

Joygame’de Paycell Mobil Ödeme Nedir?
Paycell Mobil Ödeme ile yalnızca cep telefonu numaranızı kullanarak, tek bir onayla Joypara alabilir, Joygame'de oyun keyfini güvenle yaşayabilirsiniz. Aldığınız Joypara ücretleri faturalı hatlar için Turkcell faturanıza yansır, faturasız hatlar için TL bakiyenizden düşer.
Nasıl Kullanırım?
- Joypara almak için JP ile başlayan kısa kodu 3544’e göndererek ödeme işlemini başlatabilirsiniz. İşlemin devamında onayınız için cep telefonunuza onay SMS'i gelecektir. Onay SMS'ine EVET yazarak geri dönüş yaptığınızda satın alma işleminiz tamamlanacaktır. İşlemin tamamlandığına dair bilgi ve e-pin kodunuz SMS ile size gelecektir.
- Joygame web sayfasında "Joypara Yükle" düğmesine tıklayarak yükleme işlemine başlayabilirsiniz. Sonraki adımda Mobil Ödeme seçerek e-pin girişi sayfasına devam edebilirsiniz. Bu adımda size SMS ile gelen 16 haneli e-pin kodunuzun girişini yaparak Joypara yükleme işleminizi tamamlayabilirsiniz.
Servis Detayları
Paycell Mobil Ödeme’de sadece onay için gönderilen kısa mesaj 50 kuruş olarak ücretlendirilir. Turkcell faturanıza yansıyan alışveriş tutarınız üzerinden ayrıca ÖİV alınmayacaktır.
ÜCRET BİLGİLERİ
JP Miktarı | Kodu | Fiyatı |
2.000 | JP2 | 3.30 TL |
4.000 | JP4 | 6.60 TL |
10.000 | JP10 | 16.50 TL |
14.000 | JP14 | 23.10 TL |
20.000 | JP20 | 33 TL |
35.000 | JP35 | 56.10 TL |
50.000 | JP50 | 66 TL |
83.000 | JP83 | 100 TL |
LİMİT BİLGİLERİ
Tek İşlem Limiti | Faturalı Hatlar için Aylık Limit | Faturasız Hatlar için Aylık Limit | |
Joygame | 100TL | 200 TL ila 300 TL | 500 TL |
* MOBILODEME LIMIT yazıp 2222’ye göndererek kalan mobil ödeme limit bilginizi öğrenebilirsiniz.
** Limitler üye iş yerine göre farklılık gösterebilir. Detaylı bilgi için: 532’yi arayınız.
*** Abonelik yaşı 90 günün altında olan faturalı hatlar için aylık limit 35 TL'dir.
-
Kimler kullanabilir?
Paycell Mobil Ödeme’yi, hattı bu işleme açık olan tüm Turkcell aboneleri kullanabilir.
-
Joygame'de avans TL bakiyemi kullanarak Paycell Mobil Ödeme ile ödeme yapabilir miyim?
Avans TL bakiyeniz ile Paycell Mobil Ödeme servisini kullanamazsınız. İşlem yapabilmek için TL yüklemelisiniz.
-
Alışveriş detaylarımını nasıl görebilirim?
Turkcell faturanızda yaptığınız ödemeleri “Mobil Ödeme” başlığı altında görebilirsiniz. Ön ödemeli hat sahipleri ise müşteri hizmetlerini 532’den arayarak mobil ödeme işlem tarihçesini sorgulayabilirler.
-
Joygame'de Mobil Ödeme için her işlemde onay alınır mı?
Evet, Joygame'deki ödeme işleminiz, size gelen SMS'e EVET yazarak geri dönüş yapılmadığınız ve size gelen tek kullanımlık SMS’in girişini yapmadığınız sürece gerçekleşmez.
-
Hattımın mobil ödemeye kapalı olduğuna dair mesaj alıyorum. Ne yapmalıyım?
- Çağrı merkezimizi arayarak hattınızı mobil ödemeye açtırabilirsiniz.
- Kurumsal hattınız mobil ödemeye kapalı ise şirket yetkiliniz ile iletişime geçmelisiniz. Şirket yetkilisi iseniz çağrı merkezimizi arayarak şirket hatlarınızı mobil ödemeye açtırabilirsiniz.
- Çağrı merkezimizi arayarak hattınızı mobil ödemeye açtırabilirsiniz.
-
Paycell Mobil Ödeme servisini kullanarak ödemesini yaptığım ürünler ile ilgili sorularımı veya şikayetlerimi kime iletmeliyim?
Alışverişinizle ilgili tüm soru ve talepleriniz için Joygame müşteri hizmetleriyle iletişime geçmelisiniz.
-
Kimler kullanabilir?
Paycell Mobil Ödeme’yi, hattı bu işleme açık olan tüm Turkcell aboneleri kullanabilir.
-
Joygame'de avans TL bakiyemi kullanarak Paycell Mobil Ödeme ile ödeme yapabilir miyim?
Avans TL bakiyeniz ile Paycell Mobil Ödeme servisini kullanamazsınız. İşlem yapabilmek için TL yüklemelisiniz.
-
Alışveriş detaylarımını nasıl görebilirim?
Turkcell faturanızda yaptığınız ödemeleri “Mobil Ödeme” başlığı altında görebilirsiniz. Ön ödemeli hat sahipleri ise müşteri hizmetlerini 532’den arayarak mobil ödeme işlem tarihçesini sorgulayabilirler.
-
Joygame'de Mobil Ödeme için her işlemde onay alınır mı?
Evet, Joygame'deki ödeme işleminiz, size gelen SMS'e EVET yazarak geri dönüş yapılmadığınız ve size gelen tek kullanımlık SMS’in girişini yapmadığınız sürece gerçekleşmez.
-
Hattımın mobil ödemeye kapalı olduğuna dair mesaj alıyorum. Ne yapmalıyım?
- Çağrı merkezimizi arayarak hattınızı mobil ödemeye açtırabilirsiniz.
- Kurumsal hattınız mobil ödemeye kapalı ise şirket yetkiliniz ile iletişime geçmelisiniz. Şirket yetkilisi iseniz çağrı merkezimizi arayarak şirket hatlarınızı mobil ödemeye açtırabilirsiniz.
- Çağrı merkezimizi arayarak hattınızı mobil ödemeye açtırabilirsiniz.
-
Paycell Mobil Ödeme servisini kullanarak ödemesini yaptığım ürünler ile ilgili sorularımı veya şikayetlerimi kime iletmeliyim?
Alışverişinizle ilgili tüm soru ve talepleriniz için Joygame müşteri hizmetleriyle iletişime geçmelisiniz.