loading

Bilgiler Alınıyor

​EMSA Jeneratör binlerce jeneratörünü Turkcell ile takip ediyor, müşterileri için gerçek değer üretiyor.

Turkcell’le Başarı Hikayeleri: EMSA Jeneratör

Başarı Hikayeleri 22/03/2016

​EMSA, Gerçek Zamanlı Makineler ile maksimum müşteri memnuniyeti sağlıyor. ​​​​

EMSA Jeneratör, Türkiye’nin dört bir yanındaki 10.000’e yakın cihazını Turkcell Makineler Arası İletişim Platformu üzerinden takip ederek doğru zamanda doğru şekilde müdahale imkânı sağlayacak bir projeye imza attı.

 

Firma

EMSA Jeneratör

İhtiyaç

Satış sonrası servis süreçlerini hızlandırarak ve geliştirerek müşteri memnuniyetini artırmak.

Proje

Sahadaki jeneratörlerin M2M platform ve hatları ile takibinin sağlanarak servis ihtiyaçlarına daha etkin şekilde cevap verilmesi.

Kapsam

Türkiye’nin dört bir yanında müşteri tesislerinde bulunan EMSA jeneratörleri

Çözüm

Makineler Arası İletişim Platformu, Makineler Arası İletişim Hatları, Akıllı Endüstri Çözümleri

 

EMSA Jeneratör, 40 yıllık tecrübesiyle sektörün lider firmalarından biri olarak yurt içi ve yurt dışı pazarına ürün ve hizmet sağlıyor.
Jeneratör pazarı artan işletme maliyetleri, düşük müşteri sadakati ve yoğun kurallar nedeniyle yoğun rekabet ile büyüyor. Bu çetin pazarda fark yaratmanın yolu ise kusuruz satış sonrası hizmetten ve her koşulda müşteri memnuniyeti sağlamaktan geçiyor.
Satış sonrası hizmet ile ilgili en önemli noktalardan bazıları ise şöyle:

  • Bayi tarafından teslimat ve kurulumu yapılan jeneratörlerin yer ve durumuna dair eksik bilgi.
  • Yakıt eksildiği durumlarda meydana gelebilecek elektrik kesintisinde jeneratörün işlevini yerine getirememesi riskinin oluşması.
  • Arıza halinde durumun detayları ile tespiti.
  • Basit yönlendirmeler ile çözülebilecek durumlarda servis ekiplerin beklenmesi.

 

EMSA Jeneratör rekabette fark yaratmak için Ar-Ge çalışmalarına ağırlık vererek tüm süreçlerini teknolojik çözümler ile destekleme yolunda ilerliyor. Firma, bu yolda stratejik bir projeye imza attı. Proje ile artık tüm Emsa jeneratörler, Turkcell Makinalar Arası İletişim (M2M) Platformu ve M2M hatları üzerinden takip ediliyor.
Bu sayede yakıt ve kullanım durumu takip edilen EMSA jeneratörlere acil bir durum oluşmadan müdahale edilmesi mümkün oldu. Müşterilere yapılacak basit bilgilendirme ve yönlendirmeler ile çözülebilecek durumlarda ise ekip gönderilmesine gerek kalmıyor. Benzer şekilde teknik ekibin müdahalesini gerektiren durumlarda ise müşteri farkına dahi varmadan EMSA Jeneratör teknik ekibi yola çıkmış oluyor.

 

EMSA’nın Turkcell ile birlikte imza attığı Jeneratör Takip Projesi ile;

  • Müşteriler gerektiğinde jeneratörlerinden tam verim alabiliyor,
  • Cihazların en sağlıklı şekildekullanımı sağlanarak, ömrü uzatılıyor,
  • Teknik ekibin görevleri ve zamanı en optimal şekilde yönetiliyor,
  • Müşteriler için gerçek değer üretiliyor, kuvvetli bir marka imajı için katkı sağlanıyor.
Üstelik EMSA Jeneratör tam 1 yıl boyunca tüm jeneratörleri için tüketiciye bu hizmeti ÜCRETSİZ sunarken, müşteri talep ettiği takdirde bu hizmetten jeneratörün ömrü boyunca faydalanabiliyor.

BENZER İÇERİKLER

Vaillant Grup Türkiye

Vaillant Grup Türkiye

Vaillant Grup Türkiye, nasıl milyonlarca müşterisine en hızlı ve kaliteli servisi sunuyor?

İncele Videoyu İzle

Volkswagen

Volkswagen

Volkswagen test sürüşünde nasıl %43 geri dönüş sağladı?

İncele

Abank

Abank

ABank, nasıl aynı anda üstün kaliteli altyapı ve maliyet avantajı sağladı?

İncele Videoyu İzle

Sayfayı kaydırın