, üçüncü fatura 3 ay, dördüncü fatura 2 ay, beşinci fatura ise 1 ay olacak şekilde, faturaların son ödeme tarihleri ertelenir. Dolayısıyla, servis katılımından sonra çıkacak 6 faturanın ödemesinin toplu olarak 6. faturanın son ödeme gününde yapılması sağlanır.
    • Aylık fatura tutarı 100 TL’yi geçen faturaların son ödeme tarihinde herhangi bir erteleme yapılmaz, faturada belirtilen son ödeme tarihine kadar o aya ait faturanın ödenmesi beklenir.

    • Bireysel hat sahibi, en az 6 aydır Faturalı Çiftçi Tarifesinde olan (tarifenin tüm alt seçenekleri dâhil) faturalı aboneler katılabilir. 
    • Hatları üzerinde herhangi bir cihaz taahhüdü olan aboneler, taahhütlü bulundukları süre içerisinde servise katılamaz. Abonelerin son ödeme tarihi geçmiş ve ödenmemiş faturasının bulunmaması gereklidir. TCKN ile abone adına kayıtlı hatlardan hiçbirinin abonelik sözleşmesine aykırı durumlar sebebi ile görüşmelere kapalı olmaması; kontrat süresinden önce iptal gerçekleştiği için fatura edilmiş ancak ödenmemiş cayma bedeli bulunmaması gereklidir. 
    • Aboneye ait herhangi bir hat üzerinde, aboneliğin kötü niyetle/ kazanç elde etmek amaçlı yapıldığının ya da tahsilat riski yaratabilecek oranda kullanım yapıldığının tespit edilmesi halinde, servis katılımına izin verilmez.

  • Faturam Hasatta Servisi katılımı ve iptali sadece Turkcell İletişim Merkezlerinden veya Turkcell Çağrı Merkezi üzerinden gerçekleştirilir. 

  • Faturam Hasatta servisi için herhangi bir ücret tahsil edilmemektedir, ücretsizdir. 

  • Katılım şartlarını sağlayan abonelerin, Faturam Hasatta başvurusunda bulunduklarında, güncel fatura tutarları kontrol edilir. Güncel fatura tutarı 100 TL altında olan aboneler başvuruyu takiben ilk fatura döneminde; 100 TL üzerinde olan aboneler ise bir sonraki fatura döneminde servisten faydalanmaya başlarlar.

  • Faturam Hasatta kapsamındaki 6. faturanın kesim tarihinden 3 gün sonra, servis aboneliği otomatik olarak sona erer. Yani 6. fatura döneminin sonunda, servis aboneliği otomatik olarak yenilenmez. Abone koşulları sağladığı takdirde tekrar servis aboneliği için başvuruda bulunabilir.

    • Son ödeme tarihi geçmiş ve ödenmemiş fatura tespitinde,
    • Numara taşıma veya hat kapatma talebine istinaden, 
    • Aboneye ait herhangi bir hat üzerinde, aboneliğin kötü niyetle/ kazanç elde etmek amaçlı yapıldığının ya da tahsilat riski yaratabilecek oranda kullanım yapıldığının tespit edilmesi halinde, servis aboneliği iptal edilir.
    • Bunların dışında, müşteri talebi üzerine servis aboneliği iptal edilebilir.

  • Turkcell İletişim Merkezlerinden veya Turkcell Çağrı Merkezi üzerinden iptal talebinizi iletebilirsiniz.

  • Servis iptal edildikten sonra çıkacak faturaların son ödeme tarihleri ötelenmez. Faturam Hasatta servis aboneliğinin aktif olduğu dönemde çıkmış ve ödeme tarihi ertelenmiş faturalarla ilgili bir değişiklik yapılmaz.

  • Faturam hasatta aboneliğiniz süresince; Numara değişikliği, devir, faturasız hata geçiş, fatura dönem değişikliği, tarife değişikliği, taahhütlü bir cihaz kampanyasına katılım işlemleriniz gerçekleştirilemez. Bu işlemlerden herhangi birinin yapılabilmesi için, Faturam Hasatta aboneliğinizi iptal ettirmeniz gerekir. 

  • Faturam Hasatta katılımını takip eden 6 fatura dönemi boyunca, abone talebi veya servis koşulları gereği iptal gerçekleşmediği sürece, servis aboneliği devam eder. 6. fatura döneminin sonunda, servis aboneliği yenilenmez. Abone koşulları sağladığı takdirde, tekrar servis katılımı için başvuruda bulunabilir.

  • Evet. Faturam Hasatta servisi, müşterilerimize faturalarının son ödeme tarihlerini erteleyerek daha geç ödeme imkânı sağlayan bir servistir. Aylık fatura tutarı 100TL’yi geçmediği sürece, kullanım türü veya yönü açısından herhangi bir kısıtlama yoktur.

    • Hatları üzerinde herhangi bir cihaz taahhüdü olan aboneler, taahhütlü bulundukları süre içerisinde servisten yararlanamaz. Abonelerin son ödeme tarihi geçmiş ve ödenmemiş faturasının bulunmaması gereklidir. TCKN ile abone adına kayıtlı hatlardan hiçbirinin abonelik sözleşmesine aykırı durumlar sebebi ile görüşmelere kapalı olmaması; kontrat süresinden önce iptal gerçekleştiği için fatura edilmiş ancak ödenmemiş cayma bedeli bulunmaması gereklidir. 
    • Aboneye ait herhangi bir hat üzerinde, aboneliğin kötü niyetle/ kazanç elde etmek amaçlı yapıldığının ya da tahsilat riski yaratabilecek oranda kullanım yapıldığının tespit edilmesi halinde, servis katılımına izin verilmez. Servis katılımından sonra tespit edilmesi durumunda ise, servis aboneliğine son verilir.

  • Hayır, servis aboneliğiniz devam etmez. Numara değişikliği, devir, faturasız hata geçiş, fatura dönem değişikliği, tarife değişikliği işlemlerinin yapılabilmesi için servis aboneliğini iptal ettirmeniz gerekir. 

  • Turkcell İletişim Merkezlerinden veya Turkcell Çağrı Merkezinden detaylı bilgi edinebilirsiniz.

Sayfayı kaydırın