
Mobil Santral
Santral ihtiyacınızı cep telefonu üzerinden karşılayabileceğiniz Turkcell Mobil (Sanal) Santral çözümüyle hemen tanışın!
Mobil Santral Avantajları
Hızlı Kurulum
Kolay ve hızlı kurulum süreci
Kolay Yönetim
Tek platform ya da panelden uçtan uca çözüm yönetimi
Maliyet Avantajı
İlk yatırım ve/veya operasyonel maliyetlerinden tasarruf imkanı
Verimlilik
Sürekli erişim ve operasyonel süreçleri kısaltarak ya da tamamen ortadan kaldırılmasıyla artan verimlik
İşTurkcell Teknoloji ve Kalitesi
İşinizde fark yaratacak Turkcell teknolojisi ve hizmetiyle sunulan çözüm
Mobil Santral Özellikleri

Ücretlendirme
Hat başına aylık vergiler dahil 29,90 TL’dir.
Diğer Çözümler
Özet Bilgiler:
- Ne zaman kullanmaya başlarım?
- Hatlarınıza Mobil santral servisini aktif hale getirmeniz gerekmektedir.
- Servis her ay yenilenecek mi? Yenilendiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
- Servis her ay yenilenir.
- Ay içerisinde birden fazla kez servise abonelik yapabilir miyim?
- Evet.
Nedir?
Şirketlerin, mobil kurumsal hatları üzerinden santral entegrasyonu yaparak, mobil hatlarını aynı zamanda şirket telefonu gibi kullanmalarını sağlar.
Nasıl abone olabilirim?
Kurumsal müşteri yöneticinizle görüşerek, sözleşmeyi imzalayıp, Turkcell kurumsal hatlarınıza tanımlama yapılması ve şirket santral ayarlarınızın yapılması akabinde kullanımına başlayabilirsiniz.
Nasıl Kullanabilirim?
Öncelikle Mobil Santral numaranızı seçer ve abonelik işlemlerinizi tamamladıktan sonra Mobil Santral’e çalışanlarınızın kurumsal GSM numaralarını kaydedersiniz. Aktivasyon hemen yapılır, artık gelen çağrılar mobil iş grupları veya tekil kullanıcılara bağlıdır. Bu, mobil telefon yönlendirmesi için sabit hatlara ücret ödemeyeceğiniz anlamına gelir.
Kimler yararlanabilir?
Turkcell kurumsal hat kullanıcıları, mobil santral servisini aktive edip kullanabilirler. mevcut hatlarınızdan birini Mobil Santral numarası olarak kullanamazsınız. Mobil Santral numarası olarak 0 532 111 0000 -0 532 111 9999 numaraları arasındaki herhangi bir servis numarasını seçmeniz gerekir.
Sistem İhtiyaçları nedir?
Mobil Santral web uygulamaları Microsoft Internet Explorer 7 (ve üstü) ile uyumludur. Kullanıcıların bilgisayarlarında bu tarayıcılardan bulunmasını ve Mobil Santralin bu tarayıcılarda kullanılmasını tavsiye ediyoruz.
Mobil Santrali kullanabilmek için kullanıcı bilgisayarlarının minimum yapılandırma ihtiyacı şu şekilde olmalıdır;
- 1 GHz saat hızında işlemci veya üstü
- 1 GB sistem belleği (RAM)
- En az 1024x768 çözünürlüğü destekleyen ekran
- Grafik kartı
- Geniş band internet erişimi (en az 1024 Kbps)
Servisin içeriği ve özellikleri nedir?
Mobil Santral telefon santraliniz için bir ana ofis numarası, şirkete özel ayarlanabilen sesli menüler (IVR),beklerken müzik dinletme, ofis takvimleri ile bütünleşme ve daha pek çok özellik ile beraber gelir.
- Anons ile çağrı karşılama
- Dahili numara erişimi
- Operatör çağrı transferi
- Hunt Grup; Bu özellik ile, müşterilerimiz operasyonlarını sesli yanıt sistemi yardımı ile daha verimli yönetebilirler. Karşılama anonsunda örn."satış için 1'i tuşlayın" gibi bir yönlendirme ile, hunt grup özelliği ile oluşturulmuş grup içindeki telefon numaralarından hangisi müsait ise arayan kişiyi o numaraya yönlendirebilirler.
- Çağrı kuyruk mekanizması; Bu özellik ile bir üst maddede açıklanan hunt grup altındaki tüm numaraların meşgul olması halinde, arayan kişi sırada bekletilebilecektir.
- Operatör çağrı parkı ; Arayan kişi operatör tarafından da beklemeye alınabilecekti.
