Kalite Politikası
Turkcell Satış ve Dijital İş Servisleri A.Ş. ve Turkcell Dijital İş Servisleri A.Ş. olarak;
Yüksek kaliteli ürün ve servislerle en iyi müşteri deneyimini
yaşatmayı,
Süreç, ürün ve servislerimizin kalitesini sürekli olarak
iyileştirmeyi,
Müşterilerimizin beklentilerini doğru anlayıp bu beklentileri
yüksek kaliteli ürün ve servislerle karşılamayı,
Çalışanlarımızın katılımcı, paylaşımcı ve yaratıcı olarak
kendilerini ifade edebilecekleri ve kendilerini sürekli
geliştirebilecekleri ortamlar sağlamayı,
Kalite Yönetimi Sistemi ve Kalite Hedefleri’ni müşteri şartlarına
uygun olarak belirlemeyi, duyurmayı ve gelişime açık alanlarını
tespit etmeyi, verimliliğin artırılması için düzenli olarak gözden
geçirmeyi, raporlamayı ve sürekli iyileştirmeyi,
Yasalarda belirtilen şartlara uymayı, bu amaçla faaliyetlerimizi
ilgilendiren konularda ilgili yasal gereklilikleri yakından
izleyip bu bilgileri sistematik biçimde güncel tutmayı,