Hizmet Kanallarımız
Cihazım arızalandı, ne yapmam gerekiyor?
Teknik servis hizmet süresi nedir?
Arızalı ürünler için iade koşulları nelerdir?
Servis hizmetinin ücret karşılığı verildiği durumlar
Telefonum kaybolduğunda veya çalındığında ne yapmalıyım?
Telefonum Telekomünikasyon Kurumu’na kayıtlı mı?
E-posta, SMS, MMS ve diğer data ayarlarımı yaptırmak istiyorum, ne yapmalıyım?
Cep telefonu IMEI numarası sorgulama nasıl yapılır?
Cihazımın garanti belgesi yok veya garanti süresi doldu, hizmet alabilir miyim?
Hazır Kart hattıma nasıl tl yükleyebilirim
"Cihazım" alanında yer alan bilgiler neyi ifade ediyor?
Hatlarımı nasıl görüntüleyebilirim?
"Aktif Servislerim" neyi ifade eder?
Mevcut paketimde kalan kullanımımı nasıl görüntüleyebilirim?
Aktif kullandığım kampanyalarımı nasıl görüntülerim?
Turkcell Uygulaması'yla ilgili işlemleri nereden yapabilirim?
Profil bilgilerim nedir? Nasıl değiştirebilirim?
Numara gizleme nedir?
Ana İletişim Hattı nedir?
Hattın sahibi değilim, yine de bilgilerimi güncelleyebilir miyim?
Ana İletişim Hattımı nasıl belirleyebilirim?
Adıma kayıtlı başka bir hattı Ana İletişim Hattı olarak belirleyebilir miyim?
Güvenli İnternet hizmeti nedir?
Güvenli internet ayarlarımı nasıl değiştirebilirim?
Tanıtım mesajlarım nedir?
Hangi durumlarda Sim Kart değişikliği yapabilirim?
Güvenli İnternet nedir? Nasıl belirleyebilirim?
Güvenli İnternet Aile Profili'nde internet kullanım ayarlarımı nasıl yapabilirim?
Turkcell'den hattıma gelen mesaj çeşitlerini nasıl belirleyebilirim?
Hat iptalimi nasıl gerçekleştirebilirim?
Nasıl yeni sim kart siparişi verebilirim?
Mobil pazarlamayla ilgili hattıma gelecek mesaj çeşitlerini nasıl belirleyebilirim?
Bilgi/Eğlence Servis SMS'leri ile ilgili hattıma gelen mesaj çeşitlerini nasıl belirleyebilirim?
- Hakkımızda
- Dijital İş Servisleri
- İşlem Merkezi
- Kurumsal Destek
- Tüketici Şikayetleri