Yönlendir

Ulaşılabilir olmanın dayanılmaz rahatlığı Turkcell Yönlendir servisinde!

69 KR İncele
Yönlendir

Yönlendir Nedir?

Telefonunuz “ulaşılamazken” ya da “kapalıyken”, isterseniz siz “başkasıyla konuşurken” ya da “çaldı çaldı ama açamadığınız” zamanlarda, her koşulda bir çözüm var.Turkcell’in Yönlendir servisiyle tüm bu durumlarda bile hala ulaşılabilir olmanın keyfini yaşarsınız.

Yönlendir servisini devreye sokmak çok kolay; yapmanız gereken şey telefonunuzun “Yönlendirme” menüsüne girip, istediğiniz bir numarayı yazarak aramalarınızı yönlendirmek. 
 
Dilerseniz Hesabım'a giriş yaparak da hattınızı Sekreter Servisi'ne, Kim Aramış Servisi'ne veya farklı bir numaraya yönlendirebilirsiniz. Hattınızı hemen yönlendirmek için tıklayın!

Gelen çağrıları başka bir numaraya yönlendirmek için, telefonunuzun menüsünden ya da Tr Turkcell ekranındayken;
  • ‘Cevap verilememe’ durumunda **61*Telefon numarası#arama tuşu,
  • ‘Ulaşılamama durumunda’ **62*Telefon numarası#arama tuşu,
  • ‘Meşgul olma durumu’ **67*Telefon numarası#arama tuşu,
  • ‘Her koşulda’ **21*Telefon numarası#arama tuşuna basmanız yeterli.
    Cevap verilememe durumunda telefonunuza gelen çağrıları istediğiniz sürelere göre de yönlendirebilirsiniz. Bu işlem için telefonunuzdan *61*GSM No** süre# işlemini yapmanız gerekmektedir.Bu süre minimum 5, maksimum 30 saniyedir.
  • Örneğin: ‘Cevap verilememe durumunda’ çağrının yönlendirilen numaraya 15 saniyeden sonra düşmesi için aşağıdaki işlem yapılmalıdır: *61*053221001302**15#

Dilerseniz SMS ile de yönlendirme yapabilirsiniz;

Her koşulda yönlendirme için: YONLENDIR 5XXXXXXXXX TUMU yazıp 2222 ye gönderebilirsiniz. Bu yönlendirmeyi iptal etmek için  IPTAL YONLENDIR 5XXXXXXXXX TUMU yazıp 2222 ye gönderebilirsiniz.

Meşgul olma durumu için: YONLENDIR 5XXXXXXXXX MESGUL yazıp 2222ye gönderebilirsiniz. Bu yönlendirmeyi iptal etmek için IPTAL YONLENDIR 5XXXXXXXXX MESGUL yazıp 2222ye gönderebilirsiniz.

Ulaşılamıyor durumu için: YONLENDIR 5XXXXXXXXX KAPALI yazıp 2222ye gönderebilirsiniz. Bu yönlendirmeyi iptal etmek için IPTAL YONLENDIR 5XXXXXXXXX KAPALI yazıp 2222ye gönderebilirsiniz

Cevap verilememe durumunda YONLENDIR 5XXXXXXXXX CEVAPSIZ yazıp 2222ye gönderebilirsiniz. Bu yönlendirmeyi iptal etmek için IPTAL YONLENDIR 5XXXXXXXXX CEVAPSIZ yazıp 2222ye gönderebilirsiniz.

  • Turkcell’in Yönlendir servisi sayesinde hiçbir gelen aramayı kaçırmadan hayata kaldığınız yerden devam edersiniz. 
  • Telefonunuzun şarjı bitse de, o an ulaşılmaz da olsanız; numaranızı başka bir telefona yönlendirerek arayanların size ulaşmasını sağlayabilirsiniz.
  • Telefonunuza gelen tüm çağrıları; 
  • Hesabım'dan ;
  • Turkcell Müşteri Hizmetleri'nden;
  • Cep telefonununuzun menüsünden, sabit bir telefon hattına veya başka bir cep telefonu numarasına yönlendirebilirsiniz.
  • Sizi arayanlar ulaşılamaz anonsu duyarken, siz çağrıları görmek istiyorsanız, telefonunuzun menüsünden, hattınızı 7585 kısa numarasına yönlendirebilirsiniz.

     

 
  • Yönlendirmenizi başlatmak ücretsizdir. 
  • Yönlendirmeniz aktifken, tarifenizden bağımsız, gelen her arama başına %18 KDV ve %25 ÖİV dahil 69 kuruş ödersiniz. 
  • Telefonunuzu 7585'e yönlendirmek ücretsizdir, yönlendirme aktifken çağrı başına gelen bilgilendirme mesajları %18 KDV ve %25 ÖİV dahil 50 kuruştur. 
  • Telefonunuzu 7585'e yönlendirmek ücretsizdir, yönlendirme aktifken çağrı başına gelen bilgilendirme mesajları %18 KDV ve %25 ÖİV dahil 50 kuruştur. 
  • Çeşitli telefon modellerinde, ekranda yer alan aktif arama/aktarma ifadeleri nedeniyle ücretlendirme yapılmaz.

 

  • Yönlendirmenizi iptal etmek çok kolay; 
  • # # 002 # arama tuşu veya sadece ## yönlendirme tipi kodu # arama tuşunu tuşlayabilir;
  • Turkcell Müşteri Hizmetleri Hattı’nı arayabilir;
  • Ya da Hesabım'dan işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
  • Turkcell Yönlendir servisinden tüm Turkcell’liler yararlanabilir.
  • Telefonunuzu; “Tüm Aramalar”, "Meşgul" veya "Cevapsız" durumu için 7585'e yönlendirdiğinizde, sizi arayanlar telefonunuz açık, meşgul olduğunda veya siz cevap vermediğiniz zaman, "kapalı" anonsunu duyarlar. 
  • Müşteri Hizmetleri'nden diğer operatör numaralarına ve sabit hatlara yönlendirme yapılabilir.
Sıkça sorulan sorulara ulaşmak için tıklayın.

BENZER SERVİSLER

Sayfayı kaydırın