

Dijital Operatör Uygulaması Nedir?
Dijital Operatör Uygulaması'yla kalan tutarınızı ve paketinizi görüntüleyebilir, faturanızı inceleyip ödeyebilir, size özel cihaz, uygulama ve paket tekliflerini inceleyip satın alabilir, sabit internet ve hatlarınızı ekleyip yönetebilirsiniz. Türkiye’nin ilk elektronik pazaryeri Turkcell Pasaj’da hızlı teslimat ve esnek ödeme avantajlarından faydalanabilir, Turkcell güvencesi ile alışveriş yapabilirsiniz. Üstelik tüm taleplerinizi iletip kolayca takip edebilirsiniz. İhtiyacınız olduğu anda yapay zekalı Asistan'dan destek alabilir ve çağrı merkezini aramanıza gerek kalmadan birçok işleminizi kolayca yapabilirsiniz.
Daha Fazla Bilgi
Uygulama, Turkcell veya Turkcell Pasaj ekranlarına kolayca ulaşılabilecek karşılama ekranı ile açılmaktadır.
Teknolojinin referans noktası, Türkiye’nin ilk elektronik pazaryeri Turkcell Pasaj Dijital Operatör'de! Turkcell Pasaj’da hızlı teslimat ve esnek ödeme avantajlarından faydalanabilir, Turkcell Güvencesi ile alışveriş yapabilirsiniz. Pasaj ana sayfasından indirimli ürünlere ve kampanyalara göz atabilir. Kategoriler bölümünden dilediğiniz kategoride ürüne kolayca ulaşabilir, Siparişlerim bölümünden siparişlerinizin takibini yapabilirsiniz. Akıllı cep telefonu, akıllı saat, bilgisayar, tablet, beyaz eşya, elektrikli ev aletleri ve daha birçok ürün Turkcell Pasaj’da sizleri bekliyor.
Turkcell ana sayfasındaki Kalan Kullanımlarım ekranından kalan internet, dakika, SMS bilgilerinizi görüntüleyebilir, size uygun paketleri görüntüleyebilir ve satın alabilirsiniz. Faturalarım ekranından geçmiş ve güncel faturalarınızı ve fatura detaylarınızı inceleyebilir, hızlı ve güvenli bir şekilde fatura ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz. Paket ve Servislerim ekranından sahip olduğunuz tüm ürünlerinizi tek ekranda görüntüleyebilirsiniz.
Dijital Operatör üzerinden paketinizi veya tarifenizi değiştirmek çok kolay. Paketler bölümünden size özel sunulan paket ve tarife tekliflerine göz atabilir, kolayca paketinizi değiştirebilirsiniz. İşlemler ekranından tüm işlemlere ilgili kategori altından kolayca ulaşabilir, yeni hat başvurusu, hat taşıma, ev interneti ve Superbox başvuru işlemlerinizi ve diğer işleminizi kolayca gerçekleştirebilirsiniz. Uygulamalar ekranından tüm Turkcell uygulamalarını inceleyip size uygun olanları indirebilirsiniz.
Yardım ekranı, Arama Bağlantı Kontrolü adımından bağlantı sorunlarında otomatik tespit yapabilir ve konum bildirerek network talebi iletebilirsiniz. Fotoğraf çekerek evraklı talep iletilebilir ve iletilen talebin durumu takip edebilirsiniz. Yapay Zekalı Turkcell Asistan ile dilediğiniz konuda online destek alabilirsiniz.
Üst navigasyondaki Arama ekranından istediğiniz ürün ve fonksiyonlara kolay ve hızlı bir şekilde ulaşabilirsiniz.
Üstelik, size özel hatırlatmalar ve alabileceğiniz ve aldığınız tüm hediyelerinize toplu bir şekilde ulaşabileceğiz Hediye Havuzu ve her hafta internet, dakika ya da Turkcell dijital servis hediyeleriyle Salla Kazan da Dijital Operatör'de sizlerle.
