Daha Fazla Bilgi

  • Ayda sadece 5 TL’ye evinizden yaptığınız her yöne konuşmalar paketinizden düşmez.
  • Bitmesin Kampanyası'ndan bireysel faturalı Bizbize Kamu 1500, Full Plus, Platin Ekstra, Karma 1000, Alo Konuşan, Yeni Genç Tarife, Tarife Saniye, BizBize Kamu ve BizBize Destek Tarifeleri, Alo Süper Paket, Canım Ailem Eko Paket, Canım Ailem Süper Paket, Her Yöne Gold Paket, Maxi Paket, Platinum Prestige Paket, Hepsi Bir Arada Gold Plus Paket, Star Plus Paket, Kamu Kontrol Sende, Hepsi Bir Arada Full, Çiftçi 1000, Hepsi Bir Arada Gold Plus, Haydi Gel Büyük Paket, Hepsi İçinde 500dk, Kamu Turbo Paket, Verimli 500, Hepsi 1000, Çiftçi Verimli 1000, Ultra Paket, Faturalı Nar Avantaj, Platin Prestij, Profesyonel 1000, Hepsi 500 Plus, Hepsi 1000 Plus, İnterneti Bol 100dk+1GB ve Star Ekstra Paket ve Faturalı Nar Paketleri haricindeki tüm bireysel faturalı tarifeler yararlanabilirler.
  • Abonelerin "ev alanı" olarak tanımlayacakları alandan ve listesi verilen özel alanlardan yurt içi her yöne 250 dakikalık konuşma yapabilecekleri ana paketlerinin bitiş tarihine kadar kullanılabilen pakettir. 
  • Paket aboneliği için gönderilen başvuru SMS’i ve 8008 IVR’ı aramak ücretsizdir.
  • Bitmesin Paketi bir Turkcell Evim Paketi'dir.
  • Bitmesin Kampanyası’na aboneliğiniz varsa, ev alanınızdan yurt içi herhangi bir yöne yaptığınız aramada, “Evinizdeyken Arama” anonsu duyarsınız. Bu anonsu duyduğunuzda, başka öncelikli paketiniz yoksa, konuşmanız, Turkcell Evim Nar Paketi'ndeki dakikalarınızdan düşer. Ev alanınızı 8008'i arayarak kendiniz belirleyebilirsiniz. Ev alanınızı kendiniz belirlemediğiniz durumda, son kullanımlarınıza göre otomatik belirlenir. Eğer evdeyken yaptığınız aramalarda anons duyamıyorsanız, anonsu duyamadığınız alandan ücretsiz olarak 8008'i aramanız yeterlidir. Gerekli yönlendirmeler sesli yanıt sisteminde yapılır. Böylece anons duyamadığınız alan da ev alanınız içine eklenir. Önceden anons duyduğunuz yerden, anonsu duymamaya başladığınız durumlarda, 532 Turkcell Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsiniz.
  • Bitmesin paketi aboneleri Homezone Alan Değiştirme Servisi’nden ücretsiz olarak yararlanabildikleri için ev alanı olarak belirlediğiniz yeri 30 gün içinde 4 defa değiştirme hakkına sahip olursunuz. Bu tamamen Alan Değiştirme Servisi’nin bir özelliğidir.Bu işlemi 4 defadan fazla yapmak isterseniz sistem hata mesajı dönecek, işleminiz gerçekleşmeyecektir. Örneğin; oturduğunuz evden taşındınız. TURKCELL EVİM Paketlerini kullanabilmek için 8008'i arayıp yönlendirmeleri takip ederek yeni evinizi "yeni ev alanınız" olarak tanımlayabilirsiniz.
  • Bitmesin Kampanyası faturalı aboneler için 30 gün boyunca geçerlidir.
  • Fiyatlara %18 KDV ve %25 Özel İletişim Vergisi dâhildir.
SMS
  • BITMESIN yaz 2222’ye gönder
    •  

      • Evde yapılan konuşmaların dakikalarının ana paketten düşmediği pakettir.
      • Abonelerin "ev alanı" olarak tanımlayacakları alandan, yurt içi her yöne 250 dakikalık konuşma yapabilecekleri pakettir. Paketin bitiş tarihi ana paketin bitiş tarihi ile aynıdır.
        .

