
Kurumsal Cihaz Kiralama
Turkcell kurumsal cihaz kiralama hizmetleriyle teknik altyapınızı güçlendirebilir, en ideal cihaz kiralama fiyatlarıyla şirket bütçenizi koruyabilirsiniz!
Kurumsal Cihaz Kiralama Avantajları
Maliyet Avantajı
İlk yatırım ve/veya operasyonel maliyetlerinden tasarruf imkanı
Kolay Yönetim
Tek platform ya da panelden uçtan uca çözüm yönetimi
Ödeme Kolaylığı
Taksit ve ya sabit fiyat kurgusu
Verimlilik
Sürekli erişim ve operasyonel süreçleri kısaltarak ya da tamamen ortadan kaldırılmasıyla artan verimlik
İşTurkcell Teknoloji ve Kalitesi
İşinizde fark yaratacak Turkcell teknolojisi ve hizmetiyle sunulan çözüm
Kurumsal Cihaz Kiralama Özellikleri

Ücretlendirme
Turkcell Kurumsal Cihaz Kiralama Hizmeti’nden faydalanmak ve avantajlı fiyat tekliflerimize ulaşmak için Kurumsal Müşteri Yöneticiniz ile iletişime geçebilirsiniz.
“Bu hizmet Turkcell Superonline tarafından sağlanmaktadır.”
Diğer Çözümler
Hangi işletmeler Kurumsal Cihaz Kiralama hizmetinden faydalanabilir?
Kurumsal Cihaz Kiralama hizmetimizden 10 cihaz ve üzeri talepte bulunan tüm kurumsal müşterilerimiz faydalanabilir.
Daha önce 10 ve üzeri kiralama yapmış müşterilerimiz de ek talepleri için minimum adet beklentisi olmaksızın iletişime geçebilirler.
Kiralama türleri nelerdir? Hangi tür kiralama hizmetini müşterilerimize sunuyoruz?
İki çeşit kiralama türü vardır: Operasyonel ve finansal kiralama;
Superonline olarak Operasyonel Kiralama hizmetini sunuyoruz. Bu hizmet dahilinde, cihazların mükiyetleri Superonline’da oluyor. Kiralama süresi boyunca kullanıldıktan sonra cihazlar geri Superonline’a teslim edilir. Kiralama dönemi sonunda ya da kiralama süresi boyunca cihazın mülkiyeti Superonline’dan başka birisine geçmez ya da kiralayan müşterimize satış anlaşması yapılmaz.
Kurumsal Cihaz Kiralama hizmetinin içeriği nedir?
Cihazların kiralanan süre dahiline kullanımını, olası cihaz desteği için yardım masası hizmetini ve kullanıcı hatalarına karşı dahi koruyan sigorta hizmetlerini kapsamaktadır.
Müşterilerimiz faturasında tek bir kayıt olarak aylık kira ücretini görecekler.
Kiralama süresi ne kadardır?
Operasyonel kiralamaların süresi, cihazın ekonomik ömrünün %80’ininden az olması şartı ile sınırlıdır. Bu kural ve iş süreçleri göz önünde bulundurularak aşağıdaki sürelerde cihaz kiralaması yapılabilmektedir:
· Akıllı telefonlar için 24 aylık
· Tablet ve notebooklar için 24 ve 36 aylık
Belirlenen süreler dışında sürelerde kiralama yapabilir miyim?
Hem regülatif olarak hem de iş süreçleri açısından belirlenen sürelerden daha uzun ya da daha kısa bir anlaşma yapılması mümkün değildir.
Satış ve faturalama hangi şirket üzerinden gerçekleşecektir?
Satış ve faturalama süreçleri Superonline İletişim Hizmetleri A.Ş. üzerinden yürütülecektir.
Yardım masası hizmetinin kapsamı nedir?
Standart yardım masası hizmetinin kapsamı aşağıdaki gibidir:
· Cihazın fiziksel arızasının uzaktan tespiti
· Garanti kapsamında ürün değişiminin yapılması
· Garanti sürecinin takibi ve garanti merkezlerine yönlendirmelerin yapılması
· Sigorta sürecinin takibi ve gerekli yönlendirmelerin yapılması
· Çağrı raporunun hazırlanması ve paylaşılması
· Envanter takibinin yapılması
· Cihaz gönderim ve alımı için kargo operasyonlarının yapılması ve takibi
Standart yardım masası hizmetlerine ek olarak aşağıdaki tercihlere göre ek hizmetlerden de faydalanılabilir:
· Konsinye yardım masası paketi: Cihazın servise iletilme ihtiyacı olması durumunda hizmetin kesintisiz sürmesi için muadil cihaz sağlanmaktadır.
· VIP yardım masası paketi: İstanbul, Ankara ve İzmir illeri için cihazların elden teslim edilmesi ve alınması, servis ile ilgili süreçlerde yine elden teslimatların yapılması sağlanır.
· Her şey dahil yardım masası paketi: Standart hizmetlere ek olarak konsinye ve VIP hizmetleri de verilir.
Yardım masasının /sigorta hizmetlerinin iletişim bilgileri nelerdir ?
Telefon: 0212 337 0 111 E-mail: helpdesk@telcoset.com.tr iletişim bilgilerini kullanabilir.
Sigorta kapsamına neler dahildir?
Kaza sonucu kırılma/ elektrik mekanik arızalar, sıvı teması sebepleriyle Cihaz Koruma Teminatı
Polis/Emniyet tutanağı ile belgelemek şartıyla Hırsızlık teminatı
Müşterilerimize Kurumsal Kiralama yapılabilmesi için bir ön koşul var mıdır?
Superonline Çerçeve sözleşmesini imzalamış ve en az bir hizmetimizi mevcutta kullanan müşterilere hizmetimizi sunabiliyoruz.
Kiralanan cihazların GSM hattı ile ilişkilendirilmesi zorunlu mudur?
Kiralanmış olan cihazların herhangi bir GSM hattı ile ilişkilendirilmesi gerekmemektedir. Ayrıca tüm operatörlere ait hatlar ile kullanılabilecektir.
Kargo ücretleri kim tarafından ödenmektedir?
Cihazların depodan ilk teslimi için kullanılan kargo masrafı müşteriye ücretlendirilmemektedir.
Yardım masası ve sigorta destek işlemleri için yapılan gönderimlerde ve cihazların Superonline’a geri gönderimi gibi kalan konularda kargo masrafları müşteriye aittir.
Yardım masası kapsamında elden teslimat (VIP) hizmetine ilk teslimat da dahil midir?
Hayır, ilk teslimat yine depolardan kargo ile iletilerek sağlanmaktadır.
Ancak sonrasındaki tüm yardım masası ve sigorta destek işlemleri için yerinden, elden alma ve teslimat yapılacaktır.
Yardım masası destek süreçlerinde, kullanıcı verilerini yedekleme işlemi hizmet kapsamına dahil midir?
Kullanıcı verilerinin yedeklenmesi kapsam dışındadır.
Yardım masası/ sigorta hizmetlerinde kargoda geçen süreler çözüm süresine dahil midir?
Kargoda geçen süreler çözüm süresine dahil değildir.
- Hakkımızda
- Dijital İş Servisleri
- İşlem Merkezi
- Kurumsal Destek
- Tüketici Şikayetleri