

İNTERNET | EK AVANTAJ | ÜCRET |
---|---|---|
10
GB
|
―
|
|
Daha Fazla Bilgi
- Şirketim uygulamasından yetkililerin kendi hatlarına ya da şirket hatlarına tanımladıkları 2 Haftalık 10 GB internet paketi KDV ve ÖİV dâhil 69,9 TL’dir.
- Yetkililer şirketin tüm faturalı Mobil Geniş Bant veya HSCSD hatlarına indirimli fiyat üzerinden paket alabilir.
- Bilgisayardan 2 Haftalık İnternet Paketlerinden kurumsal faturalı Mobil Geniş Bant veya HSCSD sahibi aboneler faydalanabilir.
- Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir. Vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.
- Paket anında aktif edilir, 2 hafta süresince geçerlidir.
- Paket aktiflendikten sonraki fatura kesim tarihinde ücret gün bazlı olarak hesaplanarak Mobil İletişim Faturasına yansıtılır.
- Paket kapsamında verilen fayda 2 haftadan önce biterse bittiği tarihten sonraki ilk Mobil İletişim Faturasına paketin ücreti tek seferde yansıtılır.
- Paket otomatik olarak yenilenmeyecektir.
- Paket aşımı yapan bir hat fatura kesim tarihi öncesinde operatör değiştirir ya da kapatılırsa data faydası içeren paketi varsa paketinden yoksa baz tarife üzerinden ücretlendirilir.
- 2 Haftalık İnternet Paketlerinden birini almak istediğiniz zaman paket anında aktiflenecektir ve paket 14 gün süresinde hatta tanımlı olacaktır..
- 14 gün içerisinde kullanılmayan paket kotası bir sonraki döneme devretmez. Ticari gelir elde etmek amacıyla kullanılamaz, satılamaz. Tespit edilen aboneler ile ilgili yasal işlem yapılacak ve hatları tek taraflı olarak iptal edilebilecektir.
- Turkcell, internet üzerinden mesajlaşma ve ses iletişimi (IM ve VOIP), internet paylaşımı (Tethering) ve doğrudan dosya paylaşım (P2P) programları vb. hizmetlerinin internet paketleri ile kullanımlarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
- Paket sadece internet ve mobil geniş bant erişim noktası kullanılarak yapılan yurt içi bağlantılarda geçerlidir. İnternet erişim noktası, BlackBerry cihazları tarafından kullanılan BlackBerry erişim noktaları pakete dâhil değildir.
- 13.12.2015 tarihi itibarıyla kampanyadan yararlanan abonelerimiz yurt içi 4.5G hizmetinden faydalanmak için onay vermiş ve ön talep/abonelik başvurusunda bulunmuş sayılır. Turkcell tarafından sunulacak olan 4.5G hizmetinin başlayacağı tarih itibarıyla, cihaz ve sim kart uyumlu olduğu sürece herhangi ek bir işlem yapmadan; telefonda ilgili şebeke tipi seçilerek, 4.5G hizmetinden faydalanmaya başlanılabilir. İptali için IPTAL 4.5G yazıp 2222’ye gönderilmesi yeterlidir.
- Ücretlendirme periyodu 1 kbps’dir.
- 4.5G kullanan hatlarda internet paketlerinin tümü 600 Mbps'a varan hızlara ulaşacak, Paketler arasında üst hız farklılığı bulunmayacaktır. 3G kullanan hatlar 3G'nin desteklediği hızlarla internete bağlanmaya devam edecekler.
-
Nedir?
Sadece Şirketim uygulamasına özel 2 Haftalık 10 GB Bilgisayardan İnternet Paketi
-
Kimler yararlanabilir?
Sadece Şirketim’den tüm kurumsal faturalı data hatları için bu paket alınabilir.
-
Nasıl kayıt olabilirim?
Bu paket sadece Şirketim’den Şirket yetkilileri tarafından alınabilir
-
Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Hayır, devretmemektedir
-
Paketim yurt dışında geçerli mi?
Paket sadece yurt içinde geçerlidir.
-
Nasıl İptal ederim?
IPTAL SIRKETIM 2 HAFTALIK 10 GB yazıp 2200’a ücretsiz SMS gönderebilirsiniz.
-
İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi? iptal olduğunda bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Evet, devam eder. Evet, bilgilendirme sms’i gelir.
-
Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Dijital Operatör Uygulaması ya da Şirketim uygulamalarından paketlerinizin KALAN bilgilerine ulaşabilirsiniz ya da KALAN yazıp 2200’a gönderebilirsiniz
-
Paket dahilinde verilen haklar, farklı hatlara transfer edilebilir mi?
Hayır, transfer edilmez
-
Numara değişikliği, devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, hattın geçici olarak kapatılması ve hat iptal edildiğinde devam eder mi?
Numara değişikliğinde iptal olmaz, diğer durumlarda iptal olur.
-
Kaç kez faydalanabilirim?
Bir ayda 4 kez tanımlanabilir.