       

    • Bitmesin Kampanyası'ndan bireysel faturalı Yeni Genç Tarife, Tarife Saniye, BizBize Kamu ve BizBize Destek tarifeleri, Bizbize Kamu 1500, Full Plus, Platin Ekstra, Karma 1000, Alo Konuşan, Alo Süper Paket, Canım Ailem Eko Paket, Canım Ailem Süper Paket, Her Yöne Gold Paket, Maxi Paket, Platinum Prestige Paket, Hepsi Bir Arada Gold Plus Paket, Star Plus Paket, Kamu Kontrol Sende, Hepsi, Bir Arada Full, Çiftçi 1000, Hepsi Bir Arada Gold Plus, Haydi Gel Büyük Paket, Hepsi İçinde 500dk, Kamu Turbo Paket, Verimli 500, Hepsi 1000, Çiftçi Verimli 1000, Ultra Paket, Faturalı Nar Avantaj, Platin Prestij, Profesyonel 1000, Hepsi 500 Plus, Hepsi 1000 Plus ve Star Ekstra Paket, İnterneti Bol 100dk+1GB ve Faturalı Nar paketleri haricindeki tüm bireysel faturalı tarifeler yararlanabilirler.

    • Paketinizi kayıt mesajınız sonrasında kayıt işlemlerinizin tamamlandığına dair gelecek olan onay mesajı sonrasında "ev alanınızdan" kullanmaya başlayabilirsiniz.

    • Turkcell Evim Paket dakikalarını aşmanız ya da paket dakikalarınızı bitirmeniz durumunda ev alanınızdan yapacağınız aramalarda tarifenizin fiyatlarıyla ücretlendirilirsiniz. Paket dakikalarınız bittiğinde ev alanından yapacağınız yurt içi aramalarda anons duyarsınız. Paket dakikalarının ücretlendirme periyodu Hazır Kart aboneleri için 60 saniye, Faturalı aboneler için 6 saniyedir. Ev Alanında olup olmadığınızın sorgulaması *858# tuşlaması yapıldığında kısa mesaj olarak bildirilmektedir.

    • Bitmesin Kampanyasından bireysel faturalı Yeni Genç Tarife, Tarife Saniye, BizBize Kamu ve BizBize Destek tarifeleri haricindeki tüm bireysel faturalı tarifeler yararlanabilirler.

      BITMESIN yazıp 2222'ye göndererek pakete aylık 5 TL'ye kayıt olursunuz. Evinizden yapacağınız aramalarda "AVANTAJLI ARAMA" anonsu duyarsınız. Bu anons sizin "ev alanınızda olduğunuzu anlamanızı sağlar. Aboneler ev alanlarını paketlere kayıt olduktan sonra 8008'i arayarak belirleyebileceklerdir. 8008'i aramadıkları durumda "ev alanı" abonenin son kullanımlarına göre sistem tarafından otomatik olarak tanımlanacaktır. Abone evindeyken anons duyamadığı durumda 8008'i ücretsiz arayarak ev alanını yeniden belirleyebilecek ya da değiştirebilecektir. Eğer öncelikli başka paketiniz yoksa ev alanınızdan anons duyarak yaptığınız yurt içi aramalar Bitmesin Paket dakikalarınızdan düşer. Kıbrıs PSTN ve Global Star hariç yurt içi aramalarınız paket dakikalarınızdan düşer. 8008 numarası sadece Turkcell numaralarından ve aynı gün içinde en fazla 5 kez aranabilir. Dakikalarınızı konferans görüşmesi için kullanabilirsiniz. Ev Alanında olup olmadığınızın sorgulaması *858# tuşlaması yapıldığında kısa mesaj olarak bildirilmektedir.

      Numara değişikliği, devir, MNT, abone isteği hat kapama, hattın geçici olarak iptal olması (suspend) gibi durumlarda paketiniz iptal olur.

      Çocuğum Güvende, Numara Engelleme servislerini kullanan aboenlerimiz Bitmesin kampanyalarından yararlanamazlar.

