Daha Fazla Bilgi

Ses görüşmeleri Akıllı Ofis Kullandıkça Öde Tarifesi’nden ücretlendirilecektir.
Kampanya kapsamında alınabilecek cihaz listesi ve aylık KDV dahil fiyatları aşağıdaki gibidir;

CihazlarFiyat
2N Easygate (1 Hat)26 TL
2N Smartgate (1 Hat)41,5 TL
2N BRI (2 Hat)45 TL
2N PRI 6 (6 Hat)110,5 TL
2N PRI 12 (12 Hat)86 TL
2N 2’li eklenti (2 Hat)52 TL
Bluegate PRI 4 (4 Hat)105 TL
Bluegate PRI 12 (12 Hat)61,5 TL
Bluegate 4’lü eklenti (4 Hat)43 TL
Bluegate BRI (2 Hat)41,5 TL


Kampanyadan faydalanabilmek için en az 6 aylık Turkcell kurumsal müşterisi olmak şartı aranmaktadır. Kampanyaya katılabilecek hatlar yalnızca FCT cihazlarında kullanılabilecekler ve hatların kurumsal faturalı hat olma şartı aranacaktır.

Kampanya sözleşmesi için tıklayınız.

532 ya da 0532 532 0000
Kurumsal Müşteri Yöneticisi
  • · Limit Puan Uygulaması kapsamında firmanız adına kayıtlı tüm hatlardaki kullanım ve ödeme alışkanlıklarınız değerlendirilerek firmanız adına bir limit puan belirlenir.
    · Seçtiğiniz cihaz tekliflerine sahip olmak için limit puanınızın, en az kampanya kapsamında sunulan cihaz için belirlenmiş limit puan kadar olması gereklidir.
    · Limit puan uygulaması ile ilgili detaylı bilgiyi Müşteri Hizmetlerinden, Kurumsal Müşteri Yöneticinizden, Kurumsal Çözüm Merkezleri’nden ya da Turkcell İletişim merkezlerinden edinebilirsiniz.
    Kampanya kapsamında sunulan cihazlar için geçerli limit puan bilgisi aşağıdaki kampanyada yer almaktadır.
    2N Easygate(1 Hat) 350
    2N Smartgate(1 Hat) 500
    2N BRI(2 Hat) 600
    2N PRI 6(6 Hat) 1400
    2N PRI 12(12 Hat) 1100
    2N 2’li eklenti(2 Hat) 700
    BLUEGATE PRI 4(4 Hat) 1300
    BLUEGATE PRI 12(12 Hat) 800
    BLUEGATE 4’lü eklenti(4 Hat) 600
    BLUEGATE BRI(2 Hat) 500

  • Ayrıntılı bilgi ve paket aboneliği için satış yöneticiniz aracılığı ile, 4440532 üzerinden Turkcell Kurumsal Müşteri Hizmetleri aracılığı ile ya da Turkcell İletişim Merkezleri, Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezleri ve www.turkcell.com.tr’den başvuruda bulunabilirsiniz.

  • Başvurularınızı “Kampanyaya nasıl katılabilirim?” başlığı altındaki kanallar üzerinden yapabilirsiniz.

  • 12 Ay Taahhütlü Akıllı Ofis Konuştukça Öde Temlikli FCT Cihaz Kampanyası’ndan, en az 6 aydır Turkcell abonesi olan, tüm kurumsal faturalı hat müşterilerimiz yararlanabilirler. İştecep ve FAİ alan abonelerimiz kampanyadan yararlanamazlar

  • 12 Ay Taahhütlü Akıllı Ofis Konuştukça Öde Temlikli FCT Kampanyası dâhilinde ilgili FCT cihazı temlikli kurgu ile 12 ay taksitle ödenebilir. Görüşmeler Akıllı Ofis Konuştukça Öde tarifesi üzerinden ücretlendirilecektir.

  • 12 ay Akıllı Ofis konuştukça öde temlikli cihaz kampanyası ile birlikte aşağıdaki cihazlar alınabilir;

    • 2N EASYGATE
    • 2N SMARTGATE
    • BLUEGATE BRI
    • 2N BRI LITE
    • BLUEGATE PRI 4 KANAL
    • BLUEGATE PRI 12 KANAL
    • 2N PRI 6 KANAL
    • 2N PRI 12 KANAL
    • 2N 2'LI EKLENTI
    • BLUEGATE 4'LU EKLENTI

  • 12 Ay Taahhütlü Akıllı Ofis Konuştukça Öde Temlikli FCT Cihaz Kampanyası’na abone alımı 02.02.2016 tarihinde sona erecektir.