Turkcell’li olmayanlar da Dijital Operatör’den yeni hat başvurusu ve numara taşıma başvurusu, ev interneti başvurusu yapabilir ve taleplerini takip edebilirler. Pasaj’dan elekronik alışverişi yapabilir, dijital servisleri inceleyip indirebilir, Turkcell’li sevdiklerine TL/Paket yükleyebilir ve Superbox başvurusu yapabilirler.
Dijital Operatör'le siz neredeyseniz Turkcell'iniz orada!
Dijital Operatör Gizlilik Politikası'na https://m.turkcell.com.tr/tr/dijital-operator-gizlilik linkinden ulaşabilirsiniz.
Nasıl Kullanırım?
Dijital Operatör Uygulaması’nı App Store ve Google Play’den indirdikten sonra uygulamaya kolayca giriş yapabilirsiniz. Şifrenizi hatırlamıyorsanız Hızlı Giriş seçeneği ile telefonunuza gelecek bildirimi onaylayarak giriş yapabilirsiniz.
Servis Detayları
Dijital Operatör Uygulaması ile sahip olduğunuz tüm Turkcell hatlarınızı ve ev interneti ürün ve servislerinizi aynı anda kolayca takip edebilir ve işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Nasıl İptal Ederim?
Dijital Operatör Uygulaması iptal edilen bir uygulama değildir. Telefonunuzdan Uygulama'yı silebilirsiniz.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
Dijital Operatör Uygulaması’nı Apple Store ve Google Play'den ücretsiz olarak indirebilirsiniz.
Yurt dışındayken Uygulama üzerinden kullandığınız internet için yurt dışı internet tarifesi üzerinden ücret ödersiniz. Yurt dışı internet tarifeleri için tıklayınız.
-
Özet Bilgiler:
- Ne zaman kullanmaya başlarım?
- Dijital Operatör Uygulaması’nı App Store ve Google Play’den indirdikten sonra kullanmaya başlayabilirsiniz.
- Servis her ay yenilenecek mi? Yenilendiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
- Hayır. Yenilenmeyecek.
- Ay içerisinde birden fazla kez servise abonelik yapabilir miyim?
- Dijital Operatör Uygulaması abonelik gerektirmemektedir.
- Ne zaman kullanmaya başlarım?
-
Dijital Operatör Uygulaması nedir?
Dijital Operatör Uygulaması'yla kalan tutarınızı ve paketinizi görüntüleyebilir, faturanızı inceleyip ödeyebilir, size özel cihaz, uygulama ve paket tekliflerini inceleyip satın alabilir, sabit internet ve hatlarınızı ekleyip yönetebilirsiniz. Türkiye’nin ilk elektronik pazaryeri Turkcell Pasaj’da hızlı teslimat ve esnek ödeme avantajlarından faydalanabilir, Turkcell güvencesi ile alışveriş yapabilirsiniz. Üstelik tüm taleplerinizi iletip kolayca takip edebilirsiniz. İhtiyacınız olduğu anda yapay zekalı Asistan'dan destek alabilir ve çağrı merkezini aramanıza gerek kalmadan birçok işleminizi kolayca yapabilirsiniz.
-
Nasıl kullanırım?
Dijital Operatör Uygulaması’nı App Store ve Google Play’den indirdikten sonra uygulamaya kolayca giriş yapabilirsiniz. Şifrenizi hatırlamıyorsanız Hızlı Giriş seçeneği ile telefonunuza gelecek bildirimi onaylayarak giriş yapabilirsiniz.
-
Kimler kullanabilir?
iOS 11 ve üstü işletim sistemine sahip iPhone marka cihazı ve 5.0 ve üstü işletim sistemine sahip tüm Android cihazı olan tüm operatörlerdeki hat sahipleri kullanabilirler.
-
Ne kadar öderim?
Dijital Operatör Uygulaması’nı Apple Store ve Google Play'den ücretsiz olarak indirebilirsiniz.
Yurt dışındayken uygulama üzerinden kullandığınız internet için yurt dışı internet tarifesi üzerinden ücret ödersiniz. Yurt dışı internet tarifeleri için tıklayınız. -
iOS 9 kullanıyorum. Yeni versiyonu (Dijital Operatör Uygulaması’nı) yükleyemedim.
