Turkcell Kopilot Filom Hizmet Modeli

Her şey dahil Turkcell Kopilot Filom araç takip hizmetine aylık ödeme avantajıyla sahip olun!

Hemen Başvur

Ürün Avantajları

Gerçek Zamanlı Takip

Çözüm üzerinden anlık veri takibi, beklenmeyen durumlarda alarm üretimi ya da doğrudan müdahale

Maliyet Avantajı

İlk yatırım ve/veya operasyonel maliyetlerinden tasarruf imkanı

Lokasyon Bildirimi

Çözüm üzerinden belirlenen lokasyon bilgisi ya da lokasyona özel hizmet

Ödeme Kolaylığı

Taksit ve ya sabit fiyat kurgusu

İşTurkcell Teknoloji ve Kalitesi

İşinizde fark yaratacak Turkcell teknolojisi ve hizmetiyle sunulan çözüm

Ürün Özellikleri

1- Kopilot Filom Hizmet Modeli Nedir?

Kopilot Filom Hizmet modeli, müşterilerin cihaz yatırımı yapmadan, aylık tek bir servis faturası altında cihaz, erişim ve platformdan oluşan bütünsel araç takip hizmeti aldıkları Kopilot Filom satış modelidir.

2- Turkcell Kopilot Filom ile Neler Yapabilirsiniz?

Taşıtlarınız ile ilgili; konum bilgisi, hız, rölanti, sürüş performansı, seyahat detayları veya hız aşımı, kaza, çekilme gibi anlık bilgilerle filonuzu daha etkin ve sistematik yönetmenizi sağlar.

3- Kopilot Filom Hizmet Modelini Kullanmaya Nasıl Başlarım?

Seçtiğiniz cihaz model ve adedinde araç takip cihazının taşıtlarınıza profesyonel ekiplerce yerinde montajı yapılır. Böylece herhangi bir cihaz yatırımı yapmadan aylık hizmet bedelleriyle servis kullanımına başlayabilirsiniz.

Ücretlendirme

  • Turkcell Kopilot Filom servisini kullanabilmek için, Turkcell Müşteri Yöneticiniz aracılığıyla Kopilot Filom Hizmet abonelik başvurusunda bulunabilirsiniz.
  • Turkcell Kopilot Filom Servis Bedeli, aylık tek fatura olarak yansıtılarak cihaz, tarife ve platform bedellerini içerir. Taahhütlü abonelik fiyatları için Müşteri Yöneticiniz ile iletişime geçebilirsiniz.
  • Turkcell Kopilot Filom Servisinin taahhüt süresi dolmadan iptali durumunda, ilgili cayma bedeli hesaplanarak Turkcell faturasına yansıtılır. Turkcell Kopilot Filom Servisi taahhüt süresi sonunda sona erer ve cihazların ücretsiz olarak demontajı yapılarak Turkcell ekipleri tarafından teslim alınır.
  • Turkcell Kopilot Filom Kampanyasının taahhüt süresinin sona ermesi ve tekrar taahhüt talep etmeniz durumunda Müşteri Yöneticiniz aracılığıyla taahhütünüzü yenileterek demontaj işlemi yaptırmadan servisi kullanmaya devam edebilirsiniz.
  • Turkcell Kopilot Filom cihazı stoklarla sınırlıdır.
  • Turkcell Kopilot Cihaz Portföyünden size en uygun cihazı seçerek (otomobilleriniz için Turkcell Kopilot Filom BB veya Canbus, motorlarınız için Turkcell Kopilot Filom MT) taşıtlarınıza kurulumu sonrasında Kopilot Filom servisini kullanmaya başlayabilirsiniz.
  • Turkcell Kopilot Filom Canbus çözümü ile standart araç takip veri ve raporlarına ek olarak Araç Yol Bilgisiyarı’ndan elde edilen verilere anlık olarak erişebilir ve geriye dönük olarak raporlayabilirsiniz. Turkcell Kopilot Filom Canbus çözümü araç uyumluluk listesine sahiptir. Turkcell Kopilot Filom Canbus cihazın araç marka/model/yıl uyumluluğunu kontrol etmek için tıklayınız.
  • Turkcell Kopilot Filom BB ve Turkcell Kopilot Filom Canbus cihazları ile artık araçlarınızı daha kontrollü bir şekilde yönetebilirsiniz! Yeni motor blokaj eklentisi ile, araçlarınız üzerinde tam kontrol sağlayarak, güvenliği artırabilir ve filo yönetimini daha etkin hale getirebilirsiniz. Filo yöneticileri, uzaktan motor blokajını devreye sokarak, araçların kullanımını optimize edebilir ve filo operasyonlarındaki riski azaltabilir.
  • Turkcell Kopilot Filom cihaz montajları tamamlandıktan sonra kopilotfilom.turkcell.com.tr adresinden ya da Turkcell Kopilot Filom Mobil Uygulamadan giriş yapabilirsiniz. Detaylar için kopilotfilom.turkcell.com.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.

