
4.5G Yedek İnternet
Kurumsal internet hizmetinizi yenilikçi Turkcell 4.5G altyapısıyla yedekleyebilirsiniz.
4.5G Yedek İnternet Avantajları
Önceliklendirme
Erişimde önceliklendirilme imkanı
7/24 Destek
Kurumsal çağrı merkezimiz üzerinden 7/24 Turkcell desteği
Maliyet Avantajı
İlk yatırım ve/veya operasyonel maliyetlerinden tasarruf imkanı
Verimlilik
Sürekli erişim ve operasyonel süreçleri kısaltarak ya da tamamen ortadan kaldırılmasıyla artan verimlik
İşTurkcell Teknoloji ve Kalitesi
İşinizde fark yaratacak Turkcell teknolojisi ve hizmetiyle sunulan çözüm
Kolay Yönetim
Tek platform ya da panelden uçtan uca çözüm yönetimi
4.5G Yedek İnternet Özellikleri

Ücretlendirme
Hizmet Adı | Aylık Net Hizmet Bedeli(TL) | %20 KDV+%10 ÖİV Dahil Aylık Hizmet Bedeli (TL) | ||
İnternet Yedeklilik Yönetimi | 920 | 1.196 |
MGB paketi ücretleri, Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş tarafından ücretlendirilir ve ayrıca faturalandırılır.(İlgili link için
tıklayınız.)
10.07.2023 itibariyle vergilerdeki düzenleme; ÖİV (Özel İletişim Vergisi) %10 olarak geçerli olacaktır. KDV (Katma Değer Vergisi) %20'dir.
Diğer Çözümler
Ne zaman kullanmaya başlarım?
Kurulum taskı oluşturulduktan sonra maksimum 10 gün içerisinde servis verilmeye başlanır.
Servis her ay yenilenecek mi? Yenilendiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Proje özelinde belirlenen taahhüt süresi sürecinde hizmet aktif olarak kalır.
Ay içerisinde birden fazla kez servise abonelik yapabilir miyim?
Bir lokasyonda 1 abonelik yapılabilir.(TSOL üzerinden alınmakta olan 1 ana hat internet hizmetine bir adet mobil yedeklilik kurulumu söz konusudur.)
4.5G Yedek İnternet hizmeti hangi koşullarda müşteriye sunulabilir?
Halihazırda TSOL altyapısı üzerinden internet hizmeti almakta olan müşterilere, ana hat üzerinde oluşan herhangi bir aksaklık durumunda yedek internet hizmeti verebilmek için 4.5G altyapısı üzerinden 10 mbps e kadar erişim hızlarında 500 GB'a kadar alternatif kotalı paketlerden birisi verilebilir.
4.5G erişimini fiberden ayıran özellikler nelerdir?
Kotalı erişim, DL/UL asimetriktir.
4.5G erişimi için uç cihaz yönetimi kimin sorumluluğunda?
Superonline sorumluluğunda olduğu sürece arıza bildirme, alarm üretme süreçleri SOL kontrolündedir.
Müşterinin kurulum sırasında dikkat etmesi gereken hususlar nelerdir?
1-Müşteri UPS (elektrik altyapısını sağlayan, cihazın enerji almasını sağlayan altyapı) ile ilgili altyapıyı sağlamakla yükümlüdür. 2-Saha ekiplerinin uygun sinyal seviyesi saptadığı noktalarda kurulum yapılması için Müşterinin destek vermesi gerekmektedir. 3-Modemin konumlandırılacağı fiziksel ortamı Müşteri sağlamakla yükümlüdür; 3.1-Mümkün olduğunca duvar veya kabin üzerine sabitlenmelidir. 3.2-Modem için data kablosu elektrik şebekesinin yanından geçirilmemelidir. 3.3-Data kablosu ezilmelerini önlemek için kablo kanalı kullanılmalıdır. 3.4-Sinyal kayıplarının yaşanmaması için modemde enterferansa yol açabilecek diğer wireless veya elektromanyetik üreten cihazlardan mümkün olduğunca farklı yerde konumlandırılmalıdır.
Kota bitmeden önce alarm olacak mı? Müşteri nasıl bilgilendirilecek?
Kota doluluk oranı %80’e ulaştığında sistemde bulunan e-mail adreslerine bilgilendirme yapılacaktır
Ek kota tanımı yapılabilecek mi?
8 GB'lık ek kota ihtiyaç durumunda aynı anda alınabilecektir.
Müşterinin tercih ettiği kotalı paketinin dolması durumunda uygulanacak bedel ne kadardır?
Müşterinin paketinin kotası dolduğu durumda 200 MB’a kadar yapılacak kullanımlar 5 TL olarak ücretlendirilecektir. Kullanıma devam edilirse her 200 MB / 5 TL olarak ücretlendirilir. Paket aşım bedeli en fazla 200 TL sınırına ulaştığı zaman kullanım hızı 1 kbps’ye düşürülecektir. Kurumsal paket yenilendiği zaman kullanım hızı açılacaktır.
Kota bittiğinde hizmetin kesilebilmesi özelliği var mı?
Limitinde durma ayrıca bir servis olarak alınıyor. Limitinde durma için : Limitinde Duran özelliğinden faydalanmak için LD yazıp 2222’ye gönderilmesi yeterlidir. Kampanya sayfası için
tıklayınız.
Müşterinin 4.5G kapsama alanı kontrolü ve servisin verilebilirliğine nasıl karar verilecek?
Servis verilmeden önce fizibilite süreci olacak, bu fizibilite sürecinde müşterinin bulunduğu lokasyondaki kapsama sorgusu bilgisi verilecek
Abonelik Taahhüt Süresi Ne Kadardır?
Taahhüt süresi proje özelinde değerlendirilir
Abonelik İçin Alınması Gereken Evraklar Nelerdir?
4.5G Yedek İnternet Hizmet Şartnamesi, Turkcell MGB Hat Kullanım Koşulları Taahhütnamesi ve Kurumsal evrak seti alınır.
- Yetkili kişi kimlik fotokopisi
- Vergi levhası
- İmza sirküleri
- Faaliyet belgesi
Abonelik Hangi Kanallardan Nasıl İptal Edilir?
İptal talebi ilgili Satış Yöneticisine iletilir.
Ürün ile birlikte verilen donanım/cihaz var mıdır? Modeli nedir?
Projelerde kullanılması tercih edilen cihazlar 2 kategoride değerlendirilir;
1.Mobile Router: Ricon S9922
2.Outdoor Anten: Ricon S9927
için konumlandırılan cihazlar uygunluk durumuna göre tercih edilebilir.
Teknik destek ve arıza için destek alınacak kanal kimdir?
Enterprise Kurumsal Teknik Destek Ekipleri
- Hakkımızda
- Dijital İş Servisleri
- İşlem Merkezi
- Kurumsal Destek
- Tüketici Şikayetleri