Hatıraların anında lifebox'ta

Telefonun ve tabletindeki fotoğraflar otomatik lifebox'a yüklenir, güvenli bir şekilde birikir. Sana sadece yeni anıları yaşamak kalır.

Her yerde, her zaman yanında

Hatıraları biriktirmek kadar hatırlamak da önemlidir. lifebox'taki tüm dosyalarına akıllı telefonundan, tabletinden veya bilgisayarından ulaşabilirsin

Güzel şeyler paylaştıkça çoğalır.

lifebox'ta biriktirdiklerini kolayca paylaşabilirsin.

Ya telefonunuzdaki her şey silinirse!

lifebox Nedir?

  • Tüm anıların, telefon rehberin ve dosyaların lifebox ile hep güvende, hep yanında! lifebox ile fotoğraftan videoya, müzik dosyalarından telefon rehberine kadar tüm dosyalarını güvenle saklayabilir, tüm verilerine istediğin zaman cep telefonu, tablet, bilgisayar, TV+ ve Apple TV uygulamaları üzerinden erişebilirsin.
  • Turkcell abonesi olmasan da artık lifebox'ı kullanılabilirsin. iOS ve Android mobil uygulama marketlerinden uygulamayı indirip ve kendi belirleyeceğin bir şifre ile giriş yapabilirsin. (Turkcell aboneleri Turkcell Şifreleriyle de giriş yapabilirler) Üstelik lifebox'a giriş yapan herkese süresiz ve ücretsiz 5GB saklama alanı da hediye! Telefon hafızan doluyor ve saklama alanını arttırmak istiyorsan ek paket satın alabilirsin.
  • lifebox "yer aç" özelliği ile artık cihaz hafızanda kolayca yer açabilrisin. lifebox hem cihazında hem lifebox'ta olan dosyalarını senin için bulup senin onayınla silerek cihaz hafızanda kolayca yer açar. Cihaz hafızan dolsa bile farklı yerlerde depolamaya son!
  • lifebox, gelişmiş otomatik yedekleme özelliği sayesinde, tüm anılarını otomatik olarak yedekliyor ve güvenle saklıyor. Fotoğrafların ve videoların lifebox'ta çekildiği tarihe ve lokasyona göre sınıflandırılıyor. Yüklenen anılarını ister sevdiklerinle, ister sosyal medyada, anında ve kolayca paylaşabilmene de olanak sağlıyor.
  • Videolarını manuel olarak uygulama içerisinden + butonuna basarak ya da web'den yükle butonuna tıklayarak yükleyebilirsin. Fotoğraflarından 30 saniyelik video hikayeler yapabilir, gönlünce paylaşabilirsin. Üstelik lifebox, anılarını otomatik olarak video hikayelere, kolaj ve animasyonlara da dönüştürüyor. Sana sadece paylaşmak kalıyor!
  • Lifebox rehber yedekleme özelliği ile rehberindeki tüm kontakları güvenle lifebox’ta yedekleyebilir, dilersen webde kontaklarını görüntüleyebilirsin. Rehber yedekleme özelliği en fazla 25000 kontak bilgisine destek vermektedir. Kontak yedekleme ile artık yıllar geçse bile lifebox’ında yedeklediğin rehberini tek tıkla telefonuna ya da başka cihazına geri yükleyebilirsin!
  • Detaylı arama özelliği ile fotoğrafların içerisinde konuma ve zamana göre arama yapabilir, aradığın fotoğrafı elinle koymuş gibi bulabilirsin.
  • Fotoğraflarından 30 saniyelik videolar yapabilir, gönlünce paylaşabilirsin.
  • Tüm dosyalarını tarih sırasıyla görebilir, dilersen “Albümler” sekmesinde fotoğraflarını ve videolarını düzenleyebilirsin. Tüm videolarını “Albümler” altında videolar albümünde görüntüleyebilirsin.
  • PDF ve Word dosyalarınızı lifebox'ta kolayca kaydedebilir ve saklayabilirsin.
  • Android (5.0 ve üzeri) ve iOS (9 ve üzeri) işletim sistemli akıllı telefon ve tablet kullanıcıları, lifebox'a mobil uygulama üzerinden, akıllı cihaz sahibi olmayanlar ise https://mylifebox.com adresinden ulaşabilirler.
  • Hemen lifebox'ın kolay kullanımı ile tanışmak ve ücretsiz 5GB saklama alanınızı kullanmak için, App Store veya Google Play’den uygulamayı indirebilirsin. Akıllı cihazınız yoksa https://mylifebox.com// adresine giriş yaparak servisi kullanmaya başlayabilirsiniz.
  • Dropbox'taki tüm fotoğraf, video ve dosyalarını, Instagram ve Facebook'taki tüm arşivini (fotoğraflar, videolar) artık lifebox içinden tek tıkla, hızlıca lifebox'a transfer edebilirsin. Ayarlar altından Dropbox transfer ve sosyal medya seçeneklerinden hızlıca transferi yapabilirsin.
Standart+ Paket üyeliğine sahip kullanıcılar;

  • Fotoğraflarını yüksek kalitede saklar.
  • Sınırsız Yüz/nesne/yer tanıma ve gruplama özelliğini kullanabilir.
  • Rehber yedekleme işleminde telefon rehberinde bulunan çoklu kayıtları silme özelliğini kullanabilir.
  •  PhotoPick özelliği için ek olarak +10 analiz hakkına sahiptir.

Premium Paket üyeliğine sahip kullanıcılar;
Standart+ Üyeliğine ek olarak:

  • Fotoğraflarını hiçbir kalite kaybı yaşamadan orjinal kalitede saklar.
  • Sınırsız PhotoPick kullanma hakkına sahiptir.

