Daha Fazla Bilgi

Mersin, Gaziantep, Denizli ilindeki Turkcell iletişim merkezlerinde son 7 gün içinde yeni bir bireysel faturalı hat alarak, numarasını faturalı olarak Turkcell’e taşıyarak veya Hazır Kart’tan faturalı hatta geçerek Turkcell Faturalı hat sahibi olan müşterilerimiz Canım Ailem Süper Pakete 12 ay boyunca ilgili kampanya sözleşmesiyle yıllık abonelik sözü vermeleri durumunda kampanyaya katılabilirler.

PaketFiyatİçerikKatılmak İçin
Dsmart Hediyeli Canım Ailem Süper Paket Yıllık Abonelik47 TL900 DK Her Yöne + 300 DK Grup içi* + Haftada 2 Gün Bedava**  + 12 ay boyunca Dsmart SD TV Giriş Paketi ve Sinema Kanalları hediyeGaziantep, Denizli, Mersin Turkcell İletişim Merkezleri

  • *Grup içi dakikalarınızı Canım Ailem Ekonomik ve Canım Ailem Ek Paketi'ne sahip herkesle yapacağınız görüşmelerde kişi sınırı olmaksızın kullanabilirsiniz. 
  • ** Turkcellilere biri hafta içi biri hafta sonu olmak üzere haftada 2 gün (ayda toplam 8 gün) Turkcell'lilerle yurt içi konuşma hediye edilecektir. Kampanya, sabah 06:00- akşam 18:00 saatleri arasındaki konuşmaları kapsamaktadır. Haftada 2 gün Turkcell’lilerle bedava konuşmanın bir dakika sınırı yoktur.
  • Canım Ailem Süper Paket’te yıllık abonelik yaparak 12 fatura dönemi boyunca aylık paket ücretinde İNDİRİM kazanarak 52 TL yerine 47 TL sabit fiyat garantisi ile konuşun. Her yöne ve tarife içi paket dakikalarınıza ek olarak, her fatura döneminde her yöne 300 DAKİKA HEDİYE kazanın. Ek olarak 12 ay boyunca Dsmart SD TV Girişi Paketi ve Sinema Kanalları keyfini ücretsiz yaşayın
  • Paket fiyatlarına %18 KDV ve %25 Özel İletişim Vergisi dahil, telsiz kullanım ücreti ve telsiz ruhsat ücreti dahil değildir. Paket kapsamında ve paket aşımında yapılan yurt içi görüşmeler 6 saniyede bir ücretlendirilir
  • Ses paket aşımında Turkcell'lileri Arama 43,89 kr/dk, Sabit hat arama 43,89 kr/dk, Diğer operatörleri arama 43,89 kr/dk olarak ücretlendirilirsiniz. Kampanya kapsamında sunulan faydalar 3. Şahıslara transfer edilmemektedir. 
  • Yıllık abonelik yaptırdığınız dakika paketinizin ücreti 12 fatura dönemi boyunca sabit kalacak ve fiyat değişikliklerinden etkilenmeyecektir. Yıllık Abonelik kapsamında, 12 ay boyunca seçtiğiniz paketin yıllık abonelik teklifinde kalma sözü vermeniz gerekmektedir. 12 fatura döneminden önce kampanya iptalinde kampanya erken iptal ücreti olarak faturanıza yansıyabilecek bedeller için sıkça sorulan soruları inceleyebilirsiniz. Vergilerde ve/veya mevzuat gereğince ilgili kurumlara yapılması gereken ödemelerde meydana gelecek artışlar ile kamu kurum ve kuruluşlarının işlem ve kararları nedeni ile yapılması gereken tarife değişiklikleri, tarifelere aynen yansıtılacaktır; bu durum sabit fiyat garantisi kapsamı dışındadır.
  • Sözleşmeden doğan damga vergisi  tek seferliğine ilk faturanıza yansıyacaktır.
  • Kampanya stoklarla sınırlıdır (diğer D-Smart kampanya katılımları birlikte en fazla 3.000 adet)
Diğer
Gaziantep, Mersin, Denizli illerindeki Turkcell İletişim Merkezleri
  • Gaziantep, Mersin, Denizli illerindeki Turkcell İletişim Merkezlerinden kampanyaya başvurabilirsiniz. 