Dijital Operatör Uygulaması iOS 11 ve üzeri versiyonlarda çalışmaktadır. Öncelikle iOS versiyonunuzu güncellemeniz gerekmektedir.
-
Dijital Operatör Uygulaması’nı çalıştırmak için ne yapmam gerekir?
Turkcell/diğer operatör kullanıcısı olmanız fark etmeksizin Beni Hatırla özelliği ile 4.5G/3G/Wi-Fi kullanarak uygulamayı açtığınızda şifre kullanmadan otomatik giriş yapabilirsiniz. Aynı zamanda bu özellik sayesinde Turkcell'in diğer mobil uygulamalarına da (Fizy, Çocuğum ve Ben, Turkcell Platinum, GNÇ ve Çalarken Dinlet) yine şifre girişi yapmadan kolayca ve güvenlice erişebilirsiniz.
Turkcell kullanıcısı iseniz Beni Hatırla özelliğine gerek kalmadan sadece 4.5G/3G bağlantısı ile yine şifresiz olarak giriş yapabilirsiniz. -
Kullanıcı sözleşmesini onaylamadan neden Dijital Operatör Uygulaması’na giriş yapamıyorum?
Dijital Operatör Uygulaması, kalan kullanım, fatura detayı gibi bilgilleri görüntüleyebileceğiniz ve işlem yapabileceğiniz bir uygulama olmakla beraber size özel tekliflerin ve hizmetlerin sunulduğu bir platformdur. Bunu ancak bize sözleşmemiz üzerinden izin verirseniz yapabiliriz. Size ait bilgileri hiçbir şartta, Turkcell iştirakleri ve iş ortakları dışında bir firma ile paylaşmayacağız.
-
Dijital Operatör Uygulaması’nın eski versiyonu yüklü iken Salla Kazan yapabilir miyim?
Salla Kazan yapabilmeniz için son versiyonu yüklemeniz gerekmektedir.
-
Dijital Operatör Uygulaması’nda sabit internet ürünlerimi nasıl görüntüleyebilirim?
Dijital Operatör Uygulaması'nda sol üstteki profil fotoğrafınıza tıkladığınızda açılan ekranda "Hesap Ekle" alanından sizden istenilen bilgileri girip onaylayarak hem sabit internet ürünlerinizi hem de adınıza kayıtlı tüm Turkcell hatlarınızı görüntüleyebilir ve işlem yapabilirsiniz. Kurumsal Hatlar sadece sabit internetini ekleyebilmektedirler, bireysel hatlarını ekleyememektedirler. -
Hesaplarımı ekledim, fakat artık görüntülemek istemiyorum, ne yapmalıyım?
Dijital Operatör Uygulaması sol üst köşedeki fotoğrafa tıkladığınızda açılan Profil alanından "Hesap Ekle/Kaldır" > "Hesap Kaldır" ekranından daha önce eklediğiniz hesaplarınızı kaldırabilirsiniz.
-
Turkcell hattı kullanmıyorum, ama sabit internet abonesiyim. Dijital Operatör Uygulaması’nı nasıl kullanabilirim?
Diğer Operatör kullanıcısı olarak sabit internet hesabınızı görüntülemek için Dijital Operatör Uygulaması’na e-posta adresiniz/GSM numaranız ve belirleyeceğiniz yeni şifrenizle kayıt olabilir, sonrasında uygulamada sol üstteki fotoğrafınıza tıklayınca açılan ekrandan hesap ekleme yapabilirsiniz.
-
Dijital Operatör Uygulaması’nda sabit internet ürünlerimle ilgili hangi işlemleri yapabilirim?
Fiber, DSL ürünleriniz için kalan kullanım ve adil kullanım kotası bilgisi görüntüleyebilir, ses ürünleriniz için kalan dakikalarınızı ve TV için ise ürün ve aktivasyon bilgisini kontrol edebilirsiniz. Faturalarınızı görüntüleyebilir ve ödeyebilirsiniz. Sahip olduğunuz servisleri görebilirsiniz. Aynı zamanda üst pakete geçebilir ve adil kullanım kotasına takıldıysanız joker paket satın alabilirsiniz.