Daha Fazla Bilgi

lifebox uygulamasından ya da https://mylifebox.com ’dan giriş yaptığında Hoş Geldin (5GB saklama alanı) paketi otomatik olarak ücretsiz tanımlanır. Saklama alanının %80 ve %100 doluluğa ulaştığında SMS ile bilgilendirilirsin.

Hatıralarınıza daha fazla yer açmak için:

10 GB Paket (10 GB saklama alanı)LIFEBOX 10GB yazıp 2200’a gönderin.
25 GB Paket (25 GB saklama alanı)LIFEBOX 25GB yazıp 2200’a gönderin.
50 GB Paket (50 GB saklama alanı)LIFEBOX 50GB yazıp 2200’a gönderin.
100 GB Paket (100 GB saklama alanı)LIFEBOX 100GB yazıp 2200’a gönderin.
500 GB Paket (500 GB saklama alanı)LIFEBOX 500GB yazıp 2200’a gönderin.
2.5 TB Paket (2,5 TB saklama alanı)LIFEBOX 25TB yazıp 2200’a gönderin.

Premium Paket (Premium Paket Üyeliği)LIFEBOX PREMIUM yazıp 2200’a gönderin.

  • Turkcell abonesi değilsen lifebox uygulaması içinden Paketler menüsünden paket satın alarak saklama alanını büyütebilirsin.
  • 13.12.2015 tarihi itibarıyla kampanyadan yararlanan abonelerimiz yurt içi 4.5G hizmetinden faydalanmak için onay vermiş ve ön talep/abonelik başvurusunda bulunmuş sayılır. Turkcell tarafından sunulacak olan 4.5G hizmetinin başlayacağı tarih itibarıyla, cihaz ve sim kart uyumlu olduğu sürece herhangi ek bir işlem yapmadan; telefonda ilgili şebeke tipi seçilerek, 4.5G hizmetinden faydalanmaya başlanılabilir. İptali için IPTAL 4.5G yazıp 2200’a gönderilmesi yeterlidir.

    • Turkcell abonesiysen LIFEBOX yazıp 2200'a ücretsiz SMS gönderdiğinde; akıllı telefonunla uyumlu uygulama indirme linki otomatik olarak iletilecektir.
  • Turkcell abonesi değilsen lifebox Servisini iOS ve Android mobil uygulama marketlerinden ücretsiz olarak indirebilir veya bilgisayarınızdan https://mylifebox.com adresinden giriş yaparak kullanabilirsin.

  • lifebox uygulaması ücretsizdir, servis 3G/LTE ve Wifi üzerinden çalışmaktadır.
  • Uygulamayı indiren tüm kullanıcılarımıza 5 GB saklama alanı hediye edilmektedir.
  • Kullanıcılarımız saklama alanını büyütmek için paket satın alabilirler. Alınan paketler aylık olarak otomatik yenilenir. Kullanıcılarımız istedikleri zaman paket üyeliklerini sonlandırabilirler.
  • Android cihazlara app market üzerinden (m.appmarket.com adresini cihazınızın tarayıcısına yazarak) uygulama indirilirken oluşan veri trafiği ücretsizdir.
  • AppStore ve GooglePlay üzerinden uygulamayı indirmen, lifebox senkronizasyonunu 3G/LTE üzerinden seçmen durumunda Android (5.0 ve üzeri), iOS (9 ve üzeri) cihazlarda otomatik olarak, iOS cihazlarda uygulamanın açılması ile, uygulamada yapılan işlemler ve e-posta ile sosyal ağlar üzerinde paylaşım yapılması durumunda oluşan veri trafiği, mobil internet paketin varsa paketinden, yoksa mevcut tarifen üzerinden ücretlendirilir.
  • lifebox'ta yer alan fotoğraf, video ve dosyalarını, e-posta, Facebook ve Twitter hesabın üzerinden paylaşım yapabilirsin. Müzik paylaşımı yapılamaz.
  • lifebox üzerinden yapılan paylaşımlar ile ilgili Turkcell sorumluluk kabul etmez.
  • lifebox saklama alanı, abone olunan servis paketi alanı ile sınırlıdır.
  • Servis üzerinde saklanan hiçbir bilgi 3. şahıslar ile paylaşılmaz.
  • lifebox'taki bilgilerin, şifrelenmiş şekilde üstün güvenlikli Turkcell Veri Merkezi'nde tutulur. Bu bilgilere yalnızca sen erişebilirsin.

lifebox servisini iptal etmek için;

10 GB Paket (10 GB saklama alanı)IPTAL LIFEBOX 10GB yazıp 2200’a gönderin.
25 GB Paket (25 GB saklama alanı)IPTAL LIFEBOX 25GB yazıp 2200’a gönderin.
50 GB Paket (50 GB saklama alanı)
IPTAL LIFEBOX 50GB yazıp 2200’a gönderin.
100 GB Paket (100 GB saklama alanı)IPTAL LIFEBOX100GB yazıp 2200’a gönderin.
500 GB Paket (500 GB saklama alanı)IPTAL LIFEBOX 500GB yazıp 2200’a gönderin.
2.5 TB Paket (2,5 TB saklama alanı)IPTAL LIFEBOX 25TB yazıp 2200’a gönderin.
Premium Paket (Premium Paket Üyeliği)IPTAL LIFEBOX PREMIUM yazıp 2200’a gönderin.