  • Kampanyadan faydalanmak isteyen abonelerimizin son 7 gün içinde yeni bir bireysel faturalı hat alarak, numarasını faturalı olarak Turkcell’e taşıyarak veya Hazır Kart’tan faturalı hatta geçerek Turkcell Faturalı dünyasına katılmış olması gerekmektedir. 

  • Hediye dakikalarınızı kullanmaya başlayabileceğinizi belirten bilgilendirme mesajını SMS yoluyla aldıktan sonra dakikalarınızı kullanmaya başlayabilirsiniz. 12 fatura dönemi doluncaya kadar her fatura döneminizde hediye dakikanız otomatik olarak hattınıza tanımlanmaya devam eder. Sabit fiyat garantiniz ilk faturanızda başlar ve toplamda 12 faturaya ulaşıncaya kadar devam eder.

  • Kampanya katılımı ile ücretsiz D-Smart SD Giriş Paketinin ve sinema kanallarının alınabilmesi için hattınıza SMS ile bir şifre gönderilmektedir. Söz konusu şifrenin kullanım sorumluluğu müşterimize aittir, şifrenin kaybedilmesi, unutulması halinde 5478 kısa numaraya DSMART yazarak gönderilmesi halinde tekrar aynı şifre SMS ile iletilecektir. Bunun dışında şifrenin 3. kişilerin eline geçmesi halinde Kampanya kapsamındaki D-Smart faydasından yararlanılamaması nedeni ile Turkcell’in herhangi bir sorumluluğu olmayacaktır. Şifrenin gönderimini takip eden 2(iki) ay içerisinde bu şifre ile 0850 266 00 00 no’lu D-Smart Çağrı Merkezini arayarak D-Smart faydasını talep edebilirsiniz, bu sürenin aşılması durumunda D-Smart faydasından yararlanılamayacaktır, bununla birlikte bu şekilde D-Smart faydasından yararlanılamasa dahi kampanya kapsamına aykırı hallerin gerçekleşmesi durumunda D-Smart faydası cayma hesabına dahil edilecektir.
    Gaziantep, Mersin, Denizli illerindeki ikametlerde D-Smart için gerekli iç kurulum ücretsiz olup dış kurulum gerekmesi durumunda, bu 3 ildeki indirimli dış kurulum bedelini D-Smart ya da D-Smart’ın yetkili bayisine ödeyerek kurulumu yaptırılabilir. Kurulum yaptırılmasıyla birlikte 12 ay üyelik başlar.
    Aktiflenmeyen tüm D-Smart şifreleri 31.12.2014 tarihinde geçersiz olur.

  • D-Smart faydasını kullanabilmeniz için yeni bir D-Smart aboneliği için yeni başvurmanız gerekmektedir, başka bir deyişle mevcuttaki D-Smart aboneliğiz için Kampanya kapsamındaki D-Smart faydasını kullanamayacaksınız.

    D-Smart faydasına ve/veya Doğan TV Digital Platform İşletmeciliği A.Ş tarafından Kampanya kapsamında sunulan hizmetlere ilişkin her türlü talep ve şikayeti D-Smart’ a iletilmesi gerekmektedir. Kampanyanın herhangi bir nedenle sona ermesi durumunda, D-Smart’a aksine bir yazılı bildirimde bulunulmadığı takdirde, D-Smart’tan alınan hizmet 12 ay boyunca sona ermeyecektir. D-Smart ile abone arasındaki abonelik ilişkisine ilişkin Turkcell’in herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır.

  •  

    • Grup içi dakikalarınızı Canım Ailem Minik, Ekonomik, Süper Paketleri'ndeki ve Canım Ailem Ek Paketi'ne sahip herkesle yapacağınız görüşmelerde kişi sınırı olmaksızın kullanabilirsiniz.
    • Her Yöne dakikalarınızı Turkcell, diğer operatörler ve sabit hatlara yaptığınız yurt içi aramalarınızda kullanabilirsiniz.
    • Paketinizin içerdiği dakikalar bir fatura dönemi için geçerlidir ve iptal etmediğiniz sürece her fatura döneminizde otomatik olarak yenilenir.
    • Verilen dakikalarınız yurt içi konuşmalarınızda geçerlidir. K.K.T.C'de bulunduğunuzda kullanılamaz.

