Hattımı geçici olarak gelen ve gelen /giden iletişime ne kadar süreyle kapatabilirim ve faturama herhangi bir ücret yansır mı?
- Giden veya gelen/giden iletişime kapattığınız hatlarınız en fazla 3 ay kapalı kalabilir, 3 ay sonunda hatlar otomatik açılır.
- Giden veya gelen / giden yöne kapalı hatlarınız 90 gün sonra otomatik tekrar açılacaktır.
- Hat kapama ücreti olarak 162,97 TL faturaya yansıtılacaktır. Hat kapama işlemlerinde, hat kapatıldıktan sonra 7 gün içerisinde geri açılması halinde; Ses ve data hatları için yıl içerisinde yapılan ilk işlemden ücret alınmaz. Yıl içerisinde yapılan diğer kapama işlemlerinde ise; ilk 7 gün içerisinde hat açılsa dahi faturaya hat kapama ücreti yansır.
- Yıllık abonelik kontratı bulunan abonelerin, giden veya gelen/giden iletişime kapatma yaptığı dönemlerde, giden veya gelen/giden iletişime kapalı kaldığı fatura dönemi kadar kontrat süreleri uzar. Süre olarak 1 fatura döneminden az olan giden veya gelen/giden iletişime kapatmalarda uzatma olmaz. Giden veya gelen/giden iletişime kapatılan hattın taahhüt süresi bitimine 4 (dört) gün kaladan sonra açılması halinde, taahhüt süresi’ne ekleme yapılmaz.
- M2M, E-call ve Bağlantılı Araç hatları için yılda iki kez ücretsiz işlem hakkınız bulunmaktadır. İşlem hakkınız kalmadığında 07.08.2024 tarihi itibarıyla M2M hatlar için hat başına 32,9 TL, 05.08.2024 tarihi itibarıyla E-call ve Bağlantılı araç hatları için hat başına 73 TL dondurma ücreti ilk faturanıza yansıtılacaktır. Hattın geçici olarak kapalı kaldığı süre kontrat süresine eklenecektir.
Diğer İçerikler
Kurumsal faturamdaki kalemlerin açıklamalarını nasıl öğrenebilirim?
Güncel fatura tutarıma, fatura detaylarıma veya geçmiş dönem faturalarıma nasıl ulaşabilirim?
Faturamı hangi kanallardan ödeyebilirim?
Devir için hangi vergi ve ücretler ödenir?
Faturamdaki vergiler nelerdir?
Tümünü Gör