Akıllı Çağrı Merkezi İş Turkcell

Akıllı Çağrı Merkezi

Gelişmiş çağrı merkezi hizmetinden faydalanarak sunduğunuz çağrı merkezi hizmetlerini internet erişimi olan her an her yerden pratik bir şekilde verebilirsiniz.

Akıllı Çağrı Merkezi Özellikleri

{product} Özellikleri
1- Akıllı Çağrı Merkezi Nedir?
Bu hizmet ile internete erişebileceğiniz her yerden çağrı merkezi hizmeti verebilir, yönetim özelliklerini kullanabilir, müşterilerinize dilediğiniz yerden dilediğiniz an ulaşabilirsiniz.
2- Akıllı Çağrı Merkezi ile Neler Yapabilirsiniz?
Raporlama, kayıt, IVR, anons gibi hizmetlere erişim sağlayabilir, çalışan performansını takip ederek hizmet kalitesini ölçebilirsiniz.
3- Akıllı Çağrı Merkezinin Öne Çıkan Özellikleri Nelerdir?
Çağrı merkezi çalışanlarınız internet erişiminin olduğu her yerden sisteme bağlanabilir. Böylece müşterilerinize kesintisiz çağrı merkezi hizmeti sunabilirsiniz.

Ücretlendirme

​Ücretlendirme ModeliKullanım Şekli​Tarife Fiyatı​ (KDV Hariç)
​​​​Agent Bazlı Ücretlendirme
(Agent başına aylık, ver​giler hariç) ​ ​ ​
​0-10 agent
2900 ₺​
11-50 agent​2700 ₺​
​51-100 agent2630 ₺​
100+ agent​​2400 ₺
​Dakika Bazlı Ücretlendirme
(Gelen ve Giden toplam ses dakika trafiği için dakika başına aylık, vergiler hariç)
Akıll Çağrı Merkezi (dakika)​0,79 ₺​

“Bu hizmet Superonline tarafından sağlanmaktadır.”

1 Ocak 2025 itibariyle geçerli fiyatlardır.

Sıkça Sorulan Sorular