Kalite Politikası




Turkcell Satış ve Dijital İş Servisleri olarak;


  • Yüksek kaliteli ürün ve servislerle en iyi müşteri deneyimini yaşatmayı,
  • Süreç, ürün ve servislerimizin kalitesini sürekli olarak iyileştirmeyi,
  • Müşterilerimizin beklentilerini doğru anlayıp bu beklentileri yüksek kaliteli ürün ve servislerle karşılamayı,
  • Çalışanlarımızın katılımcı, paylaşımcı ve yaratıcı olarak kendilerini ifade edebilecekleri ve kendilerini sürekli geliştirebilecekleri ortamlar sağlamayı,
  • Kalite Yönetimi Sistemi ve Kalite Hedefleri’ni müşteri şartlarına uygun olarak belirlemeyi, duyurmayı ve gelişime açık alanlarını tespit etmeyi, verimliliğin artırılması için düzenli olarak gözden geçirmeyi, raporlamayı ve sürekli iyileştirmeyi,
  • Yasalarda belirtilen şartlara uymayı, bu amaçla faaliyetlerimizi ilgilendiren konularda ilgili yasal gereklilikleri yakından izleyip bu bilgileri sistematik biçimde güncel tutmayı,

Uygulanabilir gereklilikleri yerine getirmeyi taahhüt ediyoruz.