Nasıl alırım?

​Mobil İmza aboneliği 3 aşamadan oluşur. Ön başvuru, Başvuru ve aktivasyondur.

1.Ön Başvuru:
Ön başvurunuzu anlaşmalı bankalarımızın internet şubelerinden​, Turkcell Müşteri Hizmetleri'ni arayarak yapabilirsiniz.  Turkcell Müşteri Hizmetleri'ni arayarak yapılan ön başvurular sonrasındaki işlemlerde TİM'lere resmi kimliğiniz (ehliyet, nüfus cüzdanı veya pasaport) ile gitmeniz yeterlidir. Eğer tüm evraklarınız sistemimizde daha önceden kayıtlı ve sim kartınız uyumlu ise turkcell.com.tr üzerinden tek tıklama işlemi ile mobil imzanız aktif hale getirebilirsiniz.

2.Başvuru:
Ön başvurunuzun ardından, TİM'lere resmi kimliğiniz ile (ehliyet, nüfus cüzdanı veya pasaport) başvurarak servis taahhütnamesini imzalamanız gerekmektedir. Turkcell Mobil İmza'yı kullanabilmeniz için sim kartınızın 128K 4G LTE olması gereklidir. Bu sim kart değişiklik işlemini de TİM'lerden yapabilirsiniz.

3. Aktivasyon:
Başvurunun ileriki aşamasında Türkcell Müşteri Hizmetleri sizi arayarak, servisi başlatabilmek için kullanacağınız Başlatma Kodu'nu size iletir. Turkcell Mobil İmza'nızın şifresini SIM kartınızda kullanıma açıldığında, Başlatma Kodu'nuzu girerek belirleyebilirsiniz. Turkcell Mobil İmza'nız kullanıma hazır hale geldiğinde, kısa mesajla ile bildirilir.
* Kanunen, Elektronik İmza başvurusu için kimlik doğrulama zorunluluğu olduğundan, TİM'lere şahsen başvurmanız gerekmektedir. Vekâletname ile Turkcell Mobil İmza başvurusu yapılamaz.
Sayfayı kaydırın