

Dijital Operatör Uygulaması Nedir?
Dijital Operatör Uygulaması'yla kalan tutarınızı ve paketinizi görüntüleyebilir, faturanızı inceleyip ödeyebilir, size özel cihaz, uygulama ve paket tekliflerini inceleyip satın alabilir, sabit internet ve hatlarınızı ekleyip yönetebilirsiniz. Üstelik tüm taleplerinizi iletip kolayca takip edebilirsiniz. İhtiyacınız olduğu anda yapay zekalı Asistan'dan destek alabilir ve çağrı merkezini aramanıza gerek kalmadan birçok işleminizi kolayca yapabilirsiniz.
Daha Fazla Bilgi
Dijital Operatör'ün aşağıdaki 3 ana bölümü mevcuttur.
- Turkcell Pasaj
- Dijital İşlem Merkezi
- Dijital Yardım
Uygulama Turkcell Pasaj veya Turkcell İşlem Merkezi'ne kolayca ulaşılabilecek karşılama ekranı ile açılmaktadır.
İşlem Merkezi’nde Kalan Kullanımlarım, Faturalarım, Ürünlerim, Paket, Uygulamalar ve Hızlı İşlemler alanlarına kolayca erişebilirsiniz.
Kalan Kullanımlarım altından kalan internet, dakika, SMS bilgilerinizi görüntüleyebilir ve ek paket alımı yapabilirsiniz.
Faturalarım altında aşağıdaki fonksiyonlar yer almaktadır.
- Geçmiş Faturalar
- Kullanım Detayı
- Güncel Fatura
- Hızlı ödeme
- Turkcell Asistan'a Erişim
Ürünlerim altından sahip olduğunuz tüm ürünlerinizi tek alanda görüntüleyebilirsiniz.
Hızlı İşlemler altıdan sık kullanılan fonksiyonlara ve “Tüm İşlemler” seçildiğinde daha birçok fonksiyona ulaşabilirsiniz.
Turkcell Pasaj Teknolojinin referans noktası, Türkiye’nin ilk elektronik pazaryeri Turkcell Pasaj artık Dijital Operatör'de!
Yardım altında aşağıdaki fonksiyonlar yer almaktadır.
- Arama ve Bağlantı Kontrolü
- Yeni Talep İlet
- Turkcell Asistan
- En Yakın Turkcell
- Superonline Başvuru Sorgula
- Fiber Nerede
Arama Bağlantı Kontrolü adımından bağlantı sorunlarında otomatik tespit yapabilir ve konum bildirerek network şikayeti iletebilirsiniz.
Fotoğraf çekerek evraklı talep iletilebilir ve iletilen talebin durumu takip edebilirsiniz.
Fiber Nerede özelliği ile konuma göre fiber internet sorgulayıp, online başvuru yapabilirsiniz.
Yapay Zekalı «Turkcell Asistan» İle online yardım desteği alabilirsiniz.
Tüm bunlarla beraber üst navigasyondan da elastic searche, TL yüklemeye, Bildirimlerim'den Siparişlerim, Taleplerim, Randevularım alanlarına erişim sağlayabilirsiniz.
Ayrıca tüm Turkcell bireysel GSM hatlarınızı ve sabit interneti Digital Operatör Uygulaması’na ekleyip yönetebilirsiniz. Kurumsal Hatlar sadece sabit internetini ekleyebilmektedirler, bireysel hatlarını ekleyememektedirler.
Turkcell’li olmayanlar da Dijital Operatör’ü kullanabilir ve aşağıdaki fonksiyonları gerçekleştirebilirler.
- Yeni Hat Talebi ve Numara Taşıma
- Cihaz ve Aksesuarları İnceleme ve Satın alma
- Tüm Dijital Servisleri İnceleme ve İndirme
- TL/Paket Yükleme
Tüm bunlara ek olarak, size özel hatırlatmalar ve alabileceğiniz ve aldığınız tüm hediyelerinize toplu bir şekilde ulaşabileceğiz Hediye Havuzu da Dijital Operatör'de sizlerle.
Dijital Operatör'le siz neredeyseniz Turkcell'iniz orada!
Nasıl Kullanırım?