Diğer Çözümler

Turkcell Kopilot Filom

Turkcell Kopilot Filom

Sürücüleriniz, otomobil ve motorlarınızla ilgili anlık bilgilere, sürüş skoruna ve da...

Paycell POS

Paycell POS

Paycell POS'la Türkiye'nin bankaları tek bir cihazda! Üstelik avantajlı fiyatlar ve ç...

Bağlantılı Araç Tarifesi

Bağlantılı Araç Tarifesi

Turkcell Bağlantılı Araç çözümleri sayesinde telematik servislerinizi ve acil çağrı s...

Turkcell Sayaç Çözümleri Servisi

Turkcell Sayaç Çözümleri Servisi

Turkcell Sayaç Çözümleri servisi ile su sayaçlarınızı uzaktan takip edip, operasyonel...

Turkcell Enerjim

Turkcell Enerjim

İşletmenizin enerji tüketimini görüntüleyip verimliliğe katkı sağlayabilirsiniz.

Turkcell IoT Platform

Turkcell IoT Platform

İşinizi verimli hale getirecek tüm IoT çözümleri için tek altyapı!

Ekip Mobil

Ekip Mobil

Saha ekibinizi tek ekrandan gerçek zamanlı takip edin!

Turkcell EkipMobil+

Turkcell EkipMobil+

Gerçek zamanlı ekip takibiyle işinizi cepten yönetin, mobil teknolojiyle işinize değe...

M2M Standart Tarife Paketleri Kampanyası

M2M Standart Tarife Paketleri Kampanyası

Turkcell M2M Standart Tarife Paketleri Kampanyası ile kurumsal M2M hat için ihtiyacın...

Akıllı Araç

Akıllı Araç

Filonuzdaki tüm araçların seyahat güzergâhını, rotasını, hızını ve anlık konumunu har...

Akıllı Endüstri

Akıllı Endüstri

Turkcell Endüstri Servisi ile uzaktan erişim, yönetim, kontrol, lokasyon bilgisi gibi...

Mobil POS / Yazar Kasa

Mobil POS / Yazar Kasa

Turkcell Mobil POS ile müşterilerinize istedikleri yerde kredi ve banka kartıyla ödem...

Ortak İnternet Paketleri

Ortak İnternet Paketleri

Turkcell'in işletmeniz için sunduğu ortak internet paketleri ile data ihtiyacınızı ko...

NB-IoT Tarifesi

NB-IoT Tarifesi

IoT işlerinize özel şebeke sunan Turkcell NB-IoT Tarifesi ile geniş kapsama, düşük ma...

Turkcell Kopilot Tarifesi

Turkcell Kopilot Tarifesi

Güvenli sürüş keyfi için aracınızla ilgili her bilgi, maliyet avantajıyla Turkcell Ko...

M2M IoT Limitinde Durma Kampanyası

M2M IoT Limitinde Durma Kampanyası

M2M IoT Limitinde Durma Kampanyası ile siz de paket aşımlarının önüne geçebilirsiniz!...

Kurumsal APN

Kurumsal APN

Turkcell APN çözümü ile şirketinizin sanal ağına hızlı ve güvenli erişim sağlayın!

Statik IP

Statik IP

Turkcell Statik IP çözümü ile her bağlantı için aynı IP adresini alabilirsiniz.

Rahat Takip Kampanyası

Rahat Takip Kampanyası

Firmanızda bulunan araçların takibinde ihtiyaç duyacağınız tüm çözümler Turkcell avan...

