Yönlendir

Ulaşılabilir olmanın dayanılmaz rahatlığı Turkcell Yönlendir Servisi'nde!

69 KR
İncele
Yönlendir

Yönlendir Nedir?

Telefonunuz “ulaşılamazken” ya da “kapalıyken”, isterseniz siz “başkasıyla konuşurken” ya da “çaldı çaldı ama açamadığınız” zamanlarda, her koşulda bir çözüm var. Turkcell’in Yönlendir Servisi'yle tüm bu durumlarda bile hala ulaşılabilir olmanın keyfini yaşarsınız.

Daha Fazla Bilgi

  • Turkcell Yönlendir Servisi'nden tüm Turkcell’liler yararlanabilir.
  • Telefonunuzu; “Tüm Aramalar”, "Meşgul" veya "Cevapsız" durumu için 7585'e yönlendirdiğinizde, sizi arayanlar telefonunuz açık, meşgul olduğunda veya siz cevap vermediğiniz zaman, "kapalı" anonsunu duyarlar. 
Yönlendir Servisi'ni devreye sokmak çok kolay; yapmanız gereken şey telefonunuzun “Yönlendirme” menüsüne girip, istediğiniz bir numarayı yazarak aramalarınızı yönlendirmek. 
 
Dilerseniz Hesabım'a giriş yaparak da hattınızı Sekreter Servisi'ne, Kim Aramış Servisi'ne veya farklı bir numaraya yönlendirebilirsiniz. Hattınızı hemen yönlendirmek için tıklayın!

Gelen çağrıları başka bir numaraya yönlendirmek için, telefonunuzun menüsünden ya da Tr Turkcell ekranındayken;
  • ‘Cevap verilememe’ durumunda **61*Telefon numarası#arama tuşu,
  • ‘Ulaşılamama durumunda’ **62*Telefon numarası#arama tuşu,
  • ‘Meşgul olma durumu’ **67*Telefon numarası#arama tuşu,
  • ‘Her koşulda’ **21*Telefon numarası#arama tuşuna basmanız yeterli.
    Cevap verilememe durumunda telefonunuza gelen çağrıları istediğiniz sürelere göre de yönlendirebilirsiniz. Bu işlem için telefonunuzdan *61*GSM No** süre# işlemini yapmanız gerekmektedir.Bu süre minimum 5, maksimum 30 saniyedir.
  • Örneğin: ‘Cevap verilememe durumunda’ çağrının yönlendirilen numaraya 15 saniyeden sonra düşmesi için aşağıdaki işlem yapılmalıdır: *61*053221001302**15#

Dilerseniz SMS ile de yönlendirme yapabilirsiniz;

Her koşulda yönlendirme için: YONLENDIR 5XXXXXXXXX TUMU yazıp 2222'ye gönderebilirsiniz. Bu yönlendirmeyi iptal etmek için  IPTAL YONLENDIR 5XXXXXXXXX TUMU yazıp 2222'ye gönderebilirsiniz.

Meşgul olma durumu için: YONLENDIR 5XXXXXXXXX MESGUL yazıp 2222'ye gönderebilirsiniz. Bu yönlendirmeyi iptal etmek için IPTAL YONLENDIR 5XXXXXXXXX MESGUL yazıp 2222'ye gönderebilirsiniz.

Ulaşılamıyor durumu için: YONLENDIR 5XXXXXXXXX KAPALI yazıp 2222'ye gönderebilirsiniz. Bu yönlendirmeyi iptal etmek için IPTAL YONLENDIR 5XXXXXXXXX KAPALI yazıp 2222'ye gönderebilirsiniz

Cevap verilememe durumunda YONLENDIR 5XXXXXXXXX CEVAPSIZ yazıp 2222'ye gönderebilirsiniz. Bu yönlendirmeyi iptal etmek için IPTAL YONLENDIR 5XXXXXXXXX CEVAPSIZ yazıp 2222'ye gönderebilirsiniz.