  • Paket alımı hangi kanaldan gerçekleştirdiysen, iptali de aynı kanaldan yapman gerekmektedir.
  • Eğer paketini Turkcell’den aldıysan;
    • 10GB Paket (10 GB saklama alanı) IPTAL LIFEBOX 10GB yazıp 2200’a gönderin.
    • 25GB Paket (25 GB saklama alanı) IPTAL LIFEBOX 25GB yazıp 2200’a gönderin.
    • 50GB Paket (50 GB saklama alanı) IPTAL LIFEBOX 50GB yazıp 2200’a gönderin.
    • 100GB Paket (100 GB saklama alanı) IPTAL LIFEBOX 100GB yazıp 2200’a gönderin.
    • 500GB Paket (500 GB saklama alanı) IPTAL LIFEBOX 500GB yazıp 2200’a gönderin.
    • 2.5TB Paket (2,5 TB saklama alanı) IPTAL LIFEBOX 25TB yazıp 2200’a gönderin.
    • Premium Paket (Premium Paket Üyeliği) IPTAL LIFEBOX PREMIUM yazıp 2200’a gönderin.
  • Eğer paketini App Store ya da Google Play’den aldıysan, ilgili uygulama marketinden iptal talebi yapman gerekmektedir.
  • lifebox Servisi iptal talebin alındığında, paketinizin bitiş tarihine kadar kalan dönem boyunca kullanıma devam edebilirsin.
  • Servis iptal edildikten sonra, 90 gün boyunca lifebox'a yeni yükleme yapamaz, yalnızca lifebox'ta bulunan bilgilerini erişebilirsin.90 günün sonunda lifebox'ta bulunan tüm bilgilerin (fotoğraf, video, müzik, dosya) silinir.
  • Turkcell aboneliğini iptal etmeniz, lifebox Servisi otomatik olarak iptal edilir ve bilgilerin 90 gün içinde silinir.
  • Numaranızı taşıman ve hattın devredilmesi durumunda, Mevcut paketin varsa iptal olur ve lifebox'ta bulunan tüm bilgilerin (fotoğraf, video, müzik, dosya) 90 gün içerisinde silinir. Ancak 90 gün içinde kayıtlı e-posta adresin ve şifrenle uygulamaya giriş yaparak cep telefonu numaranı güncelleyebilir ve tüm bilgilerine ulaşabilirsin. 5 GB’ı aşkın kota kullanıyorsan, daha önce sahip olduğunuz üyeliğin iptal olacağından, yeni hattınla tekrar paket alımı yapman gerekecektir. Aksi takdirde yine tüm bilgilerin silinecektir.
SMS
  • 50 GB Paket (50 GB saklama alanı) (LIFEBOX 50GB yaz 2200’a gönder)
  • 100 GB Paket (100 GB saklama alanı) (LIFEBOX 100GB yaz 2200’a gönder)
  • 500 GB Paket (500 GB saklama alanı) (LIFEBOX 500GB yaz 2200’a gönder)
  • 2.5 TB Paket (2.5TB saklama alanı) (LIFEBOX 25TB yaz 2200’a gönder)
  • Premium Paket (LIFEBOX PREMIUM yaz 2200’a gönder)
  • 532 ya da 0532 532 0000
    Saklama AlanıÜcretStandart + Üyelik
    Premium Üyelik
    Hoş Geldin Paketi (5 GB saklama alanı)Ücretsiz+6,99 TL/ay +11,99 TL/ay  
    10 GB Paket (10 GB saklama alanı)4,99 TL/ay
    25 GB Paket (25 GB saklama alanı)5,49 TL/ay
    50 GB Paket (50 GB saklama alanı)5,99 TL/ay
    100 GB Paket (100 GB saklama alanı)9,99 TL/ay
    500 GB Paket (500 GB saklama alanı)15,99 TL/ay
    2.5 TB Paket (2,5TB saklama alanı)59,99 TL/ay

    • Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir. Vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.

    Apple Store ve Google Play Store fiyatları:
    Hoş Geldin Paketi (5 GB saklama alanı)Ücretsiz
    50 GB Paket (50 GB saklama alanı) 5,99 TL/ay
    500 GB Paket (500 GB saklama alanı) 15,99 TL/ay
    2.5 TB Paket (2,5TB saklama alanı) 59,99 TL/ay

    • lifebox fotoğraf, video, müzik ve dosyalarınızı saklayabileceğiniz, telefon rehberinizi yedekleyebileceğiniz; internete erişebildiğiniz her yerde telefon, tablet ya da bilgisayardan bu dosyalara ulaşabileceğiniz ve kolayca paylaşım yapabileceğiniz bir servistir.
      Uygulamayı indiren ve giriş yapan tüm abonelere 5 GB saklama alanı hediyemizdir.
      Saklama alanını büyütmek için paket satın alabilirsiniz. Alınan paketler aylık olarak otomatik yenilenir.

    • lifebox uygulamasını storelardan indirebilirsiniz. Uygulamayı indirdikten sonra telefon numarası ve E-mail bilgileriniz ile hesap oluşturabilirsiniz. Bir sefer hesap oluşturduktan sonra beni hatırla seçeneği ile aynı cihaz üzerinden tekrar tekrar şifre girmeden giriş yapabilirsiniz.  Beni hatırla seçeneği açık olduğunda, WIFI ile bağlansanız da aynı cihaz ile otomatik giriş gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıca https://mylifebox.com// web adresinden de Turkcell şifreniz veya belirlediğiniz şifreniz ile giriş yapabilirsiniz. - Eğer Turkcell abonesi değilseniz, Turkcell şifre haricinde; e-mail , telefon numarası ve belirlemiş olduğunuz şifre ile hesap oluşturabilirsiniz. Üye olma aşamasında kurumsal telefon numaranızı ve kurumsal e-mail adresinizi kullanmamanızı tavsiye ederiz.  Üye olma aşamasında kurumsal telefon numaranızı ve e-mail adresinizi kullanmamanızı tavsiye ederiz.