Sıkça Sorulan Sorular

Kopilot Filom Hizmet Modeli Nedir?

Kopilot Filom Hizmet modeli, müşterilerin cihaz yatırımı yapmadan, aylık tek bir servis faturası altında cihaz, erişim ve platformdan oluşan bütünsel araç takip hizmeti aldıkları Kopilot Filom satış modelidir.​

Kopilot Filom ne işe yarar?

​​Filonuzdaki otomobillerinizin ve motorlarınızın tüm bilgilerine tek platformdan ulaşıp zamandan tasarruf edebileceğiniz gibi, taşıtlarınızla ilgili aldığınız bildirim ve raporlar ile filonuzu daha verimli ve güvenli yönetebilirsiniz. Sürüş sırasındaki ani hızlanma, ani freni, sert dönüş ve hız aşımı gibi durumlara göre oluşan sürüş performansını takip ederek sürücülerinizi daha güvenli ve verimli sürüşe teşvik edebilirsiniz. ​ ​

Nasıl çalışır?

​​​​Kopilot Filom’da, otomobilleriniz için Kopilot Filom BB, Kopilot Filom Motor Takip ve Kopilot Filom Canbus olmak üzere üç cihaz seçeneği bulunmaktadır. BB ve Canbus cihazlar Motor Blokaj özelliği ile de sunulabilmektedir. Kopilot Filom cihaz portföyünden seçeceğiniz model ve adetteki cihazlar profesyonel ekiplerce araçlarınıza monte edilir. Kurulum sonrası anında Kopilot Filom Platformuna tanımlı ürün sorumlusu gsm numarası ile Hızlı Giriş yapılarak hizmet kullanılmaya başlanabilir. 

Kopilot Filom Hizmetine Nasıl Başvurabilirim?

​​​Turkcell Kopilot Filom Hizmetinden faydalanmak için Turkcell Kurumsal Satış Yöneticiniz aracılığıyla Kopilot Filom Hizmet modeline başvurarak hizmet sözleşmenizi edinebilirsiniz. 

Kopilot Filom Hizmetinden Kimler Yararlanabilir?

Araç takip hizmetinden faydalanmak isteyen tüm kurumsal müşteriler başvurabilmektedir.

Servisi yurt dışında da kullanabilir miyim?

​​​Kopilot Filom Hizmeti, yurt dışında geçerli değildir. Kopilot Filom servisinin yurt dışında kullanılması durumunda Turkcell M2M Akıllı Yurt Dışı Dünyası Tarifesi'ne göre ücretlendirme yapılır ve faturanıza ayrıca yansıtılır.​​

Nasıl İptal ederim?

​​Kopilot Filom servisini iptal etmek için Turkcell Müşteri Yöneticiniz ile iletişime geçebilirsiniz.​

İptal veya Hizmet Sonunda Cihazlarımı Nasıl Teslim Ederim?

Kopilot Filom Hizmeti kapsamında araçlarınıza monte edilen cihazlar Turkcell'e aittir. Dolayısıyla hizmet sonunda eksiksiz olarak teslim edilmelidir. Cihazlar belirlenecek lokasyonlarda Turkcell ekiplerince​ demonte edilerek  teslim alınacaktır. 

Kopilot Filom web arayüze nasıl ulaşabilirim?

​Kopilotfilom.turkcell.com.tr​adresinden sisteme tanımlı gsm numaranız ile Hızlı Giriş yaparak ulaşabilirsiniz. ​​

Kopilot Filom web arayüz hangi tarayıcılar ile çalışır?

​Edge, Chrome 69 üzeri, Safari 10 üzeri, Opera 55 üzeri, Firefox60 üzeri tarayıcılar ile çalışmaktadır.​​

Kopilot Filom’a sonradan araç ekleme yapabilir miyim?

​​Kopilot Filom servisine istediğiniz kadar araç ve motor eklemesi yaparak taşıtlarınızı takip edebilirsiniz. Her bir taşıt eklemesi için ek bir cihaz satın almanız ve içerisindeki/ayrı temin edilen M2M hat ile Kopilot Filom tarifesine abone olmanız gerekmektedir.​​

Kopilot Filom Mobil Uygulamasını telefonuma nasıl indirebilirim?