  • Turkcell’in Yönlendir Servisi sayesinde hiçbir gelen aramayı kaçırmadan hayata kaldığınız yerden devam edersiniz. 
  • Telefonunuzun şarjı bitse de, o an ulaşılmaz da olsanız; numaranızı başka bir telefona yönlendirerek arayanların size ulaşmasını sağlayabilirsiniz.
  • Telefonunuza gelen tüm çağrıları; 
  • Hesabım'dan ;
  • Turkcell Müşteri Hizmetleri'nden;
  • Sizi arayanlar ulaşılamaz anonsu duyarken, siz de sizi hangi numaranın aradığını cebinize gelen SMS'ler ile öğrenmek istiyorsanız, telefonunuzun menüsünden, hattınızı 7585 kısa numarasına yönlendirebilirsiniz. Telefonunuzu; “Tüm Aramalar”, "Meşgul" veya "Cevapsız" durumları için 7585'e yönlendirebilirsiniz de, sizi arayanlar telefonunuz açıkken, meşgul olduğunda veya siz cevap vermediğiniz zaman, "kapalı" anonsunu duyarlar. 

     

 
  • Yönlendirmenizi iptal etmek çok kolay; 
  • # # 002 # arama tuşu veya sadece ## yönlendirme tipi kodu # arama tuşunu tuşlayabilir;
  • Turkcell Müşteri Hizmetleri Hattı’nı arayabilir;
  • Ayrıca Hesabım'dan işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
  • Yönlendirmenizi başlatmak ücretsizdir. 
  • Yönlendirmeniz aktifken, tarifenizden bağımsız, gelen her arama başına %18 KDV ve %25 ÖİV dahil 69 kuruş ödersiniz. Sorularınız için sık sorulan sorulardan bilgi alabilirsiniz.
  • Telefonunuzu 7585'e yönlendirmek ücretsizdir, yönlendirme aktifken çağrı başına gelen bilgilendirme mesajları %18 KDV ve %25 ÖİV dahil 50 kuruştur. 
  • Çeşitli telefon modellerinde, ekranda yer alan aktif arama/aktarma ifadeleri nedeniyle ücretlendirme yapılmaz.
  • Cevaplanmayan çağrılar ücretlendirilmez.

 

  • Telefonunuzun şarjı da bitse o an ulaşılmaz da olsanız; numaranızı başka bir telefona yönlendirerek arayanların size ulaşmasını sağlayan servistir.
  • Telefonunuza gelen tüm çağrıları;
    İnternet sitemizden;
     Turkcell Müşteri Hizmetleri'nden;
    Cep telefonunuzun menüsünden,
    Sabit bir telefon hattına veya başka bir cep telefonu numarasına, “Sekreterim” servisine ( 7532 ) “KimAramış” servisine ( 7585 ) yönlendirebilirsiniz.
  • Yönlendirme ücreti hatların tarifelerinden bağımsız olarak ücretlendirilmektedir. Gelen her arama başına KDV, ÖİV dahil 69 kuruş ücret ödersiniz. Detaylı bilgileri aşağıda bulabilirsiniz;

    nlendirme şekliA abonesi B abonesi A abonesi nasıl ücretlenir?B abonesi nasıl ücretlenir?
    Koşulsuz 
    Yurt içindeYurt içindeGelen arama başına 0,69 TL ücretlenir.Ücretlenmez
    Koşulsuz Yurt içindeYurt dışındaGelen arama başına 0,69 TL ücretlenir.Çağrının süresi kadar yurtdışında aranma ücretinden ücretlenir. Varsa paketinden faydalanır.
    KoşulluYurt içindeYurt içindeGelen arama başına 0,69 TL ücretlenir.Ücretlenmez
    KoşulluYurt içindeYurt dışındaGelen arama başına 0,69 TL ücretlenir.Çağrının süresi kadar yurtdışında aranma ücretinden ücretlenir. Varsa paketinden faydalanır.
    KoşulsuzYurt dışında Yurt içindeGelen arama başına 0,69 TL ücretlenir.Ücretlenmez
    KoşulsuzYurt dışında Yurt dışındaGelen arama başına 0,69 TL ücretlenir.Çağrının süresi kadar yurtdışında aranma ücretinden ücretlenir. Varsa paketinden faydalanır.
    KoşulluYurt dışında Yurt içindeAramanın süresi kadar hem yurtdışı aranma hem de yurtdışı arama ücretinden ücretlenir. Paketi varsa paketten faydalanır.Ücretlenmez
    KoşulluYurt dışında Yurt dışındaAramanın süresi kadar hem yurtdışı aranma hem de yurtdışı arama ücretinden ücretlenir. Paketi varsa paketten faydalanır.Çağrının süresi kadar yurtdışında aranma ücretinden ücretlenir. Varsa paketinden faydalanır.


