Samsung S9 Alana 100 GB lifebox Hediye

Kampanya sona erdi.

​Turkcell’den kontratlı ve taahhütlü olarak Samsung Galaxy S9 ve S9 Plus cihaz alan müşterilerimize, lifebox’tan 3 ay boyunca kullanabilecekleri 100 GB saklama alanı hediye!

Ücretsiz Kargo

Ücretsiz Kargo

Türkiye'nin her yerine teslimat.

1 İş Gününde Kargoda

1 İş Gününde Kargoda

Siparişiniz 1 iş gününde kargoya teslim edilir.

Mağazadan Teslim

Mağazadan Teslim

Turkcell.com.tr üzerinden verdiğiniz cihaz siparişlerinizi kargo süresi beklemeden Turkcell mağazalarımızdan teslim alabilirsiniz.

Aynı Gün Teslimat

Aynı Gün Teslimat

İstanbul siparişleriniz 24 saat içinde adresinize teslim edilir.

2 Yıl Turkcell Pasaj Garantisi

2 Yıl Turkcell Pasaj Garantisi

Türkiye’nin lider ve en güvenilir operatörü olarak tüm aşamalarındaki taleplerinizi açık, şeffaf, hızlı, güvenilir ve müşteri odaklı bir şekilde çözüyoruz.

Daha Fazla Bilgi

  • 3 ay boyunca ücretsiz.
  • Turkcell’den Samsung Galaxy S9 ve S9 Plus cihazlarını taahhütlü ve kontratlı alan postpaid müşteriler faydalanabilir.

Sıkça Sorulan Sorular

Kampanyaya nasıl katılabilirim?

​04.05.2018 itibarıyla Turkcell’den Samsung Galaxy S9 ve S9 Plus cihazlarını taahhütlü ve kontratlı alan faturalı müşterilere otomatik olarak bu fayda tanımlanır.

Başvuru SMS'i ücretli midir?

​Hayır, başvuru SMS’i ücretsizdir.

Kimler yararlanabilir?

​04.05.2018 itibarıyla Turkcell’den Samsung Galaxy S9 ve S9 Plus cihazlarını taahhütlü ve kontratlı alan postpaid müşteriler faydalanabilir.

Kampanya içeriği ve özellikleri nelerdir?

​Turkcell’den kontralı ve taahhütlü olarak Samsung Galaxy S9 ve S9 Plus cihaz alan müşteriler, 3 ay boyunca kullanabilecekleri lifebox 100GB saklama alanı hediyesinden faydalanabilecektir.

Kampanya faydalarını ne zaman kullanmaya başlarım?

​Samsung Galaxy S9 ve S9 Plus taahhütlü alımlarınızın kontratı aktiflendiğinde faydanız hattınıza otomatik olarak tanımlanacaktır. Hattınıza ait GSM numaranızla lifebox’a giriş yapıp kullanmaya başlayabilirsiniz.

Kullanmadığım kampanya faydaları bir sonraki aya devreder mi?

​Hayır, devretmemektedir.

Kampanya dâhilindeki faydalarım bitince bilgilendirme yapılacak mı?

​Evet, bilgilendirme yapılmaktadır.

Kampanyadan kazandığım faydaların kalan miktarı ve geçerlilik süresini nasıl öğrenebilirim?

​lifebox uygulamasından hediye verilen saklama alanın bilgisine ulaşılabilir.

Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde kampanya faydalarım geçerli olur mu?

​Kampanyanın tanımlı olduğu hatta ait lifebox hesabında faydayı kullanmaya devam edebilirisiniz.

Kampanyadan yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır var mı?

​Hayır, sınır bulunmamaktadır.

Kampanyayı nasıl İptal ederim?

​“IPTAL LIFEBOX 100GB SAMSUNG” yazarak 2200’a kısa mesaj göndererek iptal edilebilir.​

Konuşma kampanyaları için Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar

​​​Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalarla ilgili detaylı bilgi için lütfen tıklayın​.​

Numara değişikliği, devir, faturasız hatta geçiş, numara taşıma, borç nedeniyle hattın kapanması, kendi isteğiyle hat kapama veya fatura dönem değişikliğinde faydalar devam eder mi?

  • ​lifebox aboneliği iptal edilmediği sürece lifebox servisi kullanılabilir.
  • Numara değişikliği durumunda abonenin lifebox uygulaması içeresinden bilgilerini güncellemesi gerekebilir.

İptal işlemi yapıldığında kampanyadan kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi?

​Evet, devam etmektedir.​

Kampanya iptalinde veya taahhüt bitiminde tarifem değişir mi, nasıl ücretlendirilirim?

​Hayır, değişmemektedir.