
Kablo İnternet Avantajları
7/24 Destek
Kurumsal çağrı merkezimiz üzerinden 7/24 Turkcell desteği
Hızlı Kurulum
Kolay ve hızlı kurulum süreci
İşTurkcell Teknoloji ve Kalitesi
İşinizde fark yaratacak Turkcell teknolojisi ve hizmetiyle sunulan çözüm
Maliyet Avantajı
İlk yatırım ve/veya operasyonel maliyetlerinden tasarruf imkanı
Kablo İnternet Özellikleri

Diğer Çözümler
Kablo İnternet Hizmetinden Nasıl Yararlanılır?new
Kablo İnternet hizmetinden yararlanabilmeniz için Turkcell Kurumsal Müşteri Hizmetleri’ni aramanız ya da size en yakın “Kurumsal Çözüm Merkezi”, "Fiber Çözüm Merkezi" veya "DSL Çözüm Merkezi"ne başvuruda bulunmanız yeterlidir. Talebiniz, en kısa sürede yetkili servise iletilir ve kurulum işlemleriniz hızla gerçekleştirilir. Dilerseniz online olarak da başvuru yapabilirsiniz. Online başvuru için tıklayınız.
Kablo İnternet Modemi Ücretli midir?
Kablo internet hizmetinden yararlanırken Turkcell tarafından iş yerinize maksimum hız sağlayacak özel bir modem kurulur. Bu modem, taahhüdünüzü tamamlamanız durumunda ücretsizdir ve hizmet almayı sonlandırmanız durumunda sizden geri alınır.
Modemim Arızalanırsa Ne Yapmam Gerekir?
0850 222 1 222 Turkcell Superonline Kurumsal Müşteri Hizmetleri'nden destek alabilirsiniz. Telefon üzerinden çözümlenemeyen modem arızalarında, Müşteri Hizmetleri yetkilisi tarafından sizlere verilen takip numarasını kaydediniz. Müşteri Hizmetleri yetkilisi tarafından sizlere iletilecek adrese modeminizi gönderebilirsiniz. Arızanız en kısa sürede sonuçlandırılacaktır.
Şirketim Taşınırsa Ne Yapmam Gerekir?
Eğer taahhüdünüz bitmeden şirketinizde adres değişikliği yaşarsanız, bu durumu Turkcell Kurumsal Müşteri Hizmetleri’ne bildirebilirsiniz. Şirketinizin yeni adresinde altyapı yetersizliği ya da boşta port bulunmaması gibi problemlerle karşılaşılmadığı sürece, yeni adresinizde gerçekleştirilecek kurulum işlemi sonrasında ADSL hizmetinizden faydalanmaya devam edebilirsiniz.
İnternet Hızım Düşerse Ne Yapmalıyım?
Kullanım esnasında, bulunduğunuz lokasyonun altyapısındaki teknik problemler nedeniyle internet hızınızda düşüşler gerçekleşebilir. Bu gibi durumlarda müşteri hizmetlerini arayarak canlı destek alabilirsiniz. Probleminizin devam etmesi durumunda arıza kaydı oluşturabilir ve yerinde destek talep edebilirsiniz.
Taahhüdüm Bittiğinde Yeniden Uzatabilir miyim?
Verdiğiniz taahhüt sona erdiğinde Turkcell Müşteri Hizmetleri’yle görüşerek yeni bir taahhüt verebilir, internet kullanım sürenizi uzatarak size özel avantajlardan yararlanmaya devam edebilirsiniz.
Taahhüdüm Bitmeden Aboneliğimi İptal Edebilir miyim?
Aboneliğin taahhüt bitiminden önce sonlandırılması durumunda o ana kadar tarife ücreti üzerinden almış olduğunuz indirimler, aktivasyon ücreti, kurulum ücreti, varsa “Diğer Servis Sağlayıcı İndirimi” başlığı altında tarafınıza yansıtılmış olan indirimin aykırılığın gerçekleştiği tarih itibarıyla tahakkuk eden toplam tutarı ile işbu kampanya kapsamında belirlenen kampanyalı aylık paket fiyatının taahhüt süresi bitimine kalan ay sayısı ile çarpılarak hesaplanacak faturalandırılmamış toplam tutar karşılaştırılıp düşük olan bedel kampanya iptal bedeli olarak son faturanıza yansıtılır.
- Hakkımızda
- Dijital İş Servisleri
- İşlem Merkezi
- Kurumsal Destek
- Tüketici Şikayetleri