​IOS işletim sistemine sahip akıllı telefonlar için App Store’dan, Android telefonlar için Play Store'dan indirebilirsiniz. Android 5.0 ve üstü, IOS 11 ve üstü işletim sistemleri desteklenmektedir. ​

Kopilot Filom Mobil Uygulaması ücretli midir?

​​​Kopilot Filom mobil uygulamasını, uygulama mağazalarından ücretsiz olarak indirebilirsiniz. Kopilot Filom mobil uygulamasını kullanabilmeniz için Kopilot Filom Hizmet sözleşmenizi imzalamış olmanız ve cihazların araçlarınıza monte edilmiş olması gereklidir.
 

Kopilot Filom Canbus kullanımında araç çeşidinde bir limitleme var mı?

​Kopilot Filom Canbus çözümü ile standart araç takip veri ve raporlarına ek olarak Araç Yol Bilgisiyarı’ndan elde edilen Hız, Km, Yakıt vb. verilere anlık olarak erişebilir ve geriye dönük olarak raporlayabilirsiniz. Kopilot Filom Canbus çözümü en yaygın araç uyumluluk listesine sahiptir, otomobil, hafif ticari, ağır vasıta, iş makinesi sınıfında bir 1500’den fazla marka ve modeli destekler.
kopilotfilom.turkcell.com.tr​ adresinden  aracınızın marka, model ve yıl bilgisine göre Kopilot Filom Canbus ile uyumlu olup olmadığını, Araç Yol Bilgisayarı'ndan elde edilen veri setini kontrol edebilirsiniz. Araç marka/model ve yılına göre Canbus cihaz ile Araç Yol Bilgisayarı'ndan elde edilen veriler farklılaşabilmektedir.​

Kopilot Filom mobil uygulamadan araçlarımı ekleyebilir miyim?

​​Araç ekleme ve eşleme işlemleri kopilotfilom.turkcell.com.tr üzerinden giriş yaptığınız Kopilot Filom web platformdan yapılabilmektedir. Mobil uygulamadan araç ekleme ve eşleme yapılamaz. ​​

​Kopilot Filom MT cihazını şarj etmek gerekiyor mu?​

​​Kopilot Filom MT cihazınız çalışması için gerekli olan enerjiyi motorunuzdan almaktadır. Ayrıca şarj edilmemektedir.​​​

Kopilot Filom BB cihazı kullanımda araç çeşidinde bir limitleme var mı?

​​Kopilot Filom BB cihazı tüm marka model araçlarla uyumlu olarak çalışmaktadır.​​

Kopilot Filom BB cihazı araca nasıl takılıyor?

​​Kopilot Filom Hizmet başvurunuzun alınmasından sonra montaj servisi için sizinle iletişime geçilecektir. Aracınıza cihazınızın montajının yapılması için randevunuzu oluşturduktan sonra montaj hizmeti gerçekleştirilecektir. Aynı anda 5(beş) cihaz ve üzeri montaj işlemi söz konusu ise anlaşmalı servis firmasının gezici servisleri tarafından kendi lokasyonumuzda montaj yapılabilir, 5(beş)’in altında cihaz için ise anlaşmalı firmanın servis noktalarının bulunduğu adreslere giderek montaj yaptırabilirsiniz. İl-İlçe servis noktaları bilgisinikopilotfilom.turkcell.com.tr ​den inceleyebilirsiniz. ​

Kopilot Filom BB, Canbus ve MT cihazının montajı/kurulumu ücretli mi?

​Kopilot Filom Hizmeti kapsamında cihazlarınızın ilk araca yerleştirilmesi ücretsiz olarak yapılmaktadır. İlk montaj sonrasında yapılan her bir araç değişimi montajı, sökme, arıza durumları için servis noktalarından hizmet alınarak ayrıca faturalama yapılacaktır. 

Kopilot Filom BB cihazı kolayca sökülebilir mi?

​​​Kopilot Filom BB cihazı araç içerisinde kolay ulaşılabilir bir noktada bulunmamaktadır. Teknik servis desteği olmadan çıkarılması önerilmemektedir.​​

Kopilot Filom BB cihazı başka araca takılabilir mi?