Dijital Operatör Uygulaması’nı App Store ve Google Play’den indirdikten sonra uygulama sizi otomatik olarak tanır ve kolayca giriş yapabilirsiniz. Şifrenizi hatırlamıyorsanız Hızlı Giriş seçeneği ile telefonunuza gelecek bildirimi onaylayarak giriş yapabilirsiniz.
Servis Detayları
Dijital Operatör Uygulaması ile sahip olduğunuz tüm Turkcell hatlarınızı ve Superonline ürün ve servislerinizi aynı anda kolayca takip edebilir ve işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Nasıl İptal Ederim?
Dijital Operatör Uygulaması iptal edilen bir uygulama değildir. Telefonunuzdan Uygulamayı silebilirsiniz.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
Dijital Operatör Uygulaması’nı Apple Store ve Google Play'den ücretsiz olarak indirebilirsiniz.
Yurt dışındayken uygulama üzerinden kullandığınız internet için yurt dışı internet tarifesi üzerinden ücret ödersiniz. Yurt dışı internet tarifeleri için tıklayınız.
-
Özet Bilgiler:
- Ne zaman kullanmaya başlarım?
- Dijital Operatör Uygulaması’nı App Store ve Google Play’den indirdikten sonra kullanmaya başlayabilirsiniz.
- Servis her ay yenilenecek mi? Yenilendiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
- Hayır. Yenilenmeyecek.
- Ay içerisinde birden fazla kez servise abonelik yapabilir miyim?
- Dijital Operatör Uygulaması abonelik gerektirmemektedir.
- Ne zaman kullanmaya başlarım?
-
Dijital Operatör Uygulaması nedir?
Turkcell hatlarınız ve Superonline ürünleriniz için kalan kullanımlarınızı görebileceğiniz, fatura detaylarınızı görüntüleyebileceğiniz ve ödeyebileceğiniz, paket detaylarınıza ulaşabileceğiniz, TL yükleyebileceğiniz, cihaz, uygulama, paket tekliflerini inceleyip satın alabileceğiniz, tüm taleplerinizi iletip takip edebileceğiniz ve daha birçok işlem gerçekleştirebileceğiniz mobil uygulamadır.
-
Nasıl kullanırım?
Dijital Operatör Uygulaması’nı App Store ve Google Play’den indirdikten sonra Uygulama otomatik olarak tanır ve kolayca giriş yapabilirsiniz. Şifrenizi hatırlamıyorsanız Hızlı Giriş seçeneği ile telefonunuza gelecek bildirimi onaylayarak giriş yapabilirsiniz.
-
Kimler kullanabilir?
IOS 10 ve üstü işletim sistemine sahip iPhone marka cihazı ve 4.3.3 ve üstü işletim sistemine sahip tüm Android cihazı olan tüm operatörlerdeki hat sahipleri kullanabilirler.
-
Ne kadar öderim?
Dijital Operatör Uygulaması’nı Apple Store ve Google Play'den ücretsiz olarak indirebilirsiniz.
Yurt dışındayken uygulama üzerinden kullandığınız internet için yurt dışı internet tarifesi üzerinden ücret ödersiniz. Yurt dışı internet tarifeleri için tıklayınız. -
IOS 9 kullanıyorum. Yeni versiyonu (Dijital Operatör Uygulaması’nı) yükleyemedim.
Dijital Operatör Uygulaması IOS 10 ve üzeri versiyonlarda çalışmaktadır. Öncelikle IOS versiyonunuzu güncellemeniz gerekmektedir.
-
Dijital Operatör Uygulaması’nı çalıştırmak için ne yapmam gerekir?
Turkcell/diğer operatör kullanıcısı olmanız fark etmeksizin Beni Hatırla özelliği ile 4.5G/3G/Wi-Fi kullanarak uygulamayı açtığınızda şifre kullanmadan otomatik giriş yapabilirsiniz. Aynı zamanda bu özellik sayesinde Turkcell'in diğer mobil uygulamalarına da (Fizy, Çocuğum ve Ben, Turkcell Platinum, GNÇ ve Çalarken Dinlet) yine şifre girişi yapmadan kolayca ve güvenlice erişebilirsiniz.