    • KALAN yazıp 2222'ye göndererek kalan konuşma sürenizi öğrenebilirsiniz. Ev alanınızı *858# yazıp evet tuşuna basarak sorgulayabilirsiniz.

    • Bitmesin paketi aboneleri Homezone Alan Değiştirme Servisi’nden ücretsiz olarak yararlanabildikleri için ev alanı olarak belirlediğiniz yeri 30 gün içinde 4 defa değiştirme hakkına sahip olursunuz. Bu tamamen Alan Değiştirme Servisi’nin bir özelliğidir.Bu işlemi 4 defadan fazla yapmak isterseniz sistem hata mesajı dönecek, işleminiz gerçekleşmeyecektir. Örneğin; oturduğunuz evden taşındınız. TURKCELL EVİM Paketlerini kullanabilmek için 8008'i arayıp yönlendirmeleri takip ederek yeni evinizi "yeni ev alanınız" olarak tanımlayabilirsiniz.

      Ev Alanında olup olmadığınızın sorgulaması *858# tuşlaması yapıldığında kısa mesaj olarak bildirilmektedir.

    • Bitmesin Kampanyasından daha öncelikli başka bir ses paketiniz yoksa evinizdeyken Bitmesin Kampanya dakikalarınızdan kullanırsınız. Bitmesin Kampanyası kullanıcıları "ev alanlarında" oldukları sürece yapacakları herhangi bir yöne doğru aramada anons duyarlar. Ancak abonenin daha öncelikli günlük ya da haftalık ses paketi varsa abone ev alanında olsa bile öncelikle süre kısıtlı bu paketlerinden harcar. Bu paketler bittikten sonra ev alanlarından yapacakları aramalarda Bitmesin Kampanyası’ndan harcarlar. Bitmesin Kampanyası aboneleri paket dakikalarını bitirdikleri durumda ev alanındayken yapacakları aramalarda anons duyarlar ancak paket dakikaları bittiği için başka paketleri yoksa kendi tarife ücretinden ücretlendirilirler. Anons duyulmayan, ev alanı olarak tanımladığınız alan dışındaki yerlerde yapacağınız aramalarda sahip olduğunuz Bitmesin Kampanyası dışındaki paketlerden harcarsınız. Ev Alanında olup olmadığınızın sorgulaması *858# tuşlaması yapıldığında kısa mesaj olarak bildirilmektedir.

    • Hayır, Bitmesin Kampanyası her ay otomatik olarak yenilenir. 

    • Hayır. Aynı dönem içerisinde sadece 1 Turkcell Evim alabilirsiniz. Paketinizin kullanım süresi dolmadan başka bir Turkcell Evim Paketi’ne geçmek isterseniz eski paketinizin aylık kullanım süresi bitene kadar eski ve yeni paketi bir arada kullanırsınız. Eski paketin kullanım süresi sona erdiğinde paket iptal olur ve yenilenmez. Geçiş yaptığınız paketle aboneliğe devam edersiniz.

    • Hayır. Paketinizde kalan dakikalar bir sonraki aya/haftaya devretmemektedir. 

    • Faturalı hattan Hazır Kart’a geçtiğinizde, TURKCELL EVİM Paketiniz iptal olur. 
    • BITMESIN Kampanyasını IPTAL BITMESIN yazıp 2222’ye göndererek iptal edebilirsiniz. Paket, iptal durumunda dönem sonuna kadar kullanılabilir. Hat iptal, numara taşıma, devir ve borçtan dolayı kapama işlemlerinde paket aboneliği iptal olur ve son paket ücretinin tamamı paketin geçerli olduğu dönem sonunda çıkacak faturaya uygulanır.

    • Paket dakikalarını aştığınızda başka ek dakika paketiniz bulunmuyorsa tarifenizin fiyatlarıyla ücretlendirilirsiniz. 

    • 0 532 7572222 yi ücretsiz arayarak mevcut tarife ve kampanyalarınızla ilgili bilgi alabilir, dilerseniz yeni tarife ve kampanyalarımıza abone olabilirsiniz.

    Sayfayı kaydırın