    • Yeni FCT kullanıcısı olacaksanız kampanya başvurunuz sonrası aktiflendiğinde fatura kesim tarihini beklemeden yararlanmaya başlayabilirsiniz.
    • Mevcutta bir FCT tarifesini – kampanyasını kullanmaktaysanız, öncelikle tarifenizin Akıllı Ofis Konuştukça Öde Tarifesine geçirilmesi gerekmektedir. Tarife değişikliği bir faturalama dönemi sonrasında yansıyacaktır. Bu nedenle kampanyanız da bu değişikliğin yansıması ile birlikte aktif hale gelecektir.

    • Mevcut müşterimiz değilse ve Şahıs Şirketi ise: Kurumsal Abonelik Sözleşmesi (zorunlu), Kampanya Taahhütnamesi (zorunlu), Kaşe, Şirket Yetkilisinin Nüfus kâğıdı fotokopisi (zorunlu), KDV Tahakkuk fişi fotokopisi (zorunlu) alınır. KDV Tahakkuk fişi yok ise Alternatif olarak Vergi Levhası (zorunlu) veya Faaliyet Belgesi (zorunlu) alınabilir. .
    • Mevcut müşterimiz değilse ve Tüzel firma ise: Kurumsal Abonelik Sözleşmesi (zorunlu), Kampanya Taahhütnamesi (zorunlu), Kaşe (imza sirküleri içeriğinde yer alıyorsa zorunlu), Şirket Yetkilisinin Nüfus kağıdı fotokopisi (zorunlu), İmza sirküleri (zorunlu), KDV Tahakkuk fişi fotokopisi (zorunlu) alınır. KDV Tahakkuk fişi yok ise Alternatif olarak Vergi Levhası (zorunlu) veya Faaliyet Belgesi (zorunlu) alınabilir.
    • Mevcut müşterimiz ve Şahıs Şirketi ise: Kurumsal Abonelik Sözleşmesi (zorunlu), Kampanya Taahhütnamesi (zorunlu), Kaşe, Şirket Yetkilisinin Nüfus kağıdı fotokopisi (zorunlu), KDV Tahakkuk fişi fotokopisi (zorunlu) alınır. KDV Tahakkuk fişi yok ise Alternatif olarak Vergi Levhası (zorunlu) veya Faaliyet Belgesi (zorunlu) alınabilir.
    • Mevcut müşterimiz ve Tüzel firma ise: Kurumsal Abonelik Sözleşmesi(zorunlu), Kampanya Taahhütnamesi(zorunlu), Kaşe(imza sirküleri içeriğinde yer alıyorsa zorunlu), Şirket Yetkilisinin Nüfus kağıdı fotokopisi(zorunlu), İmza sirküleri(zorunlu), KDV Tahakkuk fişi fotokopisi(zorunlu) alınır. KDV Tahakkuk fişi yok ise Alternatif olarak Vergi Levhası (zorunlu) veya Faaliyet Belgesi(zorunlu) alınabilir.
    • MNT Port-in ile gelen Şahıs Şirketi ise: Port-in başvuru formu ve Kurumsal Abonelik Sozlesmesi(zorunlu), Kampanya Taahhütnamesi(zorunlu), Kaşe, Şirket Yetkilisinin Nüfus kağıdı fotokopisi(zorunlu), KDV Tahakkuk fişi fotokopisi(zorunlu) alınır. KDV Tahakkuk fişi yok ise Alternatif olarak Vergi Levhası(zorunlu) veya Faaliyet Belgesi(zorunlu) alınabilir.
    • MNT Port-in ile gelen Tüzel firma ise: Port-in başvuru formu ve Kurumsal Abonelik Sozlesmesi(zorunlu), Kampanya Taahhütnamesi(zorunlu), Kaşe(imza sirküleri içeriğinde yer alıyorsa zorunlu), Şirket Yetkilisinin Nüfus kağıdı fotokopisi(zorunlu), İmza sirküleri(zorunlu), KDV Tahakkuk fişi fotokopisi(zorunlu) alınır. KDV Tahakkuk fişi yok ise Alternatif olarak Vergi Levhası (zorunlu) veya Faaliyet Belgesi(zorunlu) alınabilir.
    • Mevcut Bireysel müşterimiz Şahıs Şirketine devir edecek ise: Devir ve Kurumsal Abonelik Sozlesmesi(zorunlu), Kampanya Taahhütnamesi(zorunlu), Kaşe, Şirket Yetkilisinin Nüfus kağıdı fotokopisi(zorunlu), KDV Tahakkuk fişi fotokopisi(zorunlu) alınır. KDV Tahakkuk fişi yok ise Alternatif olarak Vergi Levhası(zorunlu) veya Faaliyet Belgesi(zorunlu) alınabilir.
    • Mevcut Bireysel müşterimiz ve Tüzel firmaya devir edecek ise: Devir ve Kurumsal Abonelik Sozlesmesi(zorunlu), Kampanya Taahhütnamesi(zorunlu), Kaşe(imza sirküleri içeriğinde yer alıyorsa zorunlu), Şirket Yetkilisinin Nüfus kağıdı fotokopisi(zorunlu), İmza sirküleri(zorunlu), KDV Tahakkuk fişi fotokopisi(zorunlu) alınır. Alternatif olarak Vergi Levhası(zorunlu) veya Faaliyet Belgesi(zorunlu) alınabilir.