Turkcell kullanıcısı iseniz Beni Hatırla özelliğine gerek kalmadan sadece 4.5G/3G bağlantısı ile yine şifresiz olarak giriş yapabilirsiniz. -
Kullanıcı sözleşmesini onaylamadan neden Dijital Operatör Uygulaması’na giriş yapamıyorum?
Dijital Operatör Uygulaması, kalan kullanım, fatura detayı gibi bilgilleri görüntüleyebileceğiniz ve işlem yapabileceğiniz bir uygulama olmakla beraber size özel tekliflerin ve hizmetlerin sunulduğu bir platformdur. Bunu ancak bize sözleşmemiz üzerinden izin verirseniz yapabiliriz. Size ait bilgileri hiçbir şartta, Turkcell iştirakleri ve iş ortakları dışında bir firma ile paylaşmayacağız.
-
Dijital Operatör Uygulaması’nın eski versiyonu yüklü iken Salla Kazan yapabilir miyim?
Salla Kazan yapabilmeniz için son versiyonu yüklemeniz gerekmektedir.
-
Dijital Operatör Uygulaması’nda Superonline ürünlerimi nasıl görüntüleyebilirim?
- Dijital Operatör Uygulaması ana sayfada fotoğrafa bastığınızda açılan ekranda "Hesap Ekle" alanından sizden istenilen bilgileri girip onaylayarak hem Superonline ürünlerinizi hem de adınıza kayıtlı tüm Turkcell hatlarınızı görüntüleyebilir ve işlem yapabilirsiniz.
- Kurumsal Hatlar sadece sabit internetini ekleyebilmektedirler, bireysel hatlarını ekleyememektedirler.
- Dijital Operatör Uygulaması ana sayfada fotoğrafa bastığınızda açılan ekranda "Hesap Ekle" alanından sizden istenilen bilgileri girip onaylayarak hem Superonline ürünlerinizi hem de adınıza kayıtlı tüm Turkcell hatlarınızı görüntüleyebilir ve işlem yapabilirsiniz.
-
Hesaplarımı ekledim, fakat artık görüntülemek istemiyorum, ne yapmalıyım?
Dijital Operatör Uygulaması ana sayfada fotoğrafa bastığınızda açılan ekranda "Hesap Kaldır" alanından eklediğiniz hesaplarınızı kaldırabilirsiniz.
-
Turkcell hattı kullanmıyorum, ama Superonline abonesiyim. Dijital Operatör Uygulaması’nı nasıl kullanabilirim?
Diğer operatör kullanıcısı olarak Superonline hesabınızı görüntülemek için Dijital Operatör Uygulaması’na e-posta adresiniz/GSM numaranız ve belirleyeceğiniz yeni şifrenizle kayıt olabilir, sonrasında ana sayfada fotoğrafa bastığınızda açılan ekrandan hesap ekleme yapabilirsiniz.
-
Dijital Operatör Uygulaması’nda Superonline ürünlerimle ilgili hangi işlemleri yapabilirim?
Fiber, DSL ürünleriniz için kalan kullanım ve adil kullanım kotası bilgisi görüntüleyebilir, ses ürünleriniz için kalan dakikalarınızı ve TV için ise ürün ve aktivasyon bilgisini kontrol edebilirsiniz. Faturalarınızı görüntüleyebilir ve ödeyebilirsiniz. Sahip olduğunuz servisleri görebilirsiniz. Aynı zamanda üst pakete geçebilir ve adil kullanım kotasına takıldıysanız joker paket satın alabilirsiniz.
-
Dijital Operatör Uygulaması’nı nasıl iptal ederim?
Dijital Operatör Uygulaması abonelik gerektirmediği için iptal edilen bir uygulama değildir. Telefonunuzdan Uygulama’yı silebilirsiniz.
-
Dijital Operatör Uygulaması’nı Türkçe'den başka farklı bir dilde kullanabilir miyim?
İngilizce dil seçeneği bulunmaktadır. Dijital Operatör Uygulaması ana sayfada fotoğrafa bastığınızda açılan ekranda Dil Tercihi > Uygulama Dili alanından dil seçimi seçimi yapılabilir.
-
Dijital Operatör Uygulaması’na en son ne zaman giriş yaptığımı görebilir miyim?