      E-mailinizi yazarken yazım hatası yapmamaya özen göstermenizi rica ederiz.  Olası yazım hatalarınızı kayıt ol işlemini tamamlıktan sonra size çıkardığımız uyarı ekranında kontrol edip, düzeltebilirsiniz.   


    • Turkcell ve diğer operatör aboneleri tarafından kullanılabilir. Android (5.0 ve üzeri) ve iOS (9 ve üzeri) işletim sistemli akıllı telefon ve tablet kullanıcıları, lifebox'a mobil uygulama üzerinden, akıllı cihaz sahibi olmayan kullanıcılar ise https://mylifebox.com// adresinden ulaşabilir.

    • Google Play ve Appstore uygulama marketlerinden lifebox uygulamasını indirebilirsiniz. Tüm kullanıcılar https://mylifebox.com// web sayfasından uygulamaya erişebilirler.

    • lifebox uygulamasını açtıktan sonra, Turkcell abonesiyseniz, 3G ya da 4.5G mobil internet üzerinden bağlıysanız otomatik olarak giriş yapabilirsiniz. Wi-Fi ile bağlıyken Turkcell telefon numarası ya da kayıt olurken girdiğiniz e-posta adresini yazıp Turkcell Şifren veya kayıt olurken farklı bir şifre belirlediyseniz, bu şifreyi yazarak uygulamaya giriş yapabilirsiniz. Ayrıca https://mylifebox.com// web adresinden de Turkcell Şifreniz veya belirlediğiniz şifre ile lifebox'a ulaşabilirsiniz.

      Eğer Turkcell abonesi değilseniz kayıt olurken girdiğiniz telefon numaranız ya da e-posta adresiniz ve belirlediğiniz şifrenizi yazarak uygulamaya giriş yapabilirsiniz. Ayrıca https://mylifebox.com// web adresinden de belirlediğiniz şifre ile lifebox'a ulaşabilirsiniz.

      Üye olma aşamasında kurumsal telefon numaranızı ve e-mail adresinizi kullanmamanızı tavsiye ederiz.

      E-mailinizi yazarken yazım hatası yapmamaya özen göstermenizi rica ederiz.  Olası yazım hatalarınızı kayıt ol işlemini tamamlıktan sonra size çıkardığımız uyarı ekranında kontrol edip, düzeltebilirsiniz.  

    • Hoş Geldin Paketi (5 GB saklama alanı) ücretsizdir.
      LIFEBOX yazıp 2200’a ücretsiz SMS gönderen, uygulamaya veya https://mylifebox.com// adresine giriş yapan abonelere Hoş Geldin Paketi otomatik olarak ücretsiz tanımlanır.

    • lifebox uygulamasını indirmek ücretsizdir. Android cihazlarda App-Market üzerinden indirilirken oluşan data trafiği ücretlendirilmez. Google Play ve Apple Appstore’dan indirme yapılırken oluşan data trafiği mobil internet paketiniz varsa paketinizden, yoksa mevcut tarifeniz üzerinden ücretlendirilir. Saklama alanınızı yükseltmek ya da Premium özelliklerden yararlanmak istiyorsanız uygulama içerisinden ekstra satın alım gerçekleştirebilirsiniz. Turkcell abonesi iseniz ekstra alımlar faturanıza yansır, Turkcell abonesi değilseniz Apple store/Google play'e kayıtlı kredi kartınıza yansır.

    • Yükleme, sosyal ağlar ve e-posta ile paylaşım, izleme/dinleme ve indirme işlemleri sırasında oluşan trafik, mobil internet paketiniz varsa paketinizden, yoksa mevcut tarifenizden ücretlendirilir. Ayrıca lifebox uygulamasının Ayarlar menüsünden Otomatik Yükleme seçeneğini Wi-Fi/3G-4.5G, Wi-Fi ya da Kapalı olacak şekilde güncelleyebilirsiniz.
      Data hatları ile MGB APN üzerinden yapılan kullanımlar mevcut tarifeniz üzerinden ücretlendirilir.
      Yurt dışı kullanımında, bulunduğunuz ülkede seçtiğiniz operatörün yurt dışı mobil internet tarifesinden ücretlendirilirsiniz.

    • Hayır, lifebox’taki rehberiniz lifebox paketinin saklama alanından harcamaz.

    • Uygulamayı indiren ve giriş yapan tüm abonelere 5 GB saklama alanı hediyemizdir. Saklama alanını büyütmek için:
      Turkcell abonesiyseniz;

      • 50GB Paket (50 GB saklama alanı) LIFEBOX 50GB yazıp 2200’a gönderin.
      • 100GB Paket (100 GB saklama alanı) LIFEBOX 100GB yazıp 2200’a gönderin.
      • 500GB Paket (500 GB saklama alanı) LIFEBOX 500GB yazıp 2200’a gönderin.
      • 2.5TB Paket (2,5 TB saklama alanı) LIFEBOX 25TB yazıp 2200’a gönderin.
      Ayrıca lifebox uygulaması içinden Ayarlar > Paketler menüsünden ve https://mylifebox.com// üzerinden Paketler menüsünden saklama alanını büyütebilirsiniz.
      Turkcell abonesi değilseniz; lifebox uygulaması içinden Ayarlar > Paketler menüsünden ve https://mylifebox.com// üzerinden Paketler menüsünden saklama alanınızı büyütebilirsiniz.