​​Kopilot Filom BB cihazınızı teknik serviste montaj sökme işlemi yaptırdıktan sonra başka bir aracınıza montajını yaptırabilirsiniz. Teknik servis desteği olmadan işlem yapılmaması önerilmektedir.​​

Kopilot Filom MT cihazı başka motora takılabilir mi?

​​Kopilot Filom MT cihazınızı teknik serviste montaj sökme işlemi yaptırdıktan sonra başka bir motora montajını yaptırabilirsiniz. Teknik servis desteği olmadan işlem yapılmaması önerilmektedir.​​​​​​

Kopilot Filom MT cihazı kolayca sökülebilir mi?

​​​Kopilot Filom MT cihazının Teknik servis desteği olmadan çıkarılması önerilmemektedir.​​​​​​

Kopilot Filom BB cihazlarımı web arayüzden eklemem gerekir mi?

​​Kopilot Filom BB cihazınızın teknik serviste montaj işlemi yapıldıktan sonra araç bilgileriniz platforma teknik servis tarafından eklenecektir. Sizin cihaz ekleme işlemi yapmanız gerekmemektedir. Platforma giriş yaptığınızda araçlarınızı kontrol etmeniz yeterlidir. ​​

Kopilot Filom BB cihazını şarj etmek gerekiyor mu?

​​Kopilot Filom BB cihazınız çalışması için gerekli olan enerjiyi aracınızdan almaktadır. Ayrıca şarj edilmemektedir.​​

​​Kopilot Filom MT cihazlarımı web arayüzden eklemem gerekir mi?​​

​​​​Kopilot Filom MT cihazınızın montaj işlemi yapıldıktan sonra motor bilgileriniz platforma eklenecektir. Sizin cihaz ekleme işlemi yapmanız gerekmemektedir. Platforma giriş yaptığınızda araçlarınızı kontrol etmeniz yeterlidir. ​​​

Kopilot filom BB cihazının garanti süresi nedir?

​​​​Kopilot Filom hizmetinde kullanılan tüm cihazlar  2 yıl üretici garantilidir. Hizmet süresince cihaz kaynaklı yaşanan tüm arızalar için cihaz değişimi Turkcell tarafından ücretsiz sağlanacaktır.​​​​

Kopilot filom Canbus cihazının garanti süresi nedir?

​​​Kopilot Filom hizmetinde kullanılan tüm cihazlar  2 yıl üretici garantilidir. Hizmet süresince cihaz kaynaklı yaşanan tüm arızalar için cihaz değişimi Turkcell tarafından ücretsiz sağlanacaktır.​​​

Kopilot Filom cihazı ile arabamın kilidini açabilir veya motorunu çalıştırabilir miyim?

​​Cihaz aracınızdan sadece gerekli verileri toplamaktadır. Güvenlik sebebiyle aracınıza kilit açma, motor çalıştırma vb. komutlar göndermemektedir.​

Cihazın veri aktarımında internet kotası mevcut mudur?

Kopilot Filom Hizmeti kapsamında ​araç takip cihazlarında servisi kullanmaya yeterli internet data paketi tanımlıdır ve aylık hizmet bedeline dahildir. ​

Kopilot Filom Platformuna nasıl giriş yapabilirim?

​Sisteme ilk giriş Kopilot Filom ürün sorumlusu olarak tanımlanan GSM Numarası ile yapılabilir. Ürün sorumlusu Turkcell Kurumsal Müşteri Temsilciniz tarafından tanımlanmaktadır. Ürün sorumlusu tanımlı GSM Numarası ile giriş yaptıktan sonra alt kullanıcılar tanımlayabilirsiniz. Alt kullanıcı tanımlamaları yapıldıktan sonra sisteme tanımlanan kullanıcı, GSM Numarası ile giriş sağlayabilir. Girişler sırasında Turkcell Hızlı Giriş kullanılır. ​

Hızlı Giriş nedir?

​​Hızlı Giriş, Dünya Operatörler Birliği tarafından sağlanan Mobile Connect servisiyle uyumlu ve uluslararası bir çözümdür. Kullanıcıların web sitesinde Hızlı Giriş yapmak istediği cep telefonu numaralarını yazmaları, ardından cep telefonlarına gelen ekran üzerinden onaylamaları ya da cep telefonlarına gelen şifre ile sisteme giriş yapmaları gerekmektedir.