Hayır, göremezsiniz.
-
Farklı bir cihazda Dijital Operatör Uygulaması’nı açık unuttum, nasıl kapatırım?
- Öncelikle şifrenizi değiştirin.
- Telefonunuzda Dijital Operatör Uygulaması’nı açın.
- Log-out olun ve tekrar login olurken "Beni Hatırla" özelliğini kapatın.
- Şifre değiştiği ve beni hatırla kalktığı için artık diğer cihazlardan giriş yapılamayacaktır.
- Öncelikle şifrenizi değiştirin.
-
Dijital Operatör Uygulaması’nı tabletlerde ( iPad vs. ) kullanabiliyor muyum?
Evet. Uygulamayı iPad üzerinden indirip kullanabilirsiniz. Data hattı ile giriş yapabilmek için şifreye ihtiyacınız varsa telefonunuzdaki Dijital Operatör Uygulaması ana sayfada fotoğrafa bastığınızda açılan ekranda Turkcell Şifre > Data Hatlarım menüsünden şifrenizi alabilirsiniz.
-
Yararlandığım kampanyaları Dijital Operatör Uygulaması üzerinden görebilir miyim?
Evet. Dijital Operatör Uygulaması üzerinde ana sayfadaki "Ürünlerim" altında bulabilirsiniz.
-
Aynı kredi kartı ile ay içinde kaç kez işlem yapabilirim?
Aynı ay içinde 2 kez işlem yapılabilirsiniz.
-
Hattım iptal olduğunda Turkcell şifremi kullanmaya devam edebilir miyim?
Hayır, kullanamazsınız.
-
Abonelik veya kampanya sözleşmelerimi görebilir miyim?
Evet. Hem aktif hem de geçmişteki sözleşme örneklerinizi görebilir ve bilgisayarınıza kaydedebilirsiniz. Sözleşmelerinizi Dijital Operatör Uygulaması Ana Sayfa > Hızlı İşlemler > Hat İşlemleri > Sözleşmelerim alanından görebilirsiniz. Hangi kampanyanın hangi teklif ile alındığı, ne zaman imzalandığı, kontrat bitiş zamanı, aylık ödeme tutarı gibi bilgileri de Dijital Operatör Uygulaması’ndan görebilirsiniz.
-
Dijital Operatör Uygulaması’nda en son hangi tarihte, ne kadar ve nereden TL yüklendiğime dair bilgileri görebilir miyim?
Evet. İşlem Merkezi’nden TL Durumum alanından TL yükleme, tarih vs bilgilerine bakabilirsiniz. Bu menüden sorgulama yapılan ay içindeki bilgiler görülebilir.
-
Dijital Operatör Uygulaması’na kullanıcı bilgilerimi ekleyebilir miyim?
- Evet, Dijital Operatör Uygulaması ana sayfada fotoğrafa bastığınızda açılan ekranda Profilim alanından kullanıcı bilgilerinizi girebilirsiniz. Bu şekilde Dijital Operatör Uygulaması ana sayfanızda kendi adınızı görebilirsiniz.
- Kullanıcı değiştirmek için öncelikle "Kullanmakta olduğunuz hat sizin adınıza mı kayıtlı?" sorusuna "Evet" seçimi yapılıp kaydedilmelidir. Bu şekilde kullanıcı profili silinecektir. Tekrar aynı soruya "Hayır" cevabı verildikten sonra çıkacak alanda yeni kullanıcı bilgileri girilebilir.
- Evet, Dijital Operatör Uygulaması ana sayfada fotoğrafa bastığınızda açılan ekranda Profilim alanından kullanıcı bilgilerinizi girebilirsiniz. Bu şekilde Dijital Operatör Uygulaması ana sayfanızda kendi adınızı görebilirsiniz.
-
Dijital Operatör Uygulaması üzerinden faturalarımı ne zaman görebilirim?
Fatura kesildikten sonra 24 saat içinde görebilirsiniz.
-
Yabancı uyruklu müşteriler Hesap Ekleyebilir mi?
Evet. Yabancı uyruklu müşteriler vergi kimlik numaralarını girerek hesap ekleyebilirler.