    • Hoş Geldin Paketi (5GB saklama alanı)Tüm operatör abonelerine ücretsiz
      ÜCRETLİ PAKETLERSadece Turkcell aboneleri için*App Store Google Play
      (Tüm operatör aboneleri için)(Tüm operatör aboneleri için)

      50GB Paket (50 GB saklama alanı) 5,99 TL/ay (Turkcell) - 5,99 TL/ay (App Store Google Play)

      100GB Paket (100 GB saklama alanı) 9,99 TL/ay (Turkcell) - 9,99 TL/ay (App Store Google Play)

      500GB Paket (500 GB saklama alanı) 15,99 TL/ay (Turkcell) - 15,99 TL/ay (App Store Google Play)

      2.5TB Paket (2,5TB saklama alanı) 59,99 TL/ay (Turkcell) - 59,99 TL/ay (App Store Google Play)

       lifebox Standart+ paketi 6,99 TL/ay (Turkcell) - 6,99 TL/ay (App Store Google Play)

       lifebox Premium paketi 11,99 TL/ay (Turkcell) - 11,99 TL/ay (App Store Google Play)                                                       

      • *Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir. Vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayın.
      • lifebox'ı kullanarak 3G/4.5G üzerinden yükleme, indirme, paylaşma, senkronizasyon, indirme/izleme yapmanız durumunda mobil internet paketiniz varsa paketinizden, paketiniz yoksa tarifeniz üzerinden ücretlendirilirsiniz. VINN üzerinden kullanım sırasında oluşan trafik mevcut VINN tarifeniz üzerinden ücretlendirilir. Yurt dışı kullanımında, bulunduğunuz ülkede seçtiğiniz operatörün yurt dışı mobil internet tarifesinden ücretlendirilirsiniz.
    • Uygulama içinde ana menüden Telefon Rehberi’ni seçerek; lifebox’a güvenle yedeklemek için “lifebox’a yükle”yi, önceden yedeklediğiniz bilgileri telefonunuza aktarmak için “Telefonuma indir”i tıklamanız yeterlidir.

      • Rehber yedekleme özelliği en fazla 25000 kontak bilgisine destek vermektedir.
      • Eğer bir kontağın isim ve soy ismi yoksa ama sadece e-posta hesabı varsa bu kontak yedeklemeye dahil edilmez.
      • İsim ve soy ismi alanında 1000 karakter sınırı aşılırsa bu kontak yedeklemeye dahil edilmez.
      • Numara alanında 255 karakter sınırı aşılırsa bu kontak yedeklemeye dahil edilmez.


    • Lifebox rehber yedekleme özelliği ile rehberinizdeki tüm kontakları güvenle lifebox’ta yedekleyebilir, dilerseniz 'web'de kontaklarınızı görüntüleyebilir, telefon, tablet ya da bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

    • Ayarlar altından otomatik kontak yedekleme'ye tıklanılarak otomatik yedekleme aktifleştirilebilir. Günlük, haftalık ve aylık otomatik yedekleme seçenekleri seçilebilir.

    • Lifebox web portalden (www.mylifebox.com) giriş yaparak lifebox’a güvenle yedeklediğiniz rehber bilgilerini görüntüleyebilirsiniz.

    • lifebox uygulamasından ya da https://mylifebox.com//'dan ilk kez giriş yaptığınızda Hoş Geldin (5GB saklama alanı) paketi otomatik olarak ücretsiz tanımlanır. Saklama alanını doldurdukça aşağıdaki paketlerden kendinize uygun olanı seçebilirsiniz. Bu durumda mevcut paket aboneliğinizin üstüne ek olarak seçtiğiniz paket aboneliğiniz de başlatılır.


      Turkcell abonesiyseniz;

      • 50GB Paket (50 GB saklama alanı) LIFEBOX 50GB yazıp 2200’a gönderin.
      • 100GB Paket (50 GB saklama alanı) LIFEBOX 100GB yazıp 2200’a gönderin.
      • 500GB Paket (500 GB saklama alanı) LIFEBOX 500GB yazıp 2200’a gönderin.
      • 2.5TB Paket (2,5 TB saklama alanı) LIFEBOX 25TB yazıp 2200’a gönderin. Saklama alanı paketlerine ek olarak lifebox Premium Paketine üye olmak için Lifebox Premium yazıp 2200’a gönderin.

      Turkcell abonesi değilseniz; lifebox uygulaması içinden Ayarlar > Paketler menüsünden saklama alanını ve Ayarlar > lifebox Premium menüsünden Premium paket üyeliğini seçebilirsiniz. https://mylifebox.com// adresi üzerinden, Paketler menüsünden istediğiniz saklama alanını ve Ayarlar menüsünden Premium paketi seçebilirsiniz.

    • Paket alımı Turkcell kanaldan yapıldıysa iptal de Turkcell kanalından yapılmalıdır. Uygulama içinden satın alınan paketler (App Store ve Google Play) sadece uygulama içinden iptal edilebilir
      Eğer paketinizi Turkcell’den aldıysanız;

      • 50GB Paket (50 GB saklama alanı) IPTAL LIFEBOX 50GB yazıp 2200’a gönderin.
      • 100GB Paket (100 GB saklama alanı) IPTAL LIFEBOX 100GB yazıp 2200’a gönderin.
      • 500GB Paket (500 GB saklama alanı) IPTAL LIFEBOX 500GB yazıp 2200’a gönderin.
      • 2.5TB Paket (2,5 TB saklama alanı) IPTAL LIFEBOX 25TB yazıp 2200’a gönderin.
      • Saklama alanı paketlerine ek olarak lifebox Premium Paketini iptal etmek istiyorsanız Lifebox Premium İptal yazıp 2200'a gönderin.

      lifebox Servisi iptal talebiniz alındığında, paketin bitiş tarihine kadar kalan dönem boyunca kullanıma devam edebilirsiniz.
      Servis iptal edildikten sonra, 90 gün boyunca lifebox'a yeni yükleme yapamaz, yalnızca lifebox'ta bulunan bilgilerinize erişebilirsiniz. (22 Mart 2016 öncesi yapılan iptaller için bu süre 35 gündür)
      90 günün sonunda lifebox'ta bulunan tüm bilgileriniz (fotoğraf, video, müzik, dosya) silinir (22 Mart 2016 öncesi yapılan iptaller için bu süre 35 gündür).

