Akıllı Çağrı Merkezi

Altyapı, santral, bakım maliyetleri olmadan Çağrı Merkezi hizmetlerinin tek noktadan yönetimi.

Akıllı Çağrı Merkezi

Akıllı Çağrı Merkezi Nedir?

Akıllı Çağrı Merkezi
Altyapı, santral, bakım maliyetleri olmadan Çağrı Merkezi hizmetlerinin tek noktadan yönetimi.

  • Web tabanlı çağrı merkezi kullanıcı ve yönetici ekranları
  • IVR anonsu ile karşılama
  • Çağrıların ses kayıtları
  • Çağrı merkezi sistemleri ve CRM ile entegrasyon

  • Müşteri hizmetlerini en etkin şekilde yönetmek isteyen,
  • Çok lokasyonlu
  • Çağrı kaçırmak istemeyen, kaçan çağrı oranını düşürerek daha fazla kazanç ve müşteri memnuniyeti elde etmek isteyen.
  • Çağrılarını kayıt altına alarak her zaman her yerden ulaşmak isteyen firmalar için.

Kurumsal Müşterilerin çağrı merkezi operasyonlarında verimlilik sağlar. Ses görüşme kayıtları, temel santral yetenekleri, hızlı ve kolay entegrasyon ile her türlü CRM sistemi ve 3rd party uygulama ile çalışabilir.
Süpervisor yetkisi ile çağrı merkezi agentların perfomansları düzenli takip edilir, raporlama ekranları ile mola, cevaplanan çağrı sayısı, görüşme süresi vb detay bilgiler raporlanıp, agent performansı ölçülür.

  • Aylık Ödeme: İster agent başına isterseniz toplam ses trafiği üzerinden ücret ödeyin. Agent sayısını dilediğiniz gibi güncelleyip operasyonlarınızı beklemeden geliştirebilirsiniz.
  • 7/24 Destek: Kurumsal çağrı merkezimiz üzerinden 7/24 Turkcell Superonline desteğine ulaşırsınız.
  • İş Sürekliliği: Turkcell veri merkezinde yedekli ve güvenli kurulan altyapı sayesinde hizmette kesinti olmadan çağrı merkezi operasyonunuzu yönetebilirsiniz.

Ücretlendirme ModeliKullanım ŞekliTarife Fiyatı
Agent Bazlı Ücretlendirme
(Agent başına, vergiler hariç)
0-10 agent290 ₺
11-50 agent265 ₺
51-100 agent259 ₺
100+ agent238 ₺
Dakika Bazlı Ücretlendirme
(Gelen ve Giden toplam ses dakika trafiği için dakika başına aylık, vergiler hariç)
Akıll Çağrı Merkezi (dakika)0,080 ₺

“Bu hizmet Superonline tarafından sağlanmaktadır.”

Alotech 

BENZER SERVİSLER