    *Koşulsuz Yönlendirme: Her durumda yönlendirme
    **Koşullu Yönlendirme: Meşgulken ya da cevapsızken ya da ulaşılamıyorken yönlendirme 


    Yurt içinde Turkcell hattınızdan, 0561 ile başlayan 61’CELL’li numaranıza yaptığınız yönlendirmeler ücretsizdir.
     
    61'CELL'li numaralara yapılan yönlendirmeler için yurt dışı kullanım ile ilgili bilgileri aşağıda bulabilirsiniz;
     
     
    Eğer mevcutta kullandığınız Turkcell hattı ile yurt içindeyseniz, yönlendirme yaptığınız 61CELL numarası yurt dışında ise, yurt içindeki Turkcell hattınız için yönlendirme ücreti ödemezsiniz, 61CELL hattınız için aramanın süresi kadar yurt dışından aranma ücreti ile ücretlendirilirsiniz; varsa paketinizden düşer.
     
    Eğer mevcutta kullandığınız Turkcell hattı ile yurt dışındaysanız ve 61’CELL’li numaranıza koşulsuz (her durumda) yönlendirmeniz varsa, mevcut hattınız ile yönlendirme servisinden ücretsiz faydalanabilirsiniz. Bu durumda yönlendirme yapılan 61CELL’li hattınız ile yurt içindeyseniz ücret ödemezsiniz, yurt dışında iseniz konuşmanın süresi kadar yurt dışından aranma ücreti ile ücretlendirilirsiniz; varsa paketinizden düşer.
     
    Eğer mevcutta kullandığınız Turkcell hattı ile yurt dışındaysanız ve 61’CELL’li numaranıza koşullu durumda (meşgulken, ulaşılamıyorken ya da cevapsız çağrılar için) yönlendirmeniz varsa, mevcut hattınız için aramanın süresi kadar hem yurt dışı aranma hem de yurtdışı arama ücreti ile ücretlendirilirsiniz varsa paketinizden düşer. Bu durumda yönlendirme yapılan 61CELL’li hattınız ile yurt içindeyseniz yönlendirme servisi için ücret ödemezsiniz, yurt dışında iseniz konuşmanın süresi kadar yurt dışından aranma ücreti ile ücretlendirilirsiniz; varsa paketinizden düşer.
     



  • Yönlendir servisinden tüm Turkcell’liler yararlanabilir.
  • Yönlendirme servisinden yurt dışında da yararlanabilirsiniz.
  • A hattı çağrı başına 69 kr yönlendirme servis ücreti öder. B hattı ise yurt içindeyse ücret ödemez. B hattı yurt dışında ise çağrı süresi kadar yurt dışında aranma ile ücretlendirilir. 

  • A hattı numarası yurt içindeyse , yönlendirme tipinden bağımsız olarak A numarası çağrı başına 69 kuruş yönlendirme servis ücreti öder. B hattı yurt içindeyse ücret ödemez. B hattı yurt dışındaysa, çağrı süresi kadar yurt dışında aranma ile ücretlendirilir. 
  • A hattı çağrı süresi kadar yurt dışında aranma ile ücretlendirilir. Ek olarak, yurt dışında bulunduğu ülkeye göre, arama ücreti ile ücretlendirilir. B hattı ise yurt içindeyse ücret ödemez. Yurt dışında ise yurt dışında aranma ile ücretlendirilir.  

  • Yönlendirmenizi iptal etmek çok kolay;
    # # 002 # arama tuşu veya sadece ##yönlendirme tipi kodu # arama tuşunu tuşlayabilir;
     
    Turkcell Müşteri Hizmetleri Hattı’nı arayabilir;
     
    Online İşlemler’den işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
Sayfayı kaydırın