  • Hayır, şahıstan şahıs şirketine geçişte imza beyannamesi alımı zorunlu değildir.

  • Bu durumlarda kampanya iptali yapılır ve cayma bedeli yansıtılır.

  • Kampanyaya katıldıktan sonra tarifenizi değiştirebilmeniz için önce kampanya aboneliğinizi sona erdirmeniz gerekir. Kampanya aboneliğinizi sonlandırdıktan sonra tarife değişikliği yapabilirsiniz. Kampanya aboneliğinizi sonlandırmanız durumunda paket iptali yaptığınız için “güncel paket sabit ücreti * taahhüt süresinin başlangıç tarihinden söz konusu aykırılığın gerçekleştiği tarihe kadar olan ay sayısı” olarak hesaplanan cayma bedeli ilk faturanıza yansıtılır.

  • Hayır, Paket dakikalarınızdan düşmez. Konuştuğunuz kadar dakika faturanıza yansıtılır.

  • SMS, MMS ve internet kullanımlarınız, hattınızın güncel SMS, MMS ve Internet tarifesi üzerinden ücretlendirilir

  • Kampanya faydası olarak cihaz kullanım ücreti alınmaktadır. Taahhüt süresi boyunca fayda bitişi gibi bir durum olmamaktadır. Taahhüt süresi sonunda kampanyanın bittiğine dair bir bilgilendirme yapılmamaktadır.

  • Konuştukça Öde kampanyasında dakika paketi ve kalan dakika olmayacağı için bu şekilde bir bilgilendirme yapılamayacaktır.

  • Hayır. Kampanya faydaları üzerine tanımlanmış olduğu hat için geçerli olacaktır.

  • Kampanyadan yararlanacak abone sayısına ilişkin bir sınırımız yoktur.

  • Şirket yetkilinizin Turkcell İletişim Merkezlerine, Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezlerine, Turkcell Kurumsal Satış Yetkilisine veya Müşteri Hizmetlerine (4440532) iptal için başvuruda bulunması yeterlidir.

  • Kampanya iptali sonrasında tüm haklar sona erer

  • Taahhüt süresi dolmadan paket değişikliği yapmak isterseniz, ilgili değişiklik fatura kesim tarihinizden sonra yansıtılacaktır.
    Taahhüt süresi dolmadan hat ya da paket iptali yapmak isterseniz, yansıtılacak cayma bedeli cihaz temlik bedeli * kalan ay sayısı şeklinde hesaplanarak, ilk faturanıza yansıtılacaktır.
    Kampanya iptali yapılması durumunda ücretlendirme mevcut tarife üzerinden devam edecektir.

  • 12 aylık kampanya süreniz sona erdikten sonra, kampanya yenileme yapmadığınız takdirde, kullanımlarınız Akıllı Ofis Kullandıkça Öde tarifesi üzerinden ücretlendirilmeye devam eder.

    • Kontratsız paketler Akıllı Ofis Paket tarifesine sahip hatlar için tanımlanabilir. Bu nedenle Kontratsız paketlerden 12 ay taahhütlü Akıllı Ofis Kullandıkça Öde temlikli cihaz FCT kampanyasına geçiş yapılmak istenirse bu durumda öncelikle bir sonraki fatura dönemine yansıyacak olan Akıllı Ofis kullandıkça öde tarifesine geçiş için tarife değişikliği işlemi yapılacaktır. Kampanya aktiflenmesi de bu işlem sonrasında yapılacaktır.
    • Tersi senaryoda da yani 12 ay taahhütlü akıllı ofis kullandıkça öde temlikli cihaz FCT kampanyasından kontratsız paketlere geçiş yapılmak istenildiğinde, öncelikle kampanya iptali yapılması ve bu işlemden doğan cihaz temlik bedeli * kalan ay sayısı tutarındaki cayma bedeli yansıtılacaktır. Akıllı Ofis Kullandıkça Öde tarifesindeki hattın yeni tarifesi Akıllı Ofis Paketler Tarifesine geçirilecektir. Bu işlem bir fatura dönemi sonrası yansıyacaktır. Kontratsız paketler bu süre sonunda kullanılabilecektir.

Sayfayı kaydırın