Turkcell Hızlı Giriş hesabım bulunmuyor, nasıl tanımlarım?

​​Hızlı Giriş'i kullanarak web sitelerine ya da uygulamalara giriş yapmak son derece hızlı ve kolaydır. Hızlı Giriş butonuna tıklayarak Kopilot Filom Ürün Sorumlusu GSM Numaranızı ve eposta adresinizi yazmanız, ardından çıkan ekranı onaylamanız ya da cep telefonunuza gelen şifreyi girmeniz gerekmektedir. ​

Hızlı Giriş şifremi unuttum, şifremi nasıl sıfırlayabilirim?

​​Hızlı Giriş şifrenizi sıfırlamak için aşağıdaki işlemleri yapabilirsiniz. 
Kopilotfilom.turkcell.com.tr ​sayfasından Hızlı Giriş’e tıkladığınızda açılan ekranda Hızlı Giriş’e kayıtlı GSM numaranızı giriniz. Telefonuna gelen onay’a tıklayarak ya da tek seferlik şifreyi girerek ilerlediğinizde açılan Hızlı Giriş Şifre ekranında “Şifremi Unuttum” tıklandığında güvenlik sorusu ile karşılaşılır. Güvenlik sorusuna daha önce belirlemiş olduğunuz cevabı girmeniz gerekmektedir. Güvenlik sorusuna girilen cevap doğru ise “yeni şifre belirleme” ekranı açılır ve yeni şifre belirleme işlemi yapılır. 
Güvenlik sorusunun cevabını hatırlamıyorsanız ekrandaki “Cevabımı Unuttum” tıklanır. Şifreniz bloke olur ve “Şifreniz veya güvenlik sorunuzun cevabını üst üste hatalı girdiğiniz için şifreniz bloke edilmiştir. Hızlı Giriş sistemine kayıtlı olan e******r@xyz.com adresinize gönderilen kısayola tıklayarak yeni şifrenizi belirleyebilirsiniz” şeklinde bir uyarı çıkar. Tanımlı e-mail hesabınıza girip size gönderilen linke tıklayıp şifre belirleme ekranına ulaşarak şifrenizi sıfırlayabilir ve yeni şifre belirleyebilirsiniz. ​​

Sisteme neden giriş yapamıyorum?

​Firma yetkilisi iseniz; ürün sorumlusu bilgileriniz hatalı girilmiş olabilir, güncellemek için Turkcell Kurumsal Müşteri Temsilciniz ile iletişime geçebilirsiniz. Alt kullanıcı iseniz; bilgileriniz kayıt edilmemiş olabilir, bilgilerinizi kontrol etmek için firma yetkiliniz ile iletişime geçin.​​

Araçlarımın hepsini haritada görüntülemek istiyorum, nasıl görüntüleyebilirim?

​Kopilot Filom web platform ve mobil uygulamadan ana menüden Harita ekranına geldiğinizde araçlarınızın son durumdaki konum bilgileri ile birlikte harita üzerinde görüntüleme sağlayabilirsiniz. Araçlarınızı haritada görüntüleyebilmeniz için cihazlarınızın araçlarınıza yerleştirilmiş ya da montajı yapılmış, araç bilgilerinizin platforma eklenerek cihaz eşlemesinin yapılmış ve araçlarınızın en az bir seyahatinin olması gerekir. ​​

Haritada bulunan araç renklerinin anlamları nedir?

​Araç yeşil renk ise hareket halinde, kırmızı renk ise durmuş olduğunu, sarı renk ise rölantide olduğunu göstermektedir. Gri ise aracınızdan veri alınamamaktadır. ​​

Araç listemi nasıl görüntüleyeceğim?

​Web arayüzde ana menüden Harita ekranına geldiğinizde sol üstte bulunan ‘Araç Listesi’ butonuna basıp araçlarınızı liste görünümünde görüntüleyebilirsiniz. Mobil uygulamada Araçlar menüsüne tıkladığınızda araç listenizi görebilirsiniz. ​​

Araçlarımı haritada neden görüntüleyemiyorum?