-
Dijital Operatör Uygulaması’ndan açık ve kapalı akışlarımın sonuçlarını görüntüleyebilir miyim?
Evet, Çağrı Merkezi’nden ve Dijital Operatör içerisinden açılan talepler Dijital Operatör Uygulaması sağ üst köşedeki Bildirimlerim (çan ikonu) alanından "Taleplerim” başlığı altından takip edebilirsiniz. Turkcell.com.tr'den açtığınız şikayetlerinize de yine Taleplerim alanındaki linkten ulaşabilirsiniz.
-
Dijital Operatör Uygulaması üzerinden yapılan ödemeyi/paket yükleme ve TL yüklemeyi görebilir miyim?
- Sadece yapılan ödemeyi bilgilendirme amaçlı e-posta olarak gönderebiliyoruz. Ödemenizi yaptıktan sonra e-posta adresinizi girmeniz yeterli.
- Dekont gönderimi müşteri hizmetleri tarafından yapılmamaktadır. Dekontu hattın kullanıcısı bankasından talep edebilir.
- Sadece yapılan ödemeyi bilgilendirme amaçlı e-posta olarak gönderebiliyoruz. Ödemenizi yaptıktan sonra e-posta adresinizi girmeniz yeterli.
-
TL İşlemlerim alanında, hattımın kısıtlanacağı ya da iptal olacağı tarih bilgilerini görebilir miyim?
Evet, görebilirsiniz.
-
Dijital Operatör Uygulaması’nda abonelik başlangıç tarihimi (hat aktivasyon tarihi) görebilir miyim?
Evet. Dijital Operatör Uygulaması ana sayfa > Hızlı İşlemler > Hat İşlemleri > Sözleşmelerim alanından bu bilgiye ulaşabilirsiniz.
-
Aynı anda birden fazla cihaz ile Dijital Operatör Uygulaması’na giriş yapabilir miyim?
Evet. Herhangi bir sınır yoktur.
-
Data hattım ile Dijital Operatör Uygulaması’nda işlem yapabilir miyim?
Evet, yapabilirsiniz.
-
Dijital Operatör Uygulaması’na abonelik için özel bir form doldurmak, ya da başvuru yapmak gerekir mi?
Hayır, gerekmez.
-
Gün içinde kaç kez şifre talep edebilirim?
Gün içinde en fazla 3 kere talep edebilirsiniz. Eğer 3'ten fazla talep ederseniz uyarı SMS'i gelecektir.
-
Dijital Operatör Uygulaması üzerinde gördüğüm veriler güncel midir?
Yurt içi tüm konuşma ve mesajlaşma paketlerinde anında, internet paketlerinizde ise en fazla son 1 saat hariç olacak şekilde görüntülenir.
-
Dijital Operatör Uygulaması’na giriş yaptığımda SMS bilgilendirmesi gelir mi?
Hangi hat ile giriş yapıldıysa o hatta sadece aşağıdaki durumda bilgilendirme SMS'i gelir.
Dijital Operatör Uygulaması’nda faturanızın detayı incelendiğinde "www.turkcell.com.tr üzerinden kullanım detaylarınızı incelediniz." SMS'i gelir. -
Dijital Operatör Uygulaması üzerinden yapılan işlemlerde kullandığım bir kredi kartını, farklı hatlar için de kullanabilir miyim?
Evet, kullanabilirsiniz.
-
Kullanım sırasında ekrana çıkan memnuniyet anketi kaldırılabilir mi?
Evet. Kişisel verilerin işlenmesi izni'nden kısıtlama yapılabilir.
-
Turkcell şifremi değiştirdim. "Beni hatırla" seçeneği seçili iken yeni şifre ile giriş yaparsam bu özellik yine geçerli olur mu?
Evet. Geçerli olur.
-
Sanal kart ve debit kart(banka kartı) kullanılabilir mi?
Evet. Sanal kart ve debit kart kullanılabilir.
-
Kredi kartı bilgilerimi silebilir miyim?