      Hesabınızda bulunan içerikler ücretsiz saklama alanınız dahilindeyse, dosyalarınız saklanmaya devam edecek ve erişiminize açık olacaktır. 
      Hesabınızda bulunan dosyalar ücretsiz verilen saklama alanından fazla yer kaplıyorsa, yeni paket almadığınız durumda, yeni içerik ekleyemeyeceksiniz, sadece mevcut içeriklerinizi görüntüleyebilir veya cihazınıza indirebilirsiniz. Yeni paket almamanız durumunda,90 gün sonra içerikleriniz silinecektir.

    • Hayır, lifebox paketinizi iptal etmediğiniz sürece bilgileriniz güvenle lifebox'ta saklanmaya devam eder.

    • Hayır, lifebox'a sadece kendi belirlediğiniz şifre ya da Turkcell abonesiyseniz size özel Turkcell Şifreniz ile giriş yapabilirsiniz. Üçüncü şahıslar erişemez.

    • lifebox uygulamasına kolay ve hızlı yükleme yapılabilir. Fotoğraf, video, müzik ve dosyaları https://mylifebox.com// ana sayfasındaki “Dosya yükle” tıklayarak veya sağ üst alandaki “Yükle” ikonu tıklayarak veya lifebox uygulamasında “+” ikonuna basarak yükleme yapabilirsiniz.
      lifebox uygulaması telefona kurulduktan sonra, otomatik yükleme açık konuma getirildiğinde telefonla çekilmiş fotoğraflar; Android ve Iphone cihazlarda otomatik olarak yüklenir. Video, müzik ve dosyalar da lifebox uygulaması veya https://mylifebox.com//'a yükleme yapılarak saklanır.

    • lifebox uygulaması ve https://mylifebox.com//'da bulunan fotoğraf, video ve dosyalarına Android ya da iPhone/iPad cihazlarına kolayca indirebilirsiniz.
      lifebox uygulamasında İndirmek istediğiniz içeriği seçtikten sonra, sağ üst köşede bulunan “…” ikonu tıklanarak açılan menüden “Telefona indir” seçilerek içerik cihaza indirilir.
      https://mylifebox.com//‘dan bilgisayara indirme yapılacaksa, ilgili dosyanın önünde bulunan kutu tıklanarak dosya seçilir, seçim sonrasında üst tarafta açılan menüden “İndir” tıklanarak indirme yapılır.

    • Fotoğraf, video, müzik ve dosyaların mobil uygulama ve https://mylifebox.com// üzerinden yüklenirken 4GB tekil dosya boyutu ile sınırlıdır.

    • Otomatik yedekleme hizmeti açık olduğu sürece; lifebox'la akıllı telefon/tablet senkronize etmek için uygulama içerisinden Android cihazlarda ekranı aşağı çekerek veya alt menüde bulunan Yenile butonuna tıklanır, iOS cihazlarda ise ana ekran aşağı çekilir.

    • Kolay ve hızlı şekilde sevdikleriniz, arkadaşlarınız ile fotoğraf, video ve dosyalarınızı paylaşabilirsiniz. lifebox uygulaması içinden alt menüde bulunan paylaşım butonu tıklanarak ya da https://mylifebox.com// adresinden paylaşım yapabilirsiniz.
      Özellikle büyük dosyalar ve yüksek çözünürlüklü fotoğraflarınızı çoklu paylaşım özelliği ile seçtiğiniz kişilere e-posta ile çok hızlı ulaştırabilirsiniz.
      Arkadaşlarınız ve sevdikleriniz ile Facebook, Twitter, Instagram gibi sosyal ağlar üzerinden paylaşım yapabilirsiniz.


    • Kullanıcının servis üzerinden yaptığı paylaşımlar ile ilgili Turkcell sorumluluk kabul etmez. Müzik paylaşımı, telif hakları nedeniyle lifebox üzerinden yapılmamaktadır.
      E-Posta, Facebook, Twitter, Instagram üzerinden yapılan paylaşımlar sırasında oluşan data trafiği, mobil internet paketiniz varsa paketinizden, yoksa mevcut tarifenizden ücretlendirilir.

    • Evet, telefonunuza yüklü lifebox uygulamasından ya da https://mylifebox.com// ’dan, desteklenen formatlardaki müzik ve videolarını indirmeden dinleyebilir/izleyebilirsiniz.

    • Evet, kullanabilirsiniz. Yurt dışı kullanımında, bulunduğunuz ülkede seçtiğiniz operatörün yurt dışı mobil internet tarifesinden ücretlendirilirsiniz. Otomatik yükleme açık konumdayken lifebox servisi otomatik olarak yükleme yaptığınız için yurt dışına çıkarken yükleme seçeneklerinden sadece wifi seçimini yapmanızı öneririz.

