

KONUŞMA | İNTERNET | SMS | EK AVANTAJ | ÜCRET |
---|---|---|---|---|
100
DK
HER YÖNE
|
200
MB
İNTERNET
|
100
SMS
HER YÖNE
|
―
|
|
Daha Fazla Bilgi
Aşım Bedelleri | |
30 Dk aşım | 9 TL |
30 SMS aşım | 9 TL |
200 MB aşım | 9 TL |
Diğer Satın Alma Seçenekleri
-
Özet Bilgiler
Tarife/Paket kapsamında verilen faydaların limit bilgileri nelerdir?
- 100 DK,200 MB, 100 SMS
- Her yöne
- Hemen devreye girer. SMS gelir.
- Yenilenir. SMS gelir.
- 100 DK,200 MB, 100 SMS
-
Nedir?
Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanlığının çıkarmış olduğu yeni asansör yönetmeliğine göre sim kart modülüne sahip asansörlere takılacak, acil durumlarda çift yönlü ses iletimi, SMS ve data faydalarının sağlanabildiği bir tarifedir.
-
Kimler yararlanabilir?
Asansör paketinden asansörlerde konumlandırılmak amacı ile kurumsal asansör üretici firmaları, asansör bakım firmaları ve site/apartman yönetimleri faydalanabilir.
-
Nasıl kayıt olabilirim?
532 ve 0532 757 2 532 numaralarını arayarak, web sitesi üzerinden lead başvurusunda bulunarak, Turkcell Kurumsal satış yöneticilerine veya kurumsal çözüm merkezlerine başvuruda bulunarak kayıt olunabilir.
-
Tarife/Paket değişikliği yapabilir miyim?
Evet, değiştirilebilir. Pakete taahhüt verilmesi durumunda kontrat iptali yapılmadan tarife/paket değişikliği yapılamaz.
-
Tarife/Paket'in içeriği, özellikleri, hedef kitlesi, hizmetten yararlanmak için gerekli özel şartlar nelerdir?
Asansör paketi tüm segmentlere açık bir tarifedir. 100 DK ses, 100 SMS ve 200MB data içerir. Paket teknik anlamda sadece asansör modüllerinde çalışacak şekilde geliştirilmiştir. Dolayısıyla sadece asansörlerde kullanılması gerekmektedir.
-
Tarife/Paket’den yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır var mı?
Yoktur.
-
Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Asansör paketi’ndeki bir abone üzerinde maksimum bir paket olabilir.
-
Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde paket dakikalarım geçerli olur mu?
Hayır geçerli olmaz
-
Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Hayır, devretmez.
-
Paketim yurt dışında geçerli mi?
Hayır, paketiniz yurt dışında geçerli değildir.
-
Nasıl İptal ederim?
Müşteri yöneticiniz üzerinden, ya da 532’yi arayarak iptal edebilirsiniz
-
İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi? iptal olduğunda bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Evet, devam etmektedir. İptal SMS’i gelir.
-
Tarife/paket dâhilindeki faydaların %80 ve %100 kullanımları bittiğinde bilgilendirmesi yapılacak mı?
Paket dâhilindeki faydanızın %80’i bittiğinde ve %100’ü bittiğinde, SMS yoluyla hattın numarasına bilgilendirme yapılır. Bunun yanısıra Özel Şirket yetkilisi iseniz Şirketim uygulamasından hattınıza ait kalan haklarınızı öğrenebilirsiniz. Ek olarak çağrı merkezini arayarak kalan haklarınızı öğrenebilirsiniz.
-
Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Özel Şirket yetkilisi iseniz Şirketim uygulamasından hattınıza ait kalan haklarınızı öğrenebilirsiniz. Ek olarak çağrı merkezini arayarak kalan haklarınızı öğrenebilirsiniz.
-
Paket dahilinde verilen haklar, farklı hatlara transfer edilebilir mi?
Transfer edilemez.
-
Numara değişikliği, devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, hattın geçici olarak kapatılması ve hat iptal edildiğinde devam eder mi?
Numara değişikliğinde devam eder, diğer durumlarda devam etmez.
-
Tarife/paketten kalan haklarım bana otomatik bildirilecek mi?
Paket dâhilindeki faydanızın %80’i bittiğinde ve %100’ü bittiğinde, SMS yoluyla bilgilendirme yapılır.
-
Data hattımda kullanabilir miyim?
Data hatlarında kullanılamaz.
-
Data paketinin üst bağlantı hızı nedir?
Kampanyada verilen data paketinin, 3G şebekesinde üst hız limiti 63mbps, 4G Şebekesinde ise üst hız limiti 100 Mbps'dir
-
Tarife/paketin iptal edilmesi durumunda tekrar yararlanılabilir miyim?
Tekrar başvuruda bulunarak yararlanabilirsiniz.
-
Birden fazla hattımla yararlanabilir miyim?
Yararlanabilirsiniz.