Kredi kartı bilgilerinizi Dijital Operatör'den silebilirsiniz ancak herhangi bir talimatınız varsa (örneğin otomatik ödeme talimatı gibi) kredi kartı bilgilerinizi Dijital Operatör'den silemezsiniz. Bilgi silme işlemi için Çağrı Merkezi'ni aramanız gerekmektedir. Paycell kart bilgilerinizi ise talimatınız olsun veya olmasın Dijital Operatör'den silemezsiniz. Paycell kart bilgilerinizi silmek için Çağrı Merkezi'ni aramanız gerekmektedir.
-
Başka Turkcell hatlarına ait fatura ödemesini yapabilir miyim?
Evet. Dijital Operatör Uygulaması'na login olup sağ üst köşedeki TL ikonuna tıklandığında ""Başka Hattın Faturasını Öde" alanından ödenebilmektedir. Uygulamaya login olunmadığında da karşılama ekranındaki "Turkcell Faturası Öde" alanından başka Turkcell hatlarına ödeme yapılabilmektedir.
-
Aynı anda birden fazla platformda Dijital Operatör Uygulaması’na giriş yapmışken, bu esnada şifre değişikliği yaparsam tüm platformlarda uygulama kapanır mı?
Oturum süresi dolana kadar açık kalır. Oturum süresi dolarsa yeniden griş için yeni şifre kullanılmalıdır. Oturum süresi 9 dk.'dır.
-
Dijital Operatör Uygulaması ücretli midir?
Dijital Operatör Uygulaması’nı telefonunuza ücretsiz olarak indirebilirsiniz. Kullanımlarla ilgili ücretlendirme bilgileri aşağıdaki gibidir:
Ödeme Tipi TL & İnternet Paketi Dijital Operatör Uygulaması’na Girebilir mi? Kredi Kartı ile TL / Paket Yükleyebilir mi/faturasını ödeyebilir mi? Dijital Operatör Uygulaması'na girdiği için ücretlendirilir mi? google.com'a (veya herhangi bir web sitesine girebilir mi?) Faturasız Hat TL'si ve İnternet Paketi yok Evet Hayır Hayır Hayır Faturasız Hat TL'si yok, Internet Paketi var Evet Evet Evet Evet Faturasız Hat TL'si var, Internet Paketi yok Evet Evet Evet Evet Faturasız Hat TL'si var, İnternet Paketi var Evet Evet Evet Evet Faturasız Hat TL'si var ya da yok, İnternet Paketi Hız kısıtına girmiş Evet (hız kısıtsız girer) Evet Evet Evet Faturasız Hat İnternet Paketi Yok Evet Evet Evet Evet Faturasız Hat İnternet Paketi Var (hız kısıtsız) Evet Evet Evet Evet Faturasız Hat İnternet Paketi Var (hız kısıtlı) Evet (hız kısıtsız girer) Evet Evet Evet Faturasız Hat İnternet Paketi var, bitmiş ama Akıllı Fatura var. Evet Hayır Hayır Hayır - IOS işletim sistemli telefonlarda Ayarlar > Mobil Veri (Settings > Mobile Data) alanında, Android işletim sistemli telefonlarda ise Ayarlar > Veri Kullanımı (Settings > Data usage) alanında Dijital Operatör Uygulaması için gösterilen kullanım ücretlendirilen kullanım değildir. Bu bilgi Uygulama’nın içerisindeki imajları vs yüklemek için kullanılan veriyi gösterir, bu veri ücretlendirilmez.
- IOS işletim sistemli telefonlarda Ayarlar > Mobil Veri (Settings > Mobile Data) alanında, Android işletim sistemli telefonlarda ise Ayarlar > Veri Kullanımı (Settings > Data usage) alanında Dijital Operatör Uygulaması için gösterilen kullanım ücretlendirilen kullanım değildir. Bu bilgi Uygulama’nın içerisindeki imajları vs yüklemek için kullanılan veriyi gösterir, bu veri ücretlendirilmez.
-
Uygulama’da yanlış şifre/GSM no girdim, Dijital Operatör Uygulaması kitlendi, ne yapmalıyım?
Üst üste 10 kez hatalı şifre veya GSM no girerseniz hesabınız 1 saat boyunca kitlenir. Yeni şifre almak için Dijital Operatör Uygulaması’ndan giriş sayfasında şifre al/değiştir (gsm no ekranda yazılı değilse) veya şifremi unuttum (gsm no ekranda girilmişse) alanını kullanabilirsiniz.