- Kısa numara aramaları
- Çağrı yönlendirme
- Kara liste, beyaz liste ; Bu özellik ile hat bazında ya da firma bazında belli numaralardan çağrı alınması engellenebilir(Kara liste). Ya da hat için arayabileceği numara listesi tanımlanabilir(Beyaz Liste)
- Gece modu ; Çalışma saatleri dışında gelen çağrılar müşterimizin belirlediği bir anons ile karşılanabilirler
- Şirket numarası gösterimi ; Bu özellik ile mobil santral abonelerinin dışarı yaptıkları aramalarda şirket mobil santral numarası gösterilebilir.
- Kişisel çağrı ayrımı
Mobil Santral servisine abone olan şirket hatlarının tarifeleri değişir mi?
Mobil Santral servisine abone olan şirket hatlarının tarifeleri değişmez. Mevcut tarifelerini kullanmaya devam ederler.
Şirketiçi Avantaj Tarifesindeyim (şirketiçi 3000 ve şirketiçi 3000 mega) mobil santral servisine abone olmayan şirket hatlarını aradığımda şirket içi bedava dakikalarım geçerli midir?
Mobil Santral servisine abone olan şirket hatlarınız Şirketİçi Avantaj tarifesini ( Şirket İçi 3000 ve Şirketİçi 3000 Mega) kullanıyorsa Mobil Santral servisine abone olmayan şirket hatlarınızı ararken diğer Turkcell’lerle görüşüyormuş gibi ücretlendirilirsiniz.
Mobil santral servisine bireysel hatları yada diğer operatör hatlarını ekleyebilir miyiz?
Mobil Santral servisinden sadece kurumsal hat kullanan Turkcell müşterileri yararlanabilir. Bireysel Turkcell aboneleri ve diğer operatör numaraları Mobil Santral servisinden yararlanamaz. Bu hatlar Mobil Santral servisine eklenemez.
Mobil Santral numarasını arayanlar nasıl ücretlendirilir?
Mobil Santral servisini arayanlar kullandıkları tarifede Turkcell’lileri arama ücreti neyse o ücret üzerinden ücretlendirilirler.
Mobil santral arayüzüne nerden giriş yapabilirim?
https://mobilsantral.turkcell.com.tr web sitesinden mobil santral servisine giriş yapabilirsiniz.
Mobil santral ara yüzüne giriş yapmak için gerekli şifre ve kullanıcı adını nasıl öğreneceğim?
Şifre ve kullanıcı adı abonelik sonrasında Turkcell tarafından vermiş olduğunuz e-mail adresine gönderilir.
Mobil santral ara yüzüne giriş yapmak için statik IP mi gerekli?
Evet servisten güvenli bir şekilde yararlanmanız için Statik IP den yararlanabilirsiniz. Dilerseniz VINN modem kullanarak da ara yüze giriş yapabilirsiniz.
Statik IP’yi nerden alabilirim?
Statik IP almak için sabit internet hizmeti aldığınız servis sağlayıcısına başvurmanız gerekmektedir.
Şirketime özel karşılama anonsları oluşturabilir miyim?
İstediğiniz anonsu mobil santral ara yüzünden yükleyerek karşılama anonsu olarak tanımlayabilirsiniz.
Mobil santral operatörüne gelen bir çağrıyı başka bir çalışana aktarabilir miyim?
Mobil santral Operatör ara yüzünden çağrıyı aktarmak istediğiniz Mobil Santral abonesi olan çalışanı seçerek çağrıyı aktarabilirsiniz
Şirketimde kullandığım FCT hatlarını Mobil Santrale dahil edebilir miyim?
Evet dahil edebilirsiniz. Sadece GSM Çağrı Merkezi altında tanımlı FCT hatlar Mobil Santral’e dahil edilemez.
Yüklediğim ses dosyalarının formatı ne olmalı?
Sanal Santrale yüklenecek anons ses dosyaları wav formatında (“.wav” uzantılı) olmalıdır. Ses dosyası tek kanal (mono) ve örnekleme oranı ( audio sample rate) 8 kHz- 16 bit olmalıdır. Bu tip dışındaki bir ses dosyasını Sanal Santral sistemi çalmayacaktır.
Mobil santral ile tanımladığım gruplara çağrılar nasıl düşer?
Az çağrı alandan çok çağrı alan kişiye doğru bir mantıkla çağrılar dağıtılır. İsteğe göre önceliklendirme yapılmaz.
- Hakkımızda
- Dijital İş Servisleri
- İşlem Merkezi
- Kurumsal Destek
- Tüketici Şikayetleri