-
Dijital Operatör Uygulaması’nı nasıl iptal ederim?
Dijital Operatör Uygulaması abonelik gerektirmediği için iptal edilen bir uygulama değildir. Telefonunuzdan Uygulama’yı silebilirsiniz.
-
Dijital Operatör Uygulaması’nı Türkçe'den başka farklı bir dilde kullanabilir miyim?
Dijital Operatör Uygulaması için İngilizce dil seçeneği bulunmaktadır. Dijital Operatör Uygulaması sol üst köşedeki Profil > Dil Tercihi > Uygulama Dili alanından dil seçimi seçimi yapılabilir.
-
Dijital Operatör Uygulaması’na en son ne zaman giriş yaptığımı görebilir miyim?
Hayır, göremezsiniz.
-
Farklı bir cihazda Dijital Operatör Uygulaması’nı açık unuttum, nasıl kapatırım?
- Öncelikle şifrenizi değiştirin.
- Telefonunuzda Dijital Operatör Uygulaması’nı açın.
- Log-out olun ve tekrar login olurken "Beni Hatırla" özelliğini kapatın.
- Şifre değiştiği ve beni hatırla kalktığı için artık diğer cihazlardan giriş yapılamayacaktır.
- Öncelikle şifrenizi değiştirin.
-
Dijital Operatör Uygulaması’nı tabletlerde ( iPad vs. ) kullanabiliyor muyum?
Evet. Uygulamayı iPad ve diğer tabletler üzerinden indirip kullanabilirsiniz. Data hattı ile giriş yapabilmek için şifreye ihtiyacınız varsa telefonunuzdaki Dijital Operatör Uygulaması ana sayfada fotoğrafa bastığınızda açılan ekranda Turkcell Şifre > Data Hatlarım menüsünden şifrenizi alabilirsiniz.
-
Yararlandığım kampanyaları Dijital Operatör Uygulaması üzerinden görebilir miyim?
Evet. Dijital Operatör Uygulaması üzerinde ana sayfadaki "Paket ve Servislerim" altında bulabilirsiniz.
-
Hattım iptal olduğunda Turkcell şifremi kullanmaya devam edebilir miyim?
Hayır, kullanamazsınız.
-
Abonelik veya kampanya sözleşmelerimi görebilir miyim?
Evet. Hem aktif hem de geçmişteki sözleşme örneklerinizi görebilir ve bilgisayarınıza kaydedebilirsiniz. Sözleşmelerinizi Dijital Operatör Uygulaması sağ üst köşedeki profil alanından veya "İşlemler" > "Hat Ayarlarım" > "Sözleşmelerim" alanından görebilirsiniz. Hangi kampanyanın hangi teklif ile alındığı, ne zaman imzalandığı, kontrat bitiş zamanı, aylık ödeme tutarı gibi bilgileri de Dijital Operatör Uygulaması’ndan görebilirsiniz.
-
Dijital Operatör Uygulaması’nda en son hangi tarihte, ne kadar ve nereden TL yüklendiğime dair bilgileri görebilir miyim?
Evet. Dijital Operatör Uygulaması'na giriş yaptıktan sonra "Ana Sayfa"daki "TL Durumum" alanından TL yükleme, tarih vs bilgilerine bakabilirsiniz. Bu menüden sorgulama yapılan ay içindeki bilgiler görülebilir.
-
Dijital Operatör Uygulaması’na kullanıcı bilgilerimi ekleyebilir miyim?
- Evet. Dijital Operatör Uygulaması'ndaki sol üstteki fotoğrafa tıkladığınızda açılan ekranda "Kimlik Bilgilerim" alanından kullanıcı bilgilerinizi girebilirsiniz.
- Hat sizin adınıza kayıtlı ise "Evet" seçerek kayıtlı bilgilerinizi görebilir, iletişim bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz. Hat sizin adınıza değilse ve hattın kullanıcısıysanız, "Kullanmakta olduğunuz hat sizin adınıza mı kayıtlı?" sorusuna "Hayır" seçimi yaparak kullanıcı bilgilerinizi girebilirsiniz.
