​Turkcell Pazarlama Çözümleri ile doğru hedef kitleye ulaşan Odeabank, %20’nin üzerinde kart başvurusu sağladı.​

Odeabank, Turkcell çözümleri ile Büyük Veriyi Gerçek Zamanlı olarak işleyip, doğru teklifi doğru müşteriyle buluşturarak sektör ortalamasının çok üzerinde bir geri dönüş oranı sağladı.

 

Firma

Odeabank

İhtiyaç

Marka bilinirliğinin artırılması ve yeni ürünü Bank’O Card’ın tanıtımı

Proje

Kampanyaya duyarlı olabilecek ve ilgilenebilecek müşteri kitlesi belirlenerek ilgili ürün için müşteri bazı sağlandı.

Kapsam

Büyük şehirlerde yaşayan, finans ve bankacılık kampanyalarıyla ilgilenen kişilerden, çeşitli kriterlere göre belirlenmiş hedef kitle seçildi.

Çözüm

Turkcell Pazarlama Çözümleri, Akıllı Hedefleme, Hedefli IVR
 

2012 yılının sonunda Türkiye’de faaliyet göstermeye başlayan Odeabank, dinamikleri git gide zorlaşan bankacılık sektöründe, kısa zamanda büyük başarılar elde etti. Banka, 49. olarak girdiği sektörde kuruluşundan 2 yıl sonra 10. özel mevduat bankası oldu.

Yeni ürünlerini tanıtım ve tutundurma faaliyetleri için ayırdığı bütçeyi etkin kullanmayı ve bu çalışmaları en doğru hedef kitleye yönelik şekillendirmeyi arzu eden Odeabank’ın önceliği mevcut ve potansiyel müşterilerini keşfetmek ve tanımaktı. Böylece doğru segmentlere doğru kampanyaları konumlandırmayı hedefleyen Banka, yeni ürünü Bank’O Card’tan en çok fayda ve değeri sağlayacak müşterileri belirlemek ve bu faydayı en doğru şekilde aktarmak için yola çıktı.

 

Odeabank, Turkcell ile imza attığı projede yepyeni ve ücretsiz kredi kartı Bank’O Card için başvuru talebi toplamak amaçlı Turkcell İzinli Veri Tabanına Hedefli IVR ürünü ile iletişim sağladı.

Hedef kitle, büyük şehirlerde yaşayan, belirli bir yaş aralığında bulunan, kamu tarifeli veya Profesyoneller Kulübüne üye olan, finans ve bankacılık kampanyalarıyla ilgilenebilecek mobil internet kullanıcıları içerisinden belirlendi. Hedef kitle belirlenirken Turkcell Akıllı Hedefleme kriterleri kullanılarak, Odeabank müşteri bazının anlamlı bir kısmının oluşturulmasına katkıda bulunuldu.

Belirlenen kitleye yapılan aramalar ile kartın tanıtımı yapılarak potansiyel müşterilerden zahmetsizce başvuru talebi alındı.

 

Odeabank ve Turkcell’in Bank’O Card için Akıllı Hedefleme ve Hedefli IVR kullanarak gerçekleştirdiği proje ile,

  • Tanıtım faaliyetleri en uygun hedef kitleye yönelik şekillendirildi;
  • Yeni kredi kartının tanıtımı için ayrılan bütçenin kullanımı en etkin şekilde sağlandı;
  • Müşteriler için gerçek değer yaratıldı.
  • Ortalama %3-4 oranında geri dönüşün başarılı kabul edildiği bankacılık sektöründe, %24’e varan geri dönüş oranı sağlandı.
  • Kredi kartında pazar payı hedefinin gerçekleşmesine yönelik katkı sağlandı.

BENZER İÇERİKLER

Tekfen

Tekfen

Tekfen Endüstri saha süreçlerinde müşteri memnuniyetini nasıl 2 katına çıkardı?

İncele

Vaillant Grup Türkiye

Vaillant Grup Türkiye

Vaillant Grup Türkiye, nasıl milyonlarca müşterisine en hızlı ve kaliteli servisi sunuyor?

İncele Videoyu İzle

Volkswagen

Volkswagen

Volkswagen test sürüşünde nasıl %43 geri dönüş sağladı?

İncele