Kendi numaramı nasıl gizleyebilirim?

Turkcell Kopilot Cihazı ile Kopilot Filom platformu aracılığıyla araç görüntülemesi yapabilir, araçlar ve filoyla ilgili anlık bilgileri alabilirsiniz.
Araçlarınız ve filonuzla ilgili sürüş, hız, kaza, konum bilgisi, seyahat detayı gibi bilgilere sistematik bir şekilde ulaşabilirsiniz.
Sürücüleri maliyet avantajıyla güvenli sürüşe davet edebileceğiniz Turkcell Kopilot Tarifesi ile araç bilgilerini mobil uygulamadan ve web üzerinden görüntüleyebilirsiniz.
Turkcell Kopilot Tarifesi;
Araçlarınızın veri toplama bağlantı noktasına kolaylıkla yerleştireceğiniz ya da araca montajlı yapıdaki akıllı cihaz yardımıyla, Kopilot Filom platformu üzerinden araçlarınızı haritada görüntülemenizi, filonuz ile ilgili anlık bilgiye, detaylı raporlara ve güvenlik uyarılarına kolaylıkla ulaşmanızı sağlayacak servisi kullanmak için abone olunacak Turkcell kurumsal M2M hat tarifesidir.
Turkcell Kopilot tarifesine abone olmak için Turkcell Kurumsal Müşteri Yöneticiniz ya da Turkcell Kurumsal Çözüm Merkeziniz aracılığı ile temas kurarak başvuru sürecinizi başlatabilirsiniz. Kopilot Filom servisini kullanabilmek için Kopilot Filom cihazının satın alınması ve Turkcell Kurumsal M2M hat üzerinden Turkcell Kopilot tarifesine abone olunması gerekmektedir.
Ücrete KDV ve ÖİV dâhildir.
Turkcell Kopilot Filom servisi ile;
Kopilot cihazı satın alan ve Turkcell Kurumsal M2M hat üzerinden Turkcell Kopilot tarifesine abone olan tüm kurumsal müşteriler yararlanabilir.
Evet, Turkcell Kopilot tarifesi iptal edilmediği sürece aylık otomatik olarak yenilenir ve servisten faydalanmaya devam edersiniz.
Turkcell Kopilot tarifesi yurt dışında geçerli değildir. Kopilot Filom servisinin yurt dışında kullanılması durumunda Turkcell M2M Akıllı Yurt Dışı Dünyası Tarifesi'ne göre ücretlendirme yapılır ve faturanıza ayrıca yansıtılır.
Turkcell Müşteri Yöneticinize veya Kurumsal Çözüm Merkez’iniz ile iletişime geçerek yapabilirsiniz.
Servisi kullanabilmeniz için aracınıza taktığınız cihaz içerisindeki hattın Turkcell Kopilot tarifesine aboneliğinin olması ve hattın aktif olması gerekmektedir. Numara değişikliği, devir, faturasız hatta geçiş, tarife değişikliği durumlarında servis aboneliğiniz sona erer. Hattın kapanması durumunda servis kullanımınız durdurulur, hattınızın tekrar açılması ile servisi kullanmaya devam edebilirsiniz. Fatura dönem değişikliğinde aboneliğiniz etkilenmez ve servisi kullanmaya devam edebilirsiniz.
İptal işlemi yapıldığında, hattınız kapatılma süresi sonuna kadar servisi kullanmaya devam edebilirsiniz.
Evet, servisi kullanabilmek için ihtiyacınız olan, cihazı Kurumsal Müşteri Temsilcinize veya Kurumsal Çözüm Merkezine başvurarak alabilirsiniz.
Cihazınızdaki Turkcell hattınızla aylık 500 MB internet paketi tanımlıdır ve cihazınızdaki veri aktarımı için yeterlidir.