    • Evet, lifebox aboneliğiniz devam eder ancak hesabınıza ulaşmak için kişisel e-mail adresinizin kayıtlı olması gerekmektedir. Numara değişikliği olduğunda güvenliğiniz için numarınızla hesabınız arasındaki bağınız koparılır. E-posta ile giriş yaparak lifebox'ı kullanmaya devam edebilir, yeni bir numara ekleyebilirsiniz.

      Eğer lifebox'a kayıt olduğunuz numara Turkcell'den farklı bir operatör ise numara değişikliğiniz üyeliğinizi etkilemeyecektir.  Kayıtlı e-posta adresiniz / kayıt olduğunuz telefon numaranız ve şifreniz ile lifebox'a ulaşabilirsiniz. Hesabınızın güvenliği için hesabınıza girdikten sonra profilinizin altındaki telefon numarası alanından eski numaranızı, yeni numaranız ile değiştirmeniz gerekmektedir.  

    • Numaranızı Turkcell'den başka bir operatöre taşıdığınız durumda, numaranızla hesabınız arasındaki bağınız koparılır ve üzerinizde ek paket varsa iptal olur. E-mail ile giriş yaparak lifebox'ı kullanmaya devam edebilirsiniz. Hesabınıza ilk girişinizde otomatik olarak yeni bir numara eklemeniz istenecektir. Yeni numaranızı ekleyerek hesabınıza güvenle ulaşmaya devam edebiliriniz. 
      Hesabınızda bulunan içerikler ücretsiz saklama alanınız dâhilindeyse, dosyalarınız saklanmaya devam edecek ve erişiminize açık olacaktır.
      Hesabınızda bulunan dosyalar ücretsiz verilen saklama alanından fazla yer kaplıyorsa, yeni paket almadığınız durumda, yeni içerik ekleyemeyeceksiniz, sadece mevcut içeriklerinizi görüntüleyebilir veya cihazınıza indirebilirsiniz. İçerikleriniz ise 90 gün sonra  silinecektir. 

    • lifebox'ta kayıtlı e-mail adresinizin olması durumunda, hattınızı devrettikten sonra ilk girişinizde e-mail adresiniz ve belirlediğiniz şifre ile uygulamaya giriş yapmalısınız. Giriş yaptıktan yeni numara eklemeniz için otomatik olarak yönlendirileceksiniz.  Sonrasında tüm arşivinize ulaşabilirsiniz. Sistemde e-posta adresiniz yanlış veya kayıtlı değilse tüm bilgileriniz (fotoğraf, video, müzik, dosya) 90 gün sonra silinir.
    • lifebox aboneliğiniz devam eder. Bu gibi durumlarda hesabınızı kurumsal e-mail ve telefon numarasına bağlamamanızı tavsiye ederiz. Olası değişikliklerde güvenliğiniz için numaranızla hesabınız arasındaki bağınız koparılır. Hesabınıza ulaşabilmek için kayıtlı E-mailile giriş yapmanız gerekmektedir.  Kişisel e-mail adresiniz ile lifebox'a ilk girişinizde, yeni bir numara ekleyebilir, hesabınıza güvenle ulaşmaya devam edebilirsiniz. 

    • Turkcell'deki hattınızı iptal ettiniz durumda, numarınızla hesabınız arasındaki bağınız koparılır ve üzerinizde ek paketi varsa iptal olur. E-mail ile giriş yaparak lifebox'ı kullanmaya devam edebilir, yeni bir numara ekleyebilirsiniz.
      Hesabınızda bulunan içerikler ücretsiz saklama alanınız dahilindeyse, dosyalarınız saklanmaya devam edecek ve erişiminize açık olacaktır.
      Hesabınızda bulunan dosyalar ücretsiz verilen saklama alanından fazla yer kaplıyorsa, yeni paket almadığınız durumda, yeni içerik ekleyemeyeceksiniz, sadece mevcut içeriklerinizi görüntüleyebilir veya cihazınıza indirebilirsiniz. Yeni paket almamanız durumunda,90 gün sonra içerikleriniz silinecektir.

    • Üye olduğunuz paketin saklama alanından daha küçük bir pakete geçmek için lifebox uygulaması üzerinden veya https://mylifebox.com// Paketler menüsünden değişikliği yapabilirsiniz. Değişikliği yaptığınız ay iki paket ücreti faturanıza yansıyacaktır.

    • Geciş yapabilir, uygulama üzerinden istenilen paketi seçebilirsiniz.
      Hesabınızda bulunan içerikler geçiş yaptığınız paketten daha düşük alan kaplıyorsa, dosyalarınız saklanmaya devam edecek ve erişiminize açık olacaktır.
      Hesabınızda bulunan içerikler geçiş yaptığınız paketten daha büyük alan kaplıyorsa, yeni paket almadığınız durumda, yeni içerik ekleyemeyeceksiniz, sadece mevcut içeriklerinizi görüntüleyebilir veya cihazınıza indirebilirsiniz. Yeni bir üst paket almamanız durumunda ise 90 gün içinde verileriniz silinecektir.  

    • Turkcell'deki hattınızı iptal ettiniz durumda, numarınızla hesabınız arasındaki bağınız koparılır ve üzerinizde ek paketi varsa iptal olur. E-mail ile giriş yaparak lifebox'ı kullanmaya devam edebilir, yeni bir numara ekleyebilirsiniz.
      Hesabınızda bulunan içerikler ücretsiz saklama alanınız dahilindeyse, dosyalarınız saklanmaya devam edecek ve erişiminize açık olacaktır.
      Hesabınızda bulunan dosyalar ücretsiz verilen saklama alanından fazla yer kaplıyorsa, yeni paket almadığınız durumda, yeni içerik ekleyemeyeceksiniz, sadece mevcut içeriklerinizi görüntüleyebilir veya cihazınıza indirebilirsiniz.

