Size nasıl yardımcı olabiliriz?

YARDIM ALMAK İSTEDİĞİNİZ KONUYU SEÇEBİLİRSİNİZ

Hattınıza ve Cihazınıza Özel Hattınıza ve Cihazınıza Özel Yardım Alın

NASIL YAPARIM VİDEOLARI

Turkcell Forum’da Çözüme Ulaşan Sorular

Cvp: Güncel Fatura Detayına bakıldığında gelen SMS

8 Cevap
Fedkad yazdı:Turkcell Web sitesindeki Hesabım'da Güncel Tutar Detayında Detay sekmesine her tıkladığımda "turkcell.com.tr üzerinden kullanım detaylarını incelediniz." şeklinde SMS geliyor. Gereksiz SM
2 Oy

lg g4 limit puan

2 Cevap
merhaba, lg g4 almak için gerekli limit puan kaçtır? 
0 Oy

Cvp: yurtdışını arama

2 Cevap
Merhaba @emres, Hattınızı uluslararası aramalara açmak için YURDISI ARAMA yazıp 2222' ye gönderebilirsiniz. Eğer hattınız uluslararası aramalara açıksa kısıtlama yapmış olabilirsiniz. Kısıtl
1 Oy

Cvp: operatör değiştirme

2 Cevap
emres yazdı:yardımcı olur musunuz?hat yeniyse veya yeni devredildiyse 3 ay boyunca farklı operatöre geçemiyorsunuz. ama bu dediklerim yoksa herhangi bir gün kısıtlaması olmadan dilediğiniz gibi numara
1 Oy

numara taşımam onaylanmadı

4 Cevap
merhaba. hattımı diğer operatöre taşımak istedim, bana simkart verdiler ve 6 gün beklememi söylediler ama aradan bir hafta geçti ancak numaram taşınmadı. bayiye gittiğimde bilgileriniz güncel olmadığı
1 Oy

Mobil veri açık internete erişim sağlayamıyorum

1 Cevap
Mobil veri açık olduğu halde internetle bağ kurulamıyor erişim ayarlarınıda defalarca ayarladım sorunsuz ilginiz için şimdiden teşekkürler
0 Oy
SOSYAL AĞLARI GÖRÜNTÜLE

Müşteri Memnuniyeti Yönetim Süreci

Müşteri Memnuniyeti Yönetim Süreci kapsamında, müşterilerimizin bize farklı kanallardan ilettikleri görüşler doğrultusunda onlara kaliteli ürün, servis ve hizmet sunmayı amaçlıyoruz.

Turkcell Hizmet

Turkcell Müşteri Hizmetleri olarak size destek olmak için buradayız.

Mesajınızı İletin
Sayfayı kaydırın