Boyner Grup, Turkcell altyapısıyla kurulan BANGonline ile 12.000’den fazla çalışanına binin üzerinde içerikle ulaşıyor.

Turkcell Akademi Kurumsal altyapısıyla bu yıl hayata geçirilen BANGonline sayesinde, Boyner Grup; saha kadrolarıyla istedikleri yerden, istedikleri zamanda erişebilecekleri içerikler paylaşabiliyor.

 

Firma

Boyner Grup (Boyner Holding, Altınyıldız, A&Y Marka Mağazacılık, Beymen, Boyner Büyük Mağazacılık, BR Mağazacılık, Hopi ve Morhipo.com)

İhtiyaç

Yeni nesil öğrenme metodları ile geniş ve farklı lokasyonlardaki çalışanlara, kişiye göre özelleştirilmiş içeriklerle, hızla ulaşabilmek

Proje

Turkcell Akademi Kurumsal altyapsıyla bu yıl hayata geçirilen BANGonlini ve BoynerUp sayesinde, Holding ve grup şirketleri yapısına ve Boyner Grup’un işveren markasına uygun şekilde özelleştirilerek çalışanların erişimine sunulması

Kapsam

Boyner Grup bünyesindeki 8 şirket, tüm Türkiye’de 12.000’den fazla çalışan

Çözüm

Turkcell Akademi Kurumsal
 

Boyner Grup, bünyesinde bulunan Boyner Holding, Altınyıldız, A&Y Marka Mağazacılık, Beymen, Boyner Büyük Mağazacılık, BR Mağazacılık, Hopi, Morhipo.com, temsil ettiği yüzlerce marka, 12.000’den fazla çalışanı ve 500’ün üzerinde mağazasıyla Türkiye’nin halka açık en büyük gıda ve elektronik-dışı perakende grubu.

Perakende sektöründe, yeni bilgiyi süratle herkese ulaştırmak gerekir. Türkiye’nin dört bir yanında faaliyet gösteren ve farklı dinamiklere sahip markaların çalışanlarına, yeni nesil öğrenme metodlarıyla, kişiye özel hazırlanmış içerikleri hızla ulaştırabilme ihtiyacı, Turkcell Akademi Kurumsal ile Boyner Grup’u bir araya getirdi.

 

Boyner Grup’ta kendini ve kariyerini geliştirmek, Boyner Grup çalışanlarının kendi sorumluluğunda. Boyner Grup, Turkcell Akademi Kurumsal çözümü ile çalışanlarına kendilerini istedikleri yerden, istedikleri zaman geliştirebilme esnekliğini kazandırmayı hedefledi. Bu amaçla oluşturulan BANGOnline, gerek uzmanlık gerektiren, gerekse özel ilgi alanlarına yönelik içerikleri farklı formatlarda sunan bir platform. Eğitimlere ek olarak, kampanya ve mağazalara özel bilgilendirmeler de yine platform üzerinden sağlanabiliyor.
Platformda ayrıca, şirkete yeni katılan çalışanlar için oryantasyon eğitimleri de mevcut. Tüm Boyner Grup çalışanları kurumsal veya bireysel hatları ile mobil cihazlardan eğitimlere ve testlere katılabiliyor.

Boyner Grup yapılanmasına uygun şekilde kurgulanan platformda, grup adına planlanan genel içeriklerin ölçüm ve takibi yapılabiliyor. Ayrıca her bir grup şirketi, kendi marka ve arayüzleri ile kendi adına içerik ekleyerek, katılım raporlarını değerlendirebiliyor. Örneğin Boyner Büyük Mağazacılık’ın özel platformu “Boyner-Up”, BANGonline ile entegre bir şekilde çalışabiliyor.

 

Boyner Grup ve Turkcell’in birlikte imza attığı projeyle;

  • Arayüz ve diğer iletişim unsurları Boyner Grup İşveren Markasına uyarlandı.
  • Bilgilendirme hızlandı, eğitime erişim esnekleşti
  • Grup yapısına uygun takip ve planlama yetisi kazanıldı.

BENZER İÇERİKLER

Anadolujet

Anadolujet

Anadolujet Turkcell Pazarlama çözümleri ile nasıl operasyonunu optimize etti?

İncele

Bantaş

Bantaş

Bantaş, saha operasyonunu nasıl en güvenli ve hızlı hale getirdi?

İncele Videoyu İzle

EMSA Jeneratör

EMSA Jeneratör

Emsa Jeneratör Turkcell M2M Platformu teknik operasyonunu nasıl hızlandırdı?

İncele Videoyu İzle

Kapat
Yardım ister misiniz?