Servis hizmetinin ücret karşılığı verildiği durumlar
Cihazınızın garanti süresi dolmuş veya cihazınız garanti kapsamı dışında kalan bir nedenden arızalanmış ise servis hizmeti ücret karşılığı verilir. Garanti kapsamı dışında kalan durumlar; kullanımdan kaynaklanan aşınma/soyulma, kırılma, sıvı teması, çevresel faktörler sebebiyle arızalanma (ısı, toz, nem) ve yetkisiz müdahaledir.
Servis hizmetinin ücret karşılığı verilmesi gereken durumlarda; ürünün sahibinden mail yoluyla ödeme onayı istenir. Ürünün sahibi ödeme onayını "olumlu veya olumsuz" bildirdiği durumlarda gerekli işlemler müşterinin isteği doğrultusunda yapılır.
Diğer İçerikler
Telefonum kaybolduğunda veya çalındığında ne yapmalıyım?
Telefonum Telekomünikasyon Kurumu’na kayıtlı mı?
E-posta, SMS, MMS ve diğer data ayarlarımı yaptırmak istiyorum, ne yapmalıyım?
Cep telefonu IMEI numarası sorgulama nasıl yapılır?
Cihazımın garanti belgesi yok veya garanti süresi doldu, hizmet alabilir miyim?
Tümünü Gör