     

  • Şanslı günlerinizi değiştirilememektedir. Kalan dakikalarınızı sorgulamak için KALAN yazıp ücretsiz olarak 2222’ye gönderdiğiniz SMS sonrasında hattınıza gönderilen bilgilendirme mesajında şanslı günlerinizin de bilgisi paylaşılmaktadır.

  • Haftada 2 gün Turkcell’lilerle Bedava Konuşma hediyesi kapsamındaki günler rastlantısal olarak bir hafta içi bir hafta sonu olacak şekilde her hafta 2 gün olarak belirlenir ve yurt içi Turkcell’lilerle sabah 06:00  –  akşam 18:00 saatleri arasında geçerlidir. Pakete yeni gelen müşterilerimizin haftada 2 gün bedava teklifi otomatik olarak tanımlanır. Tanımlama pakete gelişten itibaren 72 saate kadar gerçekleşir. Tanımlama gerçekleştiğinde SMS ile bilgi verilir. Bilgilendirme mesajında hem tanımlamanın gerçekleştiği hem de bedava konuşabileceğiniz şanslı günlerinizin bilgileri verilir. Haftada 2 gün bedava haklarınız, konferans görüşmelerinizde de geçerli olur.

  • Evet

  • 06:00'dan önce başlattığınız görüşme, görüşmeniz bitene kadar (06:00 sonrasına sarksa da) haftada 2 gün bedava kapsamında sayılmaz ve paket dakikalarınızdan düşer ya da tarifenizden ücretlendirilir.

    • Paketlerinizden ne kadar kaldığını KALAN yazıp 2222'ye göndererek ücretsiz öğrenebilirsiniz. 
    • Ayrıca paket dakikalarınızın %80 ve %100'ünü kullandığınızda telefonunuza bilgilendirme SMS'i gönderilir.

  • Paketinizin içerdiği dakikalar, faturalı hatlar için 1 fatura dönemi boyunca geçerlidir. Bir sonraki döneme devrolmaz.

  • Faturalı hat kullanıcıları için; bir arama sırasında paket dakikalarınız biterse, eğer başka bir kampanyaya ait dakikalarınız bulunuyorsa önce o kampanyaya ait dakikalarınız, daha sonra tarifeniz üzerinden ücretlendirilirsiniz.

  • Geçerli olur.

  • 0532 532 0000 veya 532’yi arayarak, Turkcell İletişim Merkezlerinden kampanya iptal bedelini ödemek koşulu ile kampanyanızı iptal ettirebilirsiniz.

  • İptal etmeniz durumunda hem kazandığınız ek 300 dakikalar hem de sabit fiyat garantiniz, fatura döneminizin bitmesini beklemeden o anda iptal olur.
    Kampanyanın herhangi bir nedenle sona ermesi durumunda, D-Smart’a aksine bir yazılı bildirimde bulunulmadığı takdirde, D-Smart’tan alınmış hizmet 12 ay boyunca sona ermeyecektir.

  • 12 fatura dönemi sona erdiğinde standart Canım Ailem Süper Paketten yararlanmaya devam edersiniz.

    • 12 fatura dönemi boyunca aşağıda isimleri sayılan kampanyalardan birine geçilmesi durumunda, bu durumun iptal bedeli ödeme kapsamında sayılmayacağını ve dolayısıyla bu kampanyalara herhangi bir iptal bedeli ödemeksizin, geriye kalan Taahhüt süresince geçerli olacak şekilde geçiş yapılabilecektir; 
    • Platin Paket Yıllık Abonelik Kampanyası 
    • Platin Prestij Paket Yıllık Abonelik Kampanyası 
    • İnterneti Bol 1000dk + 2GB Paket Yıllık Abonelik Kampanyası. 
    • Bunlar dışında başka bir paketin yıllık abonelik kampanyasına geçilmek istenirse önce iptal bedelini ödemek koşulu ile  kampanyanın iptal edilmesi gerekmektedir.