- Evet. Dijital Operatör Uygulaması'ndaki sol üstteki fotoğrafa tıkladığınızda açılan ekranda "Kimlik Bilgilerim" alanından kullanıcı bilgilerinizi girebilirsiniz.
-
Dijital Operatör Uygulaması üzerinden faturalarımı ne zaman görebilirim?
Fatura kesildikten sonra 24 saat içinde görebilirsiniz.
-
Yabancı uyruklu müşteriler Hesap Ekleyebilir mi?
Evet. Yabancı uyruklu müşteriler vergi kimlik numaralarını girerek hesap ekleyebilirler.
-
Dijital Operatör Uygulaması’ndan mevcut taleplerimin durumunu görüntüleyebilir miyim?
Evet. Çağrı Merkezi’nden oluşturduğunuz bazı taleplerinizi ve Dijital Operatör içerisinden açılan tüm taleplerinizi Dijital Operatör Uygulaması'ndaki "Yardım" > "Talep Durumu Sorgulama" alanından takip edebilirsiniz. Turkcell.com.tr'den açtığınız şikayetlerinize de yine Dijital Operatör Uygulaması "Yardım" > "Talep Durumu Sorgulama" alanındaki linkten ulaşabilirsiniz.
-
Dijital Operatör Uygulaması üzerinden yapılan ödemeyi/paket yükleme ve TL yüklemeyi görebilir miyim?
- Sadece yapılan ödemeyi bilgilendirme amaçlı e-posta olarak gönderebiliyoruz. Ödemenizi yaptıktan sonra e-posta adresinizi girmeniz yeterli.
- Dekont gönderimi müşteri hizmetleri tarafından yapılmamaktadır. Dekontu hattın kullanıcısı bankasından talep edebilir.
- Sadece yapılan ödemeyi bilgilendirme amaçlı e-posta olarak gönderebiliyoruz. Ödemenizi yaptıktan sonra e-posta adresinizi girmeniz yeterli.
-
TL İşlemlerim alanında, hattımın kısıtlanacağı ya da iptal olacağı tarih bilgilerini görebilir miyim?
Evet, görebilirsiniz.
-
Dijital Operatör Uygulaması’nda abonelik başlangıç tarihimi (hat aktivasyon tarihi) görebilir miyim?
Evet. Dijital Operatör Uygulaması sağ üst köşedeki Profil alanından veya "İşlemler" > "Hat Ayarlarım" > Sözleşmelerim alanından bu bilgiye ulaşabilirsiniz.
-
Aynı anda birden fazla cihaz ile Dijital Operatör Uygulaması’na giriş yapabilir miyim?
Evet. Herhangi bir sınır yoktur.
-
Data hattım ile Dijital Operatör Uygulaması’nda işlem yapabilir miyim?
Evet, yapabilirsiniz.
-
Dijital Operatör Uygulaması’na abonelik için özel bir form doldurmak, ya da başvuru yapmak gerekir mi?
Hayır, gerekmez.
-
Gün içinde kaç kez şifre talep edebilirim?
Gün içinde en fazla 3 kere talep edebilirsiniz. Eğer 3'ten fazla talep ederseniz uyarı SMS'i gelecektir.
-
Dijital Operatör Uygulaması "Kalan Kullanımlarım" alanındaki bilgiler güncel midir?
Yurt içi tüm konuşma ve mesajlaşma paketlerinde anında, internet paketlerinizde ise en fazla 1 saat gecikmeli olacak şekilde görüntülenir.
-
Dijital Operatör Uygulaması’na giriş yaptığımda SMS bilgilendirmesi gelir mi?
Hangi hat ile giriş yapıldıysa o hatta sadece aşağıdaki durumda bilgilendirme SMS'i gelir.
Dijital Operatör Uygulaması’nda faturanızın detayı incelendiğinde "www.turkcell.com.tr üzerinden kullanım detaylarınızı incelediniz." SMS'i gelir. -
Dijital Operatör Uygulaması üzerinden yapılan işlemlerde kullandığım bir kredi kartını, farklı hatlar için de kullanabilir miyim?
Evet, kullanabilirsiniz.