-
Uygulama yüklendiğinde onaylanması zorunlu olan kullanıcı sözleşmesi, uygulama silindiğinde geçerliliğini yitirir mi?
Hayır. Kullanıcı sözleşmesi geçerliliğini yitirmez.
-
Turkcell Şifremi nasıl değiştirebilirim?
Uygulama’nın giriş sayfasında Şifremi unuttum seçeneğini seçmesi ve tanımlı mail adresine bir şifre sıfırlama maili göndermemiz sonrasında şifresini değiştirebilir. Mail'de tıkladığı ekranda şifresini 2 kere yazar ve şifresini belirlemiş olur.
-
Dijital Operatör Uygulaması’ndan fatura gönderim tipini değiştirebilir miyim?
Evet. Dijital Operatör Uygulaması içerisindeki Dijital Operatör ana sayfasından, Faturalarım alanı ayar ikonuna basılarak fatura ayarları sayfasına ulaşılır. Fatura gönderim yöntemi içerisinde geçiş yapılabilinecek fatura gönderim tiplerinden biri seçilebilir.
-
Kredi kartı nasıl tanımlanır?
İşlem Merkezi Bölümü’ndeki “Hızlı İşlemler” alanından Paycell ve Kredi Kartı İşlemleri altından kredi kartı kaydı yapılabilir.
-
Superonline hesaplarımı nasıl ekleyebilirim?
Aşağıdaki adımlar izlenerek Dijital Operatör Uygulaması’na Turkcell Superonline hesapları eklenebilir:
Bireysel Superonline kullanan Turkcell müşterisi;
- Dijital Operatör Uygulaması’na giriş yapılır.
- Dijital Operatör Uygulaması ilk açıldığında GSM numarasının yer aldığı sekmeye tıklanır ve açılan ekranda yer alan "+" (artı) Yeni Hesap Ekle’ye basılır. Ya da Dijital Operatör Uygulaması ana sayfada fotoğrafa bastığınızda açılan ekranda Hesap Ekle/Kaldır alanına basılır.
- Açılan sekmede TCKN ve doğum tarihi girilir eğer eşleşen bir Turkcell ve Superonline hesabı var ise, kullanıcıya gösterilir.
- Kullanıcı kabul ederse Hesaplarını ekler ve kullanabilir.
- Dijital Operatör Uygulaması indirilir.
- Telefon numarası, e-mail adresi girilir ve bir şifre belirlenir.
- Telefona gelen anlık şifre girilir. Doğru girilirse 2. aşama olarak e-mail adresine giderek mail onaylanır.
- Dijital Operatör Uygulaması’na bu bilgiler ile giriş yapılır.
- Dijital Operatör Uygulaması ilk açıldığında GSM numarasının yer aldığı sekmeye tıklanır ve açılan ekranda yer alan "+" (artı) Yeni Hesap Ekle’ye basılır. Ya da Dijital Operatör Uygulaması ana sayfada fotoğrafa bastığınızda açılan ekranda Hesap Ekle/Kaldır alanına basılır.
- Açılan sekmede TCKN ve doğum tarihi girilir, eğer eşleşen bir Superonline hesabı var ise, kullanıcıya gösterilir.
- Kullanıcı kabul ederse Hesaplarını ekler ve kullanabilir.
- Dijital Operatör Uygulaması’na giriş yapılır.
-
Kurumsal hat kullanan kullanıcı hesap ekleme yapabilir mi?
Kurumsal Hatlar sadece sabit internetini ekleyebilmektedirler, bireysel hatlarını ekleyememektedirler.
-
Turkcell Superonline müşterileri Dijital Operatör’den hangi işlemleri yapabilirler?
- AKK ve Kalan kullanım
- Fatura Görüntüleme, detay ve pdf
- Fatura Ödeme
- E-Fatura Geçiş
- Joker Paket Satın Alma (AKK'ya takılırsa)
- How2 videoları (kurulum ve modem videoları)
- Başvuru durumunu sorgulama ( Superonline'a başvuran yapan müşteri "Dijital Operatör Uygulaması / Yardım" altında kendisine SMS ile gelen müşteri
- AKK ve Kalan kullanım
-
Hattıma gelen ve gönderdiğim SMS'lerimi görebilir miyim?