    • Herhangi bir ücretli paket kullanıcısı olmayan ve lifebox’a 9 (dokuz) ay boyunca login olmayan kullanıcılar, 3 ay boyunca bilgilendirilir fakat hala giriş olmazsa, 1 yılın sonunda verileri silinir.

    • Premium Paket üyeliğine sahip kullanıcılar, fotoğraflarını hiçbir kalite kaybı yaşamadan orjinal kalitede saklar.
      Yüz/nesne/yer tanıma ve gruplama özelliğini sınırsızca kullanabilir. Kullanıcının bu özelliği aktiflerse tüm albümü yüz/nesne/mekanına göre akıllı albümler içerisinde gruplandırılır.
      Rehber yedekleme işleminde kontaklarını güvenle saklamanın yanı sıra, telefon rehberinde bulunan çoklu kayıtları silme özelliğini kullanabilir. Diğer özellikler (akıllı-güvenli giriş, otomatik hikayeler, kolay sosyal medya paylaşımları, fotoğraf düzenleme vb.) paket farkı gözetmeksizin tüm kullanıcılarımızın hizmetine sunulmuştur.

    • Premium paketten standart pakete geçilmesi durumunda yüklenen içerikler sıkıştırılarak yüksek kalitede saklanacaktır.

    • Premium paketin iptal edilmesi durumunda kullanıcılar yüz/nesne tanıma özelliğini kullanmaya devam edemeyecektir.

    • Premium üyeliğinizi iptal ettiğinizde bir sonraki fatura kesimine kadar premium özellikleri kullanmaya devam edebilirsiniz.

    • Premium üye olmak için:
      Turkcell abonesiyseniz;
      Lifebox Premium yazıp 2200’a gönderin.
      Ayrıca lifebox uygulaması içinden Ayarlar > lifebox Premium menüsünden ve https://mylifebox.com// üzerinden ayarlar menüsünden Premium üye olabilirsiniz.
      Turkcell abonesi değilseniz; lifebox uygulaması içinden Ayarlar > lifebox Premium menüsünden ve https://mylifebox.com// üzerinden ayarlar menüsünden Premium üye olabilirsiniz.

    • Standart+ Paket üyeliğine sahip kullanıcılar, fotoğraflarını sıkıştırılmış olarak yüksek kalitede saklar. 
      Yüz/nesne/yer tanıma ve gruplama özelliğini sınırsızca kullanabilir. Kullanıcının bu özelliği aktiflerse tüm albümü yüz/nesne/mekanına göre akıllı albümler içerisinde gruplandırılır.
      Rehber yedekleme işleminde kontaklarını güvenle saklamanın yanı sıra, telefon rehberinde bulunan çoklu kayıtları silme özelliğini kullanabilir. PhotoPick özelliği için ek olarak +10 analiz hakkı mevcuttur.

      Diğer özellikler (akıllı-güvenli giriş, otomatik hikayeler, kolay sosyal medya paylaşımları, fotoğraf düzenleme vb.) paket farkı gözetmeksizin tüm kullanıcılarımızın hizmetine sunulmuştur. 

    • 18 Ocak 2019 tarihinde yapılan değişiklikle, içeriklerin saklanma kalitesi standart/standart+ paket için Yüksek Kalite; Premium paket için Orijinal Kalitedir. 18 Ocak 2019 tarihinden önce oluşturulmuş hesaplarının 18 Nisan’a kadar yükledikleri içerikler orijinal kalitede saklanmaya devam edecek, bu tarihe kadar Premium olmayanların mevcut ve yeni yükleyeceği içerikler sıkıştırılarak yüksek kalitede saklanacaktır.
      18 Ocak 2019 tarihinden sonra oluşturulmuş lifebox standart/standart+ hesapların içerikleri ise Yüksek Kalite’de sıkıştırılarak saklanmaktadır. Standart/standart+ paket kullanıcılarının içeriklerinde, çözünürlük kaybı olabilir. İçeriklerinin Orijinal Kalite’de (yüklediği dosyayla aynı kalitede) saklanmasını isteyen lifebox standart/standart+ pakete sahip kullanıcılar, Premium paketlere geçebilir. 

      Eğer 18 Ocak 2019’dan sonra Premium paketten, standart pakete geçerseniz, yeni yükleyeceğiniz içerikler ve Premium paket özelliği olarak Lifebox hesabınızda Orijinal Kalite’de saklanmakta olan mevcut içerikler, Yüksek Kalite’de sıkıştırılacaktır. Bu nedenle içeriklerinizde çözünürlük kaybı olabilir.  

    • Eğer lifebox'ınıza yüklediğiniz fotoğraflar 16 MP’den büyükse içerikleriniz 16MP olacak şekilde sıkıştırılır. Eğer 16MP'den küçük içerikler yüklüyorsanız, bunlar mevcut kalitesiyle saklanmaya devam eder.

      Bu boyuttaki fotoğraflarınızı rahatlıkla çıktı alıp kalitesinden ödün vermeden kullanabilirsiniz.

    • Hayır, Turkcell numarası ile açılan lifebox hesaplarında numara değişimi olmamaktadır. 

    GENCAVER'E
    SOR

    Hattın ve tarifenle ilgili bütün sorularının cevabı sana özel müşteri temsilcisi Gencaver'de.
    Hemen sorunu yaz ya da seç, Gencaver'in yanıtlasın.

    veya