-
Kullanım sırasında ekrana çıkan memnuniyet anketi kaldırılabilir mi?
Anketerimize sizlerin geri bildirimlerinizi alarak Dijital Operatör Uygulamamızı ihtiyaçlarınız doğrultusunda güncellemek için ihtiyaç duyuyoruz. Bu nedenle değerli görüşlerinizi bizimle paylaşabilirseniz çok seviniriz. Anketimizi yanıtlamak istemezseniz çarpıya basarak anketten çıkabilirsiniz.
-
Turkcell şifremi değiştirdim. "Beni hatırla" seçeneği seçili iken yeni şifre ile giriş yaparsam bu özellik yine geçerli olur mu?
Evet. Geçerli olur.
-
İnternet paketim veya TL bakiyem biterse de Dijital Operatör Uygulaması’nı kullanabilir miyim?
İnternet paketiniz veya TL bakiyeniz bitse bile Dijital Operatör’e her zaman ücretsiz olarak girebilir; paket ve TL yükleme işlemlerinizi kolay ve hızlı şekilde gerçekleştirebilirsiniz. Paket bittiğinde fatura ödeme işlemi yapılamamaktadır.
-
Dijital Operatör Uygulaması'ndaki ödeme işlemlerim için sanal kart ve debit kart(banka kartı) kullanabilir miyim?
Evet. Sanal kart ve debit kart kullanılabilir.
-
Kredi kartı bilgilerimi silebilir miyim?
Kredi kartı bilgilerinizi Dijital Operatör'den silebilirsiniz ancak herhangi bir talimatınız varsa (örneğin otomatik ödeme talimatı gibi) kredi kartı bilgilerinizi Dijital Operatör'den silemezsiniz. Bilgi silme işlemi için Çağrı Merkezi'ni aramanız gerekmektedir. Paycell kart bilgilerinizi ise talimatınız olsun veya olmasın Dijital Operatör'den silemezsiniz. Paycell kart bilgilerinizi silmek için Çağrı Merkezi'ni aramanız gerekmektedir.
-
Başka Turkcell hatlarına ait fatura ödemesini yapabilir miyim?
Evet. Dijital Operatör Uygulaması'na giriş yapıp "Paketler" alanından "Diğer İşlemler" > ""Başka Hatta İşlem Yap" > "Başka Hattın Faturasını Öde" altından ödenebilmektedir. Uygulama'ya login olunmadığında da karşılama ekranındaki "Başka Hat İçin İşlem Yap" > "Başka Hattın Faturasını Öde" alanından kendi TCKNnize bağlı diğer Turkcell hatları için ödeme yapılabilmektedir.
-
Aynı anda birden fazla platformda Dijital Operatör Uygulaması’na giriş yapmışken, bu esnada şifre değişikliği yaparsam tüm platformlarda uygulama kapanır mı?
Oturum süresi olan 9 dakika dolana kadar açık kalır. Sonrasında yeniden giriş için yeni şifre kullanılmalıdır.
-
Uygulama’da yanlış şifre/GSM no girdim, Dijital Operatör Uygulaması kitlendi, ne yapmalıyım?
Üst üste 10 kez hatalı şifre veya GSM no girerseniz hesabınız 1 saat boyunca kitlenir. Yeni şifre almak için Dijital Operatör Uygulaması’ndan giriş sayfasında şifre al/değiştir (gsm no ekranda yazılı değilse) veya şifremi unuttum (gsm no ekranda girilmişse) alanını kullanabilirsiniz.
-
Uygulama yüklendiğinde onaylanması zorunlu olan kullanıcı sözleşmesi, uygulama silindiğinde geçerliliğini yitirir mi?
Hayır. Kullanıcı sözleşmesi geçerliliğini yitirmez.
-
Turkcell Şifremi nasıl değiştirebilirim?
Uygulama’nın giriş sayfasında Şifremi unuttum seçeneğini seçmesi ve tanımlı mail adresine bir şifre sıfırlama maili göndermemiz sonrasında şifresini değiştirebilir. Mail'de tıkladığı ekranda şifresini 2 kere yazar ve şifresini belirlemiş olur.