​Araçlarınız sisteme tanımlanmamış veya kullanıcınıza tanımlı olmayabilir, tanımlamaların doğru yapıldığını kontrol edin. Araçlarınız cihazınızı taktıktan sonra kullanılmamış ise sistem üzerinde görüntüleyemezsiniz. Araçlarınızın en az bir seyahati olduğundan emin olun.​​

Aracımın detaylı bilgisini nasıl görüntüleyebilirim?

​Harita ekranında herhangi bir aracın üzerine tıkladığınızda ya da araç listesinden aracı seçtiğinizde bilgilerini görüntüleyebilirsiniz.​​

Geçmişe ait verileri görebilir miyim?

​Rapor fonksiyonu ile geçmişe ait verilerin raporları alınabilir.​​

Bildirimlerimi nasıl görebilirim?

​Web arayüz üzerinde ana sayfada sağ üstte bulunan çan sembolüne basıldığında kullanıcı kendi filosuna ait araçlardan gelen bildirimleri görebilir. Mobil uygulamada Menü Bildirimlere tıklayarak araç bildirimlerinizi görebilirsiniz. ​​

Bildirim ayarlarını nereden yapabilirim?

​Web arayüzden Ayarlar alanından Bildirimler sekmesinden ulaşılabilir. Mobil uygulamadan ise Menü Ayarlar alanından Bildirim Ayarları sekmesinden ulaşılabilir. ​​

Aracımla ilgili olayları nasıl görebilirim?

​Web arayüz üzerinde sol menüde bulunan Olaylar alanına tıklayarak kullanıcı kendi filosuna ait araçlarda oluşan olayları görebilir. Listelenen olaylardan sadece biri tıklanarak olayın harita üzerinde gerçekleştiği nokta görüntülenebilir. ​​

Aracımla ilgili seyahatlere nasıl ulaşabilirim?

​Web arayüz üzerinde sol menüde bulunan Seyahatler alanına tıklayarak kullanıcı kendi filosuna ait araçlarda oluşan geçmiş seyahatlerini görebilir. Seyahatleri listeledikten sonra sadece birini tıklayarak seferin harita üzerinde görüntülenmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca harita üzerinde yer alan seyahat hareketli olarak izlenebilir. Mobil uygulamada alt menüden Seyahatlere tıklanarak seyahat bilgilerine erişilir. ​​

Aracımla ilgili geçmiş konum bilgilerine nasıl ulaşabilirim?

​Web arayüz üzerinde sol menüde bulunan Geçmişi İzle alanına tıklayarak kullanıcı kendi filosuna ait araçlarda oluşan geçmiş konum bilgilerini görebilir. Konumları listeledikten sonra sadece birini tıklayarak harita üzerinde görüntülenmesini sağlayabilirsiniz.​​

Kopilot Filom web arayüzdeki Göstergeler nedir?

​Web arayüz üzerinde sol menüde bulunan Göstergeler alanı ile filonuzdaki araçlarınızla ilgili Genel Durum, Şirket Sürüş Performansı, Mesai Performansı, En Yüksek Sürüş Skorları, En Fazla Hız Yapanlar, En Fazla Mesafe Yapanlar ve En Fazla Rölanti Yapanlar bilgilerine ulaşabilirsiniz.​​

Sürüş performansı nedir?

​Sürüş karakteristiğine bağlı hız aşımı, ani hızlanma, ani fren, ani sağlama, ani sollama, aşırı rölanti, sefer süre aşımı, kanuni hız sınırı ihlali gibi kriterlere bağlı olarak sürüş performans puanlaması yapılmaktadır. Sürücünün araç kullanımına yönelik davranışları belirlenerek, sürüş için belirli parametrelerin kullanımı ile sürüş puanı (skor) oluşturulmaktadır.
Sürüş skorlamasındaki amaç, sürüşün analiz edilerek değerlendirmeye uygun hale getirilmesi ve nihai hedef olarak güvenli sürüş sağlanmasıdır.
Sürüşteki ortaya çıkan puan/skor durumuna göre sürücülerin güvenli sürüşü riske attığı durumlar tespit edilir ve bu sonuçlara göre kurumlar tarafından sürücüleri bilgilendirilerek hatalarını tekrarlamamaları sağlanabilir.
Kırmızı olma sebebi o ihlalden birden fazla kez ya da risk oluşturacak düzeyde yapmış olması demektir. ​​

Aracımla ilgili sürüş performansına nasıl ulaşabilirim?