  • Tarife ve paket değişikliği yapılırsa 8 gün bedava hakkı iptal olur. Yeni geçilen pakette de kampanyanın geçerli olması durumunda bedava konuşma hakkı için yeni günler tanımlanır ve tekrar kısa mesajla bildirilir. Kampanya kapsamındaki bir paketteyken Yıllık Abonelik Kampanyasına yine aynı paketle geçildiğinde bedava konuşma hakkı için belirlenen günler değişmez, aynı günlerle devam eder.

  • Sadece numara değişikliğinde kampanya devam eder. Diğer durumlarda yıllık aboneliğiniz iptal olur ve iptal bedeli faturanıza yansıtılır.

  • Bu işlemleri yapmak için önce iptal bedelini ödemek koşulu ile Yıllık Aboneliğinizi iptal etmeniz gerekmektedir.

    • Yıllık Abonelik kapsamında, 12 ay boyunca seçtiğiniz paketin yıllık abonelik teklifinde kalma sözü vermeniz gerekmektedir. 12 fatura döneminden önce kampanyadan ayrılmak istenmesi ve/veya hattını başka bir operatöre taşınması/devredilmesi ve/veya hattına kampanya kapsamında tanımlanan paketin 12 fatura dönemi içerisinde değiştirilmesi/iptal edilmesi ve/veya paket bedelinin yansıtıldığı Mobil İletişim Hizmet Faturasını son ödeme tarihinde ödenmemesi ve/veya Taahhüt Süresi sona ermeden aşağıda belirtilen kampanyalar haricinde bir kampanyaya geçiş yapılması ve/veya Kampanya katılımı için verilen bilgi ve belgelerin eksik/sahte olması, Kampanyanın ticari amaç için kullanıldığının tespiti ve/veya Kampanyanın suistimal edilmesi durumunda; ilgili Paketin abonenin hattına tanımlandığı tarihten söz konusu aykırılığın gerçekleştiği tarihe kadar Turkcell tarafından sağlanan KDV, ÖİV dahil aylık 13 TL’lik indirim/fayda bedelleri ve aykırılığın gerçekleştiği tarihten ve D-Smart faydasından yararlanmasından bağımsız olarak D-Smart faydası için 94,82 TL’lik (vergiler dahil)  kampanya tutarının toplamının veya daha lehine olacaksa iptal tarihinden taahhüt süresi bitimine kadar ödenmesi gereken vergiler dahil aylık paket ücretleri toplamı erken iptal ücreti olarak faturanıza yansıtılır ve kampanyadan otomatik olarak çıkarılırsınız. Vergilerde ve/veya mevzuat gereğince ilgili kurumlara yapılması gereken ödemelerde meydana gelecek artışlar ile kamu kurum ve kuruluşlarının işlem ve kararları nedeni ile yapılması gereken tarife değişiklikleri, tarifelere aynen yansıtılacaktır; bu durum sabit fiyat garantisi kapsamı dışındadır.
    • Hattın başka bir aboneye devredebilmesi için cayma bedellerini Turkcell’e eksiksiz olarak ödemiş olması gerekmektedir. Aksi halde hat devir işlemi yapılmayacaktır. 
    • 12 fatura dönemi boyunca aşağıda isimleri sayılan kampanyalardan birine geçilmesi durumunda, bu durumun yukarıda sayılan cayma halleri arasında sayılmayacağını ve dolayısıyla bu kampanyalara herhangi bir cayma bedeli ödemeksizin, geriye kalan Taahhüt süresince geçerli olacak şekilde geçiş yapılabilecektir; 
    • Platin Paket Yıllık Abonelik Kampanyası 
    • Platin Prestij Paket Yıllık Abonelik Kampanyası 
    • İnterneti Bol 1000dk + 2GB Paket Yıllık Abonelik Kampanyası. 
    • Bunlar dışında başka bir paketin yıllık abonelik kampanyasına geçilmek istenirse önce iptal bedelini ödemek koşulu ile  kampanyanın iptal edilmesi gerekmektedir.

  • Hayır, faydalanamamaktadır.

  • Evet. Kampanya bitiminde kısa mesaj ile bilgilendirilirsiniz.

  • 0 532 7572222 yi ücretsiz arayarak mevcut tarife ve kampanyalarınızla ilgili bilgi alabilir, dilerseniz yeni tarife ve kampanyalarımıza abone olabilirsiniz.

Sayfayı kaydırın