-
Dijital Operatör Uygulaması’ndan fatura gönderim tipini değiştirebilir miyim?
Evet. Dijital Operatör Uygulaması'na giriş yaptıktan sonra "İşlemler" > "Ödeme Tercihlerim" > "Fatura Ayarlarım" > "Fatura Gönderim Yöntemi" alanından değişiklik yapabilirsiniz.
-
Kredi kartımı Dijital Operatör Uygulaması'na nasıl tanımlayabilirim?
Dijital Operatör Uygulaması'na giriş yaptıktan sonra "İşlemler" > "Ödeme Tercihlerim" > "Paycell ve Kayıtlı Kartlarım" alanından kredi kartınızı kaydedebilirsiniz.
-
Sabit internet hesaplarımı nasıl ekleyebilirim?
Aşağıdaki adımlar izlenerek Dijital Operatör Uygulaması’na sabit internet hesapları eklenebilir:
Bireysel sabit internet kullanan Turkcell müşterisi;- Dijital Operatör Uygulaması’na giriş yapılır.
- Dijital Operatör Uygulaması ilk açıldığında GSM numarasının yer aldığı sekmeye tıklanır ve açılan ekranda yer alan "+" (artı) Yeni Hesap Ekle’ye basılır. Ya da Dijital Operatör Uygulaması ana sayfada fotoğrafa bastığınızda açılan ekranda Hesap Ekle/Kaldır alanına basılır.
- Açılan sekmede TCKN ve doğum tarihi girilir eğer eşleşen bir Turkcell ve sabit internet hesabı var ise, kullanıcıya gösterilir.
- Kullanıcı kabul ederse Hesaplarını ekler ve kullanabilir.
- Dijital Operatör Uygulaması indirilir.
- Telefon numarası, e-mail adresi girilir ve bir şifre belirlenir.
- Telefona gelen anlık şifre girilir. Doğru girilirse 2. aşama olarak e-mail adresine giderek mail onaylanır.
- Dijital Operatör Uygulaması’na bu bilgiler ile giriş yapılır.
- Dijital Operatör Uygulaması ilk açıldığında GSM numarasının yer aldığı sekmeye tıklanır ve açılan ekranda yer alan "+" (artı) Yeni Hesap Ekle’ye basılır. Ya da Dijital Operatör Uygulaması ana sayfada fotoğrafa bastığınızda açılan ekranda Hesap Ekle/Kaldır alanına basılır.
- Açılan sekmede TCKN ve doğum tarihi girilir, eğer eşleşen bir Superonline hesabı var ise, kullanıcıya gösterilir.
- Kullanıcı kabul ederse Hesaplarını ekler ve kullanabilir.
-
Kurumsal hat kullanan kullanıcı hesap ekleme yapabilir mi?
Kurumsal Hatlar sadece sabit internetini ekleyebilmektedirler, bireysel hatlarını ekleyememektedirler.
-
Turkcell sabit internet müşterileri Dijital Operatör’den hangi işlemleri yapabilirler?
- Kalan kullanım görüntüleme
- Fatura görüntüleme, detay ve pdf
- Fatura ödeme
- E-Fatura geçiş
- Taahhüt başlangıç bitiş tarihi görüntüleme
- Yeniden kontrat yapma
- Kampanya geçişleri ve TV+ başvurusu yapma
- Ek paket satın alma
- Güvenli internet işlemleri
- Kablosuz Ağ İşlemleri
- Teknik Çözümler
- Hizmet dondurma
- İleri tarihli paket işlemleri
- Başvuru durumu ve randevu bilgisi görüntüleme
- En yakın bayi bilgisi
- Çağrı merkezi talep statüsü görüntüleme
-
Hattıma gelen ve gönderdiğim SMS'lerimi görebilir miyim?
- Evet. Dijital Operatör Uygulaması sağ üstte bulunan Bildirimler (çan) ikonuna basarak Mesajlarım alanından SMS’ler görüntülenebilir. Sadece Turkcell'e gönderilen ve Turkcell'den gelen mesajlar görülebilir.
- Geriye dönük 30 güne kadar mesajlar görüntülenebilir.