​Web arayüz üzerinde sol menüde bulunan Performans alanına tıklayarak kullanıcı kendi filosuna ait seçtiği araca ve periyoda göre sürüş performans skoruna ve detaylarına ulaşabilir. Araca ait mesai içi/dışı kullanımı da görüntülenir. Mobil uygulamada ise alt menüden Performans tıklanarak araç performans bilgilerine ulaşılır. ​​

Kopilot Filom web arayüzdeki Yoğunluk Haritası nedir?

​Seçilen araç/araçlarla ilgili belirlenen tarih aralığında, seçilen analiz tipinde ( il, ilçe ve mahalle ) ve mesai kullanımının da içerisinde olduğu yoğunluk haritası gösterilir.​​

Harita yenileme süresini nasıl değiştirebilirim?

​Web arayüz Ayarlar alanından Kullanıcı Bilgileri sekmesine girilerek harita yenileme süresi değiştirilebilir. Bu hız cihazlardan gelen verilerin hızını değil, kullanıcının ekranındaki yenilenme hızını değiştirebilmektedir.​​

Yeni kullanıcı nasıl tanımlarım?

​Web arayüzde Ayarlar menüsünden Kullanıcılar sağ üstte Yeni Kullanıcı Ekleye tıklayarak platforma yeni kullanıcı ekleyebilirsiniz. Kullanıcı eklerken ad, soyad, e-posta, gsm numarası bilgilerinin eklenmesi gerekmektedir. Kullanıcı tipi seçilmeli ve kullanıcının coğrafi bölge, araç ve rapor yetkileri de belirlenerek işlem tamamlanabilir.  ​

Kullanıcı tipleri nedir?

​Kopilot Filom’da Admin, Kullanıcı ve İzleyici rol seçenekleri bulunur.
Admin kullanıcı web arayüzde tüm alanları görüntüleyebilir. Admin kullanıcılarında Coğrafi bölge yetkisi zorunludur.  Kullanıcı oluşturulurken kullanıcıya tanımlanacak araç ve raporlar seçilir.
Kullanıcı rolünde kullanıcı oluşturulurken coğrafi bölge yetkisi için var, yok ya da sadece görüntüleme seçeneklerinden biri seçilir. Yetkilendirilerek araç ve raporlar da seçilerek işlem yapılır.
İzleyici rolünde kullanıcı sadece kendisine yetkilendirilmiş araçlarını haritada görüntüleyebilir. Coğrafi bölge yetkisi için yok ya da sadece görüntüleme seçeneklerinden biri seçilebilir. ​​

Araçlarıma personellerimi nasıl tanımlarım?

​Web arayüzde Ayarlar menüsünden Araç Personelleri sekmesinden personelinizin ad, soyad, email, telefon gibi bilgilerini ekleyerek yeni personel tanımlayabilirsiniz. Ekleme yapılırken personel tipi de seçilmelidir. Personelinize araç atamak için Kart Okuyucu Olmadan Personele Araç Ata butonuna tıklayıp Araç Ata seçmelisiniz. Araç listesinden personelinize atayacağınız aracı seçerek işlemi tamamlayabilirsiniz.  ​​

Yeni araç grubu nasıl tanımlarım?

​Web arayüzde Ayarlar menüsünden Araç Grupları sekmesinden grup adını girerek ve grupta yer alacak araçlarınızı seçerek yeni grup tanımlayabilirsiniz.  ​​

Öneri ve şikayetlerimi nasıl iletebilirim?

​​Öneri ve şikayetlerinizi Turkcell Kurumsal Müşteri Temsilciniz aracılığıyla veya 0850 222 1 222 numarası ile çağrı merkezimizi arayarak iletebilirsiniz.​​

Daha Fazla

Her şey dahil Turkcell Kopilot Filom araç takip hizmetine aylık ödeme avantajıyla sahip olun!

Hemen Başvur