Hizmet Kanallarımız

Hizmet Kanallarımız

Bize ulaşmak için kullanabileceğiniz tüm kanalların detaylarına ulaşabilirsiniz​.

Turkcell Forum’da Çözüme Ulaşan Sorular

Tesekkurler Eko Group Turkcell Natilius Bayii

4 Cevap
Yilbasinda hediye olarak aldigim I phone telefon,hediye ettigim yakinim tarafindan istenmedi.Cihazi sozlesmeli olarak almistim.Paketi acilmadan iade etmek istedim. Cihazi Turkcell bayii Eko Group Nati
1 Oy

Tarife değişikliği yaptığında son faturanın fazla

2 Cevap
19.12.2015 tarihinde 59tl yıllık aboneliğim bitti ve o gün içinde yeni bir pakete aylık olarak 50tlye geçtim 20.12.2015tarihli faturam 103 tl geldi bugüne kadar ölemedim ödenmeye de kararlıyım yarın k
0 Oy

Cvp: Hat sorunu

5 Cevap
Sorunum çözüldü. Sorunum çözülmesinde yardımcı olan Yasin Bey e tesekkür ederim.
2 Oy

Cvp: Turkcell Müşteri Hizmetleri Benle dalga Geçiy

6 Cevap
Yaw bu mesaj kutusunu niye sakladınız, kimse bulamıyor. Düzgünce görünür biyere koyunsana..
0 Oy

Cvp: Sarı Kutu

4 Cevap
MerhabaSarı kutu ile ilgilenen birim sanırım komple işten çıkarıldı; ya da şifrelerini kaybettiler, sisteme giriş yapamıyorlar.Yaklaşık 1 yıldır en ufak güncelleme yok hediyelerde.Müşterilerin bu
1 Oy

Cvp: Yeni Müşterilere ve Eski Müşteriler için öner

26 Cevap
"Turkcell Forum’a göstermiş olduğunuz ilgi için teşekkür ederiz." Ben ilgimi gösterdim sıra sizde.
0 Oy
SOSYAL AĞLARI GÖRÜNTÜLE

Müşteri Memnuniyeti Yönetim Süreci

Müşteri Memnuniyeti Yönetim Süreci kapsamında, müşterilerimizin bize farklı kanallardan ilettikleri görüşler doğrultusunda onlara kaliteli ürün, servis ve hizmet sunmayı amaçlıyoruz.

Turkcell Hizmet

Turkcell Müşteri Hizmetleri olarak size destek olmak için buradayız.

Mesajınızı İletin
Sayfayı kaydırın