- Evet. Dijital Operatör Uygulaması sağ üstte bulunan Bildirimler (çan) ikonuna basarak Mesajlarım alanından SMS’ler görüntülenebilir. Sadece Turkcell'e gönderilen ve Turkcell'den gelen mesajlar görülebilir.
-
Yabancı kredi kartları kullanılabilir mi?
Yabancı banka kartları ile şifreli (3D secure, Chip&Pin) kullanılması koşuluyla sadece Dijital Operatör (web, Uygulama) ve bayi kanalından fatura ödemesi ve TL/paket yüklemesi yapılabilir. Müşteri hizmetleri, IVR üzerinden yabancı banka kartları ile ödeme yapılamaz. -
Dijital Operatör Uygulaması’na kaç adet hesap eklenebilir?
Bireysel hatlar bireysel tüm hatlarını, bireysel ev interneti hesaplarını, bireysel Superbox hesabını ve data hattını ekleyebilirler. Hat eklemede sınır yoktur. Bireysel hat hiçbir kurumsal hattı ekleyememektedir.
Kurumsal hatlar ise sadece 1 adet bireysel ev interneti hesabını ekleyebilir. Bireysel mobil hat veya data hattı eklenememektedirler.
-
Kendi cihazımdan farklı bir hat için Dijital Operatör Uygulaması’na giriş yapabilir miyim?
Evet, GSM numarası veya e-mail adresi girişi yapıldıktan sonra giriş yapılan numaraya bir kod gelecektir. Bu kodu onaylamanız durumunda cihazdan uygulamaya giriş yapabilirsiniz.
-
Aktif olmayan hatlarla veya Turkcell'den diğer operatörlere geçiş yapıldığında Dijital Operatör Uygulaması’na ulaşılabilir mi?
Hayır, deaktif hatlar ve diğer operatörlere geçilmiş hatlarla Uygulama'ya girilememektedir.
Login olunmadan da Pasaj'dan teknolojik ürün alışverişi yapabilir, yeni hat talebi veya numara taşıma yapabilir, Turkcell Uygulamaları'nı keşfedebilir, Turkcell'li sevdiklerinize TL/paket yükleyebilir, ev interneti ve Superbox başvurusu yapabilir ve başvurularınızı takip edebilirsiniz.
-
Yaptığım ev interneti başvurumu nasıl takip edebilirim?
Ev interneti başvurunuzu Dijital Operatör'e giriş yapıldığında "İşlemler" > "Başvuru İşlemlerim" > "Ev İnterneti Başvurusu Durumum" alanından takip edilebilirsiniz. Dijital Operatör'e giriş yapmadan da açılan karşılama ekrandan "Ev İnterneti Başvurusu Durumum" altından başvurunuzun durumunu görüntüleyebilirsiniz.
-
Dijital Operatör sosyal destek kapsamındaki müşteriler için uygun mu?
Dijital Operatör sosyal destek kapsamındaki müşteriler için uygundur.
-
Dijital Operatör Yanınızda
Tüm Turkcell işlemleriniz ve teknoloji alışverişleriniz için tek uygulama! Size özel hatırlatmalar, teklifler, ve paketler, kalan bilgileriniz ve faturalarınız Ana Sayfada
-
Tüm Paket İşlemleriniz Tek Alanda
Size özel ve uygulamaya özel teklifler Paketler ekranında
-
Turkcell Pasaj
Teknoloji alışverişinin yeni adresi Turkcell Pasaj Dijital Operatör’de!
-
Aradığınız Ürünler Burada!
Aradığınız teknoloji ürünlerini Kategoriler ekranında kolayca bulabilirsiniz
-
Turkcell Uygulamalarını Keşfedin
Turkcell’in tüm uygulamaları Uygulamalar ekranında
-
Yardım İçin Buradayız
Yardıma ihtiyacınız olduğu her anda Dijital Operatör yanınızda
-
Tüm Hesaplarınızı Ekleyip Yönetin
Ev interneti ve Superbox hesaplarınızı da uygulamaya ekleyerek işlemlerinizi kolayca yapabilirsiniz