- Evet. Dijital Operatör Uygulaması sağ üstte bulunan Bildirimler (çan) ikonuna basarak Mesajlarım alanından SMS’ler görüntülenebilir. Sadece Turkcell'e gönderilen ve Turkcell'den gelen mesajlar görülebilir.
- Geriye dönük 30 güne kadar mesajlar görüntülenebilir.
- Evet. Dijital Operatör Uygulaması sağ üstte bulunan Bildirimler (çan) ikonuna basarak Mesajlarım alanından SMS’ler görüntülenebilir. Sadece Turkcell'e gönderilen ve Turkcell'den gelen mesajlar görülebilir.
-
Yabancı kredi kartları kullanılabilir mi?
Yabancı banka kartları ile şifreli (3D secure, Chip&Pin) kullanılması koşuluyla sadece Dijital Operatör (web, Uygulama) ve bayi kanalından fatura ödemesi yapılabilir. Müşteri hizmetleri, IVR üzerinden yabancı banka kartları ile ödeme yapılamaz.
-
Dijital Operatör Uygulaması’na kaç adet hesap eklenebilir?
Bireysel hattınıza istediğiniz kadar hesap ekleyebilirsiniz. Herhangi bir limit bulunmamaktadır. Kurumsal hatlar ise sadece 1 adet ev interneti hesaplarını ekleyebilirler.
-
Kendi cihazımdan farklı bir hat için Dijital Operatör Uygulaması’na giriş yapabilir miyim?
Evet, GSM numarası veya e-mail adresi girişi yapıldıktan sonra giriş yapılan numaraya bir kod gelecektir. Bu kodu onaylamanız durumunda cihazdan uygulamaya giriş yapabilirsiniz.
-
Aktif olmayan hatlarla Dijital Operatör Uygulaması’na ulaşılabilir mi?
Hayır, deaktif hatlar ile uygulamaya girilememektedir.
-
Yaptığım Superonline başvurusunu nasıl takip edebilirim?
Superonline başvuruları Yardım altındaki "Başvuru sorgulama"alanından sorgulanabilir.
-
Sözleşme’de uygulamanın adı Hesabım yerine Dijital Operatör olarak yer alıyor. Benim onayladığım Sözleşme’de Hesabım yazıyordu.
Hesabım uygulaması, yapılan değişiklik sonrası Dijital Operatör olarak adlandırılmaktadır. Söz konusu değişiklik 14 Şubat 2019 tarihinden itibaren Sözleşme’ye yansıtılmış olup koşullarda herhangi bir değişiklik yapılmamıştır.
-
Dijital Operatör sosyal destek kapsamındaki müşteriler için uygun mu?
Dijital Operatör sosyal destek kapsamındaki müşteriler için uygundur. Kalan kullanım ekranında tüm paketleri isimleri, bitiş tarihleri, kalan miktar ve yüzdeleri kolayca öğrenilebiliyor.
-
İşlem Merkezi - Kalan Kullanımlarım
İşlem Merkezi altındaki Kalan Kullanımlarım alanından kalan kullanımlarınıza ulaşıp kolayca paket satın alabilirsiniz.
-
İşlem Merkezi – Faturalarım
İşlem Merkezi altındaki Faturalarım alanından faturalarınızı inceleyebilir, kolayca ödeme yapabilirsiniz.
-
İşlem Merkezi – Ürünlerim
İşlem Merkezi altındaki Ürünlerim altından tüm ürünlerinizi tek alanda görüntüleyebilirsiniz.
-
Turkcell Pasaj
Teknoloji alışverişinin yeni adresi Turkcell Pasaj Dijital Operatör’de.
-
Yardım
Tüm taleplerinizi kolayca iletebilir, sonucunu takip edebilirsiniz. Üstelik Dijital Asistan da hızlı çözüm için hizmetinizde.
-
Ev internetiniz de Dijital Operatör'de
Ev internetinizi de Dijital Operatör'e ekleyerek internet işlemlerinizi de